Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פורד קוגה


Anwar
 שיתוף
עוקבים 13

פוסטים מומלצים

אני חושב שכול המידע בלבל אותך קצת.

הפוקוס החדשה (דור רביעי) ז"א הדגם שנמכר בארץ עכשיו (2020) מגיעה עם המנוע החדש 3 צילינדרים.

הפוקוס הישנה (דור שלישי ריסטיילינג) ז"א הדגם שנמכר מ 2014 עד 2019 עם מנוע ECOBOOST 1.5 מגיע עם מנוע ה4 צילינדרים הבעייתי.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע של הפוקוס החדשה 1.5 טורבו 3 צילנדרים חדש לגמרי ( הטעות  באתר שצרפתה)תיבת ההילוכים פלאנטארית 8 הילוכים  כמו כן האוטו יושב על רצפה חדשה ולמעשה לא חולק שום דבר מהעבר של דיגמי פורד חוץ מהשם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מפרט מאתר היבואן. ל-icar יש טעות.

 

ד"א, פוקס דור 3.5 (אחרי מתיחת הפנים, עם ה-1.5 4 ציל') הגיע לכאן בשלהי 2015 ביחידות בודדות, שיווק אמיתי התחיל ב-2016. יש גם (מעט) יחידות שעלו ב-2016 ביבוא מקביל עם יחידת ההנעה המקורית של דור 3: מנוע 1.6 אטמ' וגיר רובוטי יבש 6 הילוכים (וממש לא מוצלח).

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 27.9.2020 בשעה 11:14, שי כתב:

הוגשה לאחרונה תביעה ייצוגית לגבי מנוע 1.5 אקובוסט. על פניו יש בה לא מעט ראיות שמצביעות על כשל סדרתי. אם מחברים את החומר שנכלל בה למה שכבר עלה בפורום, נראה שבהחלט יש סיבות להיזהר. קישור למי שמעוניין להתעמק:
https://www.nevo.co.il/psika_html/kitvey/TY-20-09-46590.pdf

עשו טובה, קראו את התביעה. לי היא נראית לא רצינית. אם יש המון תלונות מדוע רק שניים מופיעים בתביעה, וגם אלה הם כאלה שיבואן החליף להם מנוע.    

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קניתי פוקוס משנת 2017 לפני שבועיים, לפני הרכישה בדקתי באופן די מעמיק ברשת ולא הצלחתי למצוא משהוא, הרושם שקיבלתי הוא שמנוע ה 1.5 אקובוסט נחשב לאמין. את שלי קניתי עם ק"מ נמוך מיד ראשונה והיסטוריית טיפולים מלאה, קשה לי להאמין שיהיו הפתעות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תקרא את כול השרשור צורפו פו גם מקורות מידע שמדברים על הבעיות ב1.5 אקובוסט 4 צילינדרים. יש אפילו תביעה יצוגית בארה"ב והNHSTA נכנסו לתמונה 

https://www.newsom.law/ford-engine-overheating-lawsuit.html

https://static.nhtsa.gov/odi/tsbs/2019/MC-10163592-0001.pdf

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@Krd

הפוקוס שלך אמנם גם עם מנוע 1.5 טורבו , אך 150 כ"ס לעומת 180 בקוגה, כך שאני לא בטוח שמדובר באותו מנוע, אולי כן, אך משופר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

ברשות המשפחה קוגה שנת 2015 (זהה לדגם הנ"ל).

במשך 5.5 שנים לא חווינו תקלות מיוחדות למעט נזילת נוזל קירור מהחיבור שבין צינורות הנוזל לבלוק המנוע עצמו. התיקון היה יקר - 2000 +.

לא יודע בקשר לשאר התקלות המוזכרות מעלה.

בכל מקרה, אנו נהנים מאוד מהרכב, בין אם מהנסיעה ובין אם מהאבזור.

 

אופיר 

עריכה אחרונה על ידי ofir1000
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

^

זה בדיוק מה שתיארתי לעצמי, שכנראה היה כשל בחלק מסדרות הייצור עם ככל הנראה בעיה במערכת השסתומים שגרמה לשסתום אחד שנשאר פתוח ופגע בבוכנה,

אחרי גישוש ברשת זה מה שהצלחתי לראות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

הפוקוס רכב מדהים וכיפי מאוד לנהיגה, אולי הכי טוב בקטגוריה שלו (לדעתי), אבל אישית הייתי מתרחק לאור הבעיות (החוזרות ונשנות) בפוקוסים לאורך השנים ובמיוחד לאור התביעה שמתגבשת בנוגע לדור האחרון (2016)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם לכל תוצרת VAG ותיבות ה DSG   הייתה תביעה והרבה יותר גדולה משתי מקרים  שיש בפורד אז ממש התרחקו מתוצרת הקונצרן ?.

בינתיים הוא מוכר הכי הרבה באירופה וגם בארץ לא מעט. אתה ממש קופץ למסקנה על כלום ובכלל הדור האחרון הוא לא נושא התביעה זה כבר נאמר בתחילת השרשור וגם בנוסח התביעה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יחי ההבדל הקטן. בפולקסווגן דובר על החלפת מצמדים או מכטרוניק, שעלותם אלפי שקלים בודדים ובכל מקרה היצרן לקח עליהם אחריות לתקופה ארוכה מעבר לאחריות. 

להחליף מנוע לחדש זו עלות של עשרות רבות של אלפי שקלים ואין ודאות שהיצרן יבצע זאת על חשבונו לאחר שתסתיים תקופת האחריות ולכן האזהרה במקומה.

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 19 דקות, שי כתב:

יחי ההבדל הקטן. בפולקסווגן דובר על החלפת מצמדים או מכטרוניק, שעלותם אלפי שקלים בודדים ובכל מקרה היצרן לקח עליהם אחריות לתקופה ארוכה מעבר לאחריות. 

להחליף מנוע לחדש זו עלות של עשרות רבות של אלפי שקלים ואין ודאות שהיצרן יבצע זאת על חשבונו לאחר שתסתיים תקופת האחריות ולכן האזהרה במקומה.

בקבוצת פולסוואגן יש בעיות מכאן ועד הודעה חדשה (כנס לפורומים השונים ולקבוצות הפייסבוק): מאייד מזגן (5000 ש"ח) משאבת מים (2500-3500), מצמדים, מוח גיר, ועד תקלות "קטנות" של 1000 ש . מה שלא באחריות (של 3 השנים או המורחבת עקב תביעה) היבואן לא לוקח אחריות!! לעומת זאת בפורד הבעיה היחידה זה הגיר שהיה. מנוע מוטל בספק (עדיין לא הוכח כלום) וגם על הרכבים שהלך המנוע היבואן לקח אחריות גם על מנוע שלא היה באחריות (קרא את התביעה!!!). התביעה לא על החלפת מנוע אלא פיצוי על ימי עבודה(!!). 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש כשל של חדירת מים בראש מנוע, יש חוזר טכני על זה בחברה לכל המוסכים, זה תקף למנוע 1.5 ו 2.0 אקובוסט מהדור של עד 2019.. פתרון, החלפת מנוע.

 

בדור האחרון (כמו של ויילדלנדס) אין את הכשל הזה מה גם שהמנוע הוא 3 בוכנות 1.5 אקובוסט.

 

השוני בין 1.5 150 סוס לבין 180 סוס הקוגה הוא תוכנתי בלבד בשנים האלה, אפשר ל"קמבן" סטייג 1 ככה..

Opel INSIGNIA 2013 2.0T

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...