Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

המלצה לרסיבר


חולגי
 שיתוף
עוקבים 13
שימו לב! השרשור הזה בן 181 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • חברי המעגל הראשון
לפני 3 שעות, falou כתב:

 

הסרט מתאר מתודה של איך מבצעים מבדקי שמיעה עיוורים, ומוכיח שכאשר המאזין רואה למה הוא מאזין, חוות הדעת שלו תמיד מוטה. אם אנשים לא מסוגלים להבדיל בין רמקולים שונים בתכלית בגודל ובמחיר (כולל כתבי אודיו...), אז איך אתה מצפה שיידעו להבדיל בין מגברים?

 

תראה את הסרטון. יחסוך לך הרבה כסף, ושכבה עבה של הונאה עצמית.

 

 

הנה, עכשיו אתה יודע שאתה לגמרי לא יכול להסתמך על השמיעה שלך. זו עובדה. ההנחה שלך שאתה יכול לסמוך על השיפוט והזיכרון החושי שלך, היא כל כך מופרכת שאני פשוט לא יודע מאיפה להתחיל...

 

אתה מזכיר לי את אמא שלי, שקונה איזו תרופה הומאופתית נגד שפעת ונשבעת שזה תמיד מרפא. מי צריך FDA... היא יודעת מה מרפא...

 

 

 

סבבה פאלו, אין לאף אחד מושג מה הוא שומע וחייבים להסתמך על מבחנים עוורים ונתונים מדעיים, מעולם לא טענתי אחרת.

אבל איפה אותם מחקרים שמראים שמגבר לא משפיע על הצליל? חשבתי שזה הטיעון המרכזי שלך, ואם אני מדבר מהניסיון שלי (שלא נחשב... בסדר גמור) אתה בינתיים רק מדבר מהת#ת...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 119
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

כשרשמתי אודיפיל לא התכוונתי לאלו שסוגדים לכבלי usb עם ציפוי נגד קרינה. התכוונתי למי שבאמת אודיופיל. ולגבי הבדלי השמע ממגברים שונים, אני בערך 10-20 פעמים בשנה מחליף רסיבר, אצלי בבית לא אצל לקוחות, ככה

מעדכן שבמזל שלא יאמן הצלחתי להשיג Denon AVR-X4400H בן 3 שנים במחיר ההזוי של 2,000 ש"ח. כמו כן, הוזמנו מאיביי זוג Axiom QS8 שאמורים לעבוד טוב כרמקולי סראונד כשהספה כמעט צמודה לקיר האחורי. בכך הזמנת מער

אני קצת הרבה מסכים עם עופר היו לנו בשנים האחרונות מספר דיונים בפורום אודיו על נושא המגברים.. ויש גם קישורים למבחנים כנס וקרא      אל תעבדו קשה. הניסויים הללו בוצעו לאורך ה 15

תמונות שפורסמו בשרשור

ויכוח מעניין ועתיק יומין בתחום האודיופיליה מה ועד כמה זה משפיע על איכות הצליל.

 

בכל מקרה לשאלת פותח השירשור - נראה שאתה לא צריך הגברה רב ערוצית והגברת סטריאו תספק את כל צרכייך כולל צפייה בסרטים.

 

לי בכל אופן זה מספיק - מה שחשוב ברסיבר זה האופציות לחיבור כמה וכמה מקורות במגוון צורות כולל חיבור ל- WIFI וכן גם הסאונד - אני יכול להמליץ על רסיבר מרנץ סטריאו שנכנס התקציב לא תתאכזב:

https://fuse.co.il/product/marantz-nr1509/?v=88588bacf0da

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים



נשמע כמו טירוף מוחלט. ואחרי כל החלפה אתה מתחיל את ההאזנה מ***אותו ווליום בדיוק***?
זאת שאלה על גבול הרטורית.

זה לא טירוף... אני עוסק בתחום אז מגיעים אלי רסיברים שירדו מפרוייקטים לטובת שדרוג או הרחבת אזורים.

אחרי כל החלפה אני מאפס את הרסיבר, מעדכן לו קושחה, מגדיר וכמובן שכשאני מאזין למוסיקה היא לרוב לאותה עוצמה שאני רגיל לשמוע בה, לפי האוזן, לפי ההרגל שלי, התוכן לא משתנה אז אני יודע איזה סאונד ועוצמה היו ואחרי כל החלפה ישנו שינוי.
לא מתייחס בכלל לעוצמה שהרסיבר מציג.


Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk

לתגובה רצינית, ראה את הודעתו של gsi16v.
זה משפט שלא ציפיתי לראות בפורום הזה
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

מצטער שככה יוצא שחטפנו את השרשיר, אבל יש פה כמה דברים שאני חייב להגיב עליהם:

 

לפני 18 שעות, falou כתב:

זה בכלל טיעון מוזר.

אבל נתחיל מזה שמה שכתבת לא נכון. הטכנאי ממקסס גם עם near field, אבל גם שומע עם מוניטורים אחרים, כדי להעריך את סה"כ הסאונד, כולל הבאסים. נכון, אנחנו חסרים לחלוטין כל אלמנט של סטנדרטיזציה של עבודת המיקס, אבל זה סיפור אחר. לטעון שהטכנאי לא מקשיב לבאסים... נו, באמת...

כאילו, מה אתה טוען, שעבודת הטכנאי בלתי קשורה ומנותקת לחלוטין ממה שאתה אמור להקשיב לו בבית? הוא למעשה סובל, שומע משהו אחר לגמרי ממה שאתה שומע בבית, ובאיזו דרך נס קולע לטעם המאזינים?!

 

לא טענתי בשום מקום שהטכנאי לא מקשיב לבאסים... טענתי שהוא לא נהנה מהם :p

שאלתי חבר שהוא אחד מהמפיקים הכי גדולים בישראל (לא יזהר אשדות :p ) מה הסיבה להבדל בין מערכת ביתית לאולפנית וזה מה שהוא ענה:

"הן מנסות ליצר לינאריות ושקיפות.

הקריטריון של מערכת בתית היא אסטתתיקה של הצליל"

שזה מאוד דומה למה שכתבתי, מה שטענת ש"לא נכון".

אבל מה הוא כבר מבין, הוא רק בנאדם שמסתמך על האוזניים שלו למחייתו רחמנא ליצלן, כבר יותר מ30 שנה. 

אחרי זה כבר נמאס לו להקליד אז הוא צלצל ודיברנו חצי שעה על סאונד, אובייקטיביות וסובייקטיביות, ובעצם כל הנושאים שנגענו בהם פה.

כשאמרתי לו מה הסיבה לשאלות ואת הטיעון שלך שמגבר לא משפיע על הצליל הוא ענה לי:

"הוא בור. פשוט מדבר שטויות. אין לך מה להתווכח איתו, אלא אם זה מסב לך הנאה או שחשוב לך לתקן מיסקונספציות"

היות ואני גם שואב מזה הנאה וגם חשוב לי לתקן מיסקונספציות, נראה לי שהדיון הזה ימשיך :)

 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 דקות, gsi16v כתב:

אחרי כל החלפה אני מאפס את הרסיבר, מעדכן לו קושחה, מגדיר וכמובן שכשאני מאזין למוסיקה היא לרוב לאותה עוצמה שאני רגיל לשמוע בה

 

אז זהו, שאנחנו כבני אדם לא מסוגלים לזכור עוצמות במדויק. ובטח שלא זוכרים אותן במדויק, אז ההשוואה לא מדויקת. למען האמת אנחנו ממש גרועים בקטעים האלה.

אבל עזוב, אני לא בקטע של לשכנע פה אף אחד, בסך הכול מנסה לעזור לחולגי :-)

 

למעופף ממאדים - אתה לא רוצה להתחיל עם ניים דרופינג ועם "דיברתי עם מפיק בכיר" ועם שלל תובנות של כל מיני "מבינים" וכיו"ב מהסיבה הפשוטה - תמיד יימצא גולש אחר שהוא בעצמו מפיק או מתכנן מגברים או יועץ אקוסטיקה או מנצח תזמורות או באסיסט פאנק או מוסיקאי ותיק עם ניסיון בהקלטות...

זה פשוט כיוון גרוע בדיון.

 

אגב, כל הדמויות שציינתי - הן כאלה שנתקלתי בהן בפורומים ב-15 השנים האחרונות, וקיבלתי על הראש מכל אחת ואחת מהן.

 

 

עריכה אחרונה על ידי hans

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון

בסדר, בלי ניסיון אישי, בלי ניימדרופינג, אני עדיין מחכה למחקר עם סמיות כפולה שמוכיח שמגבר לא משפיע על הצליל... אנחנו כבר בעמוד רביעי, איפה הוא?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, flytomars כתב:

 

סבבה פאלו, אין לאף אחד מושג מה הוא שומע וחייבים להסתמך על מבחנים עוורים ונתונים מדעיים, מעולם לא טענתי אחרת.

אבל איפה אותם מחקרים שמראים שמגבר לא משפיע על הצליל? חשבתי שזה הטיעון המרכזי שלך, ואם אני מדבר מהניסיון שלי (שלא נחשב... בסדר גמור) אתה בינתיים רק מדבר מהת#ת...

 

בו נחדד קצת. הדיון הוא שמגבר לא צריך להשפיע על הצליל. הוא רק אמור לספק את הדרישות של הרמקול. למגבר לא אמורה להיות חתימת קול (נשים מגברי שפרפרות בצד, שמוסיפים סוג של עיוות נעים לאוזן).

עכשיו, אין שום דרך לדעת אם זה קורה או לא, כי האופן בו רמקולים עובדים הוא מורכב, ובטח לגמרי מעל הראש שלי. לכן, וזה מה שכתבתי בהתחלה, עדיף לקנות רמקול שבא עם הגברה אינטגרלית. קודם כל, אם יש לו מדידות מעבר לבסיסיות, אתה יודע שזה מה שתקבל. דבר שני, זה מבטיח מגבר שעונה על הצרכים של מי שתכנן את הרמקול.

 

מכאן והלאה, אם אתה רוצה לשנות את חתימת הקול של רמקול לטעמך או לתקן את השילוב שלו עם החדר, אתה יכול להשתמש ב-DSP (וזה שונה מאקולייזר, אבל גם שונה מ-RC של רסיבר, שגם הוא לוקה בחסר). כמו שהסביר Hans (כתבתי בהתחלה "האנס", אבל זה דו משמעי...), תיקון כזה משתנה עם הווליום, ובגלל שהרמקול הוא מכשיר לינארי, והשמיעה שלנו לתדרים שונים איננה לינארית, הוא יותר מוצלח.

 

לא צריך מחקר שמראה שמגבר לא משפיע, צריך להראות מחקר שמראה שהוא כן משפיע, למרות שהוא לא אמור (הרי מתכנן רמקול לא בונה אותו ככה שכל מגבר יישמע בו אחרת...).

לכן צריך להבין את העיקרון של מה היא בדיקה מדעית, לפני ש... נו. מדברים מהתחת (או במקרה של אודיופילים, מהארנק הריק).

 

___________

 

נ.ב. מה שאמר הטכנאי שדיברת איתו, לא הגיוני בכלל. מה זה "אסתטיקה". מה, המערכת הביתית אמורה לצבוע את הסאונד? ואם כן, איך? ובכלל... למה?

אני חשבתי שבמערכת כינור אמור להשמע כמו כינור, לא חשוב איזו מערכת.

וזה שטכנאים לא מקשיבים לבאס... הטכנאים דאנס וראפ יודעים את זה?

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון
לפני 15 דקות, falou כתב:

 

בו נחדד קצת. הדיון הוא שמגבר לא צריך להשפיע על הצליל. הוא רק אמור לספק את הדרישות של הרמקול. למגבר לא אמורה להיות חתימת קול (נשים מגברי שפרפרות בצד, שמוסיפים סוג של עיוות נעים לאוזן).

עכשיו, אין שום דרך לדעת אם זה קורה או לא, כי האופן בו רמקולים עובדים הוא מורכב, ובטח לגמרי מעל הראש שלי. לכן, וזה מה שכתבתי בהתחלה, עדיף לקנות רמקול שבא עם הגברה אינטגרלית. קודם כל, אם יש לו מדידות מעבר לבסיסיות, אתה יודע שזה מה שתקבל. דבר שני, זה מבטיח מגבר שעונה על הצרכים של מי שתכנן את הרמקול.

 

מכאן והלאה, אם אתה רוצה לשנות את חתימת הקול של רמקול לטעמך או לתקן את השילוב שלו עם החדר, אתה יכול להשתמש ב-DSP (וזה שונה מאקולייזר, אבל גם שונה מ-RC של רסיבר, שגם הוא לוקה בחסר). כמו שהסביר Hans (כתבתי בהתחלה "האנס", אבל זה דו משמעי...), תיקון כזה משתנה עם הווליום, ובגלל שהרמקול הוא מכשיר לינארי, והשמיעה שלנו לתדרים שונים איננה לינארית, הוא יותר מוצלח.

 

לא צריך מחקר שמראה שמגבר לא משפיע, צריך להראות מחקר שמראה שהוא כן משפיע, למרות שהוא לא אמור (הרי מתכנן רמקול לא בונה אותו ככה שכל מגבר יישמע בו אחרת...).

לכן צריך להבין את העיקרון של מה היא בדיקה מדעית, לפני ש... נו. מדברים מהתחת (או במקרה של אודיופילים, מהארנק הריק).

 

___________

 

נ.ב. מה שאמר הטכנאי שדיברת איתו, לא הגיוני בכלל. מה זה "אסתטיקה". מה, המערכת הביתית אמורה לצבוע את הסאונד? ואם כן, איך? ובכלל... למה?

אני חשבתי שבמערכת כינור אמור להשמע כמו כינור, לא חשוב איזו מערכת.

וזה שטכנאים לא מקשיבים לבאס... הטכנאים דאנס וראפ יודעים את זה?

 

שוב, לא אמרתי בשום מקום שהטכנאי לא מקשיב לבאסים, מספיק לסלף.

זה שהמערכת צובעת זה ברור, אין כזה דבר מערכת נייטרלית לחלוטין, ואם תהיה כזו בכלל לא בטוח שהיא תהיה מהנה לשמיעה.

המגבר לא צריך להשפיע על הצליל, אבל המציאות היא שהוא משפיע.

כמו שכולנו מסכימים, השמיעה היא סובייקטיבית, וכן- מתכנן הרמקול בחיים לא יכול לדעת איך הרמקול יישמע עם ההגברה שהלקוח יצמיד לו, ולא איך החדר יישמע, מה לעשות זו המציאות.

ואתה באמת לא רוצה לשמוע כינור איך שהכנר שומע אותו, זה נשמע כמו חריקה של ציפורניים על קיר. תודה לאל על האשליה הזו שמושגת על ידי הקלטה ועריכה וצביעה של המערכת הביתית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, flytomars כתב:

בסדר, בלי ניסיון אישי, בלי ניימדרופינג, אני עדיין מחכה למחקר עם סמיות כפולה שמוכיח שמגבר לא משפיע על הצליל... אנחנו כבר בעמוד רביעי, איפה הוא?

אני קצת הרבה מסכים עם עופר
היו לנו בשנים האחרונות מספר דיונים בפורום אודיו על נושא המגברים.. ויש גם קישורים למבחנים
כנס וקרא 

 

 

אל תעבדו קשה.:wink:

הניסויים הללו בוצעו לאורך ה 15 שנים האחרונות - והתוצאות זהות.

היה גם בפורום לפני כ 12 שנה דיון ובוצעו ניסויים, והתשובות היו זהות.

אות מוגבר באותו אופן ע"י כלל המגברים.

 

ראו דיונים טובים - יש שם עוד דיונים מעניינים.

א - עוד מבחן עיוור

ב - מגבר עם איכות צליל, טובה יותר. TAKE 2

ג - השטויות שאנשים מאמינים להן.

ד - מבחן MP3 VS. WAVE - תוצאות

 

ההבדל העיקרי הוא כמו ש lanosforce אדי כתב.

איכות האות הפנימי הנמסר למגבר.(עבודת המפענחים לפני הגברת האות)

וכמובן עוצמת ההספק היציב במגברים - יש מגברים של 100W ויש של 50W.

לכן הבדיקה מבוצעת עם מגברים התואמים מבחינת ההספק הסופי.

 

עם(עקיפת המפענחים) וחיבור ישיר למגבר הפנימי במכשיר.

עם מקור יחיד זהה, המוסר את האות לכל המגברים.

 

לא הורגשו הבדלים בשמיעה ע}"י הבודקים בטווח העבודה הנדרש ע"י הצרכן -

לא הצליחו לזהות הבדלים, ואיזה מגבר מחובר, היקר או הרגיל.

וכאשר זוהתה איכות "מופלאה" - התברר כי המגבר הפשוט היה מחובר.

(לשם-לב, הכוונה למגברים יקרים, מול מגברים טובים ברמה הבינונית - לא מגברי זבל, מול יקרים)

 

 

 

 

אייל.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, flytomars כתב:

אתה באמת לא רוצה לשמוע כינור איך שהכנר שומע אותו, זה נשמע כמו חריקה של ציפורניים על קיר.

א. לא נכון (אתן לך לנחש לבד כיצד אני יודע).

ב. לכינור אמורים להאזין ממרחק מסוים. טכנאי ההקלטה ידאג לכך באמצעות הצבה חכמה של מיקרופון/ים.

ג. בהנחה וטכנאי ההקלטות הגיע לתוצאה מסוימת מהנה ומשביעת רצון מבחינתו, מבחינתי כ***מאזין*** המטרה היא לסדר סביבת האזנה שקרובה כמה שיותר למה שהוא כיוון אליו (יש לי, אגב, ריספקט אדיר למקצוע הזה). אפשר לנחש למה הוא התכוון עם כל מיני מכשירים שצובעים את הצליל בכל גווני הקשת, או שאפשר לסדר סביבת האזנה שתוריד כמה שיותר משתנים שפוגעים בוודאות בצליל - מגבר לא מקולקל שפשוט... מגביר וזהו, סביבה אקוסטית עם רמת הדהוד סבירה, רמקול שפחות או יותר מצליח להשמיע את כל התדרים בלי בורות מוגזמים וכיו"ב.

 

עכשיו, שיהיה ברור, אני לא טוען שסביבת ההאזנה האידיאלית והמוחלטת היא חיקוי של אולפן הקלטות, אבל אני כן בדעה שנקודת המוצא שהחל ממנה כל אחד משנה את הצליל לטעמו הוא צריכה להיות אחידה, ובמקרה או לא, מסתדרת עם כל מיני עקרונות הנדסיים/חשמליים/אקוסטיים אוניברסליים, לא סובייקטיבים.

  • מעניין 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, flytomars כתב:

ואתה באמת לא רוצה לשמוע כינור איך שהכנר שומע אותו, זה נשמע כמו חריקה של ציפורניים על קיר. תודה לאל על האשליה הזו שמושגת על ידי הקלטה ועריכה וצביעה של המערכת הביתית.

פה איבדת אותי לגמרי, מסתבר שאנשים הולכים לקונצרטים כדי לשמוע חריקות...

  • מצחיק 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יותר מזה. מסתבר שמערכת האודיו שלך בנויה למעשה להעלים צלילים. הטכנאי עובד כדי להכניס מקסימום מידע למדיה, המערכת שלך נועדה לפלטר אותו...

 

לפני 3 שעות, flytomars כתב:

 וכן- מתכנן הרמקול בחיים לא יכול לדעת איך הרמקול יישמע עם ההגברה שהלקוח יצמיד לו, ולא איך החדר יישמע, מה לעשות זו המציאות.

 

 

אם היית טורח לשמוע את ההרצאה, היית מבין למה מה שכתבת לא לגמרי נכון.

 

בכל מקרה, הכל עדיין מצביע לכך שהפתרון האידיאלי להגברה הוא רמקול מוגבר. כך אתה מקבל את המגבר שנועד לכל דרייבר, מתאים לו, עומד בכל הדרישות הטכניות, ויותר מכך... אתה מקבל את הצליל אותו התכנון של הרמקול היה אמור להפיק, כולל המגבר. 

ככה שאם המטרה היא שהמגבר לא ישפיע על הצליל, זו הדרך.

אח"כ, אם אתה רוצה להגביר עוצמה של תדר כזה או אחר, יש אמצעים יותר מדוייקים מאשר לנסות למצוא סאונד של מגבר...

 

https://www.minidsp.com/

 

ת'כלס, אפשר להגיע לצליל אופטימלי עם שני מוניטורים מוגברים, שני סאבים (גלים עומדים בבאס  אפשר לסדר ממש אך ורק עם שני רמקולי סאב או חדר ייעודי) ומכשיר DSP. מכאן צריך רק מישהו שיודע איך לתכנת אותו. 

מכיוון שההקלטות שונות באיכותן, רצוי גם ללמוד איך לכוונן לבד, לפי הטעם (מי שלא רוצה לשמוע איך כינור נשמע, יכול לחתוך את כל התדברים מעל 5Khz, לדוגמא, או לחכות לזיקנה...)

 

אנחנו מדברים כאן על הוצאה של, מקסימום, $2000 לרמקולים, עוד $2000 לשני סאב, ועוד $1000-$2000 ל-DAC ו-DSP (כולל לשלם למי שימדוד וילמד אותך להשתמש). אני יודע ש-$6K נשמע הרבה לאדם הסביר, אבל במונחים של אודיופיליה מדובר על כסף לא גדול בכלל. וזהו. 

מכאן והלאה לא צריך להחליף ציוד. מה שיש יכול לעשות הכל, צריך רק לקנפג.

 

 

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון
לפני שעה, hans כתב:

ב. לכינור אמורים להאזין ממרחק מסוים. טכנאי ההקלטה ידאג לכך באמצעות הצבה חכמה של מיקרופון/ים.

 

נכון, ולזה בדיוק התכוונתי.

למה אמורים להאזין ממרחק מסויים? הרי הכי מדוייק ומציאותי יהיה ממש עליו, לא? 

 

לפני שעתיים, ליין מן כתב:

ההבדל העיקרי הוא כמו ש lanosforce אדי כתב.

איכות האות הפנימי הנמסר למגבר.(עבודת המפענחים לפני הגברת האות)

 

אני (וגם פאלו) התייחסנו לרסיבר (מגבר + פרה-אמפ) ואם תגלול למעלה תראה שכתבתי שההשפעה הגדולה יותר היא של הפרה-אמפ. אז לרסיבר (מגבר + פרה) יש השפעה או אין?

 

לפני שעה, BarryG כתב:

פה איבדת אותי לגמרי, מסתבר שאנשים הולכים לקונצרטים כדי לשמוע חריקות...

 

אני התכוונתי לאיך הוא נשמע ממש כשאתה עליו. בסדר, לא ציפורניים על לוח, אבל משמעותית פחות טוב ופחות מהנה.

אבל אם שולטים בצליל שלו על ידי שימת מיקרופון במרחק מסויים ולא ממש עליו, למה זה מותר אבל לצבוע את הצליל במערכת, חס וחלילה? מי קובע מה זו המציאות החמקמקה הזו?

 

לפני 32 דקות, falou כתב:

ותר מזה. מסתבר שמערכת האודיו שלך בנויה למעשה להעלים צלילים. הטכנאי עובד כדי להכניס מקסימום מידע למדיה, המערכת שלך נועדה לפלטר אותו...

 

מה? לא הבנתי, על מה ולמי אתה מגיב? 

איפה כתבתי משהו שבכלל דומה למה שכתבת?

 

לפני 33 דקות, falou כתב:

אם היית טורח לשמוע את ההרצאה, היית מבין למה מה שכתבת לא לגמרי נכון.

 

אני אולי היחידי בשרשיר הזה (כולל אתה, לפי חלק מהדברים שרשמת) שאשכרה צפה בהרצאה מההתחלה עד הסוף.

ראית בפירוש שהמטרה של הבדיקות הוא היענות תדר כמה שיותר ישרה וכמה שיותר שטוחה. האם היה כזה גרף שטוח לגמרי? תפנה אותי בבקשה לתזמון המדוייק בוידאו, אני רוצה לראות את הפלא הזה.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, flytomars כתב:

אני התכוונתי לאיך הוא נשמע ממש כשאתה עליו. בסדר, לא ציפורניים על לוח, אבל משמעותית פחות טוב ופחות מהנה.

אבל אם שולטים בצליל שלו על ידי שימת מיקרופון במרחק מסויים ולא ממש עליו, למה זה מותר אבל לצבוע את הצליל במערכת, חס וחלילה? מי קובע מה זו המציאות החמקמקה הזו?

ברשותך, הציטוט המלא שלך היה "תודה לאל על האשליה הזו שמושגת על ידי הקלטה ועריכה וצביעה של המערכת הביתית."

איך זה נוגע לקונצרטים שאין בהם בכלל הגברה?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • חברי המעגל הראשון
לפני 6 דקות, BarryG כתב:

ברשותך, הציטוט המלא שלך היה "תודה לאל על האשליה הזו שמושגת על ידי הקלטה ועריכה וצביעה של המערכת הביתית."

איך זה נוגע לקונצרטים שאין בהם בכלל הגברה?

 

צודק, חוזר בי, הכוונה שלי הייתה הצגת המציאות כמו שהיא, גם היא משתנה משמעותית בהתאם למיקום המאזין ולפיכך גם היא סובייקטיבית, וזו הייתה הכוונה שלי. סתם הגזמתי על הדרך כדי להתאים לשרשיר הזה :p

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...