Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

האם היברידיות נטענות הן בלוף?


eladts
 שיתוף
עוקבים 3

Recommended Posts

לאחרונה התפרסם מחקר שטוען שהנתוני הזיהום וצריכת הדלק הרשמיים של היברידיות נטענות הם לא ריאלים. הן אומנם יותר חסכוניות ופחות מזהמות מהיברדיות רגילות, אבל ההבדל הרבה יותר קטן ממה שניתן לשער מהנתונים הרשמיים. למרות שאני מסכים עם הטענה, אני חושב שיש מקום להיברדיות נטענות כשלב במעבר למכוניות חשמליות טהורות. מי שקונה מכונית היברידית נטענת מתרגל לטעינה כאשר הוא משוחרר מחרדת הטווח. כאשר הטעינה תראה לו טבעית הוא יהיה בשל לקנות מכונית חשמלית בפעם הבאה.

 

https://www.bbc.com/news/science-environment-54170207

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לי מוזר שבתקן wltp דילגו על הנושא הזה, הכוונה היא שאין חובה להציג את צריכת הדלק כאשר הסוללה התרוקנה, מצב היברידי רגיל, וזה ברור שהיא פחות טובה בשל תוספת המשקל המשמעותית לדגם. 

 

מצד שני זה פתרון ביניים אידיאלי, כל עוד הטווח החשמלי הוא מעל הנסועה היומית של המשתמש שכן אז זה השימוש הוא כרכב חשמלי לכל דבר ועניין בלי חרדת הטווח או ההרגשה שצריך תמיד להיות מודע למצב הטעינה. 

 

וכן, זה בהחלט יכול לעודד צרכנים לבחור ברכב חשמלי מלא כרכב הבא שלהם כאשר יגלו שהשד לא כזה נורא. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

צריכת הדלק או הטווח החשמלי הרשמיים הם תמיד לא ריאלים ויותר טובים על הנייר מאשר במציאות, גם ברכבי בנזין וגם בהיברידים או חשמליים מלאים. 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

היברידי זה בכללי שלב ביניים בין תבערה פנימית לחשמלי.

 

לדעתי כשימצאו דרך לייצר מספיק סוללות (או פתרונות ייצור ואגירת חשמל אחרים) וחשמלי יהפוך למיינסטרים, ייצור של היברידיות ייפסק מהר מאוד, וזה יהפוך להיסטוריה רחוקה ונשכחת יחד עם קרבורטור ודיסטריביוטור.

 

לגבי היברידית נטענת - גם אני הבנתי שחיסכון בפועל של זניח לעומת היברידית רגילה מאותו דגם (נירו הייבריד מול נירו פלאג אין למשל), ולא שווה את ההבדל של 10-20 אחוז במחיר.

 

הבנתי גם שאם לא מטעינים את זה, היא אפילו פחות חסכונית, כי למנוע בנזין הרבה יותר יקר להטעין את הסוללה

עריכה אחרונה על ידי vadim6385

X 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ההיברידיות פלאג אין הן בהחלט שלב ביניים בדרך לחשמלי מלא. 

אני יודע שטלקאר מורידים לכביש עד סוף השנה לא מעט יחידות של נירו פלאג אין. 

בחנתי את הרכב הזה אצלי במשך שלושה ימים, צריכת הדלק עם הרכב היתה פסיכית. 

התקנתי כבל מאריך עם שקע טעינה.

הנסיעה לעבודה וחזרה לוקחים 28 ק"מ לכיוון דרך כביש 4, ואם אני חוזר על כביש 6 אז 37 ק"מ. 

הטווח הריאלי הוא כ 50 ק"מ.

זה אומר את כל הדרך לעבודה הוא נסע על חשמל, ולקראת סוף הנסיעה חזרה הביתה, נגמרה הסוללה הרכב הפך להיברידי.

הגעתי הביתה - חיברתי חזרה לטעינה. סידורים, חוגים, קפיצה לפה או לשם, רק על חשמל. 

צריכת הדלק היתה פסיכית, פעם אחת 120 ק"מ לליטר, פעם שניה 249 ק"מ לליטר. 

זו גם צריכה ריאלית לחלוטין למי שיטען אותו. 

 

הנירו פלאג אין הוא GAME CHANGER בשוק הרכב אצלנו, והשמועות הן שיהיו דגמים נוספים מבית יונדאי וקיה. 

 

החסכון מול רכב היברידי הוא ממש לא זניח, בעוד שנירו/איוניק/קונה היברידי יעשו כ 20-25 ק"מ לליטר, הנירו פלאג אין יעשה לאורך זמן יותר מפי שתיים. 

ראשית.JPG

IMG_2323.JPG

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 שעות, ch2856 כתב:

לי מוזר שבתקן wltp דילגו על הנושא הזה, הכוונה היא שאין חובה להציג את צריכת הדלק כאשר הסוללה התרוקנה, מצב היברידי רגיל, וזה ברור שהיא פחות טובה בשל תוספת המשקל המשמעותית לדגם. 

 

בתקן EPA מודדים בנפרד את צריכת החשמל במצב חשמלי מלא ואת צריכת הדלק במצב היברידי. זה הרבה יותר הגיוני והוגן. בתקן WLTP איכשהו משקללים בין שני המצבים, אבל השקלול הזה תלוי באופן השימוש ולכן די חסר משמעות.

 

לפני 11 שעות, bobi כתב:

צריכת הדלק או הטווח החשמלי הרשמיים הם תמיד לא ריאלים ויותר טובים על הנייר מאשר במציאות, גם ברכבי בנזין וגם בהיברידים או חשמליים מלאים. 

 

תקן EPA יותר מחמיר מ-WLTP בדרך כלל ובהרבה מכוניות ניתן להשיג תוצאה יותר טובה מהתקן בנהיגה רגועה. בהיברידיות נטענות יש את הבעיה נוספת שתקן WLTP מנסה לשקלל בין המצב החשמלי למצב ההיברידי. השקלול הזה יכול להתאים למציאות למי שרוב הנסיעות שלו קצרות, אבל למי שרוב הנסיעות שלו הן מעבר לטווח החשמלי באופן ניכר הוא יתן מספרים לא ריאליים. יש גם אנשים שקונים היברידיות נטענות בגלל הטבות המס אך לא מטעינים אותן כלל ואז כמובן שהשקלול אינו נכון.

 

לפני 10 שעות, vadim6385 כתב:

הבנתי גם שאם לא מטעינים את זה, היא אפילו פחות חסכונית, כי למנוע בנזין הרבה יותר יקר להטעין את הסוללה

זה לא שמנוע הבנזין יטעין את הסוללה במלואה בהיברידיות נטענות אם לא מטעינים אותן מהשקע. יש מספר היברדיות נטענות, בעיקר אירופאיות, שיש בהן מצב כזה אבל צריך לבחור בו במודע. בשימוש רגיל אם לא מטעינים מהשקע היברדיות נטענות פשוט ישתמשו בחלק קטן מאוד מקיבולת הסוללה לצורך הפעולה ההיברדית, אבל יסחבו את כל המשקל של הסוללה הגדולה. זה מה שיגרום להם להיות פחות יעילים מדגם היברידי לא נטען מקביל.

עריכה אחרונה על ידי eladts
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...