Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מורה לנהיגה - פרנסה טובה?


llaavvii
שימו לב! השרשור הזה בן 1277 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 5 שעות, Shaike.Zam כתב:

2. לחפש משרה באיזה קורפורייט עם דינוזאורים שיש שם מקום עד לפנסיה.

 

בתחום real time embedded למשל.

 

איפה שאני עובד, גיל ממוצע זה 40 ומעלה.

 

או בכל מקום אחר, שבו לא מחפשים נינג׳ה/רוקסטאר/אישדובחזיר/לא יודע מה, אלא אנשים עם ניסיון שיודעים ורוצים לעבוד, שזה בדרך כלל בחברות גדולות.

  • רעיון טוב! 2

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 37
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

יש לי היכרות עם מורה נהיגה, לא נכנסתי איתו לפרטים כמה בדיוק.

פרנסה בסדר, כמו שרשמו כאן יהיה לך לשים אוכל על השולחן.

 

יש לך ידע גדול, חפש מקום אחר שלא קשור מאחוריי ההגה.

האמת על באמת מאת דן אריאלי.

ספר שרשום בו את כל האמת בפרצוף שלנו :twisted:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, llaavvii כתב:

אני מסכים שאני עדיין  צעיר אבל, מ"כוכב" כמעט כל ראיון היה מסתיים בהצלחה (בכל אופן בהייטק בכדי להשאר רלוונטי אתה נודד פעם ב5 שנים),
היום זה אחרת, אני מרגיש שאני כבר "יקר" במונחי מערכת,

יקר למי ? לסטארטאפים או חברות בינוניות ? כי המשכורות נגיד בגוגל / אמזון / פייסבוק גבוהות משמעותית.

אם אתה אכן עובר בהצלחה כל ראיון - למה שלא תנסה? התקרות שכר מ א ו ד גבוהות.

לפני 5 שעות, aviaviavi כתב:

בערך הרף התחתון עד אמצעי של שכר הייטקי ממוצע.

זרוק מספר - יש לי תחושה שעבור חברות (לא סאפ / קומברס וכו) גדולות אנשים ישתעשעו. (כמובן שלמשרות האלו הרבה יותר קשה להתקבל כן?)

אנשים ממשיכים הרבה מעבר לקו ה20-30 אלף שהרוב חושבים עליהם כשהניסיון מתחיל לשחק ואתה בטופ.

 

 

 

וכמובן אפשר להישאר בחברות בגודל בינוני יותר ולהוריד בתנאים אם אתה מרגיש אתה יקר.

אתה עדיין תשים יותר על השולחן ויהיה לך מעניין. (העסקתי ״בחור״ שחזר להיות מפתח בגיל 67 כחזרה מפנסיה ואחרי שהיה במשרות בכירות משמעותית. כי זה מה שעניין אותו)

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מחזק את ידידי ליביו.

אם תרצה להעביר קורות חיים, מוזמן לדבר איתי.

נדמה לי אתה יכול להביא אותו עם 172 כ"ס, וזה יותר ממה שאתה מבקש ב 22 כ"ס, אז אל תלחץ עד הסוף.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 13 שעות, sperial כתב:

מהניסיון של אשתי - בודדים ממהמוסבים להוראה מחזיקים מעמד. התמודדות עם נוער אינה פשוטה.

 

האמת שכל הרעיון הזה נשמע נוראי. מעניין אותי מה עבר בראש למי שהמציא את זה.

 

אני מבין שזה מכוון לאנשים שהלכו ללמוד מדמ"ח או הנדסה רק בגלל שמרוויחים בזה טוב, ובפועל יש להם אפס זיקה לתחום, אבל להיות מורה נראה לי הרבה יותר מתסכל ושוחק מאשר לכתוב קוד ולפתור באגים 10-12 שעות ביום.

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה בעיקר כי זה אתה, ולאנשים אחרים עשויות להיות העדפות אחרות. אני באופן אישי מאוד מזדהה עם זה, אני מניח שאחרי יום הוראה בודד הייתי קופץ מהגג, אבל יש אנשים שבנויים אחרת. חלקם אפילו נהנים מזה, באופן די מוזר.

  • רעיון טוב! 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני הייתי אומר שאתה חושב בצורה הנכונה. אבל גם אני בגיל חמישים המצאתי את עצמי מחדש.

קל , זה לא, אבל אפשרי.  ההפך, להשאר בתחום שבו אתה עובד, רק יחזק אותך וישאיר אותך

במקצוע.

דווקא הייתי חושב על משהו חדש באיזור המקצוע שלך ולא בורח למקום אחר... מחפש דרך

מעניינת וחדשנית שתוסיף לך איזה שהוא ערך מוסף למקצוע שאתה טוב בו.

הכוונה היא, שלהתחיל משהו חדש לגמרי מצריך דרך ארוכה עד לפרנסה מידית, יכול להיות שעד

שיכירו אותך במקצוע החדש כמורה נהיגה, יקח זמן וחוסר פרנסה זמני עלול לקחת אותך למקום

שאתה לא צריך.

רעיון דומה , לעבוד אצל מורה לנהיגה תחילה שיש לו כמה רכבים ולוקח מורי נהיגה כשכיר אצלו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לדעתי,הוראת נהיגה זו אחת העבודות

הכי משעממות שיש,כמו נהג מונית בערך.

אם אתה הייטקיסט אני בטוח שתוכל

למצוא משהו מעניין ומאתגר יותר.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

גם דעתי כמו הרוב, השאר באיזורך אך השתדל להרחיב אופקים.

 

יש הרבה עובדי הוראה במשפחתי,

המקצוע הזה לא מתאים לכל אדם.

 

ישנו חבר פורום שהינו מורה נהיגה,

אולי יוכל לתת עצה טובה.

ליעד

2007 TOYOTA Corolla 1.6L Runx

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שמעתי, תודה על החיזוק,
בגדול אני לוקח קורסים כל הזמן ללא קשר לעבודה (בדיוק סיימתי קורס פיתון), למרות שעדיין במוח מנקר התחושה למצוא משהוא (גם בלימודי ערב ללא קשר לעבודה כרגע) שייתן לך אופק אחר.

 

בדקתי בכמה חברות ענק (אפלייד, תעשיה אווירית, אלביט) שמעסיקות הרבה "דינוזאורים" מה שהבנתי שהם כמעט לא מקבלים דינזאורים אלא רק כאלו שכבר 20 שנה שם... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 57 דקות, llaavvii כתב:

בדקתי בכמה חברות ענק (אפלייד, תעשיה אווירית, אלביט) שמעסיקות הרבה "דינוזאורים" מה שהבנתי שהם כמעט לא מקבלים דינזאורים אלא רק כאלו שכבר 20 שנה שם... 

אלו לא החברות ענק שהתכוונתי אליהם.

 

לפני 47 דקות, Shaike.Zam כתב:

נייס\סאפ\מיקרוסופט\אמדוקס

יש הבדל עצום  בין מייקרוסופט לשאר הרשימה שעשו לא פעם גלי פיטורים עצומים.

 

תבדוק באמזון , אפל , אינטל , גוגל , פייסבוק ומייקרוסופט לדוגמא.

אתה תהיה רחוק מאוד מה״דינוזאור״ היחיד שם.

רק תהיה מוכן באמת לראיונות שם. זה לא להופיע מחר בבוקר ולהתראיין ויהיה בסדר ויש דיי הרבה מידע (יותר על מפתחים אבל גם על מקצועות אחרים) על איך הם נערכים.

If living is for learning

Then dying is forgetting

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 23.9.2020 בשעה 07:46, עמית100 כתב:

לדעתי,הוראת נהיגה זו אחת העבודות

הכי משעממות שיש,כמו נהג מונית בערך.

 

תחשוב על זה ככה:

 

נכון שיצא לך לשבת ליד מישהו שנוהג בצורה הכי מטומטמת בעולם, יושב מחובק עם ההגה, לא מאותת, עובר פניות ברדיוס של סמיטריילר ומהירות של חילזון עם דמנציה, לא מסתכל במראות (שמכוונות אחת לשיחים השניה לירח, האמצעית לפרצוף שלך), רגל לא יציבה על הגז עד כדי לגרום לך עוד שניה לשפוך את מה שאכלת החוצה, ודופק ברקס על כל שטות?

 

אז תכפיל את זה ב8-12 שעות 6 ימים בשבוע.

 

פלוס להתמודד עם משרד הרישוי, טסטרים, מורים אחרים, פלוס אחזקת רכב שעובר גיהנום, וכל השיט של לנהל עסק (כי רוב מורי נהיגה הם עצמאים).

ZX 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018 > סיוויק 2002 > מזדה3 2018

 

Everybody in the galaxy tries to take over the galaxy. The trick is to be left alone by whoever succeeds

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לך יכולת מדהימה לקחת את החלקים הלא טריוויאליים במה שרוב האנשים קוראים לו "עבודה" ולהציג אותם כאילו הם צריכים לגרום לך להתאבד לפני שאפילו תנסה.

 

אין עבודה שבה אין קונפליקטים, קשיים, אינטראקציה עם אנשים אחרים שאתה לא תמיד משתגע עליהם וצרות אחרות באופן כללי. בגלל זה קוראים לזה "עבודה" ולא למשל "חופשה של מיליארדרים בקאריביים".

 

עריכה אחרונה על ידי pooh-bear

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 9 שעות, vadim6385 כתב:

 

תחשוב על זה ככה:

 

נכון שיצא לך לשבת ליד מישהו שנוהג בצורה הכי מטומטמת בעולם, יושב מחובק עם ההגה, לא מאותת, עובר פניות ברדיוס של סמיטריילר ומהירות של חילזון עם דמנציה, לא מסתכל במראות (שמכוונות אחת לשיחים השניה לירח, האמצעית לפרצוף שלך), רגל לא יציבה על הגז עד כדי לגרום לך עוד שניה לשפוך את מה שאכלת החוצה, ודופק ברקס על כל שטות?

 

אז תכפיל את זה ב8-12 שעות 6 ימים בשבוע.

 

פלוס להתמודד עם משרד הרישוי, טסטרים, מורים אחרים, פלוס אחזקת רכב שעובר גיהנום, וכל השיט של לנהל עסק (כי רוב מורי נהיגה הם עצמאים).

דיי דיי

2-3 שיעורים ראשונים זה ככה ואחרי זה המורה דיי נהפך להיות GPS.

מה הצורך בלקחת כל סיטואציה לקצה?

 

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

×
×
  • תוכן חדש...