Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיבוב שני - רכב חדש עד 180K - ג'יפון\SUV להחלפת סיוויק טורבו


Super_T
שימו לב! השרשור הזה בן 1219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

האטקה באמת רכב מוצלח וגם מציע חבילה לא רעה מבחינת מחיר.

לגבי השוואה מול הקארוק, לאטקה יש כיול מתלים קשיח ומרוסן יותר, אני מעדיף אותו ולדעתי הקארוק קצת רך ומתנדנד מידי.

לצ'מפיון יש סוכנויות ומוסכים מומלצים יותר ופחות. יש כל מיני קבוצות VAG בפייסבוק ותוכל להבין שם מה רוח הדברים.

אני קונה ומטפל כבר כמה שנים במוסך הצפון בנצרת ובסך הכל מרוצה, אם אתה מהצפון אז תשקול הגעה לשם.

 

אמרת שאתה שונא את יונדאי אבל בכל זאת הייתי בודק את החברה בת קיה, ספורטאז' טורבו פרימיום עונה על הרבה מהדרישות שלך.

לגבי פיג'ו 3008, אני חושב שהוא מצויין אבל הוא מאוד יקר ואוברפרייסד, דגמי הכניסה מאובזרים בקמצנות והדגמים המאובזרים מתומחרים באופן מוגזם.

אאודי Q2 יכול להיות אפשרות חביבה, המחיר הקטלוגי כמובן מוגזם אבל באאודי יש הנחות נאות ויש לא מעט רכבים כאלה ב-0 ק"מ בגרסאות מאובזרות יחסית עם גג פנורמי ותאורת לד מלאה. הוא זריז ומתנהג נחמד, המרווח פחות קריטי לפי מה שכתבת.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 70
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

בקשת מידע על ה DSG אז להלן הנסיון שלי עם קארוק סטייל 1.5. בערך ב 30000 ק"מ התחיל רעש חריקה בעת החלפת ההילוכים הנמוכים. התופעה מוכרת ובטיפול 45000 ק"מ הוחלפו המצמדים. מעבר לזה, רכב איכותי, מהנה לנהיגה, זריז וחסכוני. אני רוצה להאמין שזה מזל שהיה צורך להחליף מצמדים ולא מדובר בבעיה גורפת. 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Mike808 כתב:

האטקה באמת רכב מוצלח וגם מציע חבילה לא רעה מבחינת מחיר.

לגבי השוואה מול הקארוק, לאטקה יש כיול מתלים קשיח ומרוסן יותר, אני מעדיף אותו ולדעתי הקארוק קצת רך ומתנדנד מידי.

לצ'מפיון יש סוכנויות ומוסכים מומלצים יותר ופחות. יש כל מיני קבוצות VAG בפייסבוק ותוכל להבין שם מה רוח הדברים.

אני קונה ומטפל כבר כמה שנים במוסך הצפון בנצרת ובסך הכל מרוצה, אם אתה מהצפון אז תשקול הגעה לשם.

 

אמרת שאתה שונא את יונדאי אבל בכל זאת הייתי בודק את החברה בת קיה, ספורטאז' טורבו פרימיום עונה על הרבה מהדרישות שלך.

לגבי פיג'ו 3008, אני חושב שהוא מצויין אבל הוא מאוד יקר ואוברפרייסד, דגמי הכניסה מאובזרים בקמצנות והדגמים המאובזרים מתומחרים באופן מוגזם.

אאודי Q2 יכול להיות אפשרות חביבה, המחיר הקטלוגי כמובן מוגזם אבל באאודי יש הנחות נאות ויש לא מעט רכבים כאלה ב-0 ק"מ בגרסאות מאובזרות יחסית עם גג פנורמי ותאורת לד מלאה. הוא זריז ומתנהג נחמד, המרווח פחות קריטי לפי מה שכתבת.

 

 

 

אני חושש שעלויות האחזקה של אאודי לא לכיסי אם כי זה רכב שתמיד רציתי לנהוג בו

אתה גם רושם על אטקה מה שאני חשבתי, אנסה לבחון את זה בנהיגה ברכב המבחן.

 

לפני 17 דקות, meir_gi כתב:

בקשת מידע על ה DSG אז להלן הנסיון שלי עם קארוק סטייל 1.5. בערך ב 30000 ק"מ התחיל רעש חריקה בעת החלפת ההילוכים הנמוכים. התופעה מוכרת ובטיפול 45000 ק"מ הוחלפו המצמדים. מעבר לזה, רכב איכותי, מהנה לנהיגה, זריז וחסכוני. אני רוצה להאמין שזה מזל שהיה צורך להחליף מצמדים ולא מדובר בבעיה גורפת. 

 

הדבר הנוסף שמעניין אותי לדעת פה הוא מה טווח הזמן שבו עשית את ה-30k ק״מ הללו?

 

לפני כשעה, menir1 כתב:

 

לי היו 3 מכוניות שנרכשו מצ'מפיון במשך 10 שנים. בשתיים מהן הופיעו תקלות לאחר תום האחריות, אך כיוון שטיפלתי במוסכי הרשת, הם לקחו על עצמם את עלויות התיקון. גם מהיכרות עם מכוניות במשפחה המורחבת, הם בסדר גמור.

 

אני חייב לומר שזו סטטיסטיקה מדאיגה, אם כי לא פירטת מהן התקלות…

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סיאט קונים עם הרחבת אחריות לשנה שלישית (1000 שקל) ומוכרים עם תום האחריות. 

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי תחושת הדוושה בcx30 - אחרי 14 אלף קמ.
בתחילה הרגשתי כמוך (הגעתי מ3008 ודוושת בלם עם פחות התנגדות).
לא יודע לומר לך אם המצב השתפר או שהתרגלתי אבל אין שום בעיה בבלימה או בתחושת הבטחון בכל סוג של נהיגה.
אני בגובה שלך ונוסע עם ילדים. כן, זה קצת יותר קלסטרופובי מאטקה ופורסטר אבל ממש לא בעיתי, בטח לזוג בלי ילדים. שווה לדעתי בדיקה נוספת.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, אביעד כתב:

לגבי תחושת הדוושה בcx30 - אחרי 14 אלף קמ.
בתחילה הרגשתי כמוך (הגעתי מ3008 ודוושת בלם עם פחות התנגדות).
לא יודע לומר לך אם המצב השתפר או שהתרגלתי אבל אין שום בעיה בבלימה או בתחושת הבטחון בכל סוג של נהיגה.
אני בגובה שלך ונוסע עם ילדים. כן, זה קצת יותר קלסטרופובי מאטקה ופורסטר אבל ממש לא בעיתי, בטח לזוג בלי ילדים. שווה לדעתי בדיקה נוספת.

 

מניח שהתרגלת 😃

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, Super_T כתב:

אני חייב לומר שזו סטטיסטיקה מדאיגה, אם כי לא פירטת מהן התקלות…

 

🙂 מניח שזה עניין של מזל. 

במכונית אחת הופיע כשל ידוע בשרשרת התזמון, במכונית אחרת הייתה נזילה עדינה במשאבת המים שהתגלתה במהלך טיפול שנתי ע"י המוסך. 

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, משהו חשוב שלא העליתי,

אם כי נושא שכרגע נתון לחסדיהם של UMI,

אבל אם הם יביאו לארץ את הטריילבלייזר החדש (שהם מפרסמים מזה זמן מה..) בגרסת RS עם AWD ומנוע 1.3 טורבו והסאן-רוף כמו בארה״ב (הם עשו דברים דומים בעבר..) - 

עם תמכור נכון, זה יהיה רכב שייכנס חזק לשיקולים שלי

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בספטמבר עלו לכביש שני 1.3 טורבו עם הנעה קדמית, אולי מישהו יכול לבדוק אם עלו עוד בנתיים , או לחכות שייגמר החודש.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 דקות, yoav911gt2 כתב:

בספטמבר עלו לכביש שני 1.3 טורבו עם הנעה קדמית, אולי מישהו יכול לבדוק אם עלו עוד בנתיים , או לחכות שייגמר החודש.

 

 

בהתחשב בזה שאין אפילו עמוד דגם באתר של שברולט אלא ״דף נחיתה״ בלבד, אני מניח שאין כרגע הרבה מה לעשות מעבר ל-לחכות..

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי פרסום של price devil כאן באתר, מחיר דגם אקטיב awd יעמוד על 160k! כאשר דגם ה ltz עם ההנעה הקדמית יעלה 132k.

בעבר:205 1400 95׳, אקסנט 00׳,לאנסר 04׳,סוזוקי קרוסאובר 14'

kia sportage 2000 top '17

היום corolla cross 2022

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Super_T כתב:

אנסה לקבל עוד מידע על צ׳מפיון, ה-DSG ונושא האמינות וכו׳ ממי שיצפה בשרשור הזה ויש לו ניסיון עם המכוניות הללו והיבואן הזה.

גולף 2010, במהלך שלוש שנות האחריות הוחלפו מצמדים פעמיים, באחריות. הרכב היה אצלי עוד כמעט שש שנים, ללא שום בעיה נוספת. כיום, שנה וחצי אצל הבעלים החדש, הכל בסדר. אגב, זה היה רכב עם מנוע שידוע כבעייתי (1.4 ליטר עם טווין טורבו), המנוע ללא רבב גם כיום.

גולף 2015, הייתה אצלי (יותר נכון אצל אישתי, נוהגת ברכב "אוטומטי") חמש שנים, 93k ק"מ, מצמדים ומוח גיר מקוריים. לקראת סוף האחריות הוחלפה ידית ההילוכים (כולה). כיום, לא מחליפים את כל הידית, יש קיט תיקון בעלות זניחה.

קארוק 2020, סטייל, אצל האישה מינואר השנה, כ-9k ק"מ, הכל בסדר. כמו שכתב מייק למעלה, כיול המתלים קצת רך, הרכב רוכן קצת בפניות חדות. מעבר לכך, שילוב מנוע וגיר טוב (כמו שהרגשת בעצמך). בלמים "נושכים", כמו שאתה אוהב ושכחת לציין. איבזור טוב, כולל מערכות בטיחות. אין חלון בגג, מניסיון ברכבים קודמים, מיותר עבורי.

לגבי עלויות טיפולים, אני יודע שטיפולים במורשה הונדה לא זולים, ולדעתי אין הבדל גדול מול טיפולים בצ'מפיון. תוכל לראות כאן את עלויות הטיפול (מתועדים שם טיפולים עד למכירה) בגולף 2015 שהוזכרה למעלה.

עלות של טיפול ראשון בגולף 2019 תוכל לראות כאן. לפחות ברכב הזה אני מצפה שהגיר גם יוכיח את עצמו.

לגבי השירות של צ'מפיון יש המון דעות, לכאן ולכאן. לי, בעשרים השנים שבבעלותי רכבים של היבואן הזה, יש דעה חיובית. אני מעדיף לטפל במוסך היבואן, אך באחד קטן ומשפחתי, כדי לקבל יחס אישי (המוסך המרכזי בי-ם מרגיש לי המוני מידיי).

בשנת 2004, עם גולף 2001, שיפצו את הגיר (לפני עידן הdsg) אחרי תקופת האחריות, כמחווה של "רצון טוב".

עריכה אחרונה על ידי pasat04
  • אהבתי 1

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, pasat04 כתב:

גולף 2010, במהלך שלוש שנות האחריות הוחלפו מצמדים פעמיים, באחריות. הרכב היה אצלי עוד כמעט שש שנים, ללא שום בעיה נוספת. כיום, שנה וחצי אצל הבעלים החדש, הכל בסדר. אגב, זה היה רכב עם מנוע שידוע כבעייתי (1.4 ליטר עם טווין טורבו), המנוע ללא רבב גם כיום.

גולף 2015, הייתה אצלי (יותר נכון אצל אישתי, נוהגת ברכב "אוטומטי") חמש שנים, 93k ק"מ, מצמדים ומוח גיר מקוריים. לקראת סוף האחריות הוחלפה ידית ההילוכים (כולה). כיום, לא מחליפים את כל הידית, יש קיט תיקון בעלות זניחה.

קארוק 2020, סטייל, אצל האישה מינואר השנה, כ-9k ק"מ, הכל בסדר. כמו שכתב מייק למעלה, כיול המתלים קצת רך, הרכב רוכן קצת בפניות חדות. מעבר לכך, שילוב מנוע וגיר טוב (כמו שהרגשת בעצמך). בלמים "נושכים", כמו שאתה אוהב ושכחת לציין. איבזור טוב, כולל מערכות בטיחות. אין חלון בגג, מניסיון ברכבים קודמים, מיותר עבורי.

לגבי עלויות טיפולים, אני יודע שטיפולים במורשה הונדה לא זולים, ולדעתי אין הבדל גדול מול טיפולים בצ'מפיון. תוכל לראות כאן את עלויות הטיפול (מתועדים שם טיפולים עד למכירה) בגולף 2015 שהוזכרה למעלה.

עלות של טיפול ראשון בגולף 2019 תוכל לראות כאן. לפחות ברכב הזה אני מצפה שהגיר גם יוכיח את עצמו.

לגבי השירות של צ'מפיון יש המון דעות, לכאן ולכאן. לי, בעשרים השנים שבבעלותי רכבים של היבואן הזה, יש דעה חיובית. אני מעדיף לטפל במוסך היבואן, אך באחד קטן ומשפחתי, כדי לקבל יחס אישי (המוסך המרכזי בי-ם מרגיש לי המוני מידיי).

בשנת 2004, עם גולף 2001, שיפצו את הגיר (לפני עידן הdsg) אחרי תקופת האחריות, כמחווה של "רצון טוב".

 

וואו, המון תודה על ההסברים והמידע, אני אמנם מהקריות אבל אתייחס גם להערות שהיו לפני כן על מוסך צ'מפיון נצרת אם וכאשר אקנה את הרכב.
אגב, אני אוהב ברקסים מודולרים שעובדים 😁 (גם באופניים שלי...) זה מעולה שיש נשיכה, היא צריכה להגיע בנקודה מסויימת, אתה אמור להצליח להאט באופן מדוד ורך רוב הזמן, בלי לאבד את הרגל בזמן שאתה לוחץ על הדוושה, לצערי במאזדה זה לא קרה.. 🙂

 

לפני 10 שעות, markb205 כתב:

לפי פרסום של price devil כאן באתר, מחיר דגם אקטיב awd יעמוד על 160k! כאשר דגם ה ltz עם ההנעה הקדמית יעלה 132k.

 

א- אשמח לפרסום הזה, price devil מאוד פעיל, אנסה לחפש בין הודעותיו את המידע.. :-)
ב- 160 ל-AWD עם כל מה שאמור להגיע בגרסאות מאובזרות ולרכב עם מרווח גחון של Crosstrek זה שפוי בעיני, אבל זה כמובן מאוד תלוי ברמת הגימור וכד' 
אחפש מידע מפורט יותר על הרכב 

 

עריכה: מצאתי את השרשור, לא ברור למה ש-UMI יורידו אבזור בטיחות (ועוד קרוז קונטרול אדפטיבי 😳..) אבל נחכה למה שיעלה פה לכביש ואולי נראה איזה מבחן ונבין יותר.. 

עריכה אחרונה על ידי Super_T

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם מאזדה CX-5 ? הדגם היפה( זה עם הפנסים הדקים) יש בו גג נפתח ממה שראיתי..

ומה עם יונדאי טוסון של 2021?? יש לזה עיצוב חדש לפי הפרסום..

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 36 דקות, הדס שחר כתב:

מה עם מאזדה CX-5 ? הדגם היפה( זה עם הפנסים הדקים) יש בו גג נפתח ממה שראיתי..

ומה עם יונדאי טוסון של 2021?? יש לזה עיצוב חדש לפי הפרסום..

 

CX-5 מיושן ויקר מאוד בגרסאות של המנוע הגדול (המנוע הקטן בכלל לא אופציה..)
לא מתקרב ליונדאי, לא מחובר למותג הזה.

💡אמרת? אל תבטיח;  הבטחת? אל תכתוב;  כתבת? אל תחתום;  חתמת? אל תתפלא 😏

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...