Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אוטו לסופר ובחזרה - הונדה סיויק 1.6 אוט' 2002


vadim6385
 שיתוף
עוקבים 28

פוסטים מומלצים

ההגבהה של המושב פורקה.

 

כמו שתיארתי לעצמי, זה בדיוק דקה עבודה, ושיפור עצום בנוחות ישיבה.

 

הבעלים הקודם הגביה את החלק האחורי של המושב באיזה 5 ס"מ, כנראה כדי שיהיה לו נוח להיכנס ולצאת (בן אדם מבוגר). אני לא יכולתי לנסוע ככה, כי עם ה1.86/125 שלי אני נתקע עם הראש בתקרה אפילו כשהמושב מכוון אחורה ולמטה כמה שאפשר.

 

המושבים אפילו יותר נוחים של איוניק, פריוס וקורולה הרבה יותר חדשות, כמעט ברמה של אוטו אירופאי. המושב סוג של מחבק אותך, מצד אחד רך, מצד שני תמיכה צידית טובה, משהו שקיים גם בהונדות יותר חדשות, נקודה לזכות הונדה.

 

גם הבידוד רעשים סבבה לגמרי. באתי בלי ציפיות, אבל הפתיע אותי לטובה. חבר שהייתה לו כזאת 2004, אמר לי פעם שזה מרגיש כמו אוטו אירופאי, עכשיו אני מבין למה. הרכב מרגיש מוצק ומאסיבי על הכביש, דומה לפז׳ו 307 או סיטרואן C4 דור ראשון.

 

בדגם הזה יש הגה עם תגבור חשמלי, אז הוא פחות מתקשר, אבל כל עוד ההגה מגיב כמו שצריך, ונוסע לאן שאני רוצה שהוא ייסע, פחות אכפת לי איך הוא מתקשר. דומה להגה של קורולה מ2013-2018 בסך הכל, רק שלא מתכוונן לעומק.

 

למצערת (עדיין מכנית) ולבלמים יש תגובה טובה.

 

גיר אוטומטי עובד בסדר בסך הכל.

אוטו בן 18, אז זה שהוא עובד ולא מקפיץ ולא מחליק בהחלפת הילוך, כבר טוב. מדיד שמן לא מצאתי אצלו, אולי לא הסתכלתי טוב.

 

הונדה בדור הזה אולי הורידו את ההספק של המנוע, (מ127 כ"ס ל110) שמו מתלים פשוטים וזולים יותר, והפכו את העיצוב לאנמי (יצרו את "הקורולה של הונדה"), אבל שיפרו איכות חומרים ביחס לדור הקודם (יצא לי לנסוע גם בו מתישהו).

 

הרכב מאוד שמור, והמושבים במצב די חדש, וחוץ מהקטע של ההגבהה שהורדתי, הם לא מרגישים כאילו הם עוד שניה מתפוררים. המנגנון במצב טוב, הספוגים עדיין שומרים על הצורה שלהם.

הריפוד והשטיחים דורשים קצת ניקוי, אבל בסך הכל נעים להיות ברכב.

 

כרגע אני הולך להעמיד את הרכב לכמה שבועות, אולי חודש-חודשיים, עד שאחזיר את הליסינג לעבודה.

 

תודה לכולם על העצות.

  • אהבתי 1

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 110
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אז ככה.   יש לי יונדאי איוניק 2018 ליסינג מהעבודה. רק מה - אני משלם על זה 2900 שקל מהברוטו, פלוס שווי שימוש פוגע בהפרשות מעסיק לפנסיה.   כשלקחתי את הרכב, לפני שנתיים ומשהו, זה השתל

החלטה חכמה שהמון פשוט לא היו עושים.

@vadim6385 מתחבר למהלך שעשית - בעצם גם אני עשיתי אותו חודש לפניך.. אחרי שנה וחצי שה CX5 בקושי נסע הגיעה הקורונה וקרקעה אותו סופית.. ניצלתי הזדמנות של קונה סופר רציני אשר לא שש לשלם בהתאם למצ

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 39 דקות, vadim6385 כתב:

המושבים אפילו יותר נוחים של ... פריוס וקורולה הרבה יותר חדשות,

לא התנסתי באיוניק

אבל לגבי ה2 האחרות זה לא קשה... המושב בסוזוקי סלריו של אחותי יותר נוח.

KIA Magentis '10 CRDI 2.0L 150HP 6SPD |Ford Fiesta '14 5SPD|Peugeot 204 '72 1L 2Slow 4SPD

Past: Hyundai - Getz '05, Lantra '99, Accent '96

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בקורולה יש את המשענת ראש שמוטת קדימה בזווית לא נוחה, וגרמה לי לזה שהיה נתפס לי הצוואר כל הזמן.

פלוס יש לקורולה קטע שההגה לא זז מספיק אחורה, שזה לא נוח לאנשים גבוהים.

 

בפריוס דור 3 המושב סתם לא נוח, בדור 4 הוא זהה לזה של קורולה דור קודם.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 שעות, ABSULUTT כתב:

היא ממש לא חסכונית בדלק, ביום טוב היא עושה 1 ל-10, בדר''כ יותר גרוע. רכב כבד, מנוע חלש, צריך ללחוץ שיזוז. עם מזגן בכלל לוקח חצי כוח מהמנוע.

 

הרכב ביציאה מהמקום זריז מרכבים מודרניים וחזקים ממנו בהרבה מה שמייצר תחושה קלילה מאוד בעיר. והיא ממש לא גרועה בצריכת דלק משהו כמו 1/13 בנסיעה משולבת שזה נהדר עבור מנוע מיושן כזה

 

כרפרנס לB4 ולC4 פיקאסו שתיהן עם 165 כ"ס. היא מרגישה זריזה יותר במהירות עירונית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, vadim6385 כתב:

מדיד שמן לא מצאתי אצלו, אולי לא הסתכלתי טוב.

בהונדה בשונה מכל רכב אחר, כשאתה עומד מול המנוע הגיר משמאל, לא מימין.

 

תסתכל מצד שמאל של המנוע, יותר פנימה ולמטה, יש מדיד שיוצא מהגיר. 

זה ברווח שבין הרזונטור יניקה לבין פילטר אוויר משמאל לפילטר, מתחת לכבל גז בערך.

9.jpg.3717d16cabba1971c86118eb2e33aecf.thumb.jpg.d9337b23f8ea28e6fbcfd06c7ccdf98d.jpg

 

 

גם בשונה מכל רכב אחר, בדיקת שמן גיר מתבצעת עם מנוע כבוי. אחרי נסיעה כשהשמן בטמפ' עבודה מחנה במשטח ישר, שם פארקינג, מכבה ותוך 90 שניות בודק שמן גיר. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש

 

לא קראתי הכל, ואולי בוצע, אבל בכ"ז - למנועים האלה יש צורך לבצע מדי-פעם כיוון מרווח שסתומים במנוע.

אם לא בוצע - מומלץ שתבצע.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...