Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מוסכי פיג'ו לא רוצים לשדרג מולטימדיה, למה?


Pompon
 שיתוף
עוקבים 6
שימו לב! השרשור הזה בן 181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

מה הקטע כבר שני מוסכים שאני מתקשר אליהם לבקש עדכון מולטימדיה לא מסכימים לעדכן.. "אם עובד או אין הודעה של ריקול אנחנו לא מעדכנים". 

מה כואב להם? בבקשה הסבר? מישהו מכיר מוסך מורשה שכן מסכים לשדרג גירסת מולטימדיה? 

אותו דבר עם המחשב רכב אבל זה כבר סיפור אחר. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה עידן עתיק. יש שם הרבה אנגלית ושלבים , העתקה לדיסק .המתח וההמתנה זה גומר את הטכנאי נפשית.
בעתיד זה יתעדכן ברגע שהאינטרנט יתחבר לרכב. כמו חלונות 10. ואז אחרי העדכון, האוטו לא יניע יותר ותצטרך לסגור ולפתוח את כל הדלתות.

 

  • מצחיק 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

@Pompon - לי הם דווקא עדכנו (אחרי סירוב בהתחלה כמו שאתה מכיר).  בטפול השנתי (האחרון שבאחריות) אמרתי שיש בעייה במענה לשיחה.  מה שכן - אחרי זה לא היה שמות תחנות ו RDS (שבלי שמות תחנות לא יהיה).  מתברר שמצב ה ב.מ. אחרי העדכון (לפחות ב c4 picasso) הוא בלעדיהם.  דרך המחשב של המוסך ניתן להחזיר אותם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תנסה לשים את עצמך בצד השני.
זמן עבודה עולה כסף...

ציוד הטעינה עונה כסף...

אתה מוכן לשלם על הזמן של המכונאי שיוריד, יתחבר יבדוק, יתקין ואת עלות השימוש במכשיר שלהם?

אח"כ כשתהיה לך בעיה ברשת ג' ותחזור אליהם ותבלבל להם את המוח על משהו שהם בכלל לא מבינים בו ועוד יותר גרוע, הם לא כתבו את הקוד אז איזו אחריות יש להם?

אני מסכים איתם. עובד? אל תיגע!

 

לגבי קידוד התקנים נוספים, אם הכל עובד במכה הראשונה 700 ש"ח זה יקר.
אבל אם לא? ואז מתחילים לחפש, לקנפג מחדש, לבדוק שוב... לוקח זמן.

בקיצור הדברים האלו לא תמיד straightforward, ולכן חוששים לגעת ומי שכבר נוגע מבקש "פוליסת ביטוח" אם הדברים יסתבכו.

עריכה אחרונה על ידי סולל הדרך
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן הייתי מוכן לשלם להם כסף על העדכון..

אני חושב שאם יש טכנולוגיה חדשה ברכב שלהם הם בתור מוסך מורשה צריכים להכיר אותה ולדעת איך להתמודד איתה .

כמו שהם צריכים להכיר את ה "באגים" של המנוע באוטו הם צריכים להכיר את ה "באגים" של המערכות האחרות. 

להשאר מעודכנים ולהיות מקצועיים. 

לדעתי, חוסר ידע = חוסר מקצועיות. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אצל יבואנים אחרים עשו לי שדרוגים כאלו בשמחה. מציע לבדוק בספר הרכב מה כלול במסגרת טיפול. לא אתפלא אם עדכוני תוכנה נכנסים לשם, ואז יש לך כל זכות לדרוש שיבצעו זאת. זו בדיוק הסיבה שטיפול מחויב בשעה וחצי-שעתיים עבודה, כי הוא כולל גם עדכוני תוכנה ולא רק להציץ על הבלמים דרך הג'אנט ולהחליף שמן ופילטרים במשך רבע שעה...

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי היום בב.ג מוסכים בתל אביב, ועדכנו לי בלי בעיה (טענתי שהטלפון לא מתחבר, היה איזשהו סירוב ראשוני שלא הבנתי, אבל הייתי נחמד ובסוף הסכימו).
הבחור שמתעסק בזה לא נמצא שם כל יום אז שווה להתקשר קודם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אני הייתי שם לפני כמה זמן, יותר בקשר לשדרוג מחשב רכב. גם סירוב, טענו ש"לא קופץ" להם עדכון. לך תסביר להם שיש עדכונים בשוטף והם מתקנים כל מיני התנהגויות של המנוע ולא בהכרח "קופצים" כמו בריקול.. בתור איש מחשבים, אם אני אתייחס אליהם כמו שהם מתייחסים ללקוחות, אניח שכנראה זה כמו שמישהו פה אמר, הם מפחדים ממחשבים וכנראה אין להם מושג מה הם עושים..

לגבי המולטימדיה בסוף שדרגתי לבד... מזל שלפחות את זה פגו העולמית נותנת בקלות ואנחנו לא נתונים לחסדי המוסכים. 

ככל הנראה אצטרך לכתוב לפגו העולמית בנוגע לעדכונים שיצאו לדגם שלי ומה עושים..  😕 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שכבר כתבו לפני, הם כנראה חוששים שדברים יסתבכו ואז האחריות עליהם, זה כבר הופך להיות קצת מעבר לשעות מכונאי / איש דיאגנוזטיקה.

 

נתקלתי כמה פעמים באנשים שניסו לעדכן עצמאית ומצאו את עצמם עם מערכת ב BOOT LOOP , בזמן שרבים אחרים התקינו את אותו העדכון בדיוק והכל עבד כראוי, אז אני יותר מיכול להבין את החשש שלהם , במיוחד

אם מדובר ברכב "ישן" שלא באחריות. 

 

אני ביקרתי במוסך המורשה פעמיים / שלוש עד שזכיתי לעדכון המיוחל,  בתקווה להוסיף למערכת תמיכה באנשי קשר בעברית - מה שאכן קרה. 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעידן שלנו זה כבר מאוד נדיר להגיע ל boot loop אם אתה משתמש בתוכנה רשמית של היצרן, ולא איזה משהו פרוץ. בנוסף, איך בדיוק זכית לעדכון? מה מילת הקסם שצריך להגיד להם? כי בבקשה לא עבד לי. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...