Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

"מזל טוב, המכונית החדשה שלכם עמדה שנה וחצי בשמש" - כתבה מכלכליסט


Nakamichi
שימו לב! השרשור הזה בן 1278 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

זה לא דומה לרכב שנמצא אצל רוכש רכב חדש שעומד בשמש,  ועובר  מידי פעם ניקיון וטיפוח כולל חלקי הפלסטיקים. 

 

רכב שעומד הרבה זמן ללא טיפול, צובר מזהמים מהאוויר שגורמים לג'ינג'ים = קילופי לכה עתידיים.

חלק מרוכשי רכבים חדשים מתלוננים אחרי כמה שנים שהצבע שלהם גמור, זו אחת הסיבות המרכזיות לתופעה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 111
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 14 דקות, Nakamichi כתב:

אתה לא באמת מנחש סתם.

כי תיקח רכב שנסע שנה וחצי. הבלאי של הרכב היושב מן הסתם קטן יותר. תסיק מזה מה שתרצה.

 

ההשוואה הרלוונטית היא מול חדש טרי, זה שהבלאי קטן יותר ממשומש זה ברור ואוי ואבוי אם המצב היה הפוך אחרת היה עדיף לקנות משומשת בת שנה וחצי מבחינת אמינות מאשר רכב זהה "חדש" בן שנה וחצי מהיבואן. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה הישראבלוף המושלם, כשייבאתי את הרכב שלי מהולנד, הייתי צריך לוודא שתאריך הייצור שלו (מתי יצא מהמפעל) הוא קטן משנתיים, וזה פרט שלא ממהרים לתת אותו ברכב שנקנה בארץ. לוי יצחק וה"חברים" יודעים לתת אחוזי ירידה/עלייה בהתאם לרצונם, מעניין מאוד למה אין אחוזי הפחתה לפי הזמן בו הרכב סתם עומד בשמש ומכוסה בחרא של יונים ושאר מזיקים. 

הייתי מעדיף לקנות רכב יד שנייה שנמסר ללקוח יחסית מהר ולא רכב שעמד בשמש שנה וחצי ונמכר במחיר מלא מלא

בעבר: טויוטה קורולה 2009 GLI (רובוטית), טויוטה קורולה 2014 GLI

בהווה: BMW 330e 2018

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 דקות, yogev20 כתב:

רכב שעומד הרבה זמן ללא טיפול, צובר מזהמים מהאוויר שגורמים לג'ינג'ים = קילופי לכה עתידיים.

חלק מרוכשי רכבים חדשים מתלוננים אחרי כמה שנים שהצבע שלהם גמור, זו אחת הסיבות המרכזיות לתופעה.

 

image.png.e1bce61c075ffbd426a20d22da54487f.png

 

תסתכלעל התמונה הזאת. כל החלקים זהחשופים לשמש ישירה מכוסים בפלסטיק - לכן למרות שהרכב עומד בשמש החלקים הללו לא חשופים לשמש או לרטיבות, ולכן התזה שלך לא מחזיקה מים.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ראיתי מאות רכבים באילת יושבים באוויר חשופים ללא כיסוי יותר משנה. (ולא פעם אחת)

 

למי שצריך הוכחה. 

צמיגים יבשים, גומיות יבשות, שמנים מאבדים מאיכותם, צבע דוהה ועוד.

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3773875,00.html

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שירים יד מי שלא איכפת לו לקנות רכב משומש שנסע שנה וחצי כי יש לו אותו בלאי כמו רכב שעמד שנה וחצי תמורת הנחה בדמות ירידת היד.

אח"כ ירימו יד האנשים שלא איכפת להם לקנות רכב שעמד שנה וחצי על פני רכב שעמד חודשיים.

 

 

לפני 8 שעות, זבובון כתב:

 המוסכניק שלי באמת נראה שעובד בניסוי והטעיה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במצב "רגיל" כמה זמן עובר מהרגע שהרכב יוצא מהמפעל ועד לרגע שהוא נמסר ללקוח ? חצי שנה? יופי.

 

עכשיו תוסיף לזה בלאי של חום, קור, גשם, חום, קור, גשם וכו.. במשך כמה, שנה וחצי? (חום גורם לחומר להתרחב וקור גורם לו להתכווץ)

 

ועכשיו אתה הולך לקבל רכב שעבר את כל זה במשך שנתיים~ כרכב חדש 0קמ. מי רוצה את זה?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא היה לי עם זה בעיה כל עוד יש גילוי נאות לצרכן בנוגע לרכב הספציפי אותו היבואן מבקש למכור. האם בנוסף להארכה שנינתנה לייבואנים גם חלה חובת שיקוף מידע ללקוח בטרם מסירה ? או שזה מהלך חד צדדי נטו..

עריכה אחרונה על ידי borisYalzin
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ישנם יצרנים שמשקיעים מיליונים כדי לאפשר ללקוחות לאסוף את הרכב ישירות מהמפעל.
כמובן שמדובר על אחוז זניח של מסירות ברמה העולמית אבל מהווה 37 אחוז מהמסירות של VW בגרמניה. לדעתי מדובר ביוזמה מדהימה. זה מאוד משמעותי לחלק מהלקוחות שרוצים את הרכב שלהם חם וטרי ברגע שיצא מהתנור.

באופן אישי לא הייתי מוכן לקנות רכב חדש ששכב כל כך הרבה זמן בחוץ. מפריע לי יותר ברמה הרגשית ופחות ברמה הפרקטית.

גן עדן שאפשר רק לחלום עליו:

 

 

ביואיק  SUV

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעה, yogev20 כתב:

ראיתי מאות רכבים באילת יושבים באוויר חשופים ללא כיסוי יותר משנה. (ולא פעם אחת)

 

למי שצריך הוכחה. 

צמיגים יבשים, גומיות יבשות, שמנים מאבדים מאיכותם, צבע דוהה ועוד.

https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3773875,00.html

מה זה משנה איפה הרכב עומד?

ברכב א או בחניה של נמל,גם פה וגם פה יתייבשו גומיות שלא זזות.

 

שמן וצמיגים אפשר להחליף בקלות,זו לא דאגה.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפי מה שאני רואה - ליבואנים שמוכרים כמויות בינוניות עד גבוהות - יש מלאי טרי בד"כ.

ליבואנים שמוכרים מעט יש סיכוי להתקע עם מלאי וותיק, אבל אין שום דבר בטוח כאן.

ובלי קשר - עם היחס שמקבלות המכוניות כאן בארץ מהבעלים שלהן (סלש חברות הליסינג) - השנה וחצי שהן עומדות באחסנה הן בית מלון 5 כוכבים לעומת מה שקורה להן ביום יום על הכביש אצל הבעלים החדשים. אצל רוב האנשים מדובר בהשחתת רכוש פר אקסלנס.

 

איציק

  • מעניין 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
   Citroen Berlingo XTR MY17
 1.6
HDi 100Hp Automatic
Citroen C4 MY07 2.0 143Hp Automatic

 

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 24 דקות, איציק נ. כתב:

לפי מה שאני רואה - ליבואנים שמוכרים כמויות בינוניות עד גבוהות - יש מלאי טרי בד"כ.

ליבואנים שמוכרים מעט יש סיכוי להתקע עם מלאי וותיק, אבל אין שום דבר בטוח כאן.

ובלי קשר - עם היחס שמקבלות המכוניות כאן בארץ מהבעלים שלהן (סלש חברות הליסינג) - השנה וחצי שהן עומדות באחסנה הן בית מלון 5 כוכבים לעומת מה שקורה להן ביום יום על הכביש אצל הבעלים החדשים. אצל רוב האנשים מדובר בהשחתת רכוש פר אקסלנס.

 

איציק

למה?

איך כבר אפשר להשחית רכב?לסוע איתו מהר?לעלות מידי פעם על מדרכה.

בסופו של דבר זה מוצר צריכה,ואנשים ישאפו שהתחזוקה שלו תהיה מינימלית.

 

לפני 14 דקות, Doron_Z כתב:

איציק ומבחינת נוזלים ושמנים אין לזמן הזה השפעה? 

נניח ויש,להחליף שמן זה כסף קטן.

גם ליבואן וגם לצרכן.

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 דקות, Potato כתב:

נניח ויש,להחליף שמן זה כסף קטן.

גם ליבואן וגם לצרכן.

 

סבבה אבל לא עושים את זה אז כסף קטן או לא בסוף יש לזה השלכות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1278 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...