Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיונינג מומלץ לפוקוס אקובוסט 1.5 150כ"ס 2017


 שיתוף
עוקבים 7

פוסטים מומלצים

דיברתי היום עם דוד מ REFLASHTEAM, לדבריו הוא גם מתקין תוכנות של BR וכל תוכנה עוברת בדיקה אצל טיונר שלו בארץ, זה הגרף של התוכנה:

1212487691_.thumb.png.5eee437946b7ae2bc40585fef3e79367.png

 

המחיר הוא 1800 ש"ח, משמעותית זול ממקומות אחרים(יש ממה לחשוד?).

שמתי לב שהמומנט המירבי מגיע בסלד קצת יותר גבוה מזה המקורי, האם זה אמור לכסות את בעיית ההצתה המוקדמת?

ובאופן אשמח לשמוע דעתכם בעניין האם כדאי, תודה.

עריכה אחרונה על ידי Krd
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעה, Krd כתב:

הוא גם מתקין תוכנות של BR וכל תוכנה עוברת בדיקה אצל טיונר שלו בארץ

לא כל כך הבנתי את המשפט הזה.
הוא מתקין לך את התוכנה ועושה לך בדיקה על הדיינו לפני ואחרי התוכנה ?

ד"א, שאלה אחרת לא כל כך קשורה, האם גם אתה מרגיש שהרכב הוא לא רק 150 כ"ס?
נהגתי בשנים האחרונות על מגוון רכבים עם טווח כ"ס בין 90 ל 240.
אם הייתי צריך להעריך את הכ"ס של הרכב, הייתי מעריך שהוא נמצא בטווח ה 175 כ"ס.  

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין מדידה על דיינו, ממה שהבנתי יש לדוד טיונר בארץ שעובד איתו, לפני כל התקנה הם רוכשים את המפה מחברת המקור והטיונר עובר על הפרמטרים שלה בכדי לראות שאין משהו לא תקין.

לדבריו בעבר היו לו כמה פעמים בעיות עם מפות שרכש ומאז כל מפה עוברת בדיקה.

הרכב מרגיש מאוד חזק, לאח שלי יש וולו S60 עם מנוע 1.6 אקובוסט  180 כ"ס, כן אפשר להרגיש הבדל קטן לטובת הוולו אבל גם לי הפורד מרגישה קצת יותר מ 150, יהיה מעניין מאוד לראות את השיפור אחרי העדכון.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לגבי דוד, רב חברי קבוצת הקליאו ספורט עם תוכנות שלו והם ממליצים ומרוצים, למרות שלא הריצו על דיינו ולדעתי זה רצוי בהחלט.

 

 מניסיוני האישי אמליץ לך להתייעץ עם אלדד מ-2Race, הוא עובד עם Avon UK ואם תרצה גם יריץ לך על דיינו (בתוספת תשלום הגיונית).

 

בנוסף, יש לך כמובן גם את דני מקסטיונינג, שהוא ללא ספק מהטובים במקצועו. שווה לבדוק גם מולו.

 

 

 

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

טיונינג בהתאמה אישית נראה לי קצת מיותר בשלב הזה, עדיף לדעתי תוכנת מדף. אני כנראה אצבע את העדכון אצל דוד, נראה שיש המון לקוחות מרוצים והמחירים שלו מעולים, אחזור לעדכן.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אשמח גם אם תוכל למדוד נתוני 0-100 לפני ואחרי העדכון.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האסטרה שאני מדבר עליה לא הגיעה לישראל, זה הדגם הספורטיבי של האסטרה שיוצא מהחברה עם 280 כח, לאינסיגניה שלי (2013) יש מנוע זהה, שאגב, מגיע לישראל עם 250 כח ו 40 קגמ סטוק..

אינסיגניה 2011 2012 מגיעות עם מנוע שונה , לא אמין ועם 220 כח ו 35 קגמ

 

 

אסטרה 1.4 לא מתקרב, רכב לא מיוצר בגרמניה בכלל, גיר מעצבן, מערכת קרור בעייתית.

 

 

  • רעיון טוב! 1

Opel INSIGNIA 2013 2.0T

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

העדכון בוצע השבוע אצל דוד, 1600 ש"ח תמורת תוכנה של BR  ו"הנחת קורונה". בסיבוב שמיד לאחר הצריבה לא הורגש הבדל והרכב הגיב די רגיל, מקריאה פה בפורום ידעתי לצפות לכך ולא התרגשתי. אחרי בערך 20 ק"מ וכמה לחיצות בריאות הרגשתי שיפור משמעותי, המומנט גדל בצורה משמעותית והרכב מגיב ומאיץ בצורה מדהימה ונוסע כמו שד. בכביש בין עירוני קל מאוד למצוא את עצמך משייט במהירות גבוה מאוד בלי לשים לב, באופן כללי נראה שה SWEET SPOT נמצא בין 2200 ל 3000 סל"ד, כמות המומנט שם משכרת וכל נגיעה בדוושה גוררת תאוצה מרשימה עם דחיפה קלה בגו. לסיכום אני מאוד מרוצה וממליץ בחום על העדכון לבעלי הפוקוסים, לצערי לא הספקתי למדוד זמני 0-100 אבל השיפור משמעותי מאוד ומורגש בכל טווח הסלד.

בסוגרים אומר שכדאי מאוד לאחר השדרוג להקפיד על שמן מנוע איכותי שעומד בתקן פורד ותקן SN PLUS, כך אפשר למנוע LSPI ונזק לבוכנה.

 

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה רבה על העדכון.

חבל שלא יצא לך למדוד 0-100 לפני. אם יצא לך למדוד את זה אחרי, בבקשה עדכן.

1600 זה מחיר אטרקטיבי לעומת קסטום טיונינג על דיינו ב 2500.

אני עדיין מתלבט אם לבחור בתוכנת מדף או קסטום.

 

לפני 9 שעות, Krd כתב:

וכל נגיעה בדוושה גוררת תאוצה מרשימה עם דחיפה קלה בגו

זה משהו שמאוד חסר לי ברכב.

הרכב מרגיש זריז אבל מאוד חסרה לי הבעיטה בגב אחרי לחיצה בריאה על הגז.

האם גם לך הייתה את התחושה הזאת לפני וזה השתנה עכשיו ?
אם לא, וגם קודם הייתה לך תחושה קטנה של בעיטה אז כנראה הבעיה בי(אני עדיין משווה את הפוקוס לרכב עם מנוע 3.0 ליטר אטמוספירי ו 30 קג"מ שזה קצת לא פייר..)

 

 

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

@Krd אדפטציה מלאה לוקחת בערך 200-300 ק"מ. עוד קצת סבלנות ותרגיש את השיפור בשיאו.

 

אחרי התוכנה, מה הנתונים העדכניים (בערך)?

Abarth 595 Turismo BiColor 2017 :twisted:

 

Seat Ateca XCELLENCE 2017 :twisted:

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מצ"ב הנתונים של תוכנת המדף של BR, התוספת מאוד משמעותית ממנוע של 1.5 ליטר

https://www.br-performance.be/en-be/chiptuning/1-cars/23-ford/1123-focus/7022-2015-2018/7033-1-5t-ecoboost/

 

אישית אני גם מרוצה מאוד מהתוכנה ומרגיש את הבעיטה בגב שלא הייתה לפני. התאוצה לפני התוכנה הייתה ליניארית מאוד ועכשיו חזקה וברוטאלית. אני רק משתדל לא לעשות את זה יותר מדי מחשש לקיצור חיי הגיר.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 21 שעות, BiG_BuG2 כתב:

תודה רבה על העדכון.

חבל שלא יצא לך למדוד 0-100 לפני. אם יצא לך למדוד את זה אחרי, בבקשה עדכן.

1600 זה מחיר אטרקטיבי לעומת קסטום טיונינג על דיינו ב 2500.

אני עדיין מתלבט אם לבחור בתוכנת מדף או קסטום.

 

זה משהו שמאוד חסר לי ברכב.

הרכב מרגיש זריז אבל מאוד חסרה לי הבעיטה בגב אחרי לחיצה בריאה על הגז.

האם גם לך הייתה את התחושה הזאת לפני וזה השתנה עכשיו ?
אם לא, וגם קודם הייתה לך תחושה קטנה של בעיטה אז כנראה הבעיה בי(אני עדיין משווה את הפוקוס לרכב עם מנוע 3.0 ליטר אטמוספירי ו 30 קג"מ שזה קצת לא פייר..)

 

 

אשתדל למדוד בזמן הקרוב 0-100, גם לי הייתה חסרה לפני העדכון ה"בעיטה" המנוע אמנם הרגיש חזק אך מאוד לינארי. הנושא הזה שופר משמעותית אחרי העדכון ויש תחושה אגרסיבית יותר בסלד נמוך וקל מאוד להאיץ (רוב המוחלט של הזמן אפשר לחיות מתחת ל 2500 סל"ד עם ביצועים מעולים ואף מיותרים), במצערת מלאה התאוצה חייתית הרבה יותר. באופן כללי הרכב מאוד מהנה לנהיגה ועם ביצועים שעד לפני כמה שנים היו שייכות לקטגוריות אחרות. גם רעש יניקת האויר של הטורבו נהיה דומיננטי יותר, כנראה בגלל הגדישה שגדלה (סביבות 0.3 בר לפי דוד). אגב התוכנה מתאימה לדלק 95 וגם 98, 98 אמור לגרור ביצועים מעט יותר טובים.

לפני 14 שעות, RS כתב:

@Krd אדפטציה מלאה לוקחת בערך 200-300 ק"מ. עוד קצת סבלנות ותרגיש את השיפור בשיאו.

 

אחרי התוכנה, מה הנתונים העדכניים (בערך)?

אני כבר אחרי 300 ק"מ ומרגיש את השיפור בשיאו :)

עריכה אחרונה על ידי Krd
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...