Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לימודים - התייעצות האם להחליף מקצוע


ts1
שימו לב! השרשור הזה בן 1249 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

היי חברים,

לאחר שנה א' של מדעי המחשב, כאשר אינפי וליניארית מאחוריי, וכל הקורסים החשובים באמת מלפניי, עולות תהיות.

אז מה הבעיה? ובכן, סחבק פה חולה רכב וכל היוצא בזה.

להבנתי, אין מקצוע בתחום הזה שיכול להבטיח הכנסה גבוהה.

עכשיו, נניח שנשים הכנסה בצד, אז מה?

עדיין אין מקצוע בתחום הזה שיגרום לסיפוק.

את הסיכון בפתיחת מוסך עצמאי אני לא יכול לקחת ומעבר לכך שבסופו של יום זה ניהול. כמו מסעדה וכמו תחנת דלק.

אני חושב שיכול מאוד לעניין אותי לפתוח עסק לייבוא רכבי אספנות, אבל אין לזה שוק יציב בארץ. ומעבר לכך אני מאמין שיש בזה כל כך הרבה קומבינות וללא מכרים הסיכוי שלי אפסי.

תקנו אותי בבקשה אם אני טועה אבל התקווה האחרונה היא להסב את המקצוע שלי להנדסת מכונות, ולקוות שאמצע עבודה בתחום בעתיד.

ולכן אני פה, אשמח לשמוע ממכם האם יש עבודה בתחום הזה בארץ?

ואפילו אם להרחיק לכת, נניח שאלמד בחו"ל מהנדס רכב, האם בפועל תהיה לי עבודה בארץ?

תודה לקוראים ולעוזרים.

זה שאתה אוהב את זה, לא אומר שאתה טוב בזה .

אם תשקיע בזה מספיק זמן תהיה מצויין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 135
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

השאלה הכי חשובה היא האם אתה בכלל נהנה מפיתוח תוכנות וכתיבת קוד?

כי אם לא אז אתה כנראה צריך להחליף מקצוע למשהו אחר כלשהו.

  • רעיון טוב! 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יכול גם לעבוד בתור מפתח תוכנה בתחום automotive.

 

תוכנה יש לך היום כמעט בכל תחום.

 

חוץ מזה, רכב זה לא בהכרח הנדסת מכונות, והנדסת מכונות לא מבטיח שתעבוד בתחום הרכב.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מי אמר שהתשוקה שלך חייבת להיות העבודה שלך? 

 

אין שום דבר פסול או רע או לא מממש פוטנציאל, בלעבוד בעבודה שאינה התשוקה שלך, אבל שמעוררת בך עניין ואתגר. ואת התשוקה להשאיר בתור תחביב. 

 

יש כאלו שגם יגידו לך שזה טוב יותר, כי בתור תחביב אתה נהנה מקבל את התושקה שלך מזוקקת, בעוד שאם אתה הופך אותה לעסק, אז נכנס לעניין כול עניין הניהול, שיווק, חשבונאות, ושאר הדברים הנפלאים שיכולים להפוך כול תחביב לקוץ בתחת. 

 

בעניין הזה כמו שכבר אמרו לפני, האם המקצוע שאותו אתה כן לומד, מעורר בך עניין כלשהו? האם אתה סבבה איתו? כי אם אתה שונא כול רגע מזה ורק לומד בגלל המשכורת העתידית הגבוהה, אז תוותר על זה. 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 26 דקות, davemustaine87 כתב:

מי אמר שהתשוקה שלך חייבת להיות העבודה שלך?

בדיוק.

אם שרדת את השנה הראשונה, כנראה שאתה בסדר.

אני אסתכן בהכללה גסה, אבל יש לי תחושב שרוב חובבי הרכב ה״כבדים״ הם באופן אירוני למדי,

אנשים עם הכנסה טובה מעבודה שלא קשורה לרכב - ואותה הכנסה היא בדיוק מה שמאפשר לקיים

את התחביב הזה, שבינינו, הוא אחד הכי יקרים שיש.

 

  • רעיון טוב! 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 דקות, hans כתב:

אם שרדת את השנה הראשונה, כנראה שאתה בסדר.

 

אין הרבה קשר בין לשרוד שנה ראשונה בלימודים (שהיא כמעט כולה מתמטיקה) ובין לעבוד 30-40 שנה ואולי יותר בתחום התוכנה.

כתבתי כבר בעבר, לעבוד בתחום התוכנה צריך לאהוב את זה, אחרת אתה סובל הרבה ומהר, והמשכורת לא מחפה על זה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ברור, אבל כבר דשנו בזה במיליון שרשורים אז לשם שינוי לא רציתי לחזור על עצמי.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

השנה הראשונה היא מסננת לרוב את מי שישאר בתואר ומי שלא.

לגבי העבודה , האם אוהבים אותה וכו - זה משהו אחר

 

אני יכול לכתוב שאישית אני הייתי במצב דומה רק הפוך.

במהלך התיכון + צבא - התעסקתי בעיקר במחשבים (כולל עבודה בתשלום כן ? לא סתם הזזתי כרטיסים במחשב האישי וגלשתי באינטרנט ...) ואחרי הצבא החלטתי ללכת על הנדסה מכאנית בתל אביב.

סיימתי שנה ראשונה + סמסטר קיץ וכשהסתכלתי קדימה - גם בין הכנסה , passion לעיסוק היומיומי והאופציות בארץ - החלטתי להפוך בין השניים: מחשבים כמקצוע (מפתח) ורכבים כתחביב.

לטעמי בחרתי נכון. עזבתי את התואר - לקחתי שנה הפסקה שבמהלכה עבדתי בחברת הייטק - ואז התחלתי ללמוד שוב - רענן משמעותית והחלטתי משמעותית מדעי מחשב (במקביל לעבודה בתחום)

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, m3x7r3m3 כתב:

השאלה הכי חשובה היא האם אתה בכלל נהנה מפיתוח תוכנות וכתיבת קוד?

כי אם לא אז אתה כנראה צריך להחליף מקצוע למשהו אחר כלשהו.

האמת שאני נהנה נטו מהצלחת האתגר.

התחום עצמו לא כזה מרגש אותי כמו ההצלחה בו. מבחינתי אין הבדל בין כתיבת אלגוריתם נחמד לפתרון חידה לפתרון תרגיל קשה, מה שמרגש אותי בכולם זה שאצליח לפתור אותם ולכן התוצר הסופי של כתיבת קוד לא באמת "עושה לי את זה".

לפני 4 שעות, vadim6385 כתב:

אתה יכול גם לעבוד בתור מפתח תוכנה בתחום automotive.

 

תוכנה יש לך היום כמעט בכל תחום.

 

חוץ מזה, רכב זה לא בהכרח הנדסת מכונות, והנדסת מכונות לא מבטיח שתעבוד בתחום הרכב.

אכן, אם אמשיך במקצוע הזה, זו כנראה תהיה השאיפה. למרות שבפועל המפתח רוב הפעמים לא נהנה מהתוצר שלו ואז אין לזה הרבה משמעות.

לפני 3 שעות, davemustaine87 כתב:

מי אמר שהתשוקה שלך חייבת להיות העבודה שלך? 

 

אין שום דבר פסול או רע או לא מממש פוטנציאל, בלעבוד בעבודה שאינה התשוקה שלך, אבל שמעוררת בך עניין ואתגר. ואת התשוקה להשאיר בתור תחביב. 

 

יש כאלו שגם יגידו לך שזה טוב יותר, כי בתור תחביב אתה נהנה מקבל את התושקה שלך מזוקקת, בעוד שאם אתה הופך אותה לעסק, אז נכנס לעניין כול עניין הניהול, שיווק, חשבונאות, ושאר הדברים הנפלאים שיכולים להפוך כול תחביב לקוץ בתחת. 

 

בעניין הזה כמו שכבר אמרו לפני, האם המקצוע שאותו אתה כן לומד, מעורר בך עניין כלשהו? האם אתה סבבה איתו? כי אם אתה שונא כול רגע מזה ורק לומד בגלל המשכורת העתידית הגבוהה, אז תוותר על זה. 

האמת שזה נכון. אבל, לדעתי מי שהופך את התשוקה שלו למקצוע שלו עם כל הקושי, חווה סיפוק ובסופו של דבר גם נהנה מהעשייה שלו.

כל מה שאמרת על תחביב הוא נכון. אבל לדעתי יש הבדל גדול בין תשוקה לתחביב.

לדוגמא יש לי תחביב כמו וויסקי, או סרטים.

אני נהנה להבין בהם, להבחין, לטעום או לראות וכו'. אבל, לא מעניין אותי כל כך מה שמסביב, ואין לי חשק לעבוד בתעשיית הוויסקי או הסרטים, לא אמצע את זה שונה מידי מכל עבודה סטנדרטית אחרת מבחינת סיפוק או רגש ואכן הלוגיסטיקה שמאחורי כל העניין יכולה להוציא לי את כל החשק מהתחביב עצמו.

לפני 3 שעות, hans כתב:

בדיוק.

אם שרדת את השנה הראשונה, כנראה שאתה בסדר.

אני אסתכן בהכללה גסה, אבל יש לי תחושב שרוב חובבי הרכב ה״כבדים״ הם באופן אירוני למדי,

אנשים עם הכנסה טובה מעבודה שלא קשורה לרכב - ואותה הכנסה היא בדיוק מה שמאפשר לקיים

את התחביב הזה, שבינינו, הוא אחד הכי יקרים שיש.

 

האמת שאכן השנה הראשונה היא קשה ומסננת היטב את הסטודנטים. אבל העניין הוא ההתלבטות בעתיד התעסוקתי. והאם הלימודים יהיו בעצם "לחינם".

לפני שעתיים, m3x7r3m3 כתב:

 

אין הרבה קשר בין לשרוד שנה ראשונה בלימודים (שהיא כמעט כולה מתמטיקה) ובין לעבוד 30-40 שנה ואולי יותר בתחום התוכנה.

כתבתי כבר בעבר, לעבוד בתחום התוכנה צריך לאהוב את זה, אחרת אתה סובל הרבה ומהר, והמשכורת לא מחפה על זה

Hans התכוון בסדר מבחינת הלימודים לדעתי ולא בכלליות.

לפני 15 דקות, Liviur כתב:

השנה הראשונה היא מסננת לרוב את מי שישאר בתואר ומי שלא.

לגבי העבודה , האם אוהבים אותה וכו - זה משהו אחר

 

אני יכול לכתוב שאישית אני הייתי במצב דומה רק הפוך.

במהלך התיכון + צבא - התעסקתי בעיקר במחשבים (כולל עבודה בתשלום כן ? לא סתם הזזתי כרטיסים במחשב האישי וגלשתי באינטרנט ...) ואחרי הצבא החלטתי ללכת על הנדסה מכאנית בתל אביב.

סיימתי שנה ראשונה + סמסטר קיץ וכשהסתכלתי קדימה - גם בין הכנסה , passion לעיסוק היומיומי והאופציות בארץ - החלטתי להפוך בין השניים: מחשבים כמקצוע (מפתח) ורכבים כתחביב.

לטעמי בחרתי נכון. עזבתי את התואר - לקחתי שנה הפסקה שבמהלכה עבדתי בחברת הייטק - ואז התחלתי ללמוד שוב - רענן משמעותית והחלטתי משמעותית מדעי מחשב (במקביל לעבודה בתחום)

ההחלטה שלך מושכלת ונכונה מאוד, וזה בהתחשב בכך שאתה נהנה מעבודתך כמפתח. לדעתי הקושי שלי לא היה עולה אם הייתי נהנה מזה, כי אז הכל היה פשוט יותר.

 

המון תודה לכם!! לא מובן מאליו והדיון מאוד יעזור לגבש החלטה, אני מקווה.

זה שאתה אוהב את זה, לא אומר שאתה טוב בזה .

אם תשקיע בזה מספיק זמן תהיה מצויין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 23 דקות, ts1 כתב:

האמת שאני נהנה נטו מהצלחת האתגר.

התחום עצמו לא כזה מרגש אותי כמו ההצלחה בו. מבחינתי אין הבדל בין כתיבת אלגוריתם נחמד לפתרון חידה לפתרון תרגיל קשה, מה שמרגש אותי בכולם זה שאצליח לפתור אותם ולכן התוצר הסופי של כתיבת קוד לא באמת "עושה לי את זה".

אכן, אם אמשיך במקצוע הזה, זו כנראה תהיה השאיפה. למרות שבפועל המפתח רוב הפעמים לא נהנה מהתוצר שלו ואז אין לזה הרבה משמעות.

 

אתה יכול לסיים הנדסת רכב בהצטיינות, להתקבל לעבודה במרצדס, ואז לשבת 10 שנים ולתכנן משאבות שמן. זאת העבודה.

 

אבל תחשוב על זה ככה - משאבת שמן שתכננת עובדת במיליוני מכוניות בעולם, ובזכותך הן נוסעות ולא עולות באש או נתקעות עם מנוע תפוס.

 

אותו דבר קוד - אתה לא תראה את זה במיידי, אבל הסיפוק שמה שעשית רץ אצל מיליוני משתמשים בעולם.

 

גם אני לא ממש נהנה מכתיבת קוד בפני עצמה, אבל אני כן מאוד נהנה מתחושת הסיפוק מפתרון הבעיה, והפיכת המוצר ליותר מהיר, אמין ונעים לשימוש.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך ניסיון בלכתוב באמת משהו בקוד חוץ מהלימודים ? אם התשובה היא לא - אז אתה לא יודע באמת אם תהנה לפתח מוצר או לכתוב קוד ולהשתמש בתוצר.

היכולת לקבל סיפוק מהפתרון של העבודה אגב בהחלט מביאה למשהו חשוב - וזה דווקא סממן מעולה - כי זה הרבה לגבי התהליך וההתעסקות היומיומית ולאו דווקא התוצר. (במקרה יצא לי בעיקר לעבוד על תוצרים שאני אוהב וחושב שהם חשובים , אם באבטחת מידע , אם באפליקציות של וידאו וסטרימינג והיום אני חלק מהצוות שעובד על קינדל שהוא כנראה המוצר הכי משפיע בקריאה דיגיטלית של ספרים).

בתחום הרכב אם לא עשית עדיין משהו משמעותי - אתה בעיקר מנחש וצופה על זה מבחוץ גם כאן - השאלה אם עשית או שאתה רואה את התוצרים מבחוץ כי זה לא אותו הדבר - והדגש העיקרי הוא על תהליך העבודה והעשיה היומיומית.

 

לפני שהגעתי לבחירה התעסקתי קצת (אם כתחביב ואם מעבר לזה) עם שני התחומים - גם עזרתי לחברים לעשות כל מני דברים בעולם הרכב ועשיתי עם הרכבים שלי וגם ישבתי וניסיתי לכתוב קוד ולהתעסק עם זה בצורה שוטפת - חשבתי שהתואר יפתח עוד אופציות - כשהבנתי שלא - או לפחות לא ברמה שרציתי - החלפתי.

תחום המחשבים הוא מאוד רחב ובסופו של דבר פותח לך המון דלתות (רמז - יש אנשי תוכנה גם בכל תעשיית הרכב המסורתית וגם בחברות כמו טסלה שנחשבות הטופ של הטופ של התעשייה כרגע במדעי מחשב)

 

כמו שהאנס כתב - יותר קל לעסוק בתחביב הנ״ל (רכב) כשיש כסף בכיס , והתואר הזה פותח לך המון אפיקי תעסוקה בישראל ועולמית.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

כתבתי כבר בעבר, לעבוד בתחום התוכנה צריך לאהוב את זה, אחרת אתה סובל הרבה ומהר, והמשכורת לא מחפה על זה

החלף את המילה "תוכנה" בשמו של כל עיסוק אחר, המשפט יהיה נכון.

 

אתה יכול להנות או להשתעמם מכתיבת תוכנה, אתה יכול להנת או להשתעמם עם גריז על הידיים, אתה יכול גם להנות או להשתעמם מהעבודה של דר גנדי (למי שלא זוכר, זה הפרוקטולוג שטיפל באחד מחבריהפורום הותיקים).

 

חלק מהסיפור הוא שהקריירה שלך לא תלויה רק בך, הרבה פעמים אתה נסחף עם הרוח, ואיכות החיים לא תלויה רק בעבודה. אישית נאלצתי בשלב מסויים לעזוב את המסלול שרציתי, שהיה כרוך בשעות עבודה לא שגרתות רבות. בחודשיים הראשונים די התאבלתי על כך, עד שאחד הילדים אמר "איזה כיף, אבא כל יום בבית". אז אני לא עושה דברים הרואיים, אבל מדבר עם אנשים (מתברר שזה לא פחות חשוב ולא פחות מספק), ורואה את המשפחה יותר שעות ביום. 

 

אני מזדהה לחלוטין עם האנשים שכתבו שהם נהנים מעצם תהליך פתרון הבעיות. גם פתרון של בעיות יומיומיות נותן סיפוק אם יש בהן איזה אתגר, ולו קטן.

 

פות"ש - הלימודים האקדמיים הם רק בסיס שעליו תבנה את הקריירה. אמנם בחיפוש קצר שאני נוטה לכתוב בשרשורים אלה "איפה אתה רואה את עצמך ב-2050", אבל האמת היא  שקשה מאד לחזות לאן תגיע. אז אם מסלול נראה לך עם פוטנציאל לעניין אותך בטווח הארוך הוא יתאים לך, לפחות כבסיס.

 

דרך אגב, דובר כאן על הממשק בין תחביב למקצוע. אז בתקופת התיכון היה לי תחביב שהייתי בטוח שיהפוך למקצוע שלי. איזה מורה נערץ גרם לי בהחלטה של רגע לשנות כיוון לחלוטין. היום אני מנותק כמעט לגמרי מאותו תחביב, ומברך שלא בחרתי בו כמקצוע, אני חושש שלא הייתי מצליח בו יותר מדי.

עריכה אחרונה על ידי sperial
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
לפני 5 שעות, David32 כתב:

מה שאתה לא מבין זה שאתה מבזבז את הזמן שלך, את תעבורת האינטרנט שלך ואת אורך החיים של סוויצים במקלדת שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, ts1 כתב:

האמת שאני נהנה נטו מהצלחת האתגר.

התחום עצמו לא כזה מרגש אותי כמו ההצלחה בו. מבחינתי אין הבדל בין כתיבת אלגוריתם נחמד לפתרון חידה לפתרון תרגיל קשה, מה שמרגש אותי בכולם זה שאצליח לפתור אותם ולכן התוצר הסופי של כתיבת קוד לא באמת "עושה לי את זה".

זו דווקא אינדיקציה טובה שאתה כן במסלול הנכון. ההרגשה שאתה מתאר היא בכלל לא נדירה בפיתוח תכנה.

 

לפני שעתיים, ts1 כתב:

אכן, אם אמשיך במקצוע הזה, זו כנראה תהיה השאיפה. למרות שבפועל המפתח רוב הפעמים לא נהנה מהתוצר שלו ואז אין לזה הרבה משמעות.

אני מבטיח לך שאם נניח אלגוריתם שתכתוב יזהה ילד שקופץ לכביש שניה יותר מוקדם זה יגרום לך סיפוק הרבה יותר מכל תכנון בורג בקאמשאפט.
בארץ בתחום הרכב בוודאי יש יותר מהנדסי תוכנה מאשר מהנדסי מכונות, ואני בכלל לא בטוח שאפילו בגרמניה המצב שונה. עולם ברכב הולך יותר ויותר לכיוון הדיגיטלי.

 

אם שמן וגריז עושים לך את זה, תמיד תוכל לנסות לעשות דברים כמושרשור הכבאית מכה שנית! שרץ כרגע בפורום אספנות, אני מעריך שגם זה יהיה יותר מספק.

  • אהבתי 1

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, vadim6385 כתב:

אבל תחשוב על זה ככה - משאבת שמן שתכננת עובדת במיליוני מכוניות בעולם, ובזכותך הן נוסעות ולא עולות באש או נתקעות עם מנוע תפוס.

אלא אם עבדת בטויוטה ב 2007...

 

להסתכל על אהבת רכב ולהגיד אני רוצה ללמוד הנדסה מכאנית זה לא נכון. אם תגיע להיות ראש צוות אצל יצרן רכב זה יהיה אחרי הרבה שנות עבודה כמהנדס בצוות שמטפל בתחום אחד די צר. השאלה אם אתה אוהב את התחום של הנדסת מכונות כדי שתצליח במשך שנים להתאים מתלה לרכבים למשל או לעשות אנליזת בעירה בצילינדר.

 

כשבוחרים תחום לימודים בוחרים תחום עניין ברמה של מה עושים ולא על מה עושים אותו.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

תודה הגברת שרה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 21 שעות, Liviur כתב:

יש לך ניסיון בלכתוב באמת משהו בקוד חוץ מהלימודים ?

 

אם אתה שואל אותי - כן, עובד במשרת פיתוח.

 

אני פשוט לא מתחבר לכתיבת קוד לשם כתיבת קוד. אצלי זה כלי להשגת מטרה.

 

בדיוק כמו שאני חובב רכב, אבל לא ממש מזיל ריר על מיאטה או 308GTI חדשה, מעניינים אותי דברים אחרים.

 

זאת כתבה מעניינת בנושא, אם כבר. מסבירה בדיוק איך אתה יכול לא לאהוב לתכנת, ועדיין להיות מתכנת מעולה ולמצוא סיפוק במקצוע

https://hackernoon.com/i-dont-like-programming-but-i-work-as-a-programmer-519a4bc66928

 

לפני 19 שעות, Night Driver כתב:

כשבוחרים תחום לימודים בוחרים תחום עניין ברמה של מה עושים ולא על מה עושים אותו.

 

בדיוק, אני בחרתי ללמוד הנדסת מחשבים אחרי שראיתי ממש את העבודה של מהנדסים.

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים


×
×
  • תוכן חדש...