Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

השתלת מנוע + גיר


Orelxx
שימו לב! השרשור הזה בן 1299 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

אהלן בשורות טובות חברים,

שמעו יש לי משהו לשאול יכול להיות שהוא יהיה מצחיק .. אבל אני רציני. תמיד אהבתי נהיגה אבל ברשותי מספר מזומנים שלא מאפשר לי לקנות רכב מעניין..

יש ברשותי מאזדה 3 ספיריט מודל 2006 הרכב במצב דליקטס יפה מאוד ושמור, אני אוהב את התנהגות הכביש שלו אבל הכוח לא מספיק לי 

 

רציתי לשאול אם אפשרי (לא מעניין חוקי או לא) להשתיל מנוע וגיר אחרים למשל מנוע 1.4tsi 150hp

או מנוע חדש יותר של מאזדה 3 עם גיר 5/6 הילוכים ואם מישהו מודע לעלות . בסך הכל זאת ההנאה שלי ולא מעניין אותי מכירה קדימה אני באמת מעוניין להחזיק את המכונה הזאת בכיף שנים קדימה עם הטיפול הנכון ואחזקה יחסית זולה .. אשמח לתשובה כנה תודה רבה מראש !

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כמה נקודות- א) בהצלחה למצוא מכונאי שבכלל יסתכן בעבירה כזו של להחליף לך את המנוע של המאזדה למנוע ואג.

ב) אולי טכנית בסרטים זה עובד אבל במציאןת המיקומים של התושבות מנוע, כניסות ויציאות של אביזרים שונים וצנרת, להשתיל את האינטרקולר ולבנות לו תושבות שיחזיקו אותו, להריץ צנרת, להחליץ צמת חוטים... במילים אחרות זה לא מתאים לזה.

ג) אותו הדבר לגבי המנוע המתקדם יותר של המאזדה כולל החלפת צמת חוטים - לא חושב שתמצא מישהו שיעשה לך פרוייקט כזה ויצא לך זול יותר להחליף את האוטו.

ד) אולי לך לא איכפת אם חוקי ולא איכפת ממכירה של הרכב אבל גם אם במידה והצלחת להשתיל לה מנוע מדגם אחר בטסט הקרוב ברכב שלך יורד מהכביש. לך לא איכפת אם חוקי אבל לבוחנים זה כן איכפת.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנחנו מדברים כאילו כן?

תחאורטית אפשר גם לשים שני מנועי היבוסה מאחורה

פרקטית גם לשים מנוע של tsi יהיה יותר יקר מהרכב ויעלה לך כמות מזומנים שתאפשר לך לקנות רכב מעניין בנוסף למאזדה...

כל המיקומים, המערכת ניהול של מנוע מודרני וכו וההתאמות יהיו רחוקות מאוד מטריוויאליות.

המקרים שבהם מחליפים מנוע זה או כשיש לך אופציה על המדף שתעבוד עם רוב מה שיש לך בלי או במינימום שינויים (כולל כל האלקטרונים ברכב) או כשאתה רוצה לעשות משהו באמת קיצוני ופוטנציאלית להכפיל ומעלה כס

 

לפרופורציות בארהב איפה שהזמינות מנועם, מכונאים ופחות בעיות חוקיות - ברכב מודרני יחסית - החלפה של מנוע תגיע בקלות ל10 אלף דולר ומעלה כשהעלות של המנוע היא לא החלק הגדול (מספר מהאוויר אולי אבל מניסיון של חברים ופרוייקטים שראיתי)

 

וותר בקיצור , זה יעלה לפחות כמו האוטו

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, Roycohen1979 כתב:

כמה נקודות- א) בהצלחה למצוא מכונאי שבכלל יסתכן בעבירה כזו של להחליף לך את המנוע של המאזדה למנוע ואג.

ב) אולי טכנית בסרטים זה עובד אבל במציאןת המיקומים של התושבות מנוע, כניסות ויציאות של אביזרים שונים וצנרת, להשתיל את האינטרקולר ולבנות לו תושבות שיחזיקו אותו, להריץ צנרת, להחליץ צמת חוטים... במילים אחרות זה לא מתאים לזה.

ג) אותו הדבר לגבי המנוע המתקדם יותר של המאזדה כולל החלפת צמת חוטים - לא חושב שתמצא מישהו שיעשה לך פרוייקט כזה ויצא לך זול יותר להחליף את האוטו.

ד) אולי לך לא איכפת אם חוקי ולא איכפת ממכירה של הרכב אבל גם אם במידה והצלחת להשתיל לה מנוע מדגם אחר בטסט הקרוב ברכב שלך יורד מהכביש. לך לא איכפת אם חוקי אבל לבוחנים זה כן איכפת.

 

אחשלי גם עם מנוע של משאית הרכב יעבור טסט אתה במדינת ישראל, בלי קומבינות אין לך מה לחפש פה.. מה אתה חושב עושים כל אנשי השיפורים אה תותח?

דבר שני תמחק מעצמך את הטון הלועג של הבהצלחה בהצלחה , אני שאלתי שאלה יכולת לענות תשובה בצורה יפה .

לפני 3 שעות, Liviur כתב:

אנחנו מדברים כאילו כן?

תחאורטית אפשר גם לשים שני מנועי היבוסה מאחורה

פרקטית גם לשים מנוע של tsi יהיה יותר יקר מהרכב ויעלה לך כמות מזומנים שתאפשר לך לקנות רכב מעניין בנוסף למאזדה...

כל המיקומים, המערכת ניהול של מנוע מודרני וכו וההתאמות יהיו רחוקות מאוד מטריוויאליות.

המקרים שבהם מחליפים מנוע זה או כשיש לך אופציה על המדף שתעבוד עם רוב מה שיש לך בלי או במינימום שינויים (כולל כל האלקטרונים ברכב) או כשאתה רוצה לעשות משהו באמת קיצוני ופוטנציאלית להכפיל ומעלה כס

 

לפרופורציות בארהב איפה שהזמינות מנועם, מכונאים ופחות בעיות חוקיות - ברכב מודרני יחסית - החלפה של מנוע תגיע בקלות ל10 אלף דולר ומעלה כשהעלות של המנוע היא לא החלק הגדול (מספר מהאוויר אולי אבל מניסיון של חברים ופרוייקטים שראיתי)

 

וותר בקיצור , זה יעלה לפחות כמו האוטו

הבנתי אותך חבר תודה על תשובה כנה קודם כל .

אני את השאלה שאלתי כי מישהו הציע לי לשים מנוע 2.5 של מאזדה 6 עם גיר 5 הילוך כולל צמת מנוע ב13.5 אלף .. אז חשבתי אולי לשים כבר מנוע יותר מעניין אבל אמרת יפה על אופציית המדף שתתאים כמעט לחלוטין והאסימון נפל ברגע.

מעבר לזה כן ידעתי שזה לא זול לרמה שהייתי משקיע על זה עד 20 אלף שקל ולא באתי לכאן באוויר. ובחשבון פשוט רכב מעניין עבורי זה רכבים באמת יקרים 200+

אני חיפשתי פלפל ביותר זול .. לא נורא גם אם הדבר לא יצליח לצערי .

יצא לך לשמוע בלי קשר על השתלות מנוע ? בין היתר על מאזדה?

עריכה אחרונה על ידי Orelxx
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Orelxx כתב:

אחשלי גם עם מנוע של משאית הרכב יעבור טסט אתה במדינת ישראל, בלי קומבינות אין לך מה לחפש פה.. מה אתה חושב עושים כל אנשי השיפורים אה תותח?

דבר שני תמחק מעצמך את הטון הלועג של הבהצלחה בהצלחה , אני שאלתי שאלה יכולת לענות תשובה בצורה יפה .

אין פה שום טון נלעג אתה יכול להיות רגוע,

אם מצאת מכונאי שישתיל לך (בהצלחה) מנוע 2.5 כולל צמת חוטים ומפת מנוע ב13500 זה נהדר, לא ברור איזה מכונאי זה אבל נשמח לשמוע פה פרטים כשיסיים...

לגבי הקומבינות- אני לא יודע מה עושים שאר המשפרים אבל אישית אני עוסק באמנות הנשכחת של פירוק והחזרה של חלקים מהרכב לפני טסטים.

בכל מקרה מניסיון של שנים כשעוד בתחילת שנות ה2000 שיפרתי ב.מ.וו e30 שהיום אין סיכוי שהיתה נשארת על הכביש בגלל כמות השוטרים המשועממים שישמחו לעצור אותך בצד לבדיקה- אם אתה כן מכניס מנוע כזה לאוטו תשאיר אותו חיצונית שיראה כמו עגלה כיוון אם שוטר יחשוד ויזמין בוחן והוא יפתח לך מכסה מנוע שום קומבינה בעולם כבר לא תעזור לך.

או במילים אחרות כשאתה נוסע ברכב משופר תשמור על פרופיל נמוך...

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

המנוע 2.5 ליטר בא סטנדרטי בארהב בחלק מהשנים במאזדה 3 (למעשה יש לי אחת כזו ידנית מודל 2020)

אין בו פלפל. הוא זריז כן , מהיר לא.

זה גם לא עושה רכב לרכב ספורטיבי כי זה לא נגמר במנוע.

 

ההצעה של המכונאי - אם הוא רציני - סופר זולה.

להשתיל מנוע של יצרן אחר - אבל זה סיפור אחר לגמרי! כמות הדברים שאתה צריך לשנות על גבול ההזויה (תאמין לי , עזרתי לכמה חברים להכניס מנועים של סופרה וk20 טורבו לרכבים ...)

זה לא קרוב להיות אותו הדבר.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, Roycohen1979 כתב:

אין פה שום טון נלעג אתה יכול להיות רגוע,

אם מצאת מכונאי שישתיל לך (בהצלחה) מנוע 2.5 כולל צמת חוטים ומפת מנוע ב13500 זה נהדר, לא ברור איזה מכונאי זה אבל נשמח לשמוע פה פרטים כשיסיים...

לגבי הקומבינות- אני לא יודע מה עושים שאר המשפרים אבל אישית אני עוסק באמנות הנשכחת של פירוק והחזרה של חלקים מהרכב לפני טסטים.

בכל מקרה מניסיון של שנים כשעוד בתחילת שנות ה2000 שיפרתי ב.מ.וו e30 שהיום אין סיכוי שהיתה נשארת על הכביש בגלל כמות השוטרים המשועממים שישמחו לעצור אותך בצד לבדיקה- אם אתה כן מכניס מנוע כזה לאוטו תשאיר אותו חיצונית שיראה כמו עגלה כיוון אם שוטר יחשוד ויזמין בוחן והוא יפתח לך מכסה מנוע שום קומבינה בעולם כבר לא תעזור לך.

או במילים אחרות כשאתה נוסע ברכב משופר תשמור על פרופיל נמוך...

חחחח כן אחי.. האוטו ישאר מקורי לגמרי חיצונית ולא יהיה לו רעש אחר .. אני מקווה שהוא רציני ואני אעדכן חבר..

לפני 3 שעות, Liviur כתב:

המנוע 2.5 ליטר בא סטנדרטי בארהב בחלק מהשנים במאזדה 3 (למעשה יש לי אחת כזו ידנית מודל 2020)

אין בו פלפל. הוא זריז כן , מהיר לא.

זה גם לא עושה רכב לרכב ספורטיבי כי זה לא נגמר במנוע.

 

ההצעה של המכונאי - אם הוא רציני - סופר זולה.

להשתיל מנוע של יצרן אחר - אבל זה סיפור אחר לגמרי! כמות הדברים שאתה צריך לשנות על גבול ההזויה (תאמין לי , עזרתי לכמה חברים להכניס מנועים של סופרה וk20 טורבו לרכבים ...)

זה לא קרוב להיות אותו הדבר.

תשמע הבחירה שלי לגבי מנוע של מאזדה זה פשוט קצת יותר כוח בכביש לעומת השוק .. כמובן שלא אקבל מזה ביצועי גולף gti אבל זה ירגיע אותי ובנתיים אחסוך , אני שמח לשמוע שהוא מאוד מתאים לרכב . יש לי עוד שאלה האם אני יכול להכניס למנוע הזה טורבו ? וגם ברור לשים גיר ידני אפילו קצת חזק יותר. תודה מראש חבר! שבוע טוב ובשורות טובות 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 18 שעות, Orelxx כתב:

אהלן בשורות טובות חברים,

שמעו יש לי משהו לשאול יכול להיות שהוא יהיה מצחיק .. אבל אני רציני. תמיד אהבתי נהיגה אבל ברשותי מספר מזומנים שלא מאפשר לי לקנות רכב מעניין..

יש ברשותי מאזדה 3 ספיריט מודל 2006 הרכב במצב דליקטס יפה מאוד ושמור, אני אוהב את התנהגות הכביש שלו אבל הכוח לא מספיק לי 

 

רציתי לשאול אם אפשרי (לא מעניין חוקי או לא) להשתיל מנוע וגיר אחרים למשל מנוע 1.4tsi 150hp

או מנוע חדש יותר של מאזדה 3 עם גיר 5/6 הילוכים ואם מישהו מודע לעלות . בסך הכל זאת ההנאה שלי ולא מעניין אותי מכירה קדימה אני באמת מעוניין להחזיק את המכונה הזאת בכיף שנים קדימה עם הטיפול הנכון ואחזקה יחסית זולה .. אשמח לתשובה כנה תודה רבה מראש !

לטעמי פשוט תמכור ותקנה מאזדה 6 עם מנוע 2.5, או שברולט מאליבו 3.5.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

סתם לידע כללי (אין לי מושג בזה) אם אתה מחליף כרגע מנוע, ניקח לדוגמא את הגולף שלי מנוע 1.4 טורבו 122 כ״ס ואני רוצה לשים מנוע יותר חדש ויותר חזק נגיד לקחת מה gti (עזבו לרגע את כל הטורבו וכל שאר הדברים שצריך להחליף).

האם אני יכול לשנות ברישיון רכב? האם אפשרי לעשות טסט עם דבר כזה? או שהאופציה היחידה זה להחליף לאותו סוג מנוע?

נניח כמו שאתה רוצה להגדיל את המנוע למשהו יותר רציני יאשרו לך את זה ברישיון?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעיקרון לא יאשרו לך מנוע יותר חזק ושונה ממה שמורכב במקור. זו המציאות בארצנו. זה לא אומר שזה לא אפשרי, כמובן, זה פשוט לא חכם.
עדיף לקנות את הדגם הבכיר, שכבר מגיע גם עם התשתית מסביב להתמודדות עם יותר כוח, ואותו כבר לשפר בעתיד, אם רוצים.

"החיים הם לא קו ישר" - פיזבן

"If you want to test a man's character, give him power" - Abraham Lincoln

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, המחליף כתב:

לטעמי פשוט תמכור ותקנה מאזדה 6 עם מנוע 2.5, או שברולט מאליבו 

תשמע בין כה וכו אצטרך לעשות מנוע וגיר בקרוב .. ואני אוהב את האוטו אז אני רוצה להשאר איתו ואני מחפש אופציה מעניינת אתה מבין? אז אם במידה והצלחתי מנוע 2.5 אפשר לשים לו טורבו? או שזה כבר סיפור ארוך ועדיף מנוע וזהו 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 45 דקות, Orelxx כתב:

תשמע בין כה וכו אצטרך לעשות מנוע וגיר בקרוב .. ואני אוהב את האוטו אז אני רוצה להשאר איתו ואני מחפש אופציה מעניינת אתה מבין? אז אם במידה והצלחתי מנוע 2.5 אפשר לשים לו טורבו? או שזה כבר סיפור ארוך ועדיף מנוע וזהו 

תראה, עלות מנוע וגיר היא או קרובה לרכב חדש, או יותר ממנה(ביחס לאותו שנתון)

כך שגם אם אתה אוהב את הרכב, תתחבר לרכב אחר...(ותמכור את הנוכחי בסכום נמוך בלי להשקיע עליו-יותר כלכלי)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טורבו לרכב שאין לו קשר לטורבו זה לפחות 10000 ש"ח (וזה בשימוש בחלקים זולים מאד), אתה צריך טורבו, צנרת, אינטרקולר, לשנות לגמרי את כל מערכת היניקה וחלק גדול ממערכת הפליטה.
עד עכשיו טיפלת באוויר.
מה עם הדלק? משאבה מחוזקת, מזרקים מוגדלים.
מה עם מחשב שינהל את כל זה? מה עם טיונינג?
מה עם לשפר את הקירור למנוע שעובד עכשיו יותר חזק?
מה עם בלמים ומתלים שיתמכו בכל הסיפור הזה? רק זה יכול להגיע לעשירייה, כי אם תיקח מאזדה 1.6 (שהיא די עגלה ומתכננים שלה לוקחים את זה בחשבון) ותדחוף שם 2.5 טורבו אתה יותר מתכפיל את ההספק ואתה תוסיף כמה עשרות ק"ג מקדימה, יחד עם זה שמהתיאור שלך נשמע שהרכב גמור - כנראה שתצטרך להחליף בולמי זעזועים וקפיצים.
ואל תצפה ל'אמינות של מאזדה' אחרי שידיים ארצישראליות יפרקו לך חצי אוטו, כן?

ממליץ שתמצא ביוטיוב איזה פרוייקט ותראה שלמרות שאפשר לעשות הכל, כולל להכניס מנוע של שברולט עם שני טורבואים וגיר ידני של למבורגיני גאיירדו בשלדה של הורקאן - חוסר הידע שלך והמחסור במזומנים לשלם למישהו אחר בתמורה לידע הזה, הופכים את הפרוייקט הזה ללא אפשרי.

אתה צריך להתחיל לקרוא, לראות פרויקטים באינטרנט ולהבין קצת יותר מה הולך.

לחילופין, במקרה שלך - אולי עדיף למכור את המאזדה בעשירייה שהיא שווה, להוסיף את ההון תועפות שרצית לשפוך על האוטו ולקנות פאביה\איביזה 1.2 טורבו ידנית, לעדכן לה תוכנה ב2500-3500 ש"ח ולקבל רכב ידני כמו שרצית וזריז משמעותית מהמאזדה שלך.

  • רעיון טוב! 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה גם ברור לך שלא תוכל למכור כזה רכב לעולם ,נכון?

Sent from my SM-G955F using Tapatalk

gladen pro25+rs audio 100m -tru technology billet 4100

ad neo800w- mosconi pro 4/30

gladen pro10-mosconi pro 1/10

fiio 11m plus coax mosconi dsp aerospace 6to8

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1299 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...