Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

בטוח להוריד צבע רופף מתפורר?


שימו לב! השרשור הזה בן 1280 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

חשבתי לנסות צבע המרטון/המרייט על אזורים מקולפים ועם חלודה.

המטרה היא רק לאטום, למנוע המשך התקלפות וחלודה, ושיראה קצת פחות גרוע.

 

אבל אני לא בטוח מה לעשות עם קצוות האזורים, בהם הצבע מתחיל להתרופף ולהתפורר.

האם בטוח להוריד את כל הרופפים, או שזה יתחיל תגובת שרשרת שתמשיך עוד ועוד לתוך הצבע הקיים?

 

 

 

 

4.jpg

1.jpg

2.jpg

3.jpg

עריכה אחרונה על ידי elera
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

זאת קורולה?

לעניין העבודה, מאחר ואתה לא מחפש להיות אסתטי אלא רק לנסות לעצור התדרדרות, הייתי מרשה לעצמי לעבוד די אלים.

קח שפכטל (מרית, המתכת, לא החומר) וכנס מתחת לצבע המקולף עד לאיזור שהוא צמוד למשטח.

מפה צבע את מה שאתה רוצה. המרייט ודומיו יבלוט לקילומטר והגימור שלהם לא חלק, אם אתה כבר משתעשע אז נסה לתקן עם מיכלי ספריי.

אבל כמובן, הנזק הזה קרה בגלל צביעה לא נכונה וסביר מאוד שהיא על כל הפאנל ולא על חלקו, מה שאומר שאתה צפוי לראות עוד קילופים.

יש הרבה מדריכים לעבודה ביתית כמו זאת, אתה מוזמן לחפש או לשאול פה אם לא מצאת.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כל מה שתעשה, לא יעצור את החלודה להתפשט, רק אם תסיר אותה לחלוטין על ידי שייף במכונה עד שתגיע לברזל נקי.

רוב הסיכויים ששאר הצבע ימשיך להתקלף, אבל אם הרכב לא ממש יקר, ובא לך לעשות פרויקט להנאה

לך על זה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@itaysamurai

לא קורולה, נובירה. אני לא יודע אם הבעיה היא צביעה לא נכונה. הצבע כנראה מקורי, זו פשוט מכונית ישנה.

השאלה אם יש אזור שבו הצבע הקיים דבוק לגמרי למשטח, ואם האזור הזה מתחיל אחרי סנטימטר או חצי מטר.

 

תוכל להמליץ על מדריך?

הרושם שלי היה שהרוב מוכוונים לתיקונים איכותיים מבחינת מראה. אצלי המטרה היא בעיקר פונקציונלית, תהליך פשוט, וזול.

 

היתרון של ספריי הוא רק אחידות, או יותר מזה?

הסגר כרגע מגביל זמינות. במקרה כבר יש לי המרטון, אז חשבתי לנסות.

 

@yogev20

שיוף חלודה ידני לא יספיק?

 

הפרויקט לא להנאה אלא מצורך. :) אני לא נהנה מדברים כאלה, ועוד פחות כשזה לא צבע על בסיס מים.

 

עריכה אחרונה על ידי elera
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש צבעים המתחברים לחלודה ומכסים את השטח
בארה"ב יש אסכולה של משתמשים.. אשר צובעים עם צבע המתחבר לחלודה ועוצר אותה - ואז מרססים לכה על התיקון
הרכבים נראים כך מאוד מיוחדים.

 

הייתי מוריד צבע רופף, ומשפשף קלות  את החלודה.. ואז צובע בצבעים המתחברים לחלודה ועוצרים אותה
ובסוף מרסס לכה לגימור יפה

 

image.jpeg.095e5a77f5a2dfda44abd051ab175e41.jpegRusty Paint - Real Rust Patina HOTROD RATROD Ratlook VW Lupo Scene Caddy  Faux for sale | eBayRed paint and red leather. A hot Saab 900 Turbo.

 

 

 

אייל.

עצמאי בשטח - 1 מטר מהצד.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 3 שעות, elera כתב:

לא קורולה, נובירה. אני לא יודע אם הבעיה היא צביעה לא נכונה. הצבע כנראה מקורי, זו פשוט מכונית ישנה.

השאלה אם יש אזור שבו הצבע הקיים דבוק לגמרי למשטח, ואם האזור הזה מתחיל אחרי סנטימטר או חצי מטר

העובדה האם זה מקורי או לא כבר לא משנה, הצביעה פגומה וזהו. בד"כ זה מתקשר לעבודה מקומית רעה אבל כבר נוכחנו לראות סיוויק וקורולה שיצאו כך מהמפעל.

ריבוי הפגמים אצלך מרמז לי שכל הצביעה לא טובה אבל אלו פשוט מקומות מועדים לפגיעות קטנות, כל מיני טריגרים שהתחילו קילוף.

 

לפני 3 שעות, elera כתב:

תוכל להמליץ על מדריך?

הרושם שלי היה שהרוב מוכוונים לתיקונים איכותיים מבחינת מראה. אצלי המטרה היא בעיקר פונקציונלית, תהליך פשוט, וזול.

בגדול, שיוף החלודה עד כמה שניתן, נייר 120-150,

יישום ממיר חלודה,

יסוד וצבע עליון. 

זה באמת תהליך פשטני ולא מלא אבל בהתאם לצורך שלך, כך השלבים.

 

לפני 3 שעות, elera כתב:

היתרון של ספריי הוא רק אחידות, או יותר מזה?

הסגר כרגע מגביל זמינות. במקרה כבר יש לי המרטון, אז חשבתי לנסות.

אחידות ומראה חלק.

המרטון/המרייט הם בעלי מרקם מרוקע. אם לא מפריע לך עד כדי כך, אז תחסוך את כל התהליך, פשוט תיפטר מהצבע שרופף היום וצבע.

סביר שהקילופים ימשיכו, אין לך כ"כ מה לעשות עם זה מבלי להשקיע.

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 25.9.2020 בשעה 14:28, ליין מן כתב:

צובעים עם צבע המתחבר לחלודה ועוצר אותה - ואז מרססים לכה על התיקון

הרכבים נראים כך מאוד מיוחדים.

מעניין, אבל נראה מתאים יותר לרכבי אספנות. :)

 

 

בתאריך 25.9.2020 בשעה 16:30, itaysamurai כתב:

אלו פשוט מקומות מועדים לפגיעות קטנות, כל מיני טריגרים שהתחילו קילוף.

חלק על הגג, אז לא נראה לי אבנים. אבל אולי תוצאת לוואי של ציפורים.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר ...

עדכון לגבי השאלה המקורית, אחרי שעשיתי ניסוי באזור אחד.

 

נראה שזה בסדר. אפשר להוריד את קצוות הקילוף בלי שתתחיל תגובת שרשרת עד אין סוף. אם אני מתעקש בגירוד הצבע ייתכן שאפשר להמשיך עוד, אבל זה לא שהצבע יורד מעצמו.

 

המשך בדיון אחר...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1280 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...