Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיפים לנהיגה נכונה ב-DSG7?


Maore201
 שיתוף
עוקבים 4

פוסטים מומלצים

היי חברים, 
איך אני יכול לשמור על אורך חיי הגיר הזה? (יבש)

אמרו לי כמה דברים: 
1. לא להרוג אותו עם קיקים.
2. ביציאה מהמקום לתת קצת גז מידית ולא לתת לאוטו להתגלגל לבד.
3. בפקקים לעבור למצב הידני ולהישאר על הילוך ראשון.

האם הטיפים נכונים? 
יש עוד משהו חשוב???

עריכה אחרונה על ידי Maore201
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה נכון לכל גיר אוטומטי, אבל שים לב להעביר בין R ל-D רק בעצירה מלאה. 

סעיף 2 מיותר לדעתי, גז מיידי בכל תחילת נסיעה גם יביא לשחיקה מוגברת של הקלאץ כי הוא עלול להחליק. בנוסף גז-ברקס אגרסיבי בפקקים יוביל להכנסות רבות של הקלאץ וגם זה גורם לבלאי. בקיצור לדעתי הסעיף הזה לא תורם ויש לו פוטנציאל הרס ועדיף לוותר על זה. 

חוץ מזה, אני הייתי מציע לך לנסוע תמידית על טיפטרוניק. 

לרובוט אין עיניים והוא מבצע המון (!) החלפות שאתה והעיניים שלך יכולים לחסוך.

אני שמרתי על הגיר שלי ככה במשך קרוב ל5 שנים.

קח בחשבון שהפעולות הללו נועדו לשמור על הקלאצים אבל לא בהכרח יעזרו לך למנוע תקלות.

 SEAT Ibiza 2014 1.2t DSG >> Toyota Yaris 2018 HYBRID >> Renault Clio 2019 1.2t DCT >> Alfa Romeo Giulietta Milano 2014 1.4t TCT

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • danniel נעל את הנושא הזה
Guest
הנושא הזה נעול לתגובות.
 שיתוף
×
×
  • Create New...