Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם רכב MHEV (ז"א מערכת Mild-Hybrid) יהיה כבד יותר מאותו דגם רכב ללא מערכת כזו?


Coresh
 שיתוף
עוקבים 3

פוסטים מומלצים

אם כן, אז האם החיסכון בדלק באותו רכב MHEV לא מתקזז עם צריכת הדלק הגבוהה יותר עקב המשקל הגבוה יותר - מה שבעצם מייתר את המערכת הזו שמטרתה לחסוך בדלק?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

משקלה של מערכת mild hybrid טיפוסית הוא כמה עשרות קילוגרמים - לא משהו שמשפיע לרעה על צריכת הדלק באופן דרסטי, ניתן להתקין אותה בקלות על דגמים קיימים ללא שינוי תכנוני משמעותי. ההשפעה העיקרית שלה היא בצמצום פליטת המזהמים מה שנחוץ כדי להפחית קנסות זיהום לאיחוד האירופי. ואת המטרה הזאת המערכות הללו משיגות בצורה טובה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אז אם כך השאלה האם ללקוח הסופי יהיה כדאי יותר לבחור בגרסה ללא MHEV, שתהיה קלה יותר (גם כמה עשרות קילוגרמים זה חיסכון), וכנראה גם זולה יותר?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היא לא תהיה כי יפסיקו לייצר אותה.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רכב חדש בפאתי 2021 שמשווק עם mild hybrid זו בדיחה עצובה על חשבון הצרכנים. 

  • אהבתי 3
כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, zvit כתב:

היא לא תהיה כי יפסיקו לייצר אותה.

 

לדעתך הטכנולוגיה הזו זמנית?

 

לפני 58 דקות, discoTD5 כתב:

רכב חדש בפאתי 2021 שמשווק עם mild hybrid זו בדיחה עצובה על חשבון הצרכנים. 

 

אז במידה ואותו דגם של רכב היה נמכר גם עם MHEV וגם עם בלי, עם אותם נתוני מנוע, באיזה אופציה הייתם בוחרים - עם MHEV או בלי, ומדוע?

השאלה הזו עלתה אצלי לאור היצע המנועים בקונצרן פולסווגן למשל, שמציעים מנועי TSI ו - eTSI (גרסת ה-MHEV) במקביל -  אז למה לשלקוח יבחר ב-eTSI בעצם?

 

עריכה אחרונה על ידי Coresh
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, discoTD5 כתב:

רכב חדש בפאתי 2021 שמשווק עם mild hybrid זו בדיחה עצובה על חשבון הצרכנים. 

למה?

עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 שעות, Coresh כתב:

לדעתך הטכנולוגיה הזו זמנית?

 

זמנית מאוד, התפקיד של המערכות האלה זה לעמוד בתנאי האיחוד האירופי לזיהום, זהו, ברגע שהאיחוד האירופי יחמיר את התנאים לזיהום המערכות האלו אולי אולי יהיו הבסיס למערכות הבאות, ואולי יילכו לפח.

 

לפני 14 שעות, Coresh כתב:

אז במידה ואותו דגם של רכב היה נמכר גם עם MHEV וגם עם בלי, עם אותם נתוני מנוע, באיזה אופציה הייתם בוחרים - עם MHEV או בלי, ומדוע?

השאלה הזו עלתה אצלי לאור היצע המנועים בקונצרן פולסווגן למשל, שמציעים מנועי TSI ו - eTSI (גרסת ה-MHEV) במקביל -  אז למה לשלקוח יבחר ב-eTSI בעצם?

 

אני מנחש שבחלק מהמדינות (גרמניה למשל) גירסת ה-TSI לא תוצע בכלל כדי לעמוד בפליטת המזהמים הממוצעת, למדינות מחוץ לאירופה ימשיכו לשווק את ה-TSI (ואולי גם את ה-eTSI) כי מחוץ לאירופה אין את הבעיה של ממוצע פליטת המזהמים.

אני הייתי לוקח בלי MHEV אבל אני לא אינדיקציה, אני בחרתי מנוע אטמוספרי 😂

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אנסה לחדד את דבריי - זה לא שתהיה ללקוח בחירה לרכוש רכב עם או בלי Mild Hybrid אותם דגמים המוצעים בארץ עם המערכת הזאת לא יוצעו במקביל גם בלעדיה. אינני יודע מה יקרה בעתיד, ואםייצורן של המערכות הללו ימשך.

 

@m3x7r3m3 אין קשר בין הטכנולוגיה של המנוע (אטמוספרי/טורבו) ל-Mild Hybrid הסוזוקי איגניס למשל תוצע מעתה עם מערכת כזאת משודכת למנוע אטמוספרי.

סקודה יטי 2.0 TDI 4x4

וולוו XC40 T3 Momentum

וולוו V40 T4 Kinetic Plus (נמכרה)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בד"כ זיהום נמוך מגיע עם צריכת דלק נמוכה יותר

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

חוקי זיהום האוויר של 2021 לא מתאימים למכוניות בנזין\דיזל.

כל יצרני הרכב מנסים לעשות קומבינות בשביל לעמוד בדרישות ולא ממש הולך להם.

יש עכשיו בעיה עם מנועי פלאג אין שעושה בעיה ליצרנים

https://www.carscoops.com/2020/10/ford-will-buy-credits-from-rivals-to-meet-eu-emissions-targets/

 

פורד לא הולכים למכור את הברנקו באירופה בגלל הדרישות האירופאיות.

עכשיו זה הזמן לקנות מכונות אמריקאיות עם V8 גדול במיוחד, מומלץ Hellcat

אייל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 18.10.2020 בשעה 23:16, Coresh כתב:

לדעתך הטכנולוגיה הזו זמנית?

 

זה כמו מערכות start stop, או קרבורטורים עם בקרה אלקטרונית מתחילת שנות ה90 - ניסיון להתאים טכנולוגיה מיושנת לתקנות זיהום אוויר חדשות, במינימום הוצאות אפשרי.

 

לדעתי זה לא ישרוד על פסי ייצור לאורך זמן, ויפנה מקום לפתרונות יותר נורמליים.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...