Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הטובה, המאוד טובה והמאוד מאוד גרועה: סיפורי השכרה


Ragnar
 שיתוף
עוקבים 15

פוסטים מומלצים

בתאריך 25.9.2020 בשעה 08:07, SunshineGC38 כתב:

מעניין מה שונה ב דגמי 2020 ?

 

אם להתעלם מהדינמיות (והיכולת "לתקוף|" פניות) - איזה רכב יציג חבילה טובה יותר האיוניק או המאזדה 3 ?

כלקוח פרטי , מעוניין רק ברמות הגימור הבכירות של שני הרכבים .

מה שאותי יותר מעניין זו יכולת שיכוך טובה+ של פסי האטה  ובורות קטנים (שקיימים בכמויות גדולות הן ברחוב בו אני גר והן בדרך למקום העבודה הנמצא כ 30 ק"מ מהבית).

 

האם מבחינת אבזור הבטיחות ישנה מנצחת ברורה מבין השתיים ?

 

דגמי 2020 שונים לחלוטין מ-2019 (אם אתה מתייחס לתחילת 2019, כלומר דור 3.5)

להערכתי האישית האיוניק תהיה טובה יותר בשיכוך מהמורות וה-3 תהיה טובה יותר בבטיחות (ה-3 וה-CX-30 בחלק המאוד מאוד עליון של ה-ENCAP)

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 54
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

קורונה, חל"ת, התמודדות עם טרנספורטר בשרשור הקורונה של הפורום, מסגר אל סגר - אף אחד לא ידע להתכונן לתקופה המתסכלת הזאת. השכרתי לאורך כל התקופה עד כה רכבים אשר שימשו אותי ביום יום. ממיני ועד משפחתיות מפ

מבחינה אובייקטיבית: תא הנוסעים במאזדה מנצח. בידוד רעשים אני מודה שלא טרחתי להאזין יותר מדי, אבל במהירויות שאני נוסע (כביש 6 כזה) המאזדה הייתה יותר שקטה. לא מבין ברמקולים ומולטימדיה, בשתיהן ה

סקירה יפה תודה. תמיד מצחיק אותי שרכב השכרה עם 15,000 ק״מ נחשב פה חדש דנד״ש... רק כמה הערות עם כובע המורה לעברית ברשותך (אני לא באמת מורה לעברית, אבל בכל זאת....) אתה שכרת רכב ולא השכרת, ונסעת עם זוג

תמונות שפורסמו בשרשור

Just now, m3x7r3m3 כתב:

 

דגמי 2020 שונים לחלוטין מ-2019 (אם אתה מתייחס לתחילת 2019, כלומר דור 3.5)

להערכתי האישית האיוניק תהיה טובה יותר בשיכוך מהמורות וה-3 תהיה טובה יותר בבטיחות (ה-3 וה-CX-30 בחלק המאוד מאוד עליון של ה-ENCAP)

אני מניח שאתה מתכוון בבטיחות פאסיבית (מבחני ריסוק וכדומה) ולא אקטיבית, תקן אותי אם אני טועה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

גם וגם

 

אקטיבית ל-3 דור 4 יש לדעתי את כל המערכות למעט זיהוי דו"ג (שזה פחות משנה לך ויותר לרוכב הדו"ג מבחינת בטיחות)

והיתרון בבטיחות הפסיבית גדול יותר מהמערכת הזו

  • רעיון טוב! 2

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 23 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

דגמי 2020 שונים לחלוטין מ-2019 (אם אתה מתייחס לתחילת 2019, כלומר דור 3.5)

להערכתי האישית האיוניק תהיה טובה יותר בשיכוך מהמורות וה-3 תהיה טובה יותר בבטיחות (ה-3 וה-CX-30 בחלק המאוד מאוד עליון של ה-ENCAP)

 

אם ישנו רכב שדומה למאזדה ובנוסף , מסוגל לשכך פסי האטה בצורה יותר טובה , אנא ציינו באיזה דגם מדובר .

נוחות ושיכוך הכביש יותר חשובים מאשר יכולת ספורטיבית.

תודה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
ברוב השכרות הרכב שלי בחול זה אכן המצב - ולרוב רכב חדש לחלוטין.
 
יחד עם זאת באנגליה ....  הרכב האחרון ששכרתי שם (VW שאראן)  היה עם כמה עשרות אלפי מיילים, וקצת אחרי שנלקח נדלקה נורת SERICE כשברור היה שלא נסיים את המסלול עד שיעבור מועד הטיול.  ומדובר על חברה גדולה (הרץ/אוויס כבר לא זוכר).
 
אז יש ויש.

כמובן שיש מקרים יוצאי דופן והם נוגעים יותר לרכבים ספציפיים ופחות לחברת ההשכרה.
80% מההשכרות שלי שם עם אוויס (השאר סיקסט והרץ).


Sent from my iPhone using Tapatalk
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רק לגבי הביקורת על האיוניק מדהים עד כמה התרשמות אישית יכולה להיות שונה מאחד לשני.

הייתה לי אחת מודל 2019 (טרום מתיחת הפנים)- וואלה אחד הרכבים הנוקשים שיצא לי לנהוג בהם עם מושבים לא נוחים ורעש מנוע מבחינתי די בלתי נסבל בערך מהלחיצה על הגז, אבל בעיקר מ-80 קמ"ש ומעלה כשרעשי רוח הצטרפו לחגיגה.

בנוסף מנוע שבתוואי הנסיעה שלי (הקצת הררי) הרגיש פשוט חלש בטירוף. 
מה שכן צריכת דלק סבבה לגמרי.

אחרי שנה החלפנו אותה לגרנד קופה דיזל (בהפסד יחסית מינימלי) שאמנם נעדרת דלת חמישית ורוכנת הרבה יותר, אבל בדברים לעיל שהפריעו לי היא משמעותית הרבה יותר טובה, למעט צריכת הדלק שגבוהה בערך ב-10-15% מהאיוניק (אבל כנראה שהמנוע מפתה אותי גם לנסיעה מהירה משמעותית מה שגובה את המחיר). 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני שעתיים, SunshineGC38 כתב:

 

אם ישנו רכב שדומה למאזדה ובנוסף , מסוגל לשכך פסי האטה בצורה יותר טובה , אנא ציינו באיזה דגם מדובר .

נוחות ושיכוך הכביש יותר חשובים מאשר יכולת ספורטיבית.

תודה

 

לא התייחסתי ליכולת הספורטיבית בכלל, אלא רק לבטיחות ושיכוך מהמורות

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 51 דקות, m3x7r3m3 כתב:

 

לא התייחסתי ליכולת הספורטיבית בכלל, אלא רק לבטיחות ושיכוך מהמורות

 

תודה על התיחחסותך הנ"ל.

 

נושא השיכוך הוא קצת בעייתי במאזדה ולכן שאלתי על חלופה ראויה. באשר לשאר הפרמטרים -מאזדה 3 בטופ. 

עריכה אחרונה על ידי SunshineGC38
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אכן, זה לא סיטרואן ישנה מבחינת נוחות

  • מעניין 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 דקות, SunshineGC38 כתב:

 

תודה על התיחחסותך הנ"ל.

 

נושא השיכוך הוא קצת בעייתי במאזדה ולכן שאלתי על חלופה ראויה. באשר לשאר הפרמטרים -מאזדה 3 בטופ. 

בגזרת המחיר של המאזדה, בתנאי שמרחב המחיה לא מהווה פרמטר ממשי, הייתי שוקל ברצינות את ה-2008 החדשה.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...