Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה יכול לגרום לעליה פתאומית משמעותית (1/6-1/10) בצריכת דלק ביונדאי אקסנט 2003 ?? תודה


מני ופ
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 363 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלו'

יש לי אקסנט 2003 שהיה שותה 1/10 ובאופן פתאומי התחיל לשתות אחד ל6 !!!

(בדוק ! אני מחשב כל תדלוק)

אמרו לי לנסות תוסף לניקוי מערכת הזרקת דלק - ניסיתי (דראגון+) ועדיין אין בשורות טובות

מוסכניק אחד אמר לי להשתמש בסוג אחר (w40 to tbh zufr) ולתדלק 98 ואם זה לא יעזור הוא יכול לנסות לעשות לי ניקוי סעפת פליטה (אולי אני יכול לבד אם הדרכה שלכם)

אשמח לדעת מה דעתכם

ומה אני עושה עכשיו

(החלפתי לאחרונה חוטי הצתה לפלגים בגלל שלפעמים לאחר התנעה באוטו קר היה לי ניתוקים בדוושא (אני לוחץ גז ואחרי שניה או שתיים זה נותן ושני מוסכניקים אמרו לי להחליף חוטי הצתה לצערי זה לא עזר) וגם החלפתי פלגים)

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן,

אתחיל בזה שאני לא מאמין גדול בתוספי ניקיון למנוע.

צריכת דלק היא מאד מאד אינדיבידואלי, (לדוגמא על אותו רכב באותה הסביבה אני מוציא 1:12 ובנדוד שלי 1:17).

אמשיך בזה שהיא מושפעת מהמון גורמים אחרים.

לחץ אוויר תקין?

אתה נוסע עם רכב עמוס?

אם השינוי היחידי שבוצע ולאחריו קרתה הירידה זה החוטי הצתה, הייתי מתחיל משם.

נסה לחבר מחשב ולהסתכל על המידע החי, אולי נלמד משהו חדש.

בשורות טובות.

POLO 1.4 2001 > SPARK 1.0 2014 > 108 1.2 2016

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקוטי קילמר אומר המון דברים.

צריך לדעת לסנן את הגאנק השיווקי והקליק בייט בכותרת כדי להבין מה הפואנטה אמיתית לסרטון.

סהכ הוא טיובר סבבה, ומכונאי מעולה והצלחתי ללמוד ממנו הרבה דברים.

בגדול הוא אומר

שפילטר אוויר סתום יכול לגרום לירידה ושווה לבדוק

לבדוק שהשמן נקי, והשמן בתקן הראוי למכונית

חיישן אוויר מלוכלך MASS AIRFLOW SENSSOR

במכוניות מודרניות מצבר חלש

גיר "עייף" - ממליץ לסרוק מוח גיר לראות שהכל כראוי.

בעיה במערכת הבלמים

שימוש בדלק לא נכון (כדוגמאת 98)

 

מה שהוא לא אומר בשום שלב בסרטון

 

לשפוך קוקה קולה לטנק דלק.

 

 

הפואנטה שלי שיש לו תוכן טוב והמון ידע "נחבא" בסרטונים, הבעיה היא בדרך שהוא מפרסם אותם.

 

בשורות טובות.

 

 

POLO 1.4 2001 > SPARK 1.0 2014 > 108 1.2 2016

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה

אני נוסע אותו דבר ואני נוסע לפי מה שהרכב נותן לי כך שלא נראה לי שעשיתי שינוי שגרם לזה

אני עדיין עוקב אחרי הדלק ובטנק דלק הנוכחי בניתיים זה נראה שהוא חזר לעצמו - הלוואי -בכל אופן אני עוקב

לגבי החוטי הצתה (פשוט פירטתי כל מה שעשיתי לאחרונה )

כשהחלפתי עשיתי טעות והאוטו קפץ ונכבה תיקנתי את הסדר ונסעתי רגיל בערך חודש ואז קרה השתיה המוגברת של הדלק

יש סיכוי שזה קשור ? האם כדאי להחזיר את הישנים ?

יש לי ידיים טובות ואני אשמח לדעת בעיקר כל דבר שאני יכול לבדוק לבד  (וגם המלצות למרות שאם זה מוסך לא בטוח שזה שווה את האוטו)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סקוטי הצווחן זה רמה מאוד בסיסית והוא מכוון לחובבנים שלא מבינים דבר.

בעלי מקצוע שמתעסק באיבחון,  לא מסוגלים לראות את הסירטונים שלו. 

 

למקרה שלך, מתחילים באבחון ממוחשב של סורק תקלות שיודע לקרוא LIVE DATA של הניהול המנוע ובדיקת 4/5 גזים.

 

מעניין האם  כשטעית בסידור חוטי הצתה והמנוע קפץ ונכבה, זה היה מלווה או קדם לכך רעש בום של בקפייר?   

 

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה

דבר ראשון - האם יכול להיות תקלה כזו בלי שידלק הנורה הכתומה?

לגבי החוטי הצתה- לא זוכר רעש פשוט הדלקתי ונכבה הדלקתי ונתתי גז (לא קלטתי מה קרה) וברגע שעזבתי גז נכבה ואחרי 5 דקות שיניתי את הסדר ונסעתי חלק חודש

 

לגבי השאלה שלי על הדלק

כרגע פתאום זה נראה שהוא חזר לעצמו

אני אוחז בחצי טנק דלק ובדרך כלל זה היה על 150-180 ק"מ ועכשיו זה עומד על 200 !

אין לי מושג עדיין מה הגורם

הלוואי שישאר ככה

אני כמובן עוקב ויעדכן אם זה אכן הסתדר או...

ותודה לכל המקצוענים כאן בפורום(וגם לאלה שפחות-כמוני למשל)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הי

חזרתי לעדכן

אז בשתי התדלוקים האחרונים של טנק מלא יצא לי 1/10.45 ו- 1/10.25

זה נראה שהרכב התאפס

מקווה

רק כמה שאלות..

האם יכול להיות שבגלל החומר לניקוי מערכת הזרקה אז זה שתה יותר דלק בשתי תדלוקים בגלל שאריות של החומר ?

ועוד דבר - האם יכול להיות שהחומר מנקה גם את המיכל דלק ? כי המד של הדלק נהיה לי הרבה יותר רגיש.

ממה בכלל עשוי החומר הזה ?

ןתודה Kooper על התשובות (אולי הפעם החומר עזר אני כבר לא יודע)ותודה לכל השאר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 363 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...