Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

נורת טעינה נדלקת בסיבובי סרק - יונדאי i10 2011


ilgs29
שימו לב! השרשור הזה בן 1278 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

באלטנטור עם חיבור F למתח הצתה ולא לנורית הביקורת,  יש את זה.

נכון, לא בכל אלטנרטור זה קיים, אבל גם ברכבים יחסית "פשוטים" אפשר למצוא את זה. 

ביפניות כמו טויוטה ומאזדה משנים של פלוס מינוס תחילת המלניום,  זה דיי  מקובל.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה בטוח שמדובר על מזדה 2 שנת 1993 ? במידה וכן אשמח לראות מסמך של הייצרן המאשר את הטענה שלך.
אני מדבר על נתון עובדתי שראיתי בעיניים, הנורה דלקה והרכב נסע ללא סוף... חשמלאי אמר טעינת יתר.
הוחלף במוסך (שלא קשור לחשמלאי) אגב גם המכונאי ישר אמר טעינת יתר.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1278 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...