Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מנהלים בתקציב עד 30 אלף


alon30111
 שיתוף
עוקבים 17

פוסטים מומלצים

אתה בסוג של בעיה, מצד אחד מצהיר על נסיעות קצרות ומצד שני מחפש כוח שיסחב בעליות.

הבעיה הראשונה שלך היא הנסיעות הקצרות- זה אומר שפחות כדאי לך לקחת רכב עם מנוע טורבו שמעדיף מנוע חם כדי לעבוד יעיל ובעיקר כדי להמנע משחיקה, אם אתה בעיקר נוסע נסיעוצ קצרות שרובן יהיו ככול הנראה מתחת לטווח הרצוי של טמפרטורת השמן במנוע אתה עלול לשלם על כל בטורבואים הרוסים. תוסיף לזה נסיעה הררית שבה יתכן מאוד והטורבו ידרש למאמץ ממש לאחר ההתנעה זה מתכון לבלאי מוגבר.

נסיעות קצרות בתוך העיר גם שוללות גיר רובוטי בגלל הבלאי הגדול שיש לקלאצים בנסיעות עירוניות- בלאי גדול שווה הוצאות גדולות, אז אתה יכול לוותר על המונדאו מנוע טורבו/ תוצרי פולקסווגן למיניהן וכדומה.

נראה שאתה צריך מנהלים אטמוספרית

עם גיר פלנטרי מה שמשאיר לך מאזדה 6/ הונדה אקורד/ טויוטה אוונסיס או קמרי, סובארו B4 במידה ואלו יכנסו לך בתקציב.

קח בחשבון שלמרות שאלו בכלים אמינים יחסית עדיין מדובר ברכב מנהלים מזדקן...

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אופל אינסיגניה, עברתי מהמונדאו 2 ליטר טורבו אחרי 3 שנים ואני מבסוט מכל רגע..פצצה של רכב ,גיר פלנטרי, מנוע אמין ומוצלח (שנתון 2013) 2012 ו 2011 אל תתקרב ..

 

Opel INSIGNIA 2013 2.0T

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אתה יודע מה, אני אחדד לך:
אין אפילו מונדאו/אס מקס/גלקסי רובוטית **אחת** מהשנתונים האלה שלא הוחלף לה גיר שלם או מצמדים בעלות גבוהה. אמנם זה קורה לרוב בקילומטראז' גבוה יותר בהשוואה לפוקוס אבל מדובר בהחלט ברכיב תקול.
מכיוון שהכלים האלה לא נמכרו כמו הפוקוס זה לא עשה כזה רעש והיצרן לא הכיר בתקלה, אבל העובדות בשטח פשוטות וברורות.
 
אחת.
 
תמצא לי אחת.
צודק לגמרי, גם הגיר בעייתי וגם המנוע בעייתי. אין לבלבל את ה powershift עם ה dsg. בפולקסוטגן הייתה בעיה עם רכבים עם מצמדים יבשים dq200 בעוד מצמדים רטובים היו אמינים. בפורד כולם לא היו אמינים. ומכולם יש להמנע. בפוקוס לפחות המנוע היה אמין, במונדאו המנוע לא אמין בעליל. שלא לדבר על המזגן בכולם שהיה חולה באסטמה קשה

Sent from my Redmi Note 8 Pro using Tapatalk

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך להגזים, הסעפת של הטורבו זו נקודת התורפה, המנוע עצמו נחשב אמין,

 

רוב תיבות ההילוכים במונדאו לא טופלו כמו שצריך בתחילת החיים של הרכב וסבלו מתקלות יקרות בהמשך..רוב הרכבים ביד 2 הן יוצאות ליסינג לשעבר ומעט פרטיות..

 

אבל אם מזדמן לך כזו עם גיר שהוחלף וטורבו גם (נדיר חח).. למה לא.. אני נהניתי מאוד מהרכב .

Opel INSIGNIA 2013 2.0T

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהשוואה למנועים מוגדשים 2 ליטר  טורבו הן ממש לא בליגה מבחינת כח..

אפשר להוסיף קאמרי v6 שנתון 2008, 2009, קשה להשיג אחת שמורה אבל זו אחלה אונייה עם המון כח ומאוד מאוד אמינה.

עריכה אחרונה על ידי AloniM3

Opel INSIGNIA 2013 2.0T

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 30.9.2020 בשעה 06:46, alon30111 כתב:

גר בחיפה ומחפש רכב עם כוח שיצלח את העליות

עד כה כל רכבי ה1.6 / 1.5 למיניהם סיפקו את הסחורה אך במחיר של סחיטת דוושת הגז.

מחפש רכב שלא יתקשה בעליות אלו גם עם מזגן עובד

לא תרגיש כ"כ שינוי בעליות עם הרכבים שציינת. גם לא עם קמארי 2.4.

 מילא מאליבו 3.5, או הדגמים החזקים של ה-6 עם המנוע 2.5 או האקורד עם המנוע 2.4.

הבעיה היא למצוא אחת במצב שפוי... זה רכב בן 12-13 שלא נשארו מהם הרבה נורמליים אם בכלל.

עדיף לך ללכת בכיון של משפחתית חזקה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מזדה 6 2.5 דור 2 לא כזו חזקה גלה וסתם רכב יקר , יש לה מחלה של מסרקי הגה, תיזהר.

 

הונדה אקורד 2.4 רכב יפה מפנק, גם נתון תאוצה של 9.5 למאה.. לא רואה בדיוק איזה חזק זה נחשב היום...מה שכן, גיר קצר המכויל טוב תורם לזריזות של הרכב

 

יעלו את דורי והגיבורים ? יעלו..אבל בהשוואה למוגדשות, אין להם את המומנט בסלד ביניים ולכן ירגישו פחות חזקות..

מה גם, שמוגדש אתה יכול לשפר ולחזק הרבה יותר מאשר רכב אטמוספרי במידה וחסר כח.

 

Opel INSIGNIA 2013 2.0T

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי מכניס את המאזדה 6 לשיקול: אפילו ה-2.0 חזקה מספיק, יחסית (147 סוסים, מומנט מאד מצטיין ללא טורבו, כידוע), אבל נוחה, אמינה ובנהיגה רגילה לא בזבזנית מידי.

למשל - כזו:  https://www.yad2.co.il/s/c/qyf1s8qy

 

אם יתמזל מזלך לתפוש 2.5ל' כגון זו - https://www.yad2.co.il/s/c/qyf1s8qy , עדיפה מכל בחינה כי זה מגיע בגירסת הפרמיום עם רמת גימור מאד טובה, ונותן תמורה מעולה לדעתי.

Life Begins at 150...MPH

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אגב, תכין בצד כמה שקלים לטובת יישור הקו, התקציב שלך לא הכי גבוה ואולי תצטרך או להתפשר מעט או למתוח אותו..

Opel INSIGNIA 2013 2.0T

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נתחיל ממה לא B4 לא מתאימה לך היא מרווחת ונעימה אבל חלשה עם גיר רציף הרכב ממש לא מרגיש או חזק בשום צורה. 

 

מאליבו 3.5 שיש עד 2010 תוכל למצוא בקציב שלך אפילו שמורה מאוד. היא דיי אמינה אבל הדלק......אכזרי סביבות ה1/6 יש מלא מוסבות לגז צריך סבלנות למצוא משהו טוב. ואגב המנוע הזה עד 2010 בלבד. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...