Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאמר: ההאמר חוזר מהמתים


yoav911gt2
שימו לב! השרשור הזה בן 1271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

המותג האייקוני שנולד מדרישה אזרחית לכלי הרכב הצבאי המיתולוגי, ה-HMMWV (High Mobility Multipurpose Wheeled Vehicle) אותו אתם בטח מכירים אותו בכינוי החיבה שלו - Humvee, עושה קאמבק בתור תת מותג ייעודי לרכבי שטח חשמליים תחת מותג GMC של ג'נרל מוטורס.

2022-gmc-hummer-ev-rear.thumb.jpg.f5061045308ef76ed17c4e603fe8f0df.jpg

 

 ההאמר החדש מציג עיצוב מודרני ועגלגל יותר בהשוואה להאמר 1H , אבל קווי הדמיון נשארו ברורים ולא ישאירו ספק כי מדובר ביורש לרכב השטח המוכר.

פנסי לד קדמיים בצורת האות H אשר תוחמים פס לד ארוך המחולק לשבעה חלקים, כמחווה לגריל האייקוני המזוהה עם רכבי ההאמר לדורותיו. שם המותג מצוין

בגאווה על פס הלד, כאשר כל אות נמצאת על חלק אחר.

 

2022-gmc-hummer-ev-grille.thumb.jpg.077cbe5e9d5f1f902872a2d075506326.jpg

 

ההאמר החשמלי יוצע כסטנדרט עם פנלי גג פריקים, הניתנים לאחסון בתור תא האחסון הקדמי במקום בו לרוב נמצא המנוע ברכבי בנזין. לחובבי השטח מציע ההאמר החדש

מיגון גחון ובתי גלגלים מרווחים המאפשרים שימוש בצמיגי שטח ייעודיים בגודל 35 אינץ' אשר ישווקו כסטנדרט, עם אפשרות לעלות עד צמיגי 37 אינץ' - ממש כמו בהאמר הצבאי המקורי. בחלקו האחורי של

ההאמר ניתן למצוא דלת תא מטען 'מולטי פונקציונלית' עם 6 אפשרויות מצבי שימוש שונים , אשר נלקחה היישר מה-GMC סיירה.

 

2022-gmc-hummer-ev-bed.thumb.jpg.12bdf05056e27d545a32d10582a6445a.jpg

 

ההאמר החדש מהווה תצוגת יכולת וכוונות מצד חברת האם GM, על כן הוא מציג שלל טכנולוגיות מתקדמות, כאשר רבות מהן פונות לקהל חובבי השטח. אחת מהמערכת

היא מערכת מצלמות היקפיות המציגה עד כ-18 זוויות ראיה שונות וכוללת בנוסף גם מצלמות ייעודיות לנסיעת שטח הממוקמות בתחתית המרכב ומסייעות במיקום

הגלגלים והתחמקות ממכשולים בנהיגה בשטח טכני. בנוסף, ישנה תצוגה ייעודית לנסיעת שטח המציגה לנהג את המומנט שהרכב מייצר , מצב נעילות הדיפרנציאל,

לחץ אוויר בצמיגים, זוויות מרכב ועוד. עוד פרט מעניין ומעט ביזארי שניתן למצוא בהאמר הוא "מד דריפט", המציג את זווית ההחלקה המקסימאלית בו נמצא המפלץ המגודל.

 

רשימת הטכנולוגיות ממשיכה עם היגוי לארבעת הגלגלים , כולל "מצב סרטן" (זה נשמע הרבה פחות גרוע באנגלית - Crab Mode) בו הרכב יכול לנוע במהירות נמוכה כאשר כל הגלגלים מכוונים לאותו הכיוון. מערכת מתלי אוויר

אדפטיביים מאפשרת להרים את המרכב ב-5 אינצ'ים מ-12 עד ל-16 אינץ' (שהם 40.6 ס"מ!) ומאפשרת להאמר להתהדר ביכולת צליחת מכשולי מים בעומק של עד 82 ס"מ (או 71 ס"מ כשהבולמים בגובה הרגיל). היות וההאמר הוא לא רק חיית שטח, אלא נועד גם לכבישים סלולים ואף כבישים מהירים, הוחלט לכלול בו את מערכת הסופר קרוז המתקדמת של GM בגרסתה העדכנית ביותר. המערכת המתוחכמת מאפשרת שיוט חצי אוטונומי בכבישים מהירים, כולל מעבר נתיבים ועקיפה.

 

2022-gmc-hummer-ev-interior.thumb.jpg.0209002745ca861f8d16ec5e1dccb5ad.jpg

 

השקת ההאמר מתוכננת לסוף שנת 2021, כאשר גרסאות נוספות ימשיכו להיות מושקות עד סוף 2024. תחילה הוא יוצע בגרסה בעלת שלושה מנועים חשמליים עם הספק משוער של 1000 כ"ס ומומנט מפלצתי של 1589 קג"מ. הביצועים, כמצופה מנתוני המנוע צפויים להילקח מעולם רכבי העל, עם מיאוץ ל-60 מייל בשעה תוך "פחות מ-3 שניות", נתון מרשים ביותר עבור כל מכונית, כל שכן רכב שטח גדול וכבד. פיתוח הסוללות נעשה בשיתוף

פעולה בין GM להונדה והסוללות החדשות צפויות להעניק להאמר טווח מכובד של כ-560 ק"מ בזכות קיבולת מפלצתית (מוטיב חוזר, ה"מפלצתיות" הזו) של 200 קילו-וואט שעה. בעזרת פיתוח חדש שמאפשר שינוי מצב הטעינה על ידי הסוללה ,ההאמר יוכל להטען ממגוון מטענים, כאשר החזק שבהם הוא מטען של 350 קילוואט, המאפשר להוסיף טווח של 160 ק"מ תוך 10 דקות בלבד.  

לפי הצהרת GM, מחיר ההאמר בגרסת ההשקה צפוי להתחיל מ-112,595 דולר, כאשר הגרסאות שיושקו בהמשך יהיו זולות יותר, בהן גם גרסה בעלת שני מנועים בלבד ומחיריהן יגיעו למינימום של 80,000 דולר. מחיר דומה לזה של מרצדס GLS.

 

 

1053249149_2022-gmc-hummer-ev-front(3).thumb.jpg.868f44056ba443c6420e470786793b45.jpg2022-gmc-hummer-ev-taillights.thumb.jpg.528ff1b90f54b7bc2904e64cfccb7008.jpg511499825_2022-gmc-hummer-ev-front(1).thumb.jpg.3e192f8d83339e17824f111297361a86.jpggmc-hummer-electric-pickup-truck-video-reveal.thumb.jpg.285af4aedbdfe83420ad2596c2972612.jpg

 

 

 


לצפייה במאמר המלא

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טסלה סייברטראק תעלה פחות מ 40000 $

למי שלא מבין להם טסלה מפסידים כל כך הרבה כסף.

 

להאמר יש תכנון עד 2024, כל שנה יוצא דגם יותר פשוט

האחרון יעלה 79995, עדיין יותר מכפול מטסלה

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם שטסלה תוציא בכלל את הסייברטראק הזה, או שתראה את הדגם הסופי שייוצר.

ואז שיכריזו מה מקבלים בכלל ב 40K$

ואז בוא נראה איך הרכבים בהתחלה יוצאים מהמפעל

ורק אז אפשר להשוות.

 

לעומת זאת, ל GM אני לא דואג.

 

SlowRide כתב:
עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.
Pika007 כתב:
זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
לפני 1 דקה, יבגניפ כתב:

אני לא פסיכולוג, אבל קראתי את כל הספרים של ג'ורדן פיטרסון חוץ מהאחרון שיצא.

  

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן מפלצת מטורפת אבל המחיר הזה נותר לתהות מי קהל היעד? עד כמה חובבי שטח אכן ירכשו כזה ובפועל ירדו אתו לשטח?

 

יש סיכוי שהם חוזרים על טעות העבר והרכב יהיה עוד צעצוע לעשירים בלבד ומאפיין ראפרים בעלי טעם רע במיוחד?

 

ראו הסרטון שמבהיר את כוונתי:

https://www.youtube.com/watch?v=Gkd6zyOzeOw

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

וואו, נראה מטורף. השקעה מאוד גדולה וזה נראה כי התמורה תהיה בהתאם. 

אך אני מצטרף לדעת המגיבים, לדעתי אנשים שיקנו את האוטו הזה יעדיפו להשאיר אותו בכבישים נורמליים ולא לרדת איתו לשטח.

Ford Fiesta 2014 Manual

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא הולך לרדת לשטח עם רכב של 112,595 דולר עם מצברים שיכולים להתפוצץ אם הם חוטפים מכה מסלע. זה מחיר יותר גבוה ממרצדס s באמריקה, שתבינו מי הולך לקנות את זה.

אייל

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, David32 כתב:

קודם שטסלה תוציא בכלל את הסייברטראק הזה

לגמרי. החשיפה הזאת מתחילה להיראות כמו פספוס הזדמנות עסקית מדרגה ראשונה -

מעוררים את השוק, מעוררים תיאבון אצל הצרכנים ומעוררים את המתחרים לפעול - בלי מוצר שתופס את השטח.

 

או בניסוח אחר - אילו באופן תיאורטי הסייברטראק היה מוצע למכירה ברגע זה,

הוא היה נמכר לכל הלקוחות הפוטנציאליים - ולא היה נשאר מי שיקנה האמר (חוץ מאלה שמחליפים אוטו פעם בחודש כמו בנצי).

 

בקיצור, טסלה יצרה פלח שוק חדש (לא משנה המחיר - העיקר שהמוצר הוא מסוג חדש, כמו להמציא חד-קרן) -

אבל היא לא שם. הזוי משהו.

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היה מפלצת יקרה ויהיה מפלצת יקרה - אבל לא מזהמת הפעם...
קשה לי להאמין שיהיו הרבה שיקנו אותו, אבל בטח יימצאו המשוגעים הנכונים 

מוטי, מוטי, מוטי - אני לא סתם בחור אידיוטי 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, KOOKE כתב:

אכן מפלצת מטורפת אבל המחיר הזה נותר לתהות מי קהל היעד? עד כמה חובבי שטח אכן ירכשו כזה ובפועל ירדו אתו לשטח?


חובבי שטח? לרדת לשטח? מה מה? מה להם ולזה?

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, KOOKE כתב:

אכן מפלצת מטורפת אבל המחיר הזה נותר לתהות מי קהל היעד?

 

אלה שקונים F350 או סילברדו עם כל התוספות ב80 אלף דולר.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 21.10.2020 בשעה 22:18, David32 כתב:

קודם שטסלה תוציא בכלל את הסייברטראק הזה, או שתראה את הדגם הסופי שייוצר.

ואז שיכריזו מה מקבלים בכלל ב 40K$

ואז בוא נראה איך הרכבים בהתחלה יוצאים מהמפעל

ורק אז אפשר להשוות.

 

לעומת זאת, ל GM אני לא דואג.

 

עם התוצאות בשטח אי אפשר להתווכח. הרכבים של טסלה הם פרימיום אחד אחד ואין לי שום ספק שגם הסייברטראק יהיה כזה.

 

תכף יקפצו עליי וייצעקו על כל מיני פגמים בטסלות, אבל מה? פולקסווגן וטויוטה לא עושות ריקול כל שנתיים?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1271 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...