Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מי הנהג הכי מהיר ב-F1 ?


barzelay
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

מפתיע הקטע עם ג'יובינאצי.
הייתי בטוח שהוא בחוץ.

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 73
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

רדבול והונדה: הרוח נושבת לכיוון של לקנות את המנועים, הזכויות והמפעל מהונדה, ולשרשר את העסק לספק חיצוני (רביעי). או פשוט לשלם ליצרן רביעי שיפתח מנוע אחר לפי השלדה של רדבול. בין השמות שעל

מי הנהג ב-F1 המהיר ביותר מאז 1983? מיהו הנהג המהיר ביותר בפורמולה 1 בכל הזמנים? : שירות האינטרנט של אמזון ופורמולה 1 מנסים לענות על השאלה הקשה הזו ... איירט

המילטון הוא גם הנהג היחיד שהצליח להביס את זמן ההקפה של רוב וילסון מסביב לבראנטינגתורפ בלי שום הדרכה.

תמונות שפורסמו בשרשור

וויליאמס הודיעו שהם נשארים עם ראסל ולטיפי. 

אז כל השמועות על פרז לא נכונות. 

נשארו המקומות בהאס וכמובן המקום של אלבון ברדבול. אה.. וגם המילטון לא חתם עדיין.. 🙂

לפני 23 שעות, shellcase כתב:

מאמין שלטאורי יגיע טסונודה מF2.

טום קלארקסון בפודקאסט שלו טוען שטסונודה יישאר עוד שנה ב F2 להילחם על האליפות ולא יעלה ל F1 כבר בעונה הבאה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם סטרול לא, אבל אבאל'ה לא משלם סתם :)

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כמו בסופ"ש הקודם, גם במסלול הזה, בסבב התרגול, היו הקפות שבוטלו על חריגה מהמסלול. כנ"ל בדירוג.

בדירוג:

1. ולטרי בוטאס

2. לואיס המילטון

3. מקס ורשטאפן

4. פייר גאסלי, שפורח העונה.

 

במירוץ עצמו, גאסלי הופרש בהתחלה עקב בעיות במנוע.

אוקון עצר את הרכב בצד, עם בעיות בקלאץ' והרבה עשן שעולה מהרכב.

מגנוסון פרש כי הוא לא הרגיש טוב? (לא הצלחתי להבין את השיחה ברדיו).

הרבה נהגים התחילו עם הצמיגים הרכים (Soft), ועברו לקשים (Hard) בין הקפה 10 ל-20.

ולטרי נעקף על ידי לואיס, ואחרי הרבה הקפות הוא בלם חזק ונעל צמיגים, ומקס ניצל את הפתח כדי לעקוף אותו.

מקס (עם הצמיגים הקשים) ניסה לפתוח פער על ולטרי. הצמיג האחורי ימני התפוצץ לו, והוא עף לחצץ.

משם הכל השתנה, רכב בטיחות יצא למסלול. חלק ניצלו את זה להחליף צמיגים.

ג'ורג' ראסל איבד שליטה על הרכב שלו כשהוא ניסה לחמם את הצמיגים, והוא פגש את הגדר.

לאנס סטרול נכנס לפיט להחליף צמיגים, ועם בלמים קרים הוא בלם מאוחר מדי ופגע במכונאי.

המכונאי עם הג'ק הקדמי עף כמה מטרים, וכנראה שפונה לקבלת טיפול רפואי.

רכב בטיחות יצא מהמסלול, אלקס אלבון במקום השישי, הסתחרר ביציאה מפנייה, ופרז תפס את המקום שלו. וכנראה שגם את הכסא שלו?

 

1. לואיס המילטון

2. ולטרי בוטאס

3. דניאל ריקרדו, שתופס מומנטום רציני ברנו, ולוקח את הקבוצה קדימה

4. דניאל קיבייאט, כל הכבוד לו.

 

סופ"ש קצר=לא מספיק זמן לגבש אסטרגיה נכונה לבחירת צמיגים?

____________________________________________________________________

 

תחנה הבאה:

13-14-15 בנובמבר, בטורקיה, איסטנבול. סופ"ש מלא, בלי קהל.

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

שנת 2020 עדיין לא נגמרה, אבל הלו"ז לשנת 2021 פורסם, ונמצא בתהליכי אישור:

21/3/2021 - אוסטרליה, מלבורן

28/3/2021 - בחריין, סחיר

11/4/20/21 - סין, שנגחאי

25/4/2021 - לא ידוע*

9/5/2021 - ספרד, ברצלונה*

23/5/2021 - מונאקו, מונאקו

6/6/2021 - אזרביג'אן, באקו

13/6/2021 - קנדה, מונטריאול

27/6/2021 - צרפת, לה קסטלט

4/7/2021 - אוסטריה, שפילברג

18/7/2021 - בריטניה, סילברסטון

1/8/2021 - הונגריה, בודפשט

29/8/2021 - בלגיה, ספא

5/9/2021 - הולנד, זנדוורט

12/9/2021 - איטליה, מונזה

26/9/2021 - רוסיה, סוצ'י

3/10/2021 - סינגפור, סינגפור

10/10/2021 - יפן, סוזוקה

24/10/2021 - ארה"ב, טקסס, אוסטין

31/10/2021 - מקסיקו, מקסיקו סיטי

14/11/2021 - ברזיל, סאו פאולו*

28/11/2021 - ערב הסעודית, ג'דה

5/12/2021 - איחוד האמירויות, אבו דאבי

 

הערות שלי:

1. על מה שמסומן ב*, החוזה טרם נחתם.

2. זה נראה שהעדיפו את הכמות על האיכות.

3. נראה איך הצוותים עומדים בעומס כזה. 23 מירוצים בעונה.

4. זה נראה שה-FIA בונה על זה שיהיה חיסון/נלמד לחיות לצד הקורונה, ותהיה שגרה, גם אם תהיה שונה משנים עברו.

5. אינטרלאגוס חזר (כמעט סופי). מהאהובים עליי. מקווה שירד גשם.

6. העונה נגמרת באבו דאבי, ואולי נוכל לטוס לשם ולצפות בחגיגות בלייב.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סחתיין ללואיס על ההישג, כבוד.

היה מרוץ גשם, שהפעם שינה את היוצרות, עד שהמסלול התייבש...

לגבי חוקים - יש למישהו אפשרות לתת את החוקים? איך נקבע הדרוג, צמיגים, עצירות הפיטס, וכו?

תידלוק אין היום, נכון?

וגם פרטים טכניים - כמה ליטר נכנס לדוגמה, וכמה ליטרים נשרפים במרוץ? מנועים - כולם V6 1.6 טורבו, נכון? יש מגבלה על ההספקים? על הסלד הבנתי שכן.

הילוכים - איזו תיבה יש וכמה הילוכים? זהה לכולם?

ABS יש? נראה על פניו שלא. ובקרת תאוצה, יש?

תודה,

 ליאור.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מבחינת חוקים, זה הספורט עם הרגולציה הכי כבידה שיש. אני מודה שלמרות שאני שופך הרבה תווים באשכול, אין לי מושג איך ה-FIA מקבל את ההחלטות שלו.

אין היום תדלוק חם. לקח מתקריות העבר.

יש מגבלה של עד 107 ק"ג דלק. המיכל נמצא מאחורי הנהג. בין הנהג למנוע.

המנועים הם V6, בנפח 1.6 ליטר, טורבו, הזרקה ישירה, עם יחידה היברידית, ועם מערכות נוספות לשחזור אנרגיה (MGU-H, MGU-K).

כולם עם תיבת 8 הילוכים.

אין ABS (אתה יכול לשים לב שהנהגים שבולמים מאוחר בפנייה, לפעמים נועלים את הגלגל הקדמי הפנימי).

אין ESP.

אין Traction Control.

אין Launch Control.

תאוצה מהמקום מתבצעת על ידי שחרור קלאץ', רק שהקלאץ' הוא בעצם ידית (או שתיים) מאחורי ההגה, ולא דוושה.

ההילוכים נשלטים ידנית על ידי פלאפים מאחורי ההגה.

תאוצה של רכב פורמולה 1, 0-100, היא בערך 2.7 שניות.

 

יש ערוץ יוטיוב בשם ChainBear שמסביר על הצד הטכני של פורמולה 1.

גם בערוץ הרשמי של הקבוצה של מרצדס, הם מעלים סרטונים שבהם המהנדסים מסבירים על המערכות של הרכב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני יודע שזה שרשור F1 אבל רוצה לחלוק איתכם משהו, במקום לפתוח שרשור נוסף. כתבתי בעבר שההעדפות שלי במרוצים מודרניים הן GT, וסדרות המנוהלות ע"י SRO, המארגנת של מירוצים כאלה- במיוחד סדרת Blancpain GT ונספחיה. אז היום צפיתי און אנד אוף במרוץ פול ריקארד 1000k (שש שעות). מתוך זה, קחו דקה וחצי של (בשבילי) עונג ספורט מוטורי טהור;

 

למי שמכיר את המסלול, מדובר בקלאסיקה מוטורית (שבעבר נערכו בה גם מרוצי F1), שהמאפיין שלה הוא ישורת המיסטרל המפורסמת באורך 1.8 ק"מ. כמובן, לאורך השנים נבנו כמה שיקיינים על גבי הישורת, אבל בניגוד למסלולים אחרים, לא הוכחדה הישורת עצמה והיא עדיין בשימוש- גם במרוץ הנוכחי. דריס וואנטור, נהג קבוצת אודי הבלגית, ואחד מהכשרונות הצעירים החדשים בסדרה, מנסה (כבר כמה הקפות) לעקוף את אחד השועלים הוותיקים במרוצי GT, מארו אנגל שבמרצדס. שימו לב החל מ-4:48:00, כאשר הם מתחילים את הישורת- הרגע הגדול מגיע בסופה, כאשר וואנטור עוקף- אבל לא מבפנים. ולוקח בערך שליש הקפה כדי להשלים את המהלך (כדאי להקשיב לפרשן ג'ון ווטסון, שמנתח את כל העסק):

 

 

וכמובן, המרוץ כולו היה משובץ בעקיפות כאלה (לפחות החלקים שאני ראיתי).

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 שעות, Legend כתב:

לואיס המילטון אלוף עולם בפעם ה-7 בקריירה שלו.

היה מירוץ מדהים אתמול שהוכיח שלואיס הוא לא סתם נהג במכונית הכי טובה (כמו שהרבה טוענים) אלא הנהג הכי מוכשר בשנים האחרונות. לא רק אופן הנהיגה שלו אלא ההבנה של המסלול וניהול הצמיגים בהתאם כמו שאף נהג אחר לא יודע. שאפו!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

YEP.

לואיס והצמיגים זה סיפור מעניין. Bono my tyres are gone =>עומד על הפודיום.

המירוץ הזה היה תמצית של הבגרות והניסיון של לואיס כנהג.

וההחלטה ללכת כנגד הקבוצה ולא להגיע לפיט להחלפת צמיגים הייתה נכונה.

הוא סיים 28~ שניות לפני צ'קו.

 

אני לא מצפה לשינוי בעונה הבאה.

נהפוכו, אם הוא לא ינצח את העונה הבאה, אני אהיה מופתע.

 

אני מקווה שב-2022 לא נראה ארבע קבוצות שנלחמות על המקום ה-3, אלא ארבע קבוצות שנלחמות על המקום הראשון.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם ציקו ניהל נכון מאוד את החלפת הצמיגים שלו, והצליח לשמור אותם מהקפה עשירית עד הסוף.

ורסטאפן שוב מוכיח לי שהוא נוהג אגרסיבי ולא קלאסי ומחושב, לדעתי הוא רק מפסיד מזה.

אין לי ספר שמקלארן שנה הבאה תיהיה דומיננטית ותאתגר את רד בול. גם המעבר למנועי מרצדס, וגם חיזוק בדמותו של ריקארדו. למרות שנראה שיש לו זמן הסתגלות ארוך.

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגמרי לגמרי מירוץ שהראה כמה הנסיון שווה בפורמולה1.
סטרול והמהנדס שלו, יצאו טמבלים.
לקלרק יצא ילד, וסרטפן כהרגלו היה חסר סבלנות ועם רגל כבדה מדי על הגז.
בוטאס בכלל לא ברור.
אבל - נראה בבירור שמרצדס מתכננים את הרכב שלהם להיות בראש הטור, הם תמיד מתקשים כשהם לא בראש.
 

 

לפני 17 שעות, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

Keyser כתב:
דלק זה לכוסיות. גברים אמיתיים דוחפים את הרכב :loco:
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כאב לי ממש על לקלר, הוא ילד אבל מחונן.. אם אני לא טועה הפרשן בסקיי אמר אחרי המירוץ שביציאה לעקיפה הוא עלה על משהו שגרם לו לאבד את האחיזה. אבל כמו שסבסטיאן אומר, בתמונה הגדולה זה לא ממש משנה עבורו כי הוא הולך לבקר את הפודיום עוד לא מעט פעמים בקריירה. 

אהבתי את מה שקרה לוורסטאפן, (אוהב אותו כנהג ולא סובל את האישיות שלו). ההתנהגות ה"וורסטאפנית" שלו התנקמה בו. מצד אחד סגנון הנהיגה הזה הביא אותו למקום השלישי בדירוג הנהגים אבל כדאי שישמור את זה למסלול בלבד.

בוטאס נראה שפשוט יצא לו כל הרוח מהמפרשים, הוא גם לא נהג גשם טוב במיוחד, גם שנה שעברה בגרמניה הוא לא סיים את המסלול הרטוב.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...