Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב לנשמה - קווים לדמותו או איך קניתי ומכרתי רכב מהר


mightybear
 שיתוף

פוסטים מומלצים

תענוג! אני יכול להזדהות מהעבר שלי לגבי התחושה שמה שנקנה זה לא זה, תחושה לא כ''כ נעימה. העיקר שאתה מרוצה היום! סע בדרכים טובות!

Sent from my MI 9 using Tapatalk

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה למברכים 😁

 

לפני שעה, mcshmupi כתב:

מה ידוע לך על אמינות הב.מ.וו?

איך היא היתה עד היום?

 

 

הרכב טופל אצל ג'ובאני במוסך בימר. מוסך מומלץ שאני מכיר אישית (הייתי אצלו מספר פעמים עם ה118 על דברים קטנים והוא סידר וסייע ללא עלות). כל 'המחלות' של הרכב סודרו, לפחות דברים שאני מודע אליהם. דוגמא היא הנושא של הגג החשמלי, שהוא נוטה להתקלקל במהירות עקב תכנון לקוי של מנוע שנמצא בסמיכות לתעלת הניקוז, מה שגורם להרס מוקדם. זה סודר. הותקן מנוע מקורי במיקום אחר. פנים הרכב שמור ברמה שמחזיקי הכוסות פלסטיק עדיין עובדים (נשמע מצחיק, אבל נדיר לראות רכבים בגיל הזה שדברים כאלה קטנים עובדים). אין ספק שהרכב הזה דורש תשומת לב יותר קפדנית מאשר משפחתית מודרנית. וכנראה ידרוש הזמנה של חלקים מחו"ל בתור שדרוג או החלפה מונעת (יש כבר כמה בדרך שבעל הרכב צריך עוד צריך להעביר לי). מבחינת שמנים - טופל והוחלף בהרבה לפני המומלץ. אם מחפשים בעיות - אפשר למצוא - אבל תחזוקה טובה יכולה להביא את המנועים האלה לאזורי ה300K ק"מ.

היום: BMW Z4 E85 3.0 + Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמע, איזה טוויסט בעלילה.

לשנמך מסידרה 1 לבראבו, בחיים לא הייתי חושב שממנה תעבור לפאקינג Z4. תהנה.

 

סמלון M והיא מושלמת, חבל שיש בודדות.

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 12 דקות, Ooga כתב:

שמע, איזה טוויסט בעלילה.

לשנמך מסידרה 1 לבראבו, בחיים לא הייתי חושב שממנה תעבור לפאקינג Z4. תהנה.

 

סמלון M והיא מושלמת, חבל שיש בודדות.

 

לא עברתי. הבראבו עדיין אצלי. היא הדיילי (לא שאני נוסע הרבה בתקופה האחרונה). הZ4 לסופ"שים, לאירועים מיוחדים או סתם לנסיעה בערב שהטמפרטורה (והממשלה) מאפשרת זאת.

לגבי הסמלון? אשים אותו בשמחה... דקה אחרי שאשתיל S54 😁

  • אהבתי 1

היום: BMW Z4 E85 3.0 + Fiat Bravo Tjet

בעבר: Ford Focus Mk3 2.0 Titanium
בעבר הרחוק: האיטלקיה האדומה - Fiat Punto Evo MultiAir Turbo 135 HP

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ועדיין, לעזוב סדרה 1 כדיילי ולעבור לבראבו, z4 לא הדבר הראשון שעלה לי לראש כרכב סופשים.

 

והתכוונתי לZ4 M אמיתית כמובן. מעבר למנוע הן שונות מהותית, גם בהיגוי. 

כמה כאלה יש בארץ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמו שהוא ציין, ברגע שירדה המגבלה של המשפחתית הוא יכל לקנות מה שהוא באמת רצה לכן זה התגלגל לרודסטר. בכל אופן אני בטוח שגם לא בגרסת M היא מספקת המון פאן אבל נחכה לרשמים שלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במוו שמטופלות בזמן לא פחות אמינות מקורולה. בעיה הכי גדולה זו ההזנחה בגלל עלות הטיפולים וחלקים מקוריים.

Sent from my SM-G955F using Tapatalk


זאת חתיכת הצהרה....
קניתי 540i e39, יד ראשונה, מטופלת לפי הספר, נסועה נמוכה, אהבתי.
כמה חודשים לאחר מכן נשבר המוביל של שרשרת התזמון, הרכב נמכר לחלקים.

יש לי 335i ידנית, גם מיד ראשונה עם נסועה נמוכה, הרבה צרות, והכל מטופל לפי הספר ורק עם חלקים מקוריים ולפי הוראות היצרן.
וגם הפלסטיקה מחורבנת.

אבל, יש לי גם 3 קורולה, החלפות שמנים בזמן ברקסים וצמיגים כשצריך, זהו בערך.



Sent from my SM-G975U1 using Tapatalk

  • אהבתי 1

haters will hate

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...