Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

רכב מנהלים בתקציב עד 30 אלף


alon30111
שימו לב! השרשור הזה בן 1286 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום לכולם

מחפש לרכוש רכב מנהלים בתקציב הנל

מצד אחד יש הרבה אפשרויות ( שברולט מאליבו / פורד מונדאו  / b4 וכד ) 

מצד שני הרכבים האלו עלולים להיות בור בלי תחתית.

מה הייתם מייעצים?

צריכת דלק פחות חשובה משום שמדובר בנסיעות קצרות כל יום

הפרמטר החשוב ביותר הוא אמינות ולאחר מכן כוח / מומנט/ קגמ / כוח סוס

לנסר 2007

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למה דווקא מנהלים? אם אתה לא מתפשר על אמינות, לרוב תמצא איזו יפנית 2 ליטר אנמית.

 

יכול להיות שמאליבו עם המנועים היותר גדולים (לא ה-2.4) תהיה מה שאתה מחפש, אולי אפילו אימפלה. מונדאו לא מומלצת בכלל אם אתה מחפש רכב אמין, הגיר שלה בעייתי.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 26.9.2020 בשעה 17:48, portnoyv כתב:

מאליבו ופורד זה לקנות תחנת דלק צמודה.
הבי 4 רכב טוב ודי אמין
תנסה אבנסיס או קאמרי לא בטוח שזה ייכנס לתקציב

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 

B4 זו לא בדיוק מכונית חסכונית ליד מונדאו ומאליבו. 

הנעת ה- 4X4 גם היא גומעת דלק אבל בכל מקרה זה פחות רלוונטי מאחר וזה לא מעניין את פותח השרשור. 

 

בתאריך 26.9.2020 בשעה 18:32, pooh-bear כתב:

למה דווקא מנהלים? אם אתה לא מתפשר על אמינות, לרוב תמצא איזו יפנית 2 ליטר אנמית.

 

יכול להיות שמאליבו עם המנועים היותר גדולים (לא ה-2.4) תהיה מה שאתה מחפש, אולי אפילו אימפלה. מונדאו לא מומלצת בכלל אם אתה מחפש רכב אמין, הגיר שלה בעייתי.

אימפלה זו מכונית שלא תמצא מעבר לשנת 2005 (מה שנשאר מהן). 

למונדאו לא היתה בעיה בגיר! אתה כנראה שמעת שיש לאלה שלאחר מתיחת הפנים גיר רובוטי כפול מצמד וישר חשבת שישנן בעיות אך שם מדובר בגיר רטוב ולא יבש. הבעיות בגיר הגיעו דווקא מהפוקוס ולא מהמונדאו. 

 

 

פותח השרשור:

אם אתה מחפש ביצועים נחמדים אתה יכול למצוא את זה גם במכונית הוט האץ' וגם במכונית משפחתית עם מנוע של מכונית מנהלים. 

 

השאלה אם ישיבה מרווחת זה משהו שאתה צריך ברכב או שאתה מחפש רכב מנהלים בגלל הביצועים. 

 

בכל מקרה, אם המכונית המבוקשת היא רק מכונית מנהלים הייתי הולך על משהו אמין וזול לאחזקה משהו באיזור של מאזדה 6/ אקורד/ קאמרי/ אוונסיס. 

 

אם מכונית גדולה ומרווח זה לא הצד הכי נחוץ ברכב, לא חסר מכוניות עם ביצועים קצת יותר טובים גם במכונית משפחתית עם מנוע 2.0.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, shlomi6280 כתב:

אימפלה זו מכונית שלא תמצא מעבר לשנת 2005 (מה שנשאר מהן).

אההמ... לא

 

לפני 43 דקות, shlomi6280 כתב:

 

למונדאו לא היתה בעיה בגיר! אתה כנראה שמעת שיש לאלה שלאחר מתיחת הפנים גיר רובוטי כפול מצמד וישר חשבת שישנן בעיות אך שם מדובר בגיר רטוב ולא יבש. הבעיות בגיר הגיעו דווקא מהפוקוס ולא מהמונדאו. 

שוב, לא. המון מונדאו הגיעו להחלפת מצמדים + אלוהים יודע מה שעולה באזור 15K במורשה ומחזיקה מעט מאוד זמן, גם כאלו שתוחזקו לפי הספר והוחלף להן שמן גיר בזמן (וגם זה לא תענוג זול בכלל). אני במקרה בקבוצת ווטסאפ של בעלי מונדאו / S-MAX (רובם לשעבר), ממש לא חסרים מקרים.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, pooh-bear כתב:

אההמ... לא

אההמ... תמצא לי אימפלה עד 30K מעל ל- 2005. 

כשבדקתי לאחרונה הדור שהגיע בשלהי 2013 לא נכנסת בתקציב אלא אם כן אתה הולך ממש להפתיע אותי. 

 

 

לפני 17 דקות, pooh-bear כתב:

 

שוב, לא. המון מונדאו הגיעו להחלפת מצמדים + אלוהים יודע מה שעולה באזור 15K במורשה ומחזיקה מעט מאוד זמן, גם כאלו שתוחזקו לפי הספר והוחלף להן שמן גיר בזמן (וגם זה לא תענוג זול בכלל). אני במקרה בקבוצת ווטסאפ של בעלי מונדאו / S-MAX (רובם לשעבר), ממש לא חסרים מקרים.

 

לא מתווכח עם מי שקרתה לו תקלה מסוימת על אותה תקלה (אתה או חבריך מקבוצת הוואטסאפ). 

רק אגיד שבעיות הגיר היו יותר ידועות בפוקוס ופחות במונדאו והיא בניגוד לגיר בפוקוס היתה הרבה יותר אמינה. 

 

בכל מקרה בתקציב הזה הייתי מוצא אופציות טובות יותר מהמונדאו. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה צודק לגבי האימפלה, היא לא בתקציב, אבל קצת לא נכון להגיד שהיא שווקה כאן עד 2005.

 

בעיות הגיר בפוקוס אכן נפוצות יותר, אבל זה בוודאי לא אומר שהן לא קיימות במונדאו, בטח בתקציב כזה. יש שם גם עוד בעיות (טורבו לא מחזיק לנצח, בעיקר) אבל הן פחות יקרות. חפש את שרשור התחזוקה של ה-S-MAX של @hans, למשל, או את שרשור המונדאו המפורט של automatic1, שבינתיים נעלם מהפורום.

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם מישהו חווה איזושהי תקלה עם גיר במונדאו אני לא אתווכח איתו על התקלה אני רק יכול לומר שהן כלל לא מאופיינות בבעיות גיר, לפחות לא כמו הפוקוס שזה היה ממש כל רכב כמעט. 

 

בנוגע לאימפלה- אולי לא כתבתי את זה בצורה ברורה מספיק אבל בהתייחס לתקציב התכוונתי לדור ששווק כאן בין השנים 1999-2005 כך שלא היה רלוונטי לדבר על הדור הנוכחי. 

עריכה אחרונה על ידי shlomi6280
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אתה יודע מה, אני אחדד לך:

אין אפילו מונדאו/אס מקס/גלקסי רובוטית **אחת** מהשנתונים האלה שלא הוחלף לה גיר שלם או מצמדים בעלות גבוהה. אמנם זה קורה לרוב בקילומטראז' גבוה יותר בהשוואה לפוקוס אבל מדובר בהחלט ברכיב תקול.

מכיוון שהכלים האלה לא נמכרו כמו הפוקוס זה לא עשה כזה רעש והיצרן לא הכיר בתקלה, אבל העובדות בשטח פשוטות וברורות.

 

אחת.

 

תמצא לי אחת.

  • אהבתי 1

אוכל את הכובע שהגיש לי avergel ומודה קבל עם ועדה שלפעמים מחשבים של אסוס מחזיקים מעמד אפילו מעל לשנה שלמה - אם נזכרים לעדכן את ה-bios.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני שוב אמרתי ואומר, אני לא מנסה ליצור פה שיח על הגיר של המונדאו, זה קצת יוצא מגבולות השרשור וחבל. 

בסוף פותחי שרשור ניזונים מדעות של כותבים ואני לא שמעתי על תקלות במונדאו ולפחות לא בסדר גודל כמו של הפוקוס וזה המסר היחידי שאני מנסה להעביר.

יש לי עוד מה לומר ולהגיב לך אבל למען פותח השרשור אני אעצור פה ולא אשנה את נושא השרשור.

 

  • מצחיק 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 8 שעות, shlomi6280 כתב:

B4 זו לא בדיוק מכונית חסכונית ליד מונדאו ומאליבו. 

הנעת ה- 4X4 גם היא גומעת דלק אבל בכל מקרה זה פחות רלוונטי מאחר וזה לא מעניין את פותח השרשור. 

 

אימפלה זו מכונית שלא תמצא מעבר לשנת 2005 (מה שנשאר מהן). 

למונדאו לא היתה בעיה בגיר! אתה כנראה שמעת שיש לאלה שלאחר מתיחת הפנים גיר רובוטי כפול מצמד וישר חשבת שישנן בעיות אך שם מדובר בגיר רטוב ולא יבש. הבעיות בגיר הגיעו דווקא מהפוקוס ולא מהמונדאו. 

 

 

פותח השרשור:

אם אתה מחפש ביצועים נחמדים אתה יכול למצוא את זה גם במכונית הוט האץ' וגם במכונית משפחתית עם מנוע של מכונית מנהלים. 

 

השאלה אם ישיבה מרווחת זה משהו שאתה צריך ברכב או שאתה מחפש רכב מנהלים בגלל הביצועים. 

 

בכל מקרה, אם המכונית המבוקשת היא רק מכונית מנהלים הייתי הולך על משהו אמין וזול לאחזקה משהו באיזור של מאזדה 6/ אקורד/ קאמרי/ אוונסיס. 

 

אם מכונית גדולה ומרווח זה לא הצד הכי נחוץ ברכב, לא חסר מכוניות עם ביצועים קצת יותר טובים גם במכונית משפחתית עם מנוע 2.0.

גר בחיפה ומחפש רכב עם כוח שיצלח את העליות

עד כה כל רכבי ה1.6 / 1.5 למיניהם סיפקו את הסחורה אך במחיר של סחיטת דוושת הגז.

מחפש רכב שלא יתקשה בעליות אלו גם עם מזגן עובד

לנסר 2007

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קח בחשבון שרכבי מנהלים מהסוג שאתה מחפש הם כבדים יותר מהמשפחתיות - כך שלא בטוח שתקבל יחס כוח למשקל טוב יותר, ואף אתה עלול להרגיש איטי יותר. 

אני ממליץ דווקא ללכת על משפחתית עם מנוע גדול יותר. למשל מאזדה 3 2.0 , יונדאי I30 2.0 , מיצובישי לנסר 1.8, הונדה סיוויק 1.8 וכדומה

עריכה אחרונה על ידי daniel.gri
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 7 שעות, shlomi6280 כתב:

אני שוב אמרתי ואומר, אני לא מנסה ליצור פה שיח על הגיר של המונדאו, זה קצת יוצא מגבולות השרשור וחבל

זה לא "שיח", אתה פשוט הצהרת:

לפני 10 שעות, shlomi6280 כתב:

למונדאו לא היתה בעיה בגיר! אתה כנראה שמעת שיש לאלה שלאחר מתיחת הפנים גיר רובוטי כפול מצמד וישר חשבת שישנן בעיות אך שם מדובר בגיר רטוב ולא יבש. הבעיות בגיר הגיעו דווקא מהפוקוס ולא מהמונדאו.

שזה, בצורה הכי פשוטה שיש, לא נכון (שלא לומר, מטעה).

 

מונדאו זה יופי של רכב, רק צריך לקחת בחשבון שעלויות התחזוקה שלו מאוד גבוהות (בממוצע, כמובן שיש כמה אנשים שיש להם את הקארמה של הדלאי למה והם מצליחים להחזיק אחת כזו במשך 3 שנים בלי להחליף כלום ושום דבר, אבל זה ממש לא המקרה הממוצע).

 

פות"ש, אם אתה יכול להעלות קצת את התקציב תוכל למצוא 308 / C4 מאזור 2015-16 במצב סביר, הן יהיו מספיק חזקות לעליות של חיפה. רק צריך להכיר את הבעיה עם רצועת התזמון ולחפש אחת שהיא הוחלפה בה בזמן / לא עשתה עדיין בעיות, ולהחליף בקניה.

  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני שעתיים, alon30111 כתב:

גר בחיפה ומחפש רכב עם כוח שיצלח את העליות

עד כה כל רכבי ה1.6 / 1.5 למיניהם סיפקו את הסחורה אך במחיר של סחיטת דוושת הגז.

מחפש רכב שלא יתקשה בעליות אלו גם עם מזגן עובד

כל משפחתית דיזל תתן לך תחושת קלילות בעליות. העניין למצוא אחת טובה ב 30 אלף. מגאן סטיישן / פלואנס / C4 / וכד' כולן יסעו יפה בעליות, אך למצוא אחת במצב טוב במחיר כזה, זה לא תמיד פשוט. הייתי מחפש ידנית לחיפה כי רובן עם גיר רובוטי שצריך לדעת להתנהג איתו באיזור כמו הכרמל.

 

https://www.yad2.co.il/s/c/r48yii

עריכה אחרונה על ידי ST12345

יש רק דרך אחת לשחות 100 מטר בשביל להביא מדליה;

אתה מתחיל הכי מהר שלך, ואז לאט לאט אתה מגביר

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1286 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...