Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך קונים קורקינט חשמלי משומש?


Buki
 שיתוף
עוקבים 11

פוסטים מומלצים

  • תגובות 56
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

היי בוקי. הדבר הכי קריטי בקורקינטים זו הסוללה, שנשחקת עם הזמן. לכן יש לבדוק את הקילומטראז על הכלי, ככלל ברזל אני לא לוקח קילומטר שגבוה מ 1500. יש כלים שניתן לראות את הקילומטר באפליקציה ויש כלים שניתן

השיאומי הוא כלי מעולה. בגרסת הפרו החדשה הוא מגיע עם מנוע 350. בארץ הגרסא היא הרגילה עם מנוע 250. החסרון של הכלי הוא המומנט, אין כח בעליות ואין כח בסחיבת אדם מעל 100 קילו. הפתרון הוא הרכבת 2 מנועים הפ

השן ששומרת על הכידון זקוף מתמגנטת, כלומר קח מגנט ותראה שהוא מתמגנט לשן הזו. נדמה לי גם על האריזה רשום גרסא 1.13 שמסמן את זה. בגרסא הזו השן לא תשבר. אבל מעבר לזה, כל עוד לא תפעיל משקל על הכידון( לומדים

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 9 שעות, Buki כתב:

 

 

רכבתי עכשיו 8 ק"מ. יצאתי עם 100% סוללה, נשאר 57%. הסחיבה במישור סבירה, להערכתי מגיע למהירות המירבית 25 קמ"ש. מצאתי איזה עליה קצת תלולה באורך 25 מטר, עלה אותה אבל בקושי. 

 

בנסיעה על אבנים משולבות הויברציה מוגזמנת ולא נעימה, אבל זו תוצאה מובנת של גלגלים קטנים ולחץ אוויר גבוה. ניפחתי 60PSI אחורה ו 50 בערך קדימה. אני קצת מעל 100 קילו. בורד צר ולא נוח להניח עליו רגליים. דיסק בלם אחורי עקום (קראתי המון ביקורות ואצל כולם הוא עקום, הבלימה שלו חלשה. מתחתי את הכבל קצת. את הבלימה הרגנרטיבית כיוונתי ל Medium.

הפנס המובנה מאיר סבבה. 

במצב חיסכון סוללה הוא לא זז בככל. 

הזמנתי ספייסר לביטול חופשים בכידון ווו לתליית שקיות.

תתחדש! 

 

מהתמונות נראה שקיבלת את הגרסה החדשה יותר (לפי צלחת הבלם הגדולה יותר, שתי שורות של 

חורים ו 120MM במקום 110MM למיטב הזכור לי), שזה מעולה.

 

מספר הערות -

לגבי הדיסק העקום מעט - אכן קורה, אני יודע שחלק מהטכנאים מיישרים אותו עד כמה שניתן,

אך עדיין זה לא מושלם (מכניסים מברג\פטיש ומותחים את הדיסק כלפי פנים\חוץ בכדי להגיע

לכך שהוא יהיה ישר עד כמה שניתן). 

בכל אופן, עם מספיק משחק עם הכיוון של מיקום הבלם והקליפר האחורי, כל עוד מדובר בעיקום

קל בלבד, ניתן להגיע לבלימה סבירה בהחלט, בטח בשילוב הבלימה

החשמלית (שהיא מעולה בעיקר בכדי להאט ופחות טובה לבלימה הסופית לקראת העצירה), יש הרבה

סרטונים ביוטיוב המסבירים כיצד לכוון את הבלם - אם לא תמצא, תרשום ואאתר לך אחד.

 

בנוגע לפאנצ'רים - חלק מהמשתמשים נתקלים בפאנצ'רים על בסיס קבוע וחלק פחות, בכל אופן שמירה על לחץ אוויר

גבוה כפי שמילאת זו דרך טובה למזער עד כמה שניתן. תשים לב כי מדובר בגלגלים קטנים, ולכן הרבה פעמים 

בזמן שחרור המשאבה משתחרר לא מעט אוויר (במקרה של רכב זה מינורי לחלוטין, במקרה של גלגל כה 

קטן בקורקינט זה יכול להיות משמעותי). 

ברגע שיתחילו הפאנצ'רים, ככל שיהיה לך רצון להתעסק - תוכל להחליף לגלגלי 10 אינצ' (דורש מספר התאמות, 

אך לא מסובך במיוחד), זה גם ישפר את איכות הרכיבה. 

 

בורד - אכן הבורד צר, אך אני מאמין שכמו רוב המשתמשים עם הזמן תמצא את מנח העמידה שיהיה לך נוח. אני 

יכול להמליץ על רגל אחת קדימה לאורך והרגל שמאחורה לרוחב. במידה ואחרי תקופה תראה שעדיין 

לא נוח לך, תוכל לקנות בורד הרחבה מעץ (עולה סביב ה 200 ש"ח).

 

מצב חיסכון סוללה (eco) - לדעתי מדובר רק בגימיק כדי להציג לכאורה טווח מרשים (30 ק"מ במצב זה), 

לא באמת יעיל מהתרשמותי.

 

ספייסר - מעולה, תתחיל מהמידה הקטנה ביותר ככל שצריך, עדיף ספייסר סיליקוני מאשר פלסטיק. 

 

וו לתליית שקיות - אם אתה עד סביבות גובה של 1.73 זה יכול להתאים אם תתקין במקום הבורג

העליון בכידון, מעל הגובה הזה (לא יודע להעריך עד לאיזה גובה), בוא נאמר שלא יהיה לך נעים

במקרה של בלימה חזקה (כל זה במידה והכוונה לווים מברזל שדומים באופן הפעולה 

שלהם לתופסן שיש בחלק מהתיקים). 

באופן כללי, עד כמה שניתן, מומלץ להעמיס כמה שפחות משקל והעומס על הכידון של הקורקינט, 

אפילו שבדגם שלך כבר תוקנו חלק מהבעיות שהיו ויש פחות סבירות לשבר פתאומי במנגנון הקיפול. 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כן, יש את הסגוואי ES2 שמגיע עם סוג של שיכוך, אך עם צמיגים מלאים בלבד (שזה יתרון מבחינת 

0 פאנצ'רים, אך גם חסרון למי שמעדיף את איכות הרכיבה), ניתן להפוך אותו ל ES4 - ע"י 

רכישת סוללה נוספת שמתחברת לכידון (מדובר בתוספת מקורית, חיבור פשוט עם כמה ברגים), 

מוסיף מעט כוח וגם טווח. בלם חשמלי בלבד או עם הרגל בלחיצה על הכנף האחורית, מה שמבחינתי 

מהווה חסרון, כי הבלימה פחות אפקטיבית וטווח הבלימה מתארך.

מאמין שהדגם הזה יחד עם הסוללה הנוספת, אמור לעלות סביב ה 2,000 ש"ח.

יצא לי לראות מספר מקרים בהם מוט הכידון נשבר, להבדיל מבשיאומי אני 

לא מכיר תיקון לשבר כזה למעט החלפת כל המוט של הכידון.

 

יצא לי להיתקל גם בדגם של פאלקון שהיה בתקופה האחרונה בשופרסל במבצע (דגם E10 

אם אני זוכר נכון), אך ממה שיצא לי לראות בעבר, אמינות לא ברורה - כמו כן פחות מכיר

 את הכלי הזה ולכן לא אוכל לפרט עליו מעבר. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, m1011409 כתב:

וו לתליית שקיות - אם אתה עד סביבות גובה של 1.73 זה יכול להתאים אם תתקין במקום הבורג

העליון בכידון, מעל הגובה הזה (לא יודע להעריך עד לאיזה גובה), בוא נאמר שלא יהיה לך נעים

 

Screenshot_20201006-140038_(1).thumb.png.69a59dad8df2ca2c29cebaa7e9f60639.png

 

 

כזה וו. הגובה שלי 180, מקווה שלא יפריע יותר מידי. מקסימום אפשר להתקין אותו גם בחלק הקידמי של הכידון.

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הסתכלתי גם על כזה ואינטואיטבית לא הזמנתי מהסביה שציינת :-)

  • מצחיק 1

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, עשיתי בדיקת נסיעה בעליה. גשר להולכי רגל. 

 

את החלק הישר עד לסיבוב שמאלה הוא עלה, בסיבוב האט מאוד ובהמשך כבר היה צריך לעזור לו עם הרגל, לא סוחב...

 

בקיצור, צריך להוריד משקל, מעל 100 קילו זה לא טוב :-)

 

מה שמפתיע, במישור מגיע ל 25 קמ"ש המוצהרים. 

 

20201006_193615.thumb.jpg.c025c0dbc9cc29b68372de5807d60a88.jpg

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא צריך להפתיע, במישור אין ממש משהו שעוצר אותך, בגלגלים עם contact patch כזה קטן החיכוך הוא לא גורם כזה משמעותי.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

משופרסל אונליין, הגיע עם שליח עד הבית.

 

1390 ש"ח, יבוא של אחד היבואנים המקבילים. יבוא רשמי בכל מקום מופיע שאזל המלאי.

 

את הספייסר הזמנתי בעליקספקס, מידת עובי הכי קטנה 0.6. עולה כמה גרושים. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מילוי חומר נגד פנצ'רים. 

 

קניתי בחנות אופניים בקבוקון ב 25 ש"ח. 

20201007_220800.thumb.jpg.1823e83e56292f07f34a078e192de42d.jpg

 

 

עוד נדרש כלי לפירוק ליבת הונטיל.

20201007_220549_(1).thumb.jpg.29a90d9879e430198ba0e6499e6ff885.jpg

 

פירוק ליבות הונטילים בשני הגלגלים.

20201007_220336.thumb.jpg.25670af06205759444c9cd48ab4599ba.jpg

 

20201007_220731_(1).thumb.jpg.8dbeba305f95425f8e8348fb0d28caab.jpg

 

מיקום הונטיל בשעה 8 ומילוי החומר אחרי שקשוק הבקבוקון. למלא בערך 30-40 מיל', זאת אומרת כרבע-שליש מתכולת הבקבוקון בגלגל. 

20201007_222235.thumb.jpg.60c167990096690c4c68660943cdaabb.jpg

 

לאחר המילוי מייד להחזיר את הליבה, לנפח את הגלגל ולסובב אותו תוך ניענוע לצדדים על מנת שהחומר יתפזר בצורה אחידה.

20201007_221420_HDR.thumb.jpg.ee3575eb2aecf999d0e53f9f9f4990a9.jpg

 

20201007_222102_HDR.thumb.jpg.b686cc868931e0426a9a3c262c09ec17.jpg

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • Create New...