Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בילוי משפחתי ברינג


Tvr_speed_12
 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

השאלה היא למה כל דבר, כולל דיונים בפורום, נהפך לקיצוני. אם לא לוקחים ילד לסיבוב ברינג, לא הופך את הילדות שלו לעטופה בצמר גפן. מצד שני, לא צריך לשלול ממנו את החוייה כליל.

 

אני ועוד איך הייתי לוקח את הילדים שלי למסלול מרוצים*, ואם הייתי חי בחו"ל במקום נורמלי יש מצב שהייתי מנסה לדחוף אותם לקריירה מוטורית. אבל; למה זה תמיד "הרינג"? חסר עוד מסלולים בעולם הזה, שאפשר לקחת אליהם ילדים ושם הם יחוו חווייה חזקה (מבחינתם)? ילד יכול "להסתפק" גם בסילברסטון. או אפילו סנטטרטון, ירחם השם (למי שמכיר). זה שבשבילנו, כחובבי מרוצים, הרינג הוא הטופ של הטופ, לא אומר שהילד שלכם חווה את זה בכלל. הוא כן יחווה מוטורספורט בהרבה מסלולים אחרים שכאמור, לא חסר.

 

*לפחות מנסה, אם אשתי לא תרצח אותי.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא רציתי לכתוב את זה קודם, אבל מכיוון שכבר פתחת...

די נמאס מה״רינג״ האמת. אין שום דבר יפה / אסתטי / נעים במסלול הזה,

פשוט עינוי בלתי נגמר של חצאי פיתולים במסלול צר מדי וארוך מדי.

 

המסלולים ה״סטנדרטיים״ והקצרים יותר הרבה יותר יפים לטעמי, שלא לדבר על האפשרות

לבצע יותר מסיבוב אחד מהסיבה הפשוטה שעוד נותר בך כוח לזה.

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כי הרינג פתות כמעט כל הזמן (יחסית) ומסלולים אחרים לא, כי הוא סמל סטטוס ואפשר לפגוש המון נהגים אחרים ולראות מיליון ואחד רכבים שונים, כי העלות נמוכה (יחסית) ויש מבחר חברות השכרה סביב.

 

כמובן, לא כל נסיעה שם שהיא לא על המגבלות מסוכנת יותר מטיול נהיגה ממוצע בנס הרים או סדום ערד. וגם רוב התאונות משם, שמתועדות היום בשפע ביוטיוב, זה לא ניקי לאודה עולה באש. אבל עדיין יש סכנה די ברורה בנהיגה שם. וגם אם אתה נהג מעולה ולא עושה הקפה על המגבלות, תמיד יש סיכוי לקחת פניה עיוורת ולגלות רכב תקוע באמצע המסלול, כתם שמן, אופנוען הפוך או כל דבר אחר.

 

 

 

 

 

תודה יבגני. הרסת לי את באטמן לתמיד.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, hans כתב:

לא רציתי לכתוב את זה קודם, אבל מכיוון שכבר פתחת...

די נמאס מה״רינג״ האמת. אין שום דבר יפה / אסתטי / נעים במסלול הזה,

פשוט עינוי בלתי נגמר של חצאי פיתולים במסלול צר מדי וארוך מדי.

 

המסלולים ה״סטנדרטיים״ והקצרים יותר הרבה יותר יפים לטעמי, שלא לדבר על האפשרות

לבצע יותר מסיבוב אחד מהסיבה הפשוטה שעוד נותר בך כוח לזה.

מסכים ולא-מסכים. זה מסלול שאין כמותו בשום מקום בעולם כיום, ומה שמייחד אותו זו העובדה שעדיין נערכים בו מרוצים בקליבר בינלאומי, גם אם לא פורמולה 1. למשל, זה היה לפני פחות מחודש:

 

 

אז כמובן, אני לא מזלזל במי שרוצה לחוות את המסלול באופן אישי, אבל בשבילי, מרוצי מכוניות זה העיקר, ואין מה לדבר- הנורבורגרינג מספק בגדול מהבחינה הזו.

 

אגב, אני, כחובב הסטוריה של מרוצי מכוניות, מתגעגע למסלולים שכבר לא מכירים, ושאין שום סיכוי שיתחרו עליהם מלבד באירועי מוטורספורט קלאסיים. מי פה מכיר את מסלול ספא המקורי, באורך 8 ק"מ, שעשה שימוש בכבישים הציבוריים שסביב המסלול?

 

 

הייתי במקום לפני 19 שנה. אי אפשר להבין את האומץ של הנהגים באותה תקופה, לאחר שאתה עומד לצד ישורת Masta שבזמנה, הייתה אחד המקומות המהירים בעולם, ושם לב עד כמה הכביש צר. המסלול היה כל כך מהיר, עד שפורשה עם ה-917 שברו את שיאי המהירות בשנים 1971-1970 (שימו לב בלינק למפת המסלול המקורי) והשיא שנקבע נשמר עשרות שנים אח"כ. הפוסטר הזה תלוי אצלי בחדר:

 

https://selectionrs.com/31577-thickbox_default/porsche-poster-1000-km-de-spa-1971-porsche-917-reproduction-of-an-original-poster-by-porsche-95.jpg

 

ולא סתם, הפוסטר שתלוי לידו הוא זה:

 

https://selectionrs.com/30328/original-poster-porsche-908-54a-targa-florio-1970-map09006414-selection-rs-mini-911.jpg

 

זה כל מה שמרוצים כבר לא יהיו; מכונית מסלול מהירה (מאד), מטרים ספורים מהקהל. זה כמו ראלי, ולא לחינם- מדובר בטארגה פלוריו שבסיציליה, מסלול שעושה צחוק מהנורבורגרינג, עם הקפה של 72 ק"מ דרך כפרים, עיירות, כבישים המתפתלים בהרים ואפילו ישורת של ששה ק"מ לאורך החוף:

 

 

המירוץ שבווידאו היה האחרון בפורמט הזה, והאמת שהיה צריך להפסיק שנים קודם לכן. אה, כמעט שכחתי- ה-72 ק"מ האלו? זה המסלול הקצר. זה בכלל התחיל מהקפה של כל האי סיציליה, קוצר למשהו אנושי יותר והסתיים במה שהם קראו לו "פיקולו מאדוני", כלומר המסלול ה"קצר"...

 

אגב, ראוי להזכיר שגם חלק מהמסלולים הקצרים כבר לא מה שהיו. אני מבין את הצורך "לעדכן" מסלולים לתקנות הבטיחות ולהתאימם למכוניות פורמולה 1 מודרניות (שבלקסיקון שלי, זה אומר להאיט אותן...). אבל מה שהם עשו לסילברסטון, למשל, גובל בפשע נגד האנושות. הייתה תקופה שהמסלול הזה היה מהיר- מאד מהיר:

 

 

וכן, אני מודע לאירוניה שבצירוף קטע המראה תאונה דווקא בזמן שאני מדגים את מהירות המסלול... אבל מה לעשות, המסלול היה מדהים בזמנו.

 

נראה לי שסטיתי מהנושא...

  • אהבתי 3
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...