Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מעגל תנועה דו מסלולי


פוסטים מומלצים

לפני 3 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

יש לצפות בחצי דקה החל מ-03:00 עד 03:30 במקרה וההטמעה לפי זמן לא עבדה טוב.

זה סרטון מ-2017 כן? הוא אומר שזו כנראה המכונית החדשה היחידה שכשהרכב כבוי ניתן לסובב את ההגה ללא נעילה.

אנגלית כנראה שפה זרה עבורך

 

כאשר המפתח בחוץ אתה מצפה שההגה ינעל כהגנה נגד גנבים.

 

אבל כאשר המפתח בפנים במצב שהמפתח חוזר למקום לאחר שהניע את הרכב   ההגה לא יינעל.

 

 

ישראל סבא בסבבא של :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 97
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

ממתי אפשר לפנות שמאלה מהנתיב הימני בכיכר?   שיתחילו לבנות כאלו כבר :        https://www.google.nl/maps/@52.3664488,5.6083779,3a,75y,344.39h,80.97t/data=!3m6!1e1!3m4

ע"פ הנוהל שלך, דינו של נהג שנכנס לנתיב הפנימי להמשיך לעולמים להסתובב במעגל, מאחר וזהו נתיבו והוא מסומן בקו מקווקוו.

יש שרשור מסודר של מצלמות דרך תכתוב שאתה צריך מצלמה יש שמה את @FiS ידאג לך שרשור: שרשור מצלמות דרך

תמונות שפורסמו בשרשור

ומה לגבי רכבים עם הנעה בכפתור? בהנעה במפתח (או כפתור סיבובי) יש 4 מצבים, בהנעה בכפתור שניים (ושלישי הוא מצב ACC, כאשר לוחצים על ההתנעה בלי ללחוץ על הבלם). האם למחשב הרכב יש מצב בו הוא מכבה את המנוע בלי לנעול את ההגה?

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בבדיקה שעשיתי רכב ללא מפתח אין נעילה של ההגה.

 

צריך להיות יצרן רכב אוויל משריש שינעל את ההגה כאשר המנוע נכבה ללא פעולה אקטיבית של הנהג לכיבוי .

לפני 14 שעות, m3x7r3m3 כתב:

ברור שלא יגישו כתב אישום רק על 21, אם כבר נגרמה תאונה (ובכך אנחנו עוסקים בדיון התיאורטי הזה) אז יש לנו גם נסיעה שלא בימין הדרך, אולי גם חציית קו הפרדה, סיכון אדם בנתיב תעבורה ועוד.

בין האלטרנטיבה להיתקע עם הרכב באמצע הנתיב הימני בצורה המסכנת את כולם ולתקוע את כל התנועה , ירידה לשול השמאלי הבטוח בצורה בטוחה מבלי שקרתה תאונה היא המעשה הנכון לעשותו והוא גם עונה לדרישות תקנה 69 (ה) .

ישראל סבא בסבבא של :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 שעות, ישה כתב:

אנגלית כנראה שפה זרה עבורך

 

כאשר המפתח בחוץ אתה מצפה שההגה ינעל כהגנה נגד גנבים.

 

אבל כאשר המפתח בפנים במצב שהמפתח חוזר למקום לאחר שהניע את הרכב   ההגה לא יינעל.

 

מפתח? מה זה מפתח? לא זוכר חיה כזו, אתה מתכוון לחתיכת מתכת שקבורה בתוך השלט של הרכב? 😂

 

לפני 3 שעות, ישה כתב:

בבדיקה שעשיתי רכב ללא מפתח אין נעילה של ההגה.

 

צריך להיות יצרן רכב אוויל משריש שינעל את ההגה כאשר המנוע נכבה ללא פעולה אקטיבית של הנהג לכיבוי .

 

בדוק שוב, הפעולה ה"אקטיבית" היא הזזת ההגה רבע סיבוב הצידה כשהמנוע כבוי.

באטראז' של אשתי אכן אין נעילה של ההגה (למרות Keyless Entry + Start), אצלי יש.

 

לפני 3 שעות, ישה כתב:

בין האלטרנטיבה להיתקע עם הרכב באמצע הנתיב הימני בצורה המסכנת את כולם ולתקוע את כל התנועה , ירידה לשול השמאלי הבטוח בצורה בטוחה מבלי שקרתה תאונה היא המעשה הנכון לעשותו והוא גם עונה לדרישות תקנה 69 (ה) .

 

העצירה בנתיב ה"ימני" (כיוון התנועה שלך) היא צפויה, בטח אם אין לך שול.

מעבר לנתיב הנגדי בפני עצמו היא פעולה לא צפויה בעליל ועצירה בשול של הנתיב הנגדי בעצמה פעולה מאוד מאוד לא צפויה.

 

מכיוון שכך לו אני השופט לא מקבל את טענתך ומרשיע אותך יחד עם פס"ד שמטיל עליך אחריות כמעט מלאה לתאונה אם לא מלאה בנוסף לביקורת כבדה על שיקול הדעת שלך כפי שבא לידי ביטוי בבחירה הזו.

 

אם ההסתמכות שלך היא בגלל שבתקנה 69 ה כתוב "שולי" אז אני אתקן אותך, בעברית שולי זה שול + י' שייכות, השול של, ולא שולי מלשון רבים.

אי לכך ובהתאם לזאת יש לך (או אין לך) שול מצד ימין של הנתיב הימני ביותר, בהיעדרו אם הכביש עם הפרדה בנויה ויש מקום מעבר לקו הפרדה הכפול עליך לעצור שם, ואם הכביש אינו עם הפרדה בנויה או שאין מקום מעבר לקו ההפרדה עליך לעצור בנתיב הימני ביותר.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המורה דליה לימדה אותי:

 

שולי הדרך - ברבים.

 

שול הדרך - ביחיד.

 

אני מניח שהמורה רינה לימדה את ישה אותו דבר.

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם אם הולכים לפי הפירוש הזה ברור שזה שאריות ישנות כי כל שאר תקנות התעבורה מתייחסות ביחיד לשול בודד.

מה גם שזה סעיף סופר-ישן, משנת 1970.

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 10 שעות, m3x7r3m3 כתב:

 

מפתח? מה זה מפתח? לא זוכר חיה כזו, אתה מתכוון לחתיכת מתכת שקבורה בתוך השלט של הרכב? 😂

 

 

בדוק שוב, הפעולה ה"אקטיבית" היא הזזת ההגה רבע סיבוב הצידה כשהמנוע כבוי.

באטראז' של אשתי אכן אין נעילה של ההגה (למרות Keyless Entry + Start), אצלי יש.

 

 

העצירה בנתיב ה"ימני" (כיוון התנועה שלך) היא צפויה, בטח אם אין לך שול.

מעבר לנתיב הנגדי בפני עצמו היא פעולה לא צפויה בעליל ועצירה בשול של הנתיב הנגדי בעצמה פעולה מאוד מאוד לא צפויה.

 

מכיוון שכך לו אני השופט לא מקבל את טענתך ומרשיע אותך יחד עם פס"ד שמטיל עליך אחריות כמעט מלאה לתאונה אם לא מלאה בנוסף לביקורת כבדה על שיקול הדעת שלך כפי שבא לידי ביטוי בבחירה הזו.

 

אם ההסתמכות שלך היא בגלל שבתקנה 69 ה כתוב "שולי" אז אני אתקן אותך, בעברית שולי זה שול + י' שייכות, השול של, ולא שולי מלשון רבים.

אי לכך ובהתאם לזאת יש לך (או אין לך) שול מצד ימין של הנתיב הימני ביותר, בהיעדרו אם הכביש עם הפרדה בנויה ויש מקום מעבר לקו הפרדה הכפול עליך לעצור שם, ואם הכביש אינו עם הפרדה בנויה או שאין מקום מעבר לקו ההפרדה עליך לעצור בנתיב הימני ביותר.

ולאן עפת

 

לגבי החלק בעברית כבר קיבלת שיעור

 

לגבי החלק הראשון כבר החלטת בדמיונך שקרתה תאונה.

 

אז היא לא קרתה הרכב חונה על שול רחב דיו כדי לא לעכב תנועה של אף תוך בטיחות לרכב התקוע

 

אההה  סיכנתי את חיי פעם נוספת וכיביתי את המנוע תוך כדי נסיעה באופן אקטיבי וההגה התנהג חופשי ולא ננעל.

 

ככל הנראה יש חיישן כשלהו שמונע נעילה של ההגה כל עוד הגלגלים מסתובבים. ויש בכך הגיון.

לפני 7 שעות, sperial כתב:

המורה דליה לימדה אותי:

 

שולי הדרך - ברבים.

 

שול הדרך - ביחיד.

 

אני מניח שהמורה רינה לימדה את ישה אותו דבר.

המורה רינה לימדה אותי חשבון

לפני 7 שעות, m3x7r3m3 כתב:

גם אם הולכים לפי הפירוש הזה ברור שזה שאריות ישנות כי כל שאר תקנות התעבורה מתייחסות ביחיד לשול בודד.

מה גם שזה סעיף סופר-ישן, משנת 1970.

ממש אתה לא מדייק

 

יש לא מעט מקומות בהם המחוקק מדבר על שול ויש מקומות בהם מדובר בשולי / בשוליים כלומר ברבים.

 

וכנראה המחוקק למד אצל המורה דליה

ראה בסעיף ההגדרות וניתן כאמור למצוא מקומות נוספים בהם ניתן למצוא שול ברבים

 

"כביש" - חלק הדרך המיועד לתנועת כלי רכב, או שנסלל או שופר לשם כך, או שתנועת כלי רכב נוהגת לעבור בו, למעט שולי הדרך;

 

"שול הדרך" – השטח שאין לצדו מדרכה הסמוך לשפת הכביש, עד לרוחב של ארבעה מטרים או עד לקצה תעלת ניקוז, כאשר דופן התעלה מצוי פחות מארבעה מטרים משפת הכביש;

 

וההסבר מתאים גם לשול ימין וגם לשול שמאל.

 

ישראל סבא בסבבא של :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

סלע כתב " מתים רק פעם אחת , חיים כל יום מחדש

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 שעות, ישה כתב:

לגבי החלק הראשון כבר החלטת בדמיונך שקרתה תאונה.

 

אז היא לא קרתה הרכב חונה על שול רחב דיו כדי לא לעכב תנועה של אף תוך בטיחות לרכב התקוע

 

אההה  סיכנתי את חיי פעם נוספת וכיביתי את המנוע תוך כדי נסיעה באופן אקטיבי וההגה התנהג חופשי ולא ננעל.

 

ככל הנראה יש חיישן כשלהו שמונע נעילה של ההגה כל עוד הגלגלים מסתובבים. ויש בכך הגיון.

 

כל הדיון הוא במקרה שקרתה תאונה, כי אחרת כנראה אף אחד לא יידע מה עשית או יניח שזה רכב גנוב שנטשו.

 

ועיקר הבעיות זה בדרך לשול הנגדי, אתה יודע, רוחב הכביש הזה שבו רכבים נוסעים בכיוון הנגדי...

 

לפני 11 שעות, ישה כתב:

ממש אתה לא מדייק

 

יש לא מעט מקומות בהם המחוקק מדבר על שול ויש מקומות בהם מדובר בשולי / בשוליים כלומר ברבים.

 

וכנראה המחוקק למד אצל המורה דליה

ראה בסעיף ההגדרות וניתן כאמור למצוא מקומות נוספים בהם ניתן למצוא שול ברבים

 

"כביש" - חלק הדרך המיועד לתנועת כלי רכב, או שנסלל או שופר לשם כך, או שתנועת כלי רכב נוהגת לעבור בו, למעט שולי הדרך;

 

"שול הדרך" – השטח שאין לצדו מדרכה הסמוך לשפת הכביש, עד לרוחב של ארבעה מטרים או עד לקצה תעלת ניקוז, כאשר דופן התעלה מצוי פחות מארבעה מטרים משפת הכביש;

 

וההסבר מתאים גם לשול ימין וגם לשול שמאל.

 

קיבלת מקודם עבודת תזה של כל המקומות שבהם מופיעה המילה שול על הטיותיה. אני לא חוזר על העבודה הזו שוב.

בהגדרת הכביש זה הגיוני שידברו על שוליים ברבים, כיוון שגם "כביש" מדבר על נתיבים לתנועה בשני הכיוונים, ולכן אם מפחיתים מרוחב הדרך את השול, הגיוני להפחית אותם בשני הכיוונים.

 

זה לא אומר שיש שול ימין ושול שמאל, אלא ש"כביש" מכיל נתיבים לתנועה בכיוון אחד ובכיוון הנגדי לו, ולכן מתוך "דרך" = "כביש" (כלומר נתיבים לתנועה בכיוון אחד ונגדי לו) + "שוליים" (שול של תנועה לכיוון אחד, ושול של תנועה לכיוון הנגדי לו).

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...