Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מורה לנהיגה - פרנסה טובה?


llaavvii
 שיתוף
עוקבים 17

פוסטים מומלצים

לדעתי כדאי לבחון את התעשיות הביטחוניות-אלביט\רפאל\תע"א.

משכורת כנראה תרד אבל אחלה תנאים ופחות הרפתקאות של הסבות מקצועיות שפחות רלוונטיות אליך.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

הייתי משקיע יותר בלהרחיב את מה שאתה עושה בהייטק. עבדתי , העסקתי ואני עובד עם ותחת אנשים מבוגרים ממך משמעותית. חלקם היו צריכים להיות יצירתיים ולהמציא את עצמם מחדש אבל התנאים והאפשרויות בתחום

הוראת נהיגה אני לא מכיר,אבל יש תכניות של הסבה מהייטק להוראה. אתה לא תתעשר,אבל עובד מדינה ושעות עבודה+חופשים.

איך כל כך קשר בין הדברים. אתה מדבר על הכנסה של מורה, לא על משכורת. מההכנסה הזו הוא צריך להוריד את עלויות הרכב (שהן די גבוהות) ובטח יש עוד עלויות נלוות (רו"ח, פרסום, ווטאבר). אח"כ הוא צריך לשלם לעצמו ע

מעבר לתהליך קבלה ארוך בצורה יוצאת דופן , זה לא המקומות עבודה של פעם להיכרותי בתעשיות הביטחוניות שהיו בונקרים.

בנוסף - המשכורות כנראה חצי ממה שהשוק יכול להציע בחברות הייטק מובילות אם להיות פייר.

למה ?

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא בדיוק נכון.

חצי זה בוודאות לא בשכר.

הרבה דברים צריך לקחת בחשבון שהם יתרון מובהק לתעשיות ביטחוניות:

בטחון תעסוקתי הרבה יותר גבוהה מהייטק במיוחד לאחר גיל 50.

תנאים הרבה יותר טובים( שעות עבודה נוחות, כמות וימי חופש מכובדת בשנה וכו'...)

לחץ ושחיקה נמוכה בהרבה מהייטק.

אתה צובר מעמד יותר בכיר במידה ואתה גורם משפיע שלא מחפשים כל הזמן להחליפו בגלל המשכורת הגבוהה/גיל( כמו בהייטק).

 

בראיתי לא הכל זה כסף בחיים במיוחד שהוא לא מובטח עד גיל הפרישה . ( ראה דוגמא של פותח השירשור)

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר מביאים את ה-חברות (בה"א הידיעה) הבטחוניות, אז תשוו אותן ל-חברות בהייטק (שוב, בה"א הידיעה). עיין ערך גאמפ"א.

וכשעושים את ההשוואה הזו אז אני די בטוח שליביו צודק לגבי הפערים.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בתור מורה לנהיגה לשעבר שאוהב ומתחבר להוראה:

85% לפחות מהמורים לנהיגה אינם עובדים במקצוע. היינו על כל מורה עובד יש עוד 6 בעלי רשיונות.

העילה המרכזית: השכר. בתור נהג מונית אתה מרוויח בדיוק את אותו הסכום, עם הרבה פחות אחריות ואם יומן גמיש בהרבה.

ונדורה '92...טרנספורטר '96...626 '01

סובארו '84... סופרב '04

קראפטר '06...אוטובוס מאן '96...פיורינו '87

ברלינגו '03 H1 ...XC-90 '08 ... 940 '98...אאוטלנדר '13

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 17 שעות, איתי לוי כתב:

לא בדיוק נכון.

חצי זה בוודאות לא בשכר.

הרבה דברים צריך לקחת בחשבון שהם יתרון מובהק לתעשיות ביטחוניות:

בטחון תעסוקתי הרבה יותר גבוהה מהייטק במיוחד לאחר גיל 50.

תנאים הרבה יותר טובים( שעות עבודה נוחות, כמות וימי חופש מכובדת בשנה וכו'...)

לחץ ושחיקה נמוכה בהרבה מהייטק.

אתה צובר מעמד יותר בכיר במידה ואתה גורם משפיע שלא מחפשים כל הזמן להחליפו בגלל המשכורת הגבוהה/גיל( כמו בהייטק).

 

בראיתי לא הכל זה כסף בחיים במיוחד שהוא לא מובטח עד גיל הפרישה . ( ראה דוגמא של פותח השירשור)

 

 

 

בא נגיד שאני מכיר מקרוב את שניהם.

לעומת החברות המובילןת השכר הוא פחות מחצי כלוקחים דברים כמו מניות (שבחוזה)... יכול להגיע גם לשליש.

תנאים יותר טובים ? צבירת מעמד ? יותר ימי חופש ? זה מאוד משתנה.

גם היציבות שה לא מה שהיה פעם.

 

בכל אופן צודק כסף זה לא הכל, אבל קשה להשוות בין ה2

וזה שזה הייטק לא אומר שבגיל 40 אין עבודה , כל 5 מפטרים וטוחנים 12 שעות ביום

 

כנראה אף אחד מהם לא ממש נכון לרוב , במיוחד בטופ של התעשייה (אם גאמפא אחת תחפש לפטר אותך - ״כי אתה יקר״ כנראה האחרות יעמדו בתור להעסיק אותך ...)

If living is for learning

Then dying is forgetting

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 22.9.2020 בשעה 11:52, aviaviavi כתב:

לפי מה שאני יודע המחירים נעים בין 120 ל-170 שקלים לשיעור שזה בערך הרף התחתון עד אמצעי של שכר הייטקי ממוצע.

תוריד מעמ, דלק, ביטוח (מאוד יקר), תשלום לבית הספר, טיפולים, טסט, תאונות ורכב שנגמר ב 4 שנים,.

 

עכשיו תוריד גם את ימי העבודה כשהרכב בטיפול/נדפק ואת התנאים הסוציאליים שיש לך כשכיר. עדיין זה נשמע כמו סכום יפה?

  • רעיון טוב! 2
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

המצב שראיתי אצל עצמאים/בעלי עסקים קטנים, זה שעוברים דרכך סכומים שנראים לך דמיוניים, אבל הנטו בפועל לא הרבה יותר גדול (אם לא קטן יותר, או בכלל שלילי) ממה שיש לשכיר בתפקיד דומה.

 

מה שכן, אתה יכול לרשום די הרבה דברים בתור הוצאה מוכרת, ולקבל החזר מס (כמו דלק לרכב שמשמש את העסק).

 

וגם היד על הברז של הלוואות עסקיות בבנקים הרבה יותר קלה, מה שמכניס אותך לבור כלכלי עוד יותר עמוק, במיוחד אם אתה מתחיל לקנות שטויות לעצמך כספי ההלוואה שנלקחה עבור העסק.

 

זה מצב שראיתי אצל חבר שחזיק עסק של מיזוג אוויר.

 

אנשים מתבלבלים בין הכנסה לרווח נקי.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
 שיתוף

×
×
  • Create New...