Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

פיגו 206 בעייה בקלאץ


shushu123
 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

ייתכן מאוד שזה המוטות קישור של ידית ההילוכים.

 

ראה תיקון בעיה כזאת בברלינגו, המנגנון ב 206 דומה, אם כי לא זהה:

 

 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היי

תודה רבה לכל העוזרים והמסייעים...

בהמשך לעניין הפיגו..

בדקתי את מוט ההילכוים וכשמעבירים הילוכים אפשר לראות מלמטה (או מלמעלה מתחת למכסה המנוע) את המוטות זזים נראה שכל המוטות והידיות מחוברים וזזים בהתאם למוט ההילוכים

נראה אם כך שאין בעיה בחיבור של מוט ההילוכים בעצמו אלא הבעיה פנימית יותר בגיר או בקלאץ

כמו"כ העליתי את שני הגלגלים באוויר וכשאני משלב הילוך ומסובב גלגל אחד ניתן לראות שהגלגל השני מסתובב בהתאם (כשההילוך מוכנס אבל בניוטרל סיבוב גלגל אחד לא מסובב את השני) אך במידה ומישהו מחזיק בגלגל השני שלא יזוז הגלגל יסתובב בנפרד.

האם זה מראה על משהו?! נראה כאילו שההילוכים כן עובדים לפחות במבט חיצוני .. אז מה כן יכולה להיות הבעיה??

האם זה מחייב שהבעייה בקלאץ? אם כן אשמח לעזרה כיצד ניתן לפרק את המצמד??

נ.ב. בנוגע לשאלות ששאלו... שעון המהירות עבד לפני שזה קרה(אולי לא היה הכי מדויק אבל עבד באופן תקין בגדול)

בנוגע לכבל של הקלאץ הכבל עובד והדוושה מרגישה בסדר היא לא נופלת ולא חלשה מהרגיל כוח ההתנגדות שלה נשאר זהה בגדול פרט לזה שאין נקודת חיכוך ואין חיבור למנוע

גם הידית הילוכים מרגישה בסדר ואפשר לראות גם את המוטות זזים בהתאם אך עדיין הגיר כאילו נשאר על ניוטרל כל הזמן ולא מתחבר למנוע..

שוב תודה!!

עריכה אחרונה על ידי shushu123
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

משהו שבור בקלאץ'. לפרק אותו ככה סתם ליד הבית זה סיפור קשה מאוד כי זה להוריד גיר שוקל כ 30 קילו ובכלל זו עבודה למתקדמים. 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אין לי ברירה לקחת אותו למוסך בוודאי לא שווה לי...

ובכל אופן עשיתי לאוטו הזה כבר ראש מנוע בעצמי ליד הבית אז אני מאמין שיש סיכוי לא רע להצליח גם בזה..

אין לי מה להפסיד!!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה.. אשתדל לעדכן בהתאם להתקדמות העבודה...

רק מאחר וזה פעם ראשונה שאני עושה דבר כזה אשמח אם אפשר לעזרה,,,

מאיפה בדיוק להתחיל לפרק את הגיר??

כמו"כ אם יש למישהו המלצות הערות ו/או הארות בעניין יעזור מאוד..

תודה רבה...!!

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לך למוסך יעשו לך קלאץ' ב1000 שקל חבל על הגב שלך ועל העבודה, שאפו לך שעשית ראש מנוע אבל קלאץ ובטח בפיג'ו זה עבודה למתקדמים מאוד מאוד...
קנה את סט קלאץ איכותי אמור לעלות לא יותר מ500 שקל ועוד עבודה ייקחו לך סביבות ה400 שקל

 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 6 שעות, shtutnik כתב:

קלאץ ובטח בפיג'ו

מה מיוחד בקלאצ׳ של הפיג׳ו הזו?

 

לפותח השירשור, לפני שאתה רץ לרכוש חלקים, או לשלם למוסכים, נסה לוודא ויזואלית שאכן אין הצמדה בקלאץ׳. לפעמים ישנה חלונית בתחתית פעמון הגיר (לרוב מכוסה בפחית ניתנת לפירוק) שניתן לראות דרכה את גלגל התנופה ועם קצת מזל גם את הדיסק של הקלאצ׳ דרך איזה חריץ בטס הלחץ. אם אין חלונית כזו, ניתן לפרק סטרטר ולנסות לראות דרך הפתח הנפער. אם תצליח לראות את הדיסקה של הקלאצ׳ או את ציר הכניסה של הגיר, תוכל לדעת בוודאות שאין הצמדה, פשוט תסובב גלגל אחד, כאשר יש הילוך משולב וגלגל שני תפוס במקום, ותראה את העסק בכניסה לגיר מסתובב

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היי חבר

אני לא בטוח שהבנתי לגמרי את כוונתך..

בנוגע לחלונית בגיר אני לא רואה שיש אצלי כזה דבר 

יש חלק אחד של פלסטיק מהצד של הגיר(הצד הרחוק מהמנוע) והוא מחובר בברגים 

כשאני פותח אותו מתחיל ליזול השמן של הגיר 

על החלק הזה אתה מדבר??

בנוגע לסטרטר אני לא מצליח להבין, הסטרטר שלי ממוקם בצד של המנוע של האוטו איפה שהרצועות יושבות.

בדיוק בצד השני מהגיר, אז איך יעזור לי לפרק סטרטר??!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, shushu123 כתב:

יש חלק אחד של פלסטיק מהצד של הגיר(הצד הרחוק מהמנוע) והוא מחובר בברגים 

כשאני פותח אותו מתחיל ליזול השמן של הגיר 

על החלק הזה אתה מדבר??

ממש לא.. אני אנסה להסביר,

המטרה שלך לקבל מבט על גלגל התנופה ודיסקת הקלאצ׳ ובשאיפה כמה שיותר אל תוך הפעמון של הגיר. 

גלגל התנופה נמצא בדיוק בחיבור בין המנוע לגיר, תביט על הגיר, חפש את הקו שבו הוא מתחבר לבלוק מנוע, זה האיזור שמעניין אותך. החלונית, אם קיימת, תהיה איפשהו לאורך קו התפר הזה, בחיבור בין המנוע לגיר, לרוב בחלק התחתון שלו.

פירוק הסטרטר עוזר לעיתים, כי הסטרטר מתחבר לגלגל התנופה, ופירוק הסטרטר לרוב יתן מבט על גלגל התנופה ובשאיפה אולי יאפשר גם הצצה על דיסקת הקלאצ׳ דרך חריץ כלשהו בטס הלחץ.

יום טוב גם לך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...