Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

DSP מתי למה כמה?


 שיתוף
עוקבים 6

פוסטים מומלצים

לפני כשעה, kalmangar כתב:

בגלל זה יש DSP שסולדים לכניסה אנאלוגית, קרי Resolut-DSP(שהוסיף לאחרונה אחרי שסירב במשך כשנה, בצדק כן? כל אחד וגישתו למוצר זכותו).

 

 

אתה מדבר על זה:

https://exsound.co.il/products/resolut-audio-a-dsp?

 

קשה להתייחס ברצינות לטקסט הסבר על DSP.

זה נראה כאילו תרגמו על אוטומט עם תרגם גוגל.

 

רוצה דוגמאות?

בבקשה:

 

כל מוצר איכותי אינו רק מרכיביו. תוצאות מצטיינות מושגות על ידי יישום נכון של כל רכיב זה. במעבד Resolut A-DSP הממיר הדיגיטלי לאנלוגי AK449X, הייחודי בזכות ההזדמנויות, שמומחים רבים מכנים אותו ולא אחר. מכיוון שהוא משמש בהיבטים רבים. לאחר שניתחנו את כל החסרונות והפתרונות הקיימים בשבב זה, יישמנו את המקסימום מהפוטנציאל שלו, כולל מסנני מוצא כמו מיתוג המאפשרים לבחור את אופי הצליל המתאים ביותר להעדפותיך המוסיקליות וההזדמנויות של מערכת השמע. המעבד החזק ממכשירים אנלוגיים - ADAU1452 אחראי על עיבוד אות הצליל. כל החישובים נעשים ברזולוציה של 192 kHz / 64 סיביות המאפשרים עבודה ללא הפסד, אפילו עם פורמטי האודיו ברזולוציה גבוהה. זה יותר מזה, ב- Resolut A-DSP משתמשים באלגוריתמים המותאמים המקוריים, אפשרויות הפתיחה של ADAU1452 ובנוסף הגדלת הדיוק של החישובים מלאים יותר. אז גישה בלתי מתפשרת אפשרה לשמור על רזולוציה גבוהה של האות אפילו בעיבוד קשה ב- DSP. כמו גם המעבדים הבכירים, מודל ה- A-DSP בנוי על מודולריות. ניתן להשלים את המעבד עם מודולי שמע שמע אופציונליים המבוססים על מודולי Amanero או XMOS, מודול ה- Bluetooth ויחידות הממשק של MOST 25 ו- MOST 150. כל אחד מהם מחובר למעבד המחשוב ADAU1452 המארח ישירות ונשלט על ידי 32 סיביות מעבד. זרימת הקול מועברת ל- DSP מבלי שהמרות מפחיתות את ההרשאה ואיכות האות, כל המעברים מתרחשים ישירות במעבד. בנוסף, לגמישות והתאמה אישית של Resolut A-DSP בהתקנה ספציפית, אדריכלות מודולרית כזו מאפשרת להפיץ משאבי מחשוב של המעבד האופטימלי. הם לא מבזבזים על תמיכה בפונקציות שלא השתמשו בהן, אבל כל תצורה שנבחרה עובדת בצורה היעילה ביותר - בין אם מדובר בעבודה במצב מולטימדיה, עבודה עם העברה האופטית של המכונית, אופטימיזציה לאיכות צליל, מצב ההדבקה של אותות אנלוגיים בכניסה במהלך העבודה. עם מערכות רגילות, כולל פיצוי של העיכובים או משמרות השלבים הגלומים במערכות שמע רגילות מורכבות. חילופי נתונים בין מעבד המחשוב המארח, המיקרו-בקר המנהל והזיכרון, מתרחשים בעברה מהירה . בשילוב עם שימוש בזיכרון במהירות גבוהה גישה כזו מאפשרת לשלול כל אפשרות של אובדן נתונים או השפלה שלהם, לרבות במהלך שינוי תצורה קבוע. כל שינוי בפרמטרים ומעבר בין קביעות מוגדרות מראש מתרחש בזמן אמת עם העיכוב הקטן ביותר. למשאב הזיכרון יש את המלאי העצום - אפילו לפי שיא של 100 פעמים בשנייה, טווח השירות החופשי תקלות שלו באופן היפותטי הוא 31000 שנה. מהירות ואמינות גבוהה רלוונטיות במיוחד עבור משתתפי התחרויות האוטו-סאונד המבקשות לקבל לא רק עוצמה, אלא מכשיר אמין להגדרת הצליל. הקדשנו תשומת לב מיוחדת לאחד המרכיבים הבסיסיים של כל מכשיר שמע - אספקת חשמל. ב Resolut A-DSP שפותחה במיוחד על מערכת אספקה רב ערוצית עם מייצבי הדופק המתקדמים הפועלים בתדר של 1 מגה הרץ ומייצבים ליניאריים הבנויים על הפתרון הבדיוני משמשים. החלטות דומות מיושמות, ככלל, רק במערכות המובילות ביותר ללא פשרות, ברוב מעבדי הרכב משתמשים בהחלטות פשוטות יותר. גישה רדיקלית כזו אפשרה לנו לקבל את האיכות המקסימאלית של עיבוד דיגיטלי של האות, וגם המרה דיגיטלית לאנלוגית,


 

ובקשר למוצר עצמו,כדאי גם שתסתכל כאן:

https://www.

אז עם כל הכבוד לטקסט המרשים על המעבד "המלהיב"  AK449X,

צריך להבין שזה מעבד גנרי שאפשר למצוא בעוד מוצרים גנרים מאליאקספרס.

.com/

 

אז עם כל הכבוד לטקסט המרשים על המעבד "המלהיב"  AK449X,

צריך להבין שזה מעבד גנרי שאפשר למצוא בעוד מוצרים גנרים מאליאקספרס,

ומה לעשות, זה לא מעבד של וולפסון או בר-בראון.

 

בקיצור, 

זה שהחברה רושמת שהיא מכוונת להיי-אנד,

לא הופך את המוצרים שלה להיי-אנד.

 

דרך אגב,

יש לך מושג כמה זמן קיימת החברה הזו?

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי BEEKER
  • אהבתי 1

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 34 דקות, BEEKER כתב:

 

 

אתה מדבר על זה:

https://exsound.co.il/products/resolut-audio-a-dsp?

 

קשה להתייחס ברצינות לטקסט הסבר על DSP.

זה נראה כאילו תרגמו על אוטומט עם תרגם גוגל.

 

רוצה דוגמאות?

בבקשה:

 

כל מוצר איכותי אינו רק מרכיביו. תוצאות מצטיינות מושגות על ידי יישום נכון של כל רכיב זה. במעבד Resolut A-DSP הממיר הדיגיטלי לאנלוגי AK449X, הייחודי בזכות ההזדמנויות, שמומחים רבים מכנים אותו ולא אחר. מכיוון שהוא משמש בהיבטים רבים. לאחר שניתחנו את כל החסרונות והפתרונות הקיימים בשבב זה, יישמנו את המקסימום מהפוטנציאל שלו, כולל מסנני מוצא כמו מיתוג המאפשרים לבחור את אופי הצליל המתאים ביותר להעדפותיך המוסיקליות וההזדמנויות של מערכת השמע. המעבד החזק ממכשירים אנלוגיים - ADAU1452 אחראי על עיבוד אות הצליל. כל החישובים נעשים ברזולוציה של 192 kHz / 64 סיביות המאפשרים עבודה ללא הפסד, אפילו עם פורמטי האודיו ברזולוציה גבוהה. זה יותר מזה, ב- Resolut A-DSP משתמשים באלגוריתמים המותאמים המקוריים, אפשרויות הפתיחה של ADAU1452 ובנוסף הגדלת הדיוק של החישובים מלאים יותר. אז גישה בלתי מתפשרת אפשרה לשמור על רזולוציה גבוהה של האות אפילו בעיבוד קשה ב- DSP. כמו גם המעבדים הבכירים, מודל ה- A-DSP בנוי על מודולריות. ניתן להשלים את המעבד עם מודולי שמע שמע אופציונליים המבוססים על מודולי Amanero או XMOS, מודול ה- Bluetooth ויחידות הממשק של MOST 25 ו- MOST 150. כל אחד מהם מחובר למעבד המחשוב ADAU1452 המארח ישירות ונשלט על ידי 32 סיביות מעבד. זרימת הקול מועברת ל- DSP מבלי שהמרות מפחיתות את ההרשאה ואיכות האות, כל המעברים מתרחשים ישירות במעבד. בנוסף, לגמישות והתאמה אישית של Resolut A-DSP בהתקנה ספציפית, אדריכלות מודולרית כזו מאפשרת להפיץ משאבי מחשוב של המעבד האופטימלי. הם לא מבזבזים על תמיכה בפונקציות שלא השתמשו בהן, אבל כל תצורה שנבחרה עובדת בצורה היעילה ביותר - בין אם מדובר בעבודה במצב מולטימדיה, עבודה עם העברה האופטית של המכונית, אופטימיזציה לאיכות צליל, מצב ההדבקה של אותות אנלוגיים בכניסה במהלך העבודה. עם מערכות רגילות, כולל פיצוי של העיכובים או משמרות השלבים הגלומים במערכות שמע רגילות מורכבות. חילופי נתונים בין מעבד המחשוב המארח, המיקרו-בקר המנהל והזיכרון, מתרחשים בעברה מהירה . בשילוב עם שימוש בזיכרון במהירות גבוהה גישה כזו מאפשרת לשלול כל אפשרות של אובדן נתונים או השפלה שלהם, לרבות במהלך שינוי תצורה קבוע. כל שינוי בפרמטרים ומעבר בין קביעות מוגדרות מראש מתרחש בזמן אמת עם העיכוב הקטן ביותר. למשאב הזיכרון יש את המלאי העצום - אפילו לפי שיא של 100 פעמים בשנייה, טווח השירות החופשי תקלות שלו באופן היפותטי הוא 31000 שנה. מהירות ואמינות גבוהה רלוונטיות במיוחד עבור משתתפי התחרויות האוטו-סאונד המבקשות לקבל לא רק עוצמה, אלא מכשיר אמין להגדרת הצליל. הקדשנו תשומת לב מיוחדת לאחד המרכיבים הבסיסיים של כל מכשיר שמע - אספקת חשמל. ב Resolut A-DSP שפותחה במיוחד על מערכת אספקה רב ערוצית עם מייצבי הדופק המתקדמים הפועלים בתדר של 1 מגה הרץ ומייצבים ליניאריים הבנויים על הפתרון הבדיוני משמשים. החלטות דומות מיושמות, ככלל, רק במערכות המובילות ביותר ללא פשרות, ברוב מעבדי הרכב משתמשים בהחלטות פשוטות יותר. גישה רדיקלית כזו אפשרה לנו לקבל את האיכות המקסימאלית של עיבוד דיגיטלי של האות, וגם המרה דיגיטלית לאנלוגית,


 

ובקשר למוצר עצמו,כדאי גם שתסתכל כאן:

https://www.

אז עם כל הכבוד לטקסט המרשים על המעבד "המלהיב"  AK449X,

צריך להבין שזה מעבד גנרי שאפשר למצוא בעוד מוצרים גנרים מאליאקספרס.

.com/

 

אז עם כל הכבוד לטקסט המרשים על המעבד "המלהיב"  AK449X,

צריך להבין שזה מעבד גנרי שאפשר למצוא בעוד מוצרים גנרים מאליאקספרס,

ומה לעשות, זה לא מעבד של וולפסון או בר-בראון.

 

בקיצור, 

זה שהחברה רושמת שהיא מכוונת להיי-אנד,

לא הופך את המוצרים שלה להיי-אנד.

 

דרך אגב,

יש לך מושג כמה זמן קיימת החברה הזו?

 

 

 

 

.

 

 

 

 

 

 

שנה שנתיים, לא אמרתי שזה שיש לו רכיב מסויים הופך אותו להיי אנד אבל אני כן רוצה dac איכותי במוצרים שלי,זה התחלה טוב, אני עם הליקס לא עם רזולוט סתם נתתי את זה כדוגמא...

 

דא תצחק תצחק מכיר המון אנשים שעשו את המעבר הליקס -> רזולוט וטוענים שהבדל שמיים וארץ.

כולל אנשים בתחום הסאונד לרכב 30 שנה.

אם אחד יותר טוב מהשני? אין לי מושג לא ניסית,

היה על זה כבר ויכוח באשכול אחר שפתחו פה...

 

מה שאני כן מאמין שDSP ״זולים יותר״ שעובדים עם cirrus logic dacs נחותים יותר בעקבות הdac הפחות איכותי והמחירים שלהם בהתאם רובם זולים מאוד, ביחס להליקס ביחס  לרזולוט או ביחס לביט וואן(שאין לי מושג איזה ציפ הוא ד״א נבדוק עכשיו), ברור שזה מ

 

וכן התרגום מצחיק 😂

אריק הבעלים של האתר רוסי כבד, תאמין לי שעדיף התרגום הזה מאשר התרגום שלו.

עריכה אחרונה על ידי kalmangar
  • אהבתי 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: RS STREAM MB165 + RS STREAM MB100 + Xcelsus xxt30 -> Back: Hertz 165 HCX

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 דקות, kalmangar כתב:

דא תצחק תצחק מכיר המון אנשים שעשו את המעבר הליקס -> רזולוט וטוענים שהבדל שמיים וארץ.

כולל אנשים בתחום הסאונד לרכב 30 שנה

 

נראה לך שמישהו שומע הבדל של שמיים וארץ במעבדים בתוך רכב?

 

ובקשר לדיון שהיה,

התשובה הזו מסכמת את המקרה:

 

דבר נוסף,

מעבדי dsp עם ta ו-eq היו קיימים כבר באמצע שנות ה-90, ועדיין רוב רכבי התצוגה נמנעו מלהתקין אותם והעדיפו להתחרות ב-sq עם קרוסים ואקולייזרים אנלוגים.

תנחש לבד למה.

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 22 דקות, BEEKER כתב:

 

נראה לך שמישהו שומע הבדל של שמיים וארץ במעבדים בתוך רכב?

 

ובקשר לדיון שהיה,

התשובה הזו מסכמת את המקרה:

 

דבר נוסף,

מעבדי dsp עם ta ו-eq היו קיימים כבר באמצע שנות ה-90, ועדיין רוב רכבי התצוגה נמנעו מלהתקין אותם והעדיפו להתחרות ב-sq עם קרוסים ואקולייזרים אנלוגים.

תנחש לבד למה.

 

 

 

מה ז"א למה פעם לא היו משתמשים בDSP ?! כי אתה פריק פאסיב ובטח הגבת להם באשכול והורדת אותם מהעניין😂

סתם סתם לא היה פורומים אז, כי זה יותר עבודה, בשביל עוד 1%-2% שיפור? פחות רצפת רעש? דברים שאנשים זורקים לפח בלי לחשוב בשביל נוחות,

הפרפקציוניזם והחולי עוצרים באיזשהו שלב ומתחלפים ראש בראש בהגיון.

בכל זאת לא כולם לאון כן שמעתי על אודיתיו ועל הקרוסואברים החולניים שלו, ועל ההתעללות בגוניור המסכן.

 

ד"א ראיתי בחור בארץ גם עם קרוסאוברים של mundrof בגודל של מחשב midtower אז אל ייאוש בקר יש עוד אנשים שהולכים בדרכך.

 

לגבי התגובה של סמיון שהוא היבואן של הליקס, לא יודע קשה לי להאמין לזה אישית...

אני קרוב יחסית לאריק כי אני קונה ממנו ציוד לי ולחברים שלי, אז אני לא מתערב בנושאים האלה יותר מדי, סתם זרקתי את הרזולוט כדוגמא מקודם.

 

ד"א עשיתי קצת מחקר על הציפים האלה של וולפסון שדיברת עליהם מיוצרים אצל cirrus logic היום, ראיתי כמה השוואות בין דקים כדוגמאת AK449 נגד עוד איזה ציפ שאני כבר לא זוכר ויש הבדלים, בחור מדד אותם עם 20 גרפים כל אחד, לא יודע איך הוא הצליח להוציא כל כך הרבה נתונים מDAC אבל שיהיה, בקיצור DAC משפיע, אבל הוא רק רכיב קטן, יש עוד הרבה בדרך.

עריכה אחרונה על ידי kalmangar
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

-KIA RIO 2014 HATCHBACK-

DSP: Helix Pro MK2 -> Amp: STEG K2.02 + DLS CC-44

Front: RS STREAM MB165 + RS STREAM MB100 + Xcelsus xxt30 -> Back: Hertz 165 HCX

Sub: 2x JL-AUDIO ACP108LG-W3v3 -> HU: Pioneer Z9250BT<-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, kalmangar כתב:

מה ז"א למה פעם לא היו משתמשים בDSP ?! כי אתה פריק פאסיב ובטח הגבת להם באשכול והורדת אותם מהעניין😂

לא טוב לצחוק עם כוס קפה בבוקר 🤣

1 אפס לטובתך

 

אבל עכשיו ברצינות,

פיוניר תמיד היו בטופ ומשכו לכיוון של העיבוד דיגיטלי במערכות לרכב,

לעומת חברות אחרות כמו אלפיין, סוני ונקמיצ'י שהציגו מערכות "פשוטות".

 

פיוניר הכניסו את ה- dsp לרכב כבר באמצע שנות ה-90,

היה להם דגם  DEQ-9200 שמופיע עד היום באתר שלהם:

https://www.pioneerelectronics.com/PUSA/Car/Accessories/Equalizers/DEQ-9200

 

אתה יכול לראות שיש עדיין את הלוגו הישן על הפנל של המכשיר.

הם שיווקו אותו גם תחת המותג "קרוזירייה" שיועד לשוק היפני.

הdeq9200 היה מכשיר מעולה שהציג TA בקפיצות של חצי אינטש לטובת מיקום הבמה הקדמית.

בנוסף היו פריסטים מוכנים של השהיות זמן, נקודות חיתוך לקרוס אוברים וכו'.

 

לא בטוח מתי הוא יצא לשוק,

אבל הוא מופיע בעמוד 7 של קטלוג 1996:

http://antique-autoradio-madness.org/Pioneer/Pioneer-1996/Pioneer-Cata-1996_07.htm

 

זאת אומרת שהטכנולוגיה הייתה קיימת אבל זה לא ממש תפס, כי אנשים העדיפו ללכת לכיוון של מכשירים פשוטים של אודיוקונטרול, שידעו לעזור ביצירת אשליה של במה קדמית ממורכזת.

 

זה לא אומר שהפיוניר לא היה איכותי (כי במשך זמן רב הוא היה נחשב למכשיר על),

ומצד שני, זה לא אומר שמי שהשתמש באודיוקונטרול היה פלצן שנכנס עם הראש בקיר ומשלם על פרוססור אנלוגי לערוץ סנטר בבמה קדמית, ועוד קרוס אקטיבי בתא מטען שיחובר כמוסן לשני אקולייזרים נפרדים לימין ושמאל.

 

זו פשוט גישה שונה.

יש כאלה שמאמינים שלא צריך להתערב בצליל יותר מההכרחי.

 

 

 

 

לפני 4 שעות, kalmangar כתב:

ד"א ראיתי בחור בארץ גם עם קרוסאוברים של mundrof בגודל של מחשב midtower אז אל ייאוש בקר יש עוד אנשים שהולכים בדרכך

תמיד כיף לשמוע על כאלה שמנסים לעבוד פיור פאסיב, 

אבל מנדורף?

כמה שזה טוב, זה עדיין נשמע מוגזם בטח בתנאי חום של רכב, זה די יקר ותופס מקום

 

 

לפני 4 שעות, kalmangar כתב:

בקיצור DAC משפיע, אבל הוא רק רכיב קטן, יש עוד הרבה בדרך.

נכון מאוד.

זה יהיה  משמעותי יותר במערכת פיור פאסיב שבה בד"כ יש המרה אחת.

 

 

לפני 4 שעות, kalmangar כתב:

לגבי התגובה של סמיון שהוא היבואן של הליקס, לא יודע קשה לי להאמין לזה אישית...

אני קרוב יחסית לאריק כי אני קונה ממנו ציוד לי ולחברים שלי, אז אני לא מתערב בנושאים האלה יותר מדי, סתם זרקתי את הרזולוט כדוגמא מקודם.

אני לא מכיר אף אחד מהם, ולא יודענמי זה מי,

אבל לדעתי התגובה הזו מאוד מדוייקת:

ומי שהגיב צדק לחלוטין כשכתב שאפשר לחסוך את כל השטויות ולקחת p99.

 

בקשר לגרפים שמשווים בין ממירי dac?

זה נחמד בתור נושא לשיחה בבית קפה על אספרסו,

אבל הגרפים לא יעזרו לשמוע יותר טוב באוטו.

יש פרוססורים מוכחים בשטח של חברות מוערכות ובעלות ניסיון של שנים ארוכות כמו אודיסון, jbl הליקס, jl .

 

גם אם תכתוב שהם משתמשים ב- dac שעולה שקל וחצי, יש מצב שאתה צודק והכל בסדר,

כי בשורה התחתונה זה לא משנה.

זה מוצר איכותי עם חברה מאחורה.

 

 

 

בקיצור,

מתי אתה מעיף את הdsp?

יש שמועות שהוא עובד הכי טוב כשהוא בתוך קרטון😉

 

 

 

 

 

 

 

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

-

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 21.9.2020 בשעה 14:51, מיץ פטל כתב:

אני עוקב אחר פורום אודיו לא מעט. נהנה במיוחד מהשיתופים והמומחיות של חלק מהחברים.

 

מתי DSP מבחינתכם הופך ל MUST ואיזה חלק מהתקציב נכון להקצות לו.

 

האם יודעים מראש שתוסיפו אותו או שרק לאחר התקנת הסט של המנחת, מגבר, רמקולים סאב - מבינים שזה מה שחסר?

יש טעם לגשת להתקנה של סט כנ"ל בלי DSP? או שזה ברור שהסאונד יחייב אותו?

 

ושאלה נוספת - האם יש נקודה שלאחר כיוונוני ה DSP, אין יותר צורך בכך ומגיעים סוג של אופטימום. או שאני מפקשש משהו?

 

מבחינתי כל עוד הרכב עצמו לא מגיע עם מערכת מקורית שיש בה DSP 

זה כבר הופך לMUST להתקין מערכת שיש בה DSP מובנה או DSP חיצוני או לשלב על המקורית DSP חיצוני. 

 

DSP מאפשר לך ליצור "במה" מוגדרת וגם לאזן את הסאונד הכולל לפי רצונך. 

 

לדוגמא הרכב הנוכחי שלי - DS 5 - בחיי אפילו שזה הרדיו הפשוט ביותר שלהם שמאפשר הזרמת BT - מגיע עם DSP פנימי שנותן לך את האפשרות לבחור בין צליל מוגדר לנהג (במה עם מרכז ברור) לבין צליל לכל הנוסעים. אם הדבר הזה היה מגיע עם סאב וופר יכול להיות שחוץ מלשדרג לסט קידמי של פוקל שקיים עבור הרכב הזה - לא הייתי נוגע בכלום. 

 

בCTS דור שני שהיתה אצל בן דוד של אשתי - מערכת של מארק לוינסון מקורית - אין מה לגעת! 

 

הסובארו שלי לעומת זאת - ישר על המקום איך שאבא שלי קנה אותה - קנינו HU, DSP, מגבר, סט קידמי + סאב. 

 

 

מאידך אם הרכב לא משמש אותי לנסיעות יומיומיות - כל עוד המערכת המקורית מספקת את הצרכים או שניתן להזרים לה BT אני כנראה לא אגע - במיצובישי שהיתה אצל אשתי לפני שנתיים - כל מה שעשיתי זה להתקין מולטימדיה בכדי שיהיה לה מסך ניווט + מצלמת רוורס + דיבורית וזהו! לא נגעתי בכלום מעבר. 

 

 

  • אהבתי 1

B4 2010 - ANY-PHONE + MOSCONI AMAS2 + Audsion BitOne + Voce5.1K FullDA + MASSIVEBX4 +HatL1 + Morel CDM880 + Morel Hybrid602 + Micca COVO-S + Audison TH10 + Pioneer TS-X150

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • 4 שבועות מאוחר יותר ...
בתאריך 23.9.2020 בשעה 19:12, BEEKER כתב:

המתקין גובה 1,000 ש"ח והוא לא עושה  כיוון בסיסי בסוף ההתקנה?

כיוון בסיסי וקצת הסברים זה המינימום.

 

אני מסכים איתך יותר מ - 100% BEEKER. בקרוב אני אכתוב פוסט עם תמונות על התקנה של DSP של יבואן ידוע ומוכר בפורום, שמכר לי ישירות את המכשיר, כולל כיוון ראשוני, התקנה והסבר על תיפעול בסיסי. הוא גבה ממני מלבד מחיר ה - DSP עוד קרוב ל - 2000 ש"ח !! שתראה את תמונות ההתקנה, והרשלנות בכך שלא התקינו כבל יעודי שהיצרן מספק, כבל אוגר מתח שהרכב נכבה ברמזור, אתה ואחרים לא תאמינו למראה עיניכם בלשון המעטה ! אני בשלב זה לא מדבר על הנזק שנגרם לציוד השמע DSP מגברים רמקולים, מניתוקים חוזרים ונשנים בפתאומיות. פיצוצים שנשמע ברמקולים כתוצאה של הפסק זרם המתח ל - DSP והמגברים !

 

 

 

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

455839446_1.thumb.jpg.767c0cd4ee0934ac5405fc18ee45c03c.jpg233031500_DSP1.thumb.jpg.69cbe7e3f8e46279e3382ebaac140229.jpg233031500_DSP1.thumb.jpg.69cbe7e3f8e46279e3382ebaac140229.jpg148941947_DSP.thumb.jpg.c4d0989d0e4c56280f968135d1d12496.jpg

בתאריך 25.10.2020 בשעה 08:59, מיץ פטל כתב:

דני - ממתין לשיתוף. נשמע חריג.

בהמשך להתקנת DSP ומגבר - עלות התקנה בלבד, לא כולל רכישת DSP מגבר ישן שלי. רק עלות הרכבה כ - 2100 ש"ח, אני מצרף קצת תמונות בשלב זה. התקנה שהיבואן היה היוזם, והאחראי !!    המשך לנושא זה יכתב בקרוב כולל תמונות נוספות מהתקנה אחרת של מתקין ויבואן אחר. אתם תראו את ההבדל הענק בהתקנות !

לפני 1 דקה, Dani Cohen כתב:

455839446_1.thumb.jpg.767c0cd4ee0934ac5405fc18ee45c03c.jpg233031500_DSP1.thumb.jpg.69cbe7e3f8e46279e3382ebaac140229.jpg233031500_DSP1.thumb.jpg.69cbe7e3f8e46279e3382ebaac140229.jpg148941947_DSP.thumb.jpg.c4d0989d0e4c56280f968135d1d12496.jpg

בהמשך להתקנת DSP ומגבר - עלות התקנה בלבד, לא כולל רכישת DSP מגבר ישן שלי. רק עלות הרכבה כ - 2100 ש"ח, אני מצרף קצת תמונות בשלב זה. התקנה שהיבואן היה היוזם, והאחראי !!    המשך לנושא זה יכתב בקרוב כולל תמונות נוספות מהתקנה אחרת של מתקין ויבואן אחר. אתם תראו את ההבדל הענק בהתקנות !

 

בתאריך 25.10.2020 בשעה 08:59, מיץ פטל כתב:

דני - ממתין לשיתוף. נשמע חריג.

148941947_DSP.thumb.jpg.c4d0989d0e4c56280f968135d1d12496.jpg233031500_DSP1.thumb.jpg.69cbe7e3f8e46279e3382ebaac140229.jpg455839446_1.thumb.jpg.767c0cd4ee0934ac5405fc18ee45c03c.jpg

עריכה אחרונה על ידי Dani Cohen
שגיעה כתיב
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...