Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אפשר להתחיל ללמוד רישיון על אופנוע עכשיו?


nimrod7676
שימו לב! השרשור הזה בן 1259 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

בגלל שנראה שהסגר המסריח הזה לא הולך להגמר בקרוב, החורף מתחיל להעלות בי חששות, 

 

מה קורה במידה ויורד גשם במועד הטסט? 

 

מה קורה אם יורד גשם במהלך הטסט? 

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 15.10.2020 בשעה 22:22, nimrod7676 כתב:

מה כן מלמדים?

 

בגדול לעשות שמיניות במגרש וקצת רכיבה בכביש. 

 

בתאריך 15.10.2020 בשעה 22:22, nimrod7676 כתב:

ומה לא מלמדים שכן מלמדים בקורס חיצוני? 

 

את כל מה שחשוב בשביל להישאר בחיים על אופנוע. בלימה נכונה, התנהגות נכונה בכביש ועוד. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, SchnitzelLova כתב:

 

בגדול לעשות שמיניות במגרש וקצת רכיבה בכביש. 

 

 

את כל מה שחשוב בשביל להישאר בחיים על אופנוע. בלימה נכונה, התנהגות נכונה בכביש ועוד. 

 

אני בהחלט הולך להרים להנחתה אבל אנא רצינות,

 

יש לי שנתיים קורקינט חשמלי, מהכבדים והמהירים. יש הבדל משמעותי בין שליטה בקורקינט לבין שליטה באופנוע?

 

זה לא כמו ההבדל בין קיה פיקנטו לגולף gti?

 

לפני 48 דקות, yotams4 כתב:

אופנועים לא נמסים בגשם.

 

ומה לגבי החלקה?

 

עריכה אחרונה על ידי nimrod7676

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יודע איך מתנהלים עם קורקינט חשמלי בכביש ציבורי. בלימוד נהיגה על אופנוע לומדים את המכניקה שנדרשת להפעלת כלי הרכב (גז, ברקסים, הילוכים, קלאצ', איתות...) ואיך להתנהל איתו בתנועה יחד עם כלי רכב אחרים. מאוד בגדול, אם אתה יודע לרכב על אופניים ויש לך רישיון נהיגה לרכב זה די קל.

כמו שאמרו לך בתגובות האחרות, *לא* מלמדים מצבי חירום שקורים בערך כל הזמן על דו גלגלי בכביש ולכן מומלץ לקחת קורסים חיצוניים או לרכב רק בשטח...

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קורקינט חשמלי לא דומה לרכיבה על אופנוע.
יש הבדל במנח הגוף, הכוחות, המהירות, מיקום עצמך בתנועה וכמובן התפעול עצמו.

לגבי הביטוח, אולי ביררת באחת מחברות הביטוח, אין בכך טעם, דו גלגלי מבטחים רק בפול, זו ההצעה הזולה, שאר החברות שמוכנות לבטח, עושות זאת במחירים גבוהים יותר.

לגבי למידה ורכיבה בפועל, זה כמובן שונה, ב״למידה״ תלמד לעבור טסט וכן, תפעול בסיסי.
אבל ניסיון הכביש הנדרש הוא שונה גם מניסיון הנצבר בנהיגה ברכב. למרות שכמובן יש יתרון לבעלי פזמ בקריאת התנועה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, nimrod7676 כתב:

 

אני בהחלט הולך להרים להנחתה אבל אנא רצינות,

 

יש לי שנתיים קורקינט חשמלי, מהכבדים והמהירים. יש הבדל משמעותי בין שליטה בקורקינט לבין שליטה באופנוע?

 

זה לא כמו ההבדל בין קיה פיקנטו לגולף gti?

 

 

ומה לגבי החלקה?

 

 

הבדל של שמיים וארץ בכל פרמטר אפשרי יציבות, בלימה, היגוי, פניות, יכולת תמרון, כוח, יכולת להשתלב בתנועה ועוד ועוד. סמוך עלי אחרי חודש על אופנוע לא תבין איך רכבת על כלי מוות כמו קורקינט. 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אז התחלתי ללמוד A1. 

 

קוואסקי נינג'ה 400. תענוג רצוף

 

אבל אני לא מצליח להבין עד הסוף - 

 

10 שיעורים וטסט. עשיתי שתי שיעורים, שבפועל זה היה לקחת אופנוע ולנסוע איתו במגרש. 

 

יש תכלית? מתקדמים לאן שהוא? מה פספסתי? 

 

מה ההבדל בין שיעור ראשון לחמישי? 

 

אשמח אם תעשו לי סדר 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ה״למידה״ אכן חסרת תכלית מלבד הטסט.

לגבי למידה אמיתית, אחרי רכישת אופנוע משלך מומלץ לעבור קורס רכיבה באופנוען מאומן/ פרוריידניג.

ועדיף מוקדם ממאוחר, בטרם תסגל הרגלים מקולקלים.

בהצלחה בטסט, דרך אגב, אני לא בטוח שטסטים חזרו לפעילות עדיין.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מסכים איתכם לגמרי - אבל אני לא מתכוון לקנות אופנוע בקרוב אז זה פחות רלוונטי כרגע. 

 

יותר מעניין אותי מה צריך לדעת בשביל לעבור טסט? איך טסט נראה? 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע אם זה השתנה, אבל לפני קצת פחות מעשור זה היה ככה:
אתה מגיע למגרש (יחד איתך יש שם עוד 20-30 חבר'ה משלל מורים).
עושה את התרגיל של קו ישר, סלאלום, שמיניות. אם עברת - יוצא לכביש עם עוד 2-3 נבחנים והבוחן וזהו.
המורה שלך אמור לעשות לך סימולציות ולהכין אותך.

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 3.11.2020 בשעה 19:37, SchnitzelLova כתב:

לא פספסת כלום. אתה עושה שיעורים במגרש (שמיניות ונסיעה בקו ישר), יוצא לכביש כמה פעמים עם המורה שלך ואחר כך טסט. 

הוסיפו גם בלימה והורדת הילוך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לך לעשות את הטסט לפני שיתחילו לחייב לעשות קורס של יומיים בעלות של 600 שקל, וגם רוצים להקשיח את הטסט טיפה ולעשות תרגילים מסוימים על זמן

ואם אתה מתחיל כבר רישיון אז ממליץ לך לקפוץ ישר לA1 ואז להגדיל לA אחרי שנה שיהיה לך וותק במידה ותהיה מעוניין

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1259 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...