Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

4 שנים ו 60k ק״מ עם קליאו ספורט 2003 - אז כמה קשה זה לחיות עם צרפתייה חמה?


Or05230
שימו לב! השרשור הזה בן 1135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 32
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

רגע, לא הבנתי. מוכר?????

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, mcshmupi כתב:

למה קליאו 172 ולא 197?

ה 197 פחות מתנהגת ומתקשרת, בקליאו 200 (סוג של מתיחת פנים) הם סידרו כמה דברים והיא קצת יותר טובה, אבל הרגשת הקארט שיש ב 172 לא קיימת ב 197 באותה המידה.

 

לפני 13 דקות, EliC25 כתב:

רגע, לא הבנתי. מוכר?????

לא מספיק לך פיג׳ו גוססת? והתשובה היא לא בשלב הזה, אלא אם תגיע הצעה שלא אוכל לסרב לה...

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההגדרה הנכונה היא פיג'ו בהחלמה

  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתור בעלים לשעבר של הגרסא הנכונה (לפני מתיחת הפנים), לא חושב שקיים היום בישראל רכב שהוא יותר VFM. השדרוג ההגיוני הבא הוא בהחלט מיאטה או ברז.
הייתה תקופה שהייתי לוקח טרמפיסטים לאונ', אז אחרי שהם היו קצת מתבאסים שזה 3 דלתות - הם תמיד היו יוצאים מבסוטים (כי המושב האחורי נח) ולא מבינים איך האוטו עולה את פרויד על 60 בלי להתאמץ עם 2 נוסעים מאחורה ובגאז' מלא בעוד שהקליאו 1.2 של דוד שלהם לא מגיעה ל60 גם בירידה.
הכי זאב בעור כבש שיש - וזה מהדברים שהכי אהבתי ברכב הזה.

  • מעניין 1

 

בתאריך 13.7.2020 בשעה 17:22, pl7410 כתב:

זו בכל זאת מדינה שמסתמכת על טמטום כמשאב לאומי

 

לפני 5 שעות, HybridBoy כתב:

תיבה טובה סטייל DSG

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

זה היה רכב של חבר פורום NMP ביד הראשונה או השניה? 

מעניין שבספורט אחרי מתיחת הפנים ההגה ההידראוולי נשאר. בכל הגריסאות האחרות הוא הפך לחשמלי במתיחת הפנים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אכן הוא מכר למי שמכר לי.
ניתן להסב לגרסא החשמלית למען האמת. והיא יותר טובה כי אפשר לקנות נגד ולשנות את ההתנגדות, ההסבה מאוד נפוצה (ואם ידוע לך האם בארץ יש הגה חשמלי בקליאו דור שני, אשמח לדעת ואולי למצוא אחד מפירוק כדי לעשות הסבה).


Sent from my HD1900 using Tapatalk
 

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כתיבה יפה ומפורטת ונראה שאתה אוהב את הרכב רק דבר אחד קפץ לי וזה התיאור של המנוע כפנינה . הוא לא, במקרה הטוב הוא אנמי עם ה 20 קגמ שלו במיוחד בהשוואה למנועים מודרנים לגבי ההתנהגות לא מתווכח איתך. 

גם ה 1 ל 18 נשמע לי אופטימי מידי.

😈Seat Leon Cupra 280😈

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ההבדל הכי מהותי בין ה-Mk1 ל-Mk2 הוא מידות הגלגלים. פחות לחימת הגה עם הג'אנט 16, אבל גם פחות תחושה וזריזות בהיגוי. מיותר.

יש שלוש מכוניות בהיסטוריה שלי שהייתי חוזר אליהן היום, אם אפשר היה לקנות כחדשה. מקום שני זו הקליאו ספורט Mk1. לרכב היו שני חסרונות, מקרקש, ו-ABS שמופעל במהירויות נמוכות שלא לצורך. כל השאר סבבה.

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

uʍop ǝpısdn sı ɹǝʇndɯoɔ ɹnoʎ sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא הבנתי למה הוחלפו מזרקים ומה זה נועד למנוע.

ואיך הגודל של ההגה? הוא עצום או נראה כך בתמונות רק.

רכב שכיף לראות על הכביש :)

עריכה אחרונה על ידי Potato

Ford Fiesta 2014- Manual 1.25

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1135 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...