Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

גיפ רנגלר קצר


רק מיאטה
שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום,

 

בהמשך למחשבותי על כלי שטח למטרות טיולים משפחתים.

אשמח לקבל מידע על גיפ רנגלר קצר. שנתונים מ 2015 עד 2017

אשמח לשמוע על אמינות, אחזקה, טיפולים.

על יכולת שטח , אני בטוח שזה יספיק למה שאני מחפש.

אני מאמין שבמידה וארכוש התקציב יהיה גג שבגג סביב 200,000₪ עדיף הרבה פחות.

 

והשאלה הקלאסית וההבדל מאוד גדול. (אני יודע )

אני בטוח שגם גימני צורה חדשה, תיתן לי את מה שאני צריך בשטח.

ההבדל ענק במחיר  והאחזקה של גימני בהרבה יותר זולה. ( היה לי גימיני 15 )

השאלה כמה אני אבכה( או שהם יבכו ) , אם אני ישים 2 ילדים קטנים במושבי בטיחות מאחורה. אם בכלל נכנסים ?

 

אני מאמין שנרצה לעשות טיולים עם שינה בשטח, מידי פעם...

ואני דיי בטוח שכלום לא יכנס. ואני לא אחד שיודע לקשור דברים על הגג בצורה מתוחכמת. ידיים שמאליות...

 

מדובר כמובן ברכב שני במשפחה, שפחות ננהג בו.

 

אשמח לייעוץ...

 

תודה ושנה טובה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה מתכוון לטייל בהרכב משפחתי וגם לכלול לינה בשטח אז רק ארוך. כמו שציינת בצדק בקצר לא נכנס כמעט ציוד ולהכניס ילדים למושבים מאחור עם בוסטרים/ כיסאות דרך הדלת הקדמית זה סיוט.
מעבר לזה הארוך הררררבה יותר נוח מבחינת שיכוך בשטח ובכביש.
הארוך גם הרבה יותר סחיר 

הקפד לרכוש אקזמפלר כמה שיותר קרוב לסטוק (חלק גדול משפרים מגביהים וכו' ) משפיע על התנהגות הרכב ועל האמינות שלו - רכבים משופרים בכבדות מן הסתם עברו חיים קשים בשטח ובגלל עבודות הגבהה ושיפור לא איכותיות גם האמינות יותר בעייתית.

אחזקה לא יוצאת דופן לרעה מבחינת עלויות למעט עניין צריכת הדלק הגבוהה מאד.

אמינות- סבירה ומאד תלויה באופן בו תוחזק הרכב על ידי הבעלים הקודמים, אל תשכח שמדובר ברכב אמריקאי שעובד לעיתים קשה בשטח אז אל תצפה לרמת אמינות של לקסוס. 

אין "מחלות" אופייניות ותקלות ידועות מראש בשנתונים האלו למיטב ידיעתי למעט בעיית "רעד מוות" בגלל חופשים במערכת המתלים הקדמית - יכולות להיות נקודות כשל רבות. 

תקפיד לעשות בדיקה מקיפה של הרכב במוסך המתמחה ברנגלרים - מוסך נשר ומובך השלושה בתל אביב או מוסך ארז 4X4 בחולון.

אני מניח שכבר נהגת/ נסעת על רנגלר אם לא אז לפני שאתה מחליט על רכב כזה תעשה סיבוב - זה רכב ספרטני יחסית, המון רעשים שונים כולל רעשי רוח וכביש, היגוי מפוזר (סרן חי קדמי) ועוד - מוותרים די הרבה למען יכולות השטח העדיפות והאופציה לפרק את הגג. הרנגלר זו חווית נסיעה אחרת מכל רכב שטח לטוב ולרע וחייבים לעשות נסיעת מבחן כדי לבדוק אם מתחברים לרכב הזה.

בקיצור רק ארוך, כמה שיותר סטנדרטי ובדיקה מקיפה במוסך מתמחה.

בהצלחה.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ לקרוא היטב מה KOOKE רשם.

מהיכרות אישית, יש לו נסיון עצום עם הדגמים האלה, ואם הייתי לפני רכישה של אחד כזה הוא היה הכתובת הראשונה שלי להתייעצות. 

www.car-pad.co.il - טיפים, חדשות, השקות, מבחנים, ועוד. על מכוניות. רק על מכוניות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

Kooke תודה רבה על התשובה המפורטת.

 

הסתכלתי קצת ביד 2, המצב גרוע ממה שחשבתי.

לא נראה לי יהיה אפשרי למצוא דגם ארוך "סטוק " שנת 2016 עד 200,000₪

גם לדעתי קצר יהיה קשה מאוד.

אני לא חושב שכדי לי לרכוש פחות משנתון 16. ( ואת האמת זה הרבה כסף 200,000 בשבילי, מעדיף פחות )

ככה שאם אני ריאלי, יהיה קשה מאוד למצוא רכב כזה. בתקציב המוגבל שיש לי.

 

איזה עוד רכבי שטח אמיתיים אפשר לרכוש בסכום זה ? חוץ מהגימני הקטן, אני לא מכיר עוד רכבים שבסכום שאני מעוניין לרכוש, יתנו לי יכולת שטח אמיתית.

 

אני פחות מוטרד מתחושת נהיגה ברכב, כי הרכב ככל הנראה פחות יזוז ביום יום.

 

בסופו של דבר, אני מכניס גם למשוואה rzr 4 מקומות.

אומנם אני מוותר לחלוטין על יכולת נסיעה על הכביש, אבל אני מכניס יכולת שטח שונה ואדרנלין מסוג אחר.

ב 120,000 אפשר לקנות , 1000 סמ"ק כמעט חדש.

שונה לגמרי מרנגלר, אני יודע. אבל הרבה כסף פחות. ( או שבאחזקה ובביטוחים, אני יחזיר כבר את כל מה שחסכתי... )

 

תודה רבה

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

RZR זו חיה אחרת לגמרי - נטו לשעשועי שטח ולא טיולים. מחייב מנהלה ותכנון מסלולים שונה - מסלול מעגלי והגעה לנקודת ההתחלה על נגרר. 

 

מבחינת התקציב - משנת 2012 עד 2018 לא שונה הדגם- זה רנגלר JK עם מנוע 3.6 גיר אוטו' 6 הילוכים. אז אתה יכול לרדת בשנתון.

 

אל תתייחס למחירים המבוקשים בלוחות - תופתע לאיזה מחיר ממשי תצליח להגיע במו"מ ממשי לקנייה. התקציב שלך מספק בהחלט.

 

אני לא יודע מה רמת העבירות שאתה מתכנן לעשות ומה אופי הטיולים - תכלס בתקציב הזה יש לא מעט רכבי שטח ראויים - מיצובישי פאג'רו קינג, גרנד צ'רוקי, דיסקברי 4 וכמובן טויוטה לנדקרוזר. אם כי הטויוטה למרות שזה רכב מכובד בפני עצמו עם יכולות שטח לא מבוטלות לא מומלצת לטעמי מפני שהן נמכרות במחירים מאד מאד גבוהים ביחס לשנתון ולמצב הרכב.

 

גם הרנגלר נמכר במחירים גבוהים ובהרבה מעל המחירון אבל לפחות אתה מקבל רכב שטח מובהק עם העבירות הבסיסית הטובה ביותר מבין השאר.

 

מציע לך להיכנס לאתר ג'יפולוג - בפורום ייעוץ לרכישת רכב שטח יש שם שאלון שמגדיר למתייעץ מהם הצרכים - תעבור על השאלון הזה תענה בכנות לעצמך מה בדיוק אתה רוצה ומשם הייעוץ איזה רכב עונה לצרכים ולרצונות שלך יהיה יותר קל (זה גם יעזור לך לגבש לעצמך כיוון)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1307 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...