Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פוקוס St-Line מתחדשת ב2021 במתלה אחורי רב חיבורי וחיישני חניה קדמיים.(כותרת נערכה)


wildlands2019
שימו לב! השרשור הזה בן 1303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 1 שעה, wildlands2019 כתב:

 

 

, ,תודה רבה "דלק מוטורס".

 

 

בכותרת התלונה מופנית כלפי היצרן.  בפוסט אתה מתלונן על היבואן.

אולי המנהלים שינו את הכותרת, אז אפשר להחליק.

 

אבל...כאשר קוראים את הכתבה בקישור שצירפת, רשום המפורש שהיבואן (דלק מוטורס) לא היו מודעים לשינוי עד שקיבלו את הרכב בפועל (בגרסה של 2020) -> אז למה הטרוניות כלפיהם ?

בקיצור, אתה סתם יורה לכל הכיוונים.

אני מצטרף לתגובות קודמות - רוב האנשים יקנו רכב (חדש או משומש) בהתאם לביקורות שקיבלו/קראו על הרכב, נסיעת מבחן והתקציב שלהם.

כאשר תמכור את הרכב כיד 2, מעט מאוד אנשים יתחילו לחפש הבדלים מבניים נסתרים (ורק חלק מזערי מהם, יצליחו למצוא הבדל) - בקיצור, סתם התבאסת ונסחפת עם הנושא.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הכותרת הזויה בלי ההסבר ההמתאים שלא הגיע. איזה קש אכלו כל הקונים? יש קבוצה שחתמה על משהו?

עריכה אחרונה על ידי מיץ פטל
  • משעמם 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם לי אכפת ממתיחות פנים ולכן אשתדל לרכוש אותן כבר.
ואז הביאוס יגיע על החלפת דגם והוא כבר יותר מוצדק כי הרכב חדש\נראה חדש.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני פחות משנה קניתי מאיץ גרפי למחשב שלי, שעלה בארץ סביב ה-2800-3000 שקלים.

מצאתי דיל וקניתי אותו ב-2300.

היום, בערך 10 חודשים אחרי, יצאה סדרה חדשה של כרטיסים שמרסקת את שלי לרצפה.

באותו מחיר של 2300 שקלים ניתן לרכוש כרטיס פי כמה וכמה יותר טוב מאלו שעלו 5000 שקלים כשאני קניתי את שלי ב2300.

אני לא מצליח לדמיין את עצמי פותח על זה שרשור או מבזבז על זה מחשבה שאולי, מתי שהוא, בעוד כמה שנים, אני אדפק במכירה של כמה מאות שקלים.

כנראה הבידוד בקורונה פינה זמן למחשבות.

  • מעניין 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טוב, מישהו רוצה להצטרף לשק החבטות?
 
לגבי מה שאמרתי, רק הימים יגידו.

לא, אבל רצוי לעצור רגע ולחשוב לפני שכותבים כזו כותרת בומבסטית. כשקראתי אותה הייתי בטוח שמדובר בבעיה מאוד רצינית או סדרת כשלים, אחרת למה להשתמש במשפט כזה כמו אכלו הרבה מאוד קש?
  • אהבתי 3
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 46 דקות, outnex כתב:

גם לי אכפת ממתיחות פנים ולכן אשתדל לרכוש אותן כבר.
ואז הביאוס יגיע על החלפת דגם והוא כבר יותר מוצדק כי הרכב חדש\נראה חדש.

 

אך אין פה מתיחת פנים,

 

פשוט כהרגלם של יבואני הרכב במדינת ישראל, מחליטים לצרכן איזה אבזור לקבל, ואחרי כמה חודשים פתאום דוחפים אבזור טוב יותר,

אני מבין שכתוב שהיבואן לא ידע, אך אני גם לא נוטה כל כך להאמין לשטויות האלה, עובדה שהיא תומחרה גם בפחות.

 

robertf צודק!

 

ניקו פ. עם כל הכבוד אני משווה כאן מוצר שעולה יותר מפי 50 מהכרטיס שלך, והפסד במקרה שלי יכול להתבטא בקלות בהפסד שעולה פי 2 אם לא 4 ממחיר הכרטיס הגרפי שקניתה.

 

אני בטוח שמי שיתעניין ברכב הזה לפחות בעתיד "הקרוב רחוק," בעיקר מהשנתון הזה, יקפצו כמה ויכתבו "רק שים לב שבדגם 2021 שעולה טיפה יותר אתה מקבל חיישני חניה קדמיים ומתלה רק חיבורי שיתרום לXYZ", 

אני בטוח שזה יפגע במחיר או באופן/זמן מכירת הרכב בעתיד, בכל מקרה די מוקדם לדעת כרגע, שוב, הימים יגידו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אף אחד לא יקפוץ ויגיד "חכה אתה מקבל מתלה רב חיבורי". מנסים להסביר לך שזה רק בראש שלך כדי לעזור לך. הסיבה היחידה שמישהו יקפוץ להגיד "חכו, תקנו 2021 כי יש בה מתלה רב חיבורי" זה כי מישהו ימצא את השרשור הזה שאתה פתחת בגוגל. 

בקיצור, אומרים לך בשבילך, שחרר - אתה מכניס ראש בריא למיטה שאתה עוד לא יודע שהיא תהיה חולה. למה לעשות לעצמך דברים כאלו?

  • רעיון טוב! 1

"you know how they are, they are babies, their mind is made up before anyone says anything."

South park, S23E07 PC babies.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

"קצת" הגזמת בכותרת.

אפשר לחשוב שכל מי שרוכש את הפוקוס בודק את סוג המתלה האחורי שלו. ונניח שכן, ויש גם פערי מחיר בין סוגי המתלה, אתה בטוח שהרוב ישמחו לשלם אקסטרה בשביל מתלה רב חיבורי? אני דווקא חושב שאנשים יעדיפו לשלם אקסטרה על פריטי נוחות\מותרות מאשר מתלה שבוא נודה בזה, אין להם שמץ של מושג במה הוא תורם או משפר את הנסיעה. 

אם אתה מתבאס ממתלה רב חיבורי וחיישני חניה קדמיים, אתה תתבאס עוד יותר כשמתיחת הפנים תגיע. 

נהנה מהאוטו? אם כן, זה מה שבאמת חשוב.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה שלי מאוד מוזר הוא שהיבואן מודיע כבר עכשיו שב-21 הוא הולך להביא את האוטו עם מתלה אחורי נפרד (וחיישנים קדמיים!).

לרוב יבואנים מודיעים על שינוי כזה בדיוק ברגע שהמכוניות המעודכנות נכנסות לנמל, ואפילו מחכים לסיים את המלאי הישן. לי מתעוררת תחושה שהיבואן הולך לזרוק מלאי רציני של ST ליין לאפס קילומטר במחיר אטרקטיבי אך חושש מהתגובה של הלקוחות...

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם ידעת שזה דרך היבואנים מדוע לא חיכית למתיחת הפנים??

 

נ.ב. גם צמפיון הורידו פתאום מחירים לקודיאק דיזל בכ20,000 שקל בין לילה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, wildlands2019 כתב:

 

זו לא גרסה חדשה, המתלה רב חיבורי קיים בSTLINE עוד מ2018, אך החליטו ששווק את הדגם עם התלה רגיל ואחרי שנה לדפוק את כל הלקוחות שכבר קנו עם דגם עדיף.

 

@מיץ פטל, רכב זה לא השקעה, אך כן תצטרך להוריד עוד מהמחיר בעת המכירה בעיקר כאשר יש דגם שעולה כמעט אותו דבר ומכיל שיפור ניכר בנוחות, דוגמה לכך, מאזדה 3 2014, נסה למכור דגם 1.5 , ו2.0, בסוף זה יימכר, אך תצטרך לרדת הרבה במחיר כי בתוספת של כ4K בלבד במחירון מקבלים יותר, וכאן זה יהיה זהה לדעתי, אך כאן לא מדובר בתוספת כ"ס וחלון גג, אלא ממש שיפור ניכר בנוחות הרכב ועל זה אנשים לא יתפשרו כל כך.

 

@YNV מי לדעתך יקנה STLINE? "בדיוק" , מי שיקנה אותה זה בעיקר אלה שמחפשים אותה, ואותו קהל לרוב כן ידע להבדיל בין מתלה רב חיבורי לרגיל, רק שתדע, עד היום עלו על הכביש רק 70 מהדגם הזה בדיוק.

 

לפי הכתבה לפחות, זה לא היה בידיים של דלק מוטורס, אלא שינוי כללי שבוצע בתחילת 2020 ועכשיו פורד נסוגו ממנו.

ציטוט

בתחילת 2020 החליפו אנשי פורד את המתלה הזה בהאצ'בק 'ST ליין' במתלה פשוט יותר מסוג קורת מתח. המטרה המוצהרת הייתה דווקא לחדד את היכולת הספורטיבית של הרכב, והשינוי, כך פורד, לא נעשה בגלל עלויות.

היבואן, שציפה לקבל את הרכב עם מתלה אחורי רב-חיבורי, כמו זה שבגרסת ההאצ'בק 'אקטיב' המוגבהת, גילה רק זמן קצר לפני שהמכוניות הגיעו כי המפרט השתנה. כעת זה משתנה שוב, וגרסאות 'ST ליין' שתגענה אלינו במהלך 2021 תהיינה מצוידות במתלה הרב-חיבורי – כאמור, כמו זה שבגרסת 'אקטיב' המוגבהת ובהאצ'בקים של פוקוס מזה 22 שנים. 

 

לך תדע, אולי עוד 3-5 שנים הגרסה הזו תהפוך לנדירה ומבוקשת בגלל התנהגות ספורטיבית יותר.

.We apologise for the inconvenience

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 4 שעות, wildlands2019 כתב:

רכב זה לא השקעה, אך כן תצטרך להוריד עוד מהמחיר בעת המכירה בעיקר כאשר יש דגם שעולה כמעט אותו דבר ומכיל שיפור ניכר בנוחות, דוגמה לכך, מאזדה 3 2014, נסה למכור דגם 1.5 , ו2.0, בסוף זה יימכר, אך תצטרך לרדת הרבה במחיר כי בתוספת של כ4K בלבד במחירון מקבלים יותר, וכאן זה יהיה זהה לדעתי, אך כאן לא מדובר בתוספת כ"ס וחלון גג, אלא ממש שיפור ניכר בנוחות הרכב ועל זה אנשים לא יתפשרו כל כך.

 

הפוך, ללכת למצוא את ההבדלים כשהם מסתכמים במתלה אחורי (שלא רואים אותו בכלל, ואולי הוא בדרך גונב לך מנפח תא המטען) וחיישני חניה קדמיים, הרבה פחות משפיע, מאשר כשההבדלים הם In your face, וחלון גג זה In your face, וגם מנוע 2 ליטר מול 1.5 זה אמנם מתחת למכסה המנוע, אבל זה גם מופיע ברשיון וגם בכל חור במסמכיאדה של הרכבים.

בקיצור - המאזדה המדוברת מסמנת את גבולות הגזרה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

בתאריך 12.5.2021 בשעה 13:54, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

יבגני כבר לא אוהב אותי 😭

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

קודם כל, אני דווקא מסכים שזה יכול לפגוע במכירה. לפחות בתוך חוגים של מבינים, כמו כאן. בשיחות עם אנשים על - נניח - הדגמים השונים של לאון/גולף/A3, נושא המתלה האחורי עולה לא מעט והוא לגמרי מקבל משקל. 

אבל וזה אבל גדול, תלוי מה תהיה ההשפעה של המתלה הן על המחיר והן על ההתנהגות. נהגתי ב-ST ליין וגם באקטיב סטיישן, ואני יכול להגיד שהאקטיב כן הייתה נוחה יותר, אבל לא ברמה של הבדל שמיים וארץ. כמובן שאי אפשר להשוות בין גרסה ספורטיבית מונמכת לבין סטיישן רכה ומוגבהת, אבל אני לא רואה את הלקוח ההדיוט מייחס איזשהי חשיבות להבדל בין הכיולים של השתיים האלה. 

 

עכשיו, דבר שני, וקצת יותר רציני - מאיפה אוטו הביאו את המידע הזה? עשיתי חיפוש זריז בכמה אתרים (בהם אתר המדיה הרשמי של פורד אירופה ואתר שמרכז הודעות לעיתונות של כל היצרנים), הלכתי 5 חודשים אחורה בהודעות לעיתונות, בדקתי באתרי מכירה של המותג במדינות שונות ולא מצאתי שום אזכור לתוספת של מתלי מולטי-לינק ל-ST ליין האצ'בק. יש את המפרט הזה, שמציין מתלי מולטי לינק ל-ST ליין סטיישן ואת המסמך הזה שמדבר על מתלי מולטי לינק בכל דגמי הסטיישן, בויניילה, באקטיב סטיישן, וב-ST (האמיתית, לא ST ליין). בהודעות לעיתונות האזכור היחיד שמצאתי לאיזשהו שינוי לפוקוס ST ליין האצ'בק הוא מיוני האחרון וזה מה שכתוב בו: Focus ST-Line Edition and Focus Active Edition are now offered with additional standard equipment, auto-dimming rear-view mirror, rain-sensing wipers and keyless entry. דברים שכבר נמכרים אצלנו.

 

בקיצור... כל אחד יבין מזה מה שהוא רוצה. הדבר היחיד שאני כן יכול לראות קורה, הוא באמת מתיחת פנים. הרכב הושק ב-2018 הרי והגיוני ש-3 שנים מאוחר יותר תוצג מתיחת פנים. אבל אז גם יהיו כבר שינויים נוספים ולא רק מתלה, ובין המחירים כנראה יהיו פערים משמעותיים יחסית בשוק המשומשות.

 

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 43 דקות, פבל כתב:

קודם כל, אני דווקא מסכים שזה יכול לפגוע במכירה. לפחות בתוך חוגים של מבינים, כמו כאן. בשיחות עם אנשים על - נניח - הדגמים השונים של לאון/גולף/A3, נושא המתלה האחורי עולה לא מעט והוא לגמרי מקבל משקל. 

אבל וזה אבל גדול, תלוי מה תהיה ההשפעה של המתלה הן על המחיר והן על ההתנהגות. נהגתי ב-ST ליין וגם באקטיב סטיישן, ואני יכול להגיד שהאקטיב כן הייתה נוחה יותר, אבל לא ברמה של הבדל שמיים וארץ. כמובן שאי אפשר להשוות בין גרסה ספורטיבית מונמכת לבין סטיישן רכה ומוגבהת, אבל אני לא רואה את הלקוח ההדיוט מייחס איזשהי חשיבות להבדל בין הכיולים של השתיים האלה. 

 

עכשיו, דבר שני, וקצת יותר רציני - מאיפה אוטו הביאו את המידע הזה? עשיתי חיפוש זריז בכמה אתרים (בהם אתר המדיה הרשמי של פורד אירופה ואתר שמרכז הודעות לעיתונות של כל היצרנים), הלכתי 5 חודשים אחורה בהודעות לעיתונות, בדקתי באתרי מכירה של המותג במדינות שונות ולא מצאתי שום אזכור לתוספת של מתלי מולטי-לינק ל-ST ליין האצ'בק. יש את המפרט הזה, שמציין מתלי מולטי לינק ל-ST ליין סטיישן ואת המסמך הזה שמדבר על מתלי מולטי לינק בכל דגמי הסטיישן, בויניילה, באקטיב סטיישן, וב-ST (האמיתית, לא ST ליין). בהודעות לעיתונות האזכור היחיד שמצאתי לאיזשהו שינוי לפוקוס ST ליין האצ'בק הוא מיוני האחרון וזה מה שכתוב בו: Focus ST-Line Edition and Focus Active Edition are now offered with additional standard equipment, auto-dimming rear-view mirror, rain-sensing wipers and keyless entry. דברים שכבר נמכרים אצלנו.

 

בקיצור... כל אחד יבין מזה מה שהוא רוצה. הדבר היחיד שאני כן יכול לראות קורה, הוא באמת מתיחת פנים. הרכב הושק ב-2018 הרי והגיוני ש-3 שנים מאוחר יותר תוצג מתיחת פנים. אבל אז גם יהיו כבר שינויים נוספים ולא רק מתלה, ובין המחירים כנראה יהיו פערים משמעותיים יחסית בשוק המשומשות.

 

כל כך נכון. לפני הרכישה התלבטתי קשות בין האקטיב X לבין הST (כאשר השאלה המרכזית הייתה עד כמה המתלה השונה משפר את הנוחות. נוחות חשובה לי). בצעתי נסיעת מבחן על שתיהן, באותו המסלול, תוך כדי התמקדות בנוחות הנסיעה על כביש משובש. הבדל משמעותי לא מצאתי. רק אם היו דוחקים אותי בפינה הייתי אומר שהאקטיב קצת נוחה יותר. אבל קצת.  גשו לסוכנות ותשוו.     

עריכה אחרונה על ידי print
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1303 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...