Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

טיונינג מומלץ לפוקוס אקובוסט 1.5 150כ"ס 2017


Krd
שימו לב! השרשור הזה בן 1278 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום, לאחרונה קניתי את הרכב ואני מתכנן בקרוב לבצע עדכון תוכנה .ממה שהבנתי יש פוטנציאל מעולה למנוע ובעזרת תוכנה ניתן לקבל תוספת של סביבות 50כ"ס.

אני די חדש בתחום ומתלבט בין תוכנת קאסטום למדף או אולי בכלל לקנות מכשיר כמו BLUEFIN, האם באמת תוכנת קאסטום נחשבת ל"בריאה" יותר למנוע ובעלת פוטנציאל אמינות טוב יותר?

אשמח לקבל המלצות על תוכנות מדף\ טיונרים.

תודה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב יש שלדה מעולה ביחס לשאר המכוניות בקטגוריה וזה אחלה בסיס לשיפורים, כן יצא לי לפגוש כמה אקזמפלרים שנשברה להם בוכנה (בדרך כלל מס 2) אז אני לא יודע כמה המנוע הזה יאהב תוספות בגדישה, יתכן וזה סממן של ביטוי לLSPI במנועי האקובוסט האלו. שווה לך להתייעץ עם מישהו שמתעסק עם המנועים האלו.

בכל מקרה אני ממליץ לך לדבר עם דני ממקס טיונינג (יושב בחולון ברחוב המרכבה), הוא עושה תוכנות קסטום ויכול להתאים את הרכב לצרכים שלך וגם אולי לכוון את הגדישה שתכנס מאוחר יותר וכך תמנע מהצתה מוקדמת בסל"ד נמוך. לי היה לי הרושם שהוא מספיק ישר כדי להמליץ לך להימנע מכך אם יחשוב כך. כבר נתקלתי בכל מיני "מכוני שיפורים" שיעשו כל מה שתרצה ושלל ניסיונות על הרכב שלך בלי להודות שהם בחיים לא נגעו בסוג הרכב שלך כולל לקחת פיאט פונטו טורבו ולתת לה מעל 2 באר בגדישה. תאלכס תוכנה של דני עדיפה פי מיליון מכל מיני סטוקים שיושבים על המדף.

  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה בפורום בחור עם הכינוי @Angelica
הוא עשה את עדכון התוכנה אצל @E&A-AUTOSPORT.

קישור להודעה הרלוונטית שלו:

 

 

 

אני מקווה שהוא או הבחור מהסדנה יוכלו לשתף עוד מידע רלוונטי פה.

 

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ בחום הבדל ענק בביצועים +40 כ"ס +10 קג"מ. סע לאביחי מEA AUTOSPORT התקנה כבר אפשרית דרך CMD סה"כ  5 דקות על השעון מדוד.

כמו שכתבתי וציטטו מעלי לא לגעת בבלופין במנוע הזה. פח אשפה. קיבלתי זיכוי שלחתי אותו חזרה והפסדתי עליו מכס ומשלוח.

 

עריכה אחרונה על ידי Angelica
  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Angelica ,ראיתי שכתבת שזה לקח 5 דקות, אבל האם זה מסתכם בנסיעה אחת או שתיים?
לא צריך לשלוח את המפה לחו"ל קודם ואז לחזור עוד פעם אחרי יום-יומיים? 

אם כן אז חבל כי למשל אני מהצפון וארבע נסיעות של שעה וחצי כל כיוון קצת מקשה עליי.

אשמח גם כן לתגובה של @E&A-AUTOSPORT בכל העניין.

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

2700.

צריך לשלוח לחול אבל זה נעשה במקום תוך חצי שעה עד קבלת התוכנה שמותאמת לרכב שלך. הצריבה בפועל 5 דק'.  רק תתאם קודם מול אביחי שתגיע שהספק שלו בחול עובד.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אנג'ילקה כמו שהבנתי כשעשית לא הייתה בדיקה על הדיינו נכון? לא לפני ולא אחרי.

ב "קבלת תוכנה המותאמת לרכב שלך" + חוסר בדיקה על הדיינו אפשר להניח שזה "תוכנת מדף"?

מנגד, יש את האופציה של קאסטום טיונינג של מקס טיונינג עם בדיקה על הדיינו לפני ואחרי כמו שהתרשמתי מעבודות קודמות בפייסבוק (נכון Krd ?)


אם כך, על פניו נשמע שהאופציה של מקס טיונינג יותר טובה.
 

אנג'ילקה רק אני זוכר שבזמנו אמרת שהלכת ליותר ממקום אחד והם לא הצליחו לעדכן לך תוכנה מאיזשהי סיבה. מקס טיונינג היה אחד מהמקומות האלה?

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

דני עובד מול דיינו וכל שינוי נראה מיד על הגרף. 

אם אתה כבר מול דני ממליץ לך להתיעץ איתו על דרכים למנוע lspi שלצערינו זאת תופעה נרחבת במנועי האקובוסט.

אל תתפתה לגדישה מוקדמת כיוון שזה מתכון לצרות למרות שההרגשה מאוד ממכרת לקבל דחיפה חזקה כבר מסל״ד נמוך. תתיעץ איתו ותעשו מה שנכון למנוע שלך.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי גם אצל דני בזמנו בבית בפתח תקווה ולא הצליח.

מניח שהיום אחרי שCMD עברה עדכונים הוא יצליח להתחבר.

התוכנה של EA AUTOSPORT ששמו אצלי היא תוכנת מדף של BR PERFORMENCE דרך משווק צד שלישי.

עניין של העדפה אישית אבל אני אישית אעדיף תמיד בסטייג 1 תוכנת מדף של חברה מוכרת וגדולה  שעברה כבר אלפי מכוניות ועשרות בדיקות ומציגה אמינות עקבית.

בסטייגים גבוהים יותר אין ספק שעדיף תוכנת קוסטום שיושבת בהתאמה על הרכיבים שברכב.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את אנג'ליקה, לא רואה סיבה לעשות קאסטום אצל דני בסטייג 1 , יש לך תוכנות טובות מאוד br, ReflashTeamIL וכאלה שנוסו על הרבה רכבים..

 

לדעתי דבר עם דוד מ ReflashTeamIL.. עשיתי תוכנה שלהם למונדאו שהייתה לי ( 2.0 אקובוסט) ויש לי תוכנה שלהם על האופל שלי, מנוע a20nft כמו באסטרה j vxr, מרוצה מאוד.. ממליץ.

  • אהבתי 1

Opel INSIGNIA 2013 2.0T Edition - For me

ReflashTeam IL stage 1 Remap.

Opel INSIGNIA 2015 2.0T Cosmo - For the wife ;)

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי על ReflashTeamIL, משהו שם מרגיש לי לא מקצועי, כאילו זו איזה חברת חרטה. יש באיזה מקום אפשרות לצפות בגרפים של התוכנות שלהם?

ואם אפשר אשמח לשמוע כמה עלתה לך התוכנה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 17 דקות, AloniM3 כתב:

לדעתי דבר עם דוד מ ReflashTeamIL.. עשיתי תוכנה שלהם למונדאו שהייתה לי ( 2.0 אקובוסט) ויש לי תוכנה שלהם על האופל שלי, מנוע a20nft כמו באסטרה j vxr, מרוצה מאוד.. ממליץ.

עשית תוכנה על אסטרה J ?

זאת עם המנוע 1.4 טורבו 140 כ"ס ? איך יצא ?

כמה קילומטר עברת עליה מאז התוכנה ?

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, AloniM3 כתב:

מחזק את אנג'ליקה, לא רואה סיבה לעשות קאסטום אצל דני בסטייג 1 , יש לך תוכנות טובות מאוד br, ReflashTeamIL וכאלה שנוסו על הרבה רכבים..

 

 

טענה מעניינת.

אבל באותו מחיר אתה מקבל גרף דיינו של לפני ואחרי, עם עקומה שמראה לך בדיוק כמה ואיפה היה השיפור.

עם תוכנת מדף אתה רק מקבל הבטחה בלי לדעת כמה השיפור היה (או במקרה קיצוני: אם בכלל).

 

מה אתם חושבים?

 

  • אהבתי 1

פתגם סיני אומר: "אנשים ג'אחרים מזהים תגובות כג'אחריות."

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היכולת של תוכנת קאסטום להתאים את עצמה לצרכים שלך היא יתרון משמעותי לדעתי, יש כאלה שמעוניינים בתוספת כוח שתגיע הרבה יותר מאוחר ובבום חזק יותר, אנשים שנוהגים דיילי רגיל עם האוטו ומעוניינים לשמר צריכת דלק סבירה בנהיגה מנהלתית בלי דרמה, אחרים רוצים להרגיש את הבוסט כבר מסל"ד נמוך, היכולת של הבניה האישית להתאים את הצרכים שלך והרצונות שלך לרכב עדיפה לדעתי.

הכול תלוי במה אתה מתכנן לעשות אם הרכב, האם אתה מתכוון לרדת לפצאל פעם בכמה זמן או אולי פשוט רוצה מאיצת רמזורים...

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1278 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...