Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

עצות ודעות לפני קניית פולו 2020 ,אוטומטית עם ה115 כ"ס בעסקת מימון


SJon
 שיתוף
עוקבים 13

פוסטים מומלצים

בתאריך 23.9.2020 בשעה 18:10, Liel Baruch כתב:

לא הבנתי למה לשלם יותר על פולו מאשר איביזה או ארונה שיותר מאובזרות ממנה? בשביל גג שמש פנוראמי? כמובן שאם זה הרכב שליבך חפץ בו אז מבורך אבל אני אישית לא רואה סיבה לשלם על ״מותג״ שאתה מנחש שיהיה שווה עוד כמה אלפים בעוד 5 שנים.

 

בתאריך 22.9.2020 בשעה 15:10, SJon כתב:

למרות שהם באים מאותה קבוצה רמת איבזור\חומרים טובים פחות, הירדית ערך טיפה יותר גבוה מאצל הפולו בנוסף השם שמגיע עם נהגי איביזה לא עושה לה צדק 😜

זה על האיביזה והעל הארונה כמו שכבר אמרתי פה שינינו פה כבר קלאס של רכב, מחפש בגדלי הסופר מיני. אין שום קשר למותג כולם פה באותה קבוצה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 40
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

@SJon   פות"ש - לא אכנס לעניין בחירת הדגם. מה שמטריד אותי הוא עסקת המימון.   משום מה נראה לי שאתה בחור צעיר. כמובן שאין לי מושג מי אתה, בן כמה אתה, מה הצרכים שלך בהווה ובעתיד הנראה

לדעתי התמורה הנמוכה למחיר. במחירים זולים יותר יש לך את הקליאו אשר תהיה חזקה יותר, מאובזרת מאוד, בטיחותית. אופל קורסה גם הוא עם מנוע חזק יותר וגיר פלנטרי, אבזור טוב מאוד ונראית מצוין.

תראה, אתה בתחילת דרכך, וצריך להביא בחשבון את ההוצאות הצפויות לך בטווח 5-10 שנים, ולקבל את ההחלטות במסגרת תכנון כלכלי יותר מקיף. הקמת משפחה\הקמת עסק\רכישת דירה - אפילו לעבור לגור בדירה שכורה. תגלה שהרכ

הפולו והאיביזה זה בדיוק אות קלאס. אפילו מבחינת המידות - הפולו באורך 405 ס"מ והאיביזה 406 ס"מ. הארונה כבר סופרמיני גדולה (414 ס"מ), אבל יש לכך תמורה בעיקר בתא מטען מהגדולים בקטגוריה, למעשה מתחרה בזה של משפחתיות שארוכות ממנה ב-20 ס"מ.

 

נוחות זה עניין סובייקטיבי, תלוי בגב ובישבן שלך.

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הארונה היא בקטגוריה של פנאי קטן.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קרא לה איך שאתה רוצה, ובסופו של דבר להגדרות האלה משמעות  מוגבלת. מה שמשמעותי הוא שני דברים - הגודל החיצוני והחלוקה הפנימית. למרות שיש לי ארונה כבר 4 חודשים מעולם לא ישבתי במושב האחורי שלה אך נראה לי שהוא יחסית צפוף, לטובת תא מטען עצום (בקנה מידה של כלי רכב בגודל דומה). בכלל, אני מוצא את הארונה רכב לא נוח. לעומת זאת לפחות אשתי ואחד הבנים מאוהבים בה.

לא יודע :confused:

אבל רגע.... יש לי רעיון....

ארוץ לשאול את אישתי, היא טובה בזה. :lol:

מכוניות זה לא מעניין
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 22.9.2020 בשעה 14:45, yulianx כתב:

פוולסווגן זה מותג כמו רנו, מזדה, סקודה.. אך זה לא מרצדס או במוו, בטח שלא הפולו.

 

לכן לא בטוח שגם כיד שניה אנשים יעדיפו אותה על פני איביזה באמת אבזור fr שתעלה פחות.

 

האמת מנסיון שלי כאשר חיפשתי רכב יד שניה ופולו הייתה אחת הפיינליסטיות שלי- הן נמכרות במעל מחירות ורכב במצב סביר זה הגיע ל20-30% מעל מחירון יבש(הפולו שהתעניינתי בזמנו הייתה היאנג- 3דלתות, 1.4, שנתון בערך 2011)

בסוף כמובן לא קניתי פולו כי הVFM לעומת ה208 היה נמוך מאוד ביד השניה.

מה שאני בא להגיד זה אכן יש ביקוש יש לומר מוגזם לדעתי לרכבי VW מסיבה לא לגמרי ברורה(או שכן ברורה- חיבה של הישראלים למותג)

אם נדבר רגע על מספרים אז המחירון בזמנו היה איזור ה24-25K, ואקסמפלרים סבירים נמכרו סביב ה33-35K, אקסמפלרים פחות מושכים נמכרו סביב ה28-30K. ככה או ככה אין שום הצדקה לתמחורים האלו אבל כנראה שיש מי שקונה.

  • אהבתי 1

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שלום,

לא אתייחס לנושא המימון.

הייתי בהתלבטות על סופר מיני לפני שנה. 

בתחילה רכשתי סיטרואן C3 שלא היתה נוחה לי. סבלתי  מכאבים ברגל כתוצאה מתנוחת ישיבה לא נוחה.

לכתחילה רציתי פולו אבל ידנית ומשלא הצלחתי לשים ידי על אחת בצבע שרציתי, החלטתי על הסיטרואן ולאחר 4 חודשים הגיע הזדמנות לפולו ידנית חדשה  בצבע לבן ועשיתי את השינוי למרות הפסד כספי.

 

מלבד הגיר הידני והמנוע החלש יותר הרכב דומה ברמת הגימור (ללא גג שמש).

יש לי רק דברים טובים לומר על הרכב לאחר כ12000 קילומטר. 

איכות בנייה טובה יותר מכל צרפתית וקוריאנית שערכתי נהיגת מבחן עליהן. ובעיקר תחושת המוצקות והמרווח פנים. הרכב מרגיש משמעותית מסגמנט אחד גדול יותר. קרוב מאוד לגולף ובעצם בגודל של גולף 5. אנחנו משפחה עם ילדים בגילאי 6 ו10 והרכב מתנהג, מרגיש ומכיל בנוחות את הנוסעים+ מטען שצריך.

כאשר רכשתי את הפולו לא היו עדיין הקליאו והקורסה החדשות אך בפשטות- הן לא עושות לי את זה והפולו כן.

תקשיב לעצמך ולהעדפות שלך. מה שאחד אוהב וכותב לרוב לא מתאים לכולם ואני לא רואה פה עניין של VFM. זו החלטה שיש בה גם ממד רגשי ומציאת חן ואת זה אף אחד אחר לא יכול לכמת.

 

בהצלחה.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 23.9.2020 בשעה 18:21, Or.E כתב:

אני גם תכננתי לקנות פולו אבל כנראה מבטל אחרי שהשוויתי מול קורסה וקליאו שמגיעות הרבה יותר מאובזרות ועם מנוע חזק יותר
היתרון של הפולו זה המרווח פנים והיא בעצם הכי מרווחת ואישית גם אהבתי את העיצוב הפנימי מקדימה שנראה טוב והבידוד רעשים. 
הנה השוואה בין שלושת הרכבים 
https://www.icar.co.il/מבחני_רכב/מבחן_השוואתי:_רנו_קליאו,_אופל_קורסה_ופולקסווגן_פולו/
אם תעשה בהשוואה של ICAR גם תראה את הפערים באבזור

שווה אולי לחכות ולראות מה יגיע ב2021, הרכבים של 2020 משמעותית מאובזרים יותר במערכות בטיחות משנים קודמות אבל אף אחת מהם עדיין לא מציע חבילה מלאה מבחינתי, לכל אחד חסר משהו שיש לאחד מהמתחרים.

תודה כתבה מעולה!

לפני 12 דקות, OSאס כתב:

שלום,

לא אתייחס לנושא המימון.

הייתי בהתלבטות על סופר מיני לפני שנה. 

בתחילה רכשתי סיטרואן C3 שלא היתה נוחה לי. סבלתי  מכאבים ברגל כתוצאה מתנוחת ישיבה לא נוחה.

לכתחילה רציתי פולו אבל ידנית ומשלא הצלחתי לשים ידי על אחת בצבע שרציתי, החלטתי על הסיטרואן ולאחר 4 חודשים הגיע הזדמנות לפולו ידנית חדשה  בצבע לבן ועשיתי את השינוי למרות הפסד כספי.

 

מלבד הגיר הידני והמנוע החלש יותר הרכב דומה ברמת הגימור (ללא גג שמש).

יש לי רק דברים טובים לומר על הרכב לאחר כ12000 קילומטר. 

איכות בנייה טובה יותר מכל צרפתית וקוריאנית שערכתי נהיגת מבחן עליהן. ובעיקר תחושת המוצקות והמרווח פנים. הרכב מרגיש משמעותית מסגמנט אחד גדול יותר. קרוב מאוד לגולף ובעצם בגודל של גולף 5. אנחנו משפחה עם ילדים בגילאי 6 ו10 והרכב מתנהג, מרגיש ומכיל בנוחות את הנוסעים+ מטען שצריך.

כאשר רכשתי את הפולו לא היו עדיין הקליאו והקורסה החדשות אך בפשטות- הן לא עושות לי את זה והפולו כן.

תקשיב לעצמך ולהעדפות שלך. מה שאחד אוהב וכותב לרוב לא מתאים לכולם ואני לא רואה פה עניין של VFM. זו החלטה שיש בה גם ממד רגשי ומציאת חן ואת זה אף אחד אחר לא יכול לכמת.

 

בהצלחה.

אני לגמרי איתך, אני מבין על מה הם מדברים כי הפולו בהחלט יקרה ביחס למתחרות, והיא כבר נכנסת למחירי הפנאי הקטנים.

אבל אם אתה מחפש רכב בגדלי הסופר מיני אין יותר טוב מהפולו, זה לא שהמתחרות לא טובות, הן מעולות.

אבל לכל אחת יש את ההרגשה החסרה הזו, שאתה יושב בפולו גם בתור נוסע וגם בתור נהג אתה מרגיש שאתה נוסע על ענן עם שליטה מעולה ונוחות מדהימה.

ולכן המתחרות מגיעות בטיפה יותר זול והVFM יותר אטרקטיבי אבל ההרגשה זה לא אותה הרגשה (חייב לומר לא נסעתי בקורסה, אבל בהשוואה לקליאו נגיד שכן בדקתי).

כמו שאמרת בדרך יפה מאד; "זו החלטה שיש בה גם ממד רגשי ומציאת חן ואת זה אף אחד אחר לא יכול לכמת." והפולו בהחלט לקחה אצלי פה.

תודה!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 3 שעות, ik3 כתב:

האמת מנסיון שלי כאשר חיפשתי רכב יד שניה ופולו הייתה אחת הפיינליסטיות שלי- הן נמכרות במעל מחירות ורכב במצב סביר זה הגיע ל20-30% מעל מחירון יבש(הפולו שהתעניינתי בזמנו הייתה היאנג- 3דלתות, 1.4, שנתון בערך 2011)

בסוף כמובן לא קניתי פולו כי הVFM לעומת ה208 היה נמוך מאוד ביד השניה.

מה שאני בא להגיד זה אכן יש ביקוש יש לומר מוגזם לדעתי לרכבי VW מסיבה לא לגמרי ברורה(או שכן ברורה- חיבה של הישראלים למותג)

אם נדבר רגע על מספרים אז המחירון בזמנו היה איזור ה24-25K, ואקסמפלרים סבירים נמכרו סביב ה33-35K, אקסמפלרים פחות מושכים נמכרו סביב ה28-30K. ככה או ככה אין שום הצדקה לתמחורים האלו אבל כנראה שיש מי שקונה.

 או שיש צרכן נבון שיקנה משהן אחר, הרי פולו בסופו של דבר לא רכב פאר, לא הדור הקודם ולא הנוכחי.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אתה לגמרי צודק שפולו הוא לא רכב יוקרה הוא מעולה לא היה וכנראה שגם לעולם לא יהיה.

עם זאת  זה לא מונע מאנשים בארץ בפרט להתחייס לרכב(במידה רבה גם הגולף- אם לא יותר מפולו) כפאר היצירה, ובין אם בתור מוכרים או קונים, ולתמחר אותו בעשרות אחוזים מעל המחירון.

אישית לגמרי לא מבין את הנטיה הזאת, מצד שני אפשר לראות שגם היבואן דואג לטפח את התדמית- הזאת בדמות תמחור גבוהה בלפחות 10אחוז מעל המתחרות

  • אהבתי 1

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ולכן רואים את המכירות הנמוכות של הדגם.

היום:מיצובישי ספייס סטאר 2014 CVT וגם רנו קליאו 2012

לפני: פיאט פנדה 2011 ידני.

פעם: פיאט דובלו JTD 2002 ידני.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...