Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 3 חודשים עם מערכת מובילאיי.


ברווז
שימו לב! השרשור הזה בן 1315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 15 שעות, pooh-bear כתב:

 אלא בהתראה שתוכננה להגיע מאוחר (כדי למנוע התראות יתר).

פו הדב, התייחסתי בציטוט לחלק הספציפי הזה בהודעה שלך- הבנתי את כוונתך.

 

לפני 6 שעות, sperial כתב:

אם זמן התגובה קצר לך אתה יכול להאריך אותו בהגדרות המערכת. רק שזה יבוא על חשבון מספר ההתראות.

אם אפשר להאריך,  אפשר גם לקצר- אתה טוען שיש אפשרות לגרום לפחות התראות? איפה חותמים?!?!

לפני 4 שעות, SchnitzelLova כתב:

נהג שהמערכת כל הזמן מצפצפת אצלו הבעיה היא לא במערכת אלא בנהג. 

נתחיל מנקודה ברורה כשמש וכואבת להפליא: המערכת מצפצפת כשהיא רואה רכב במרחק של פחות מ-2 מטרים, ונותנת התראה ויזואלית על כך. בפועל, מי שלימד אותה מהו אורך של מטר, כנראה השתמש ביחמ"ד אמריקאי ועשה המרה שגוייה לפי ערך חישובי של 5 מכונות כביסה, פחות אורך של עז(בוגרת) אחת, לחלק לכח העילוי של זחל גחלילי בזמן ביצוע סבסוב, ואת התוצאה הכפילו במספר הנרגילות שיש למרבה רגליים מצוי  של ארץ הפלאות.

או, בקיצור, כשיש מלפני 5-6 מטרים ריקים, היא עדיין מצפצפת התראה של פחות מ-2 מטר.

"הולכי רגל רפאים" קופצים לי לכביש תדיר גם כן. אני לא רואה אותם. הנהג בנתיב לידי לא רואה אותם. החתול מתחת למכונית החונה לא רואה אותם. האנשים בתחנת האוטובוס לא רואים אותם. כשאני עובר דרכם, אני עדיין לא רואה אותם. רק המובילאיי רואה אותם, וצועקת יחד עם חיווי ויזואלי ענק בדמות רמזור אדום להולכי רגל עם הצורה של הירוק להולכי רגל (הולך ולא עומד).

המערכת גם לא מיטיבה להתמודד עם זיהוי נתיבי נסיעה דהויים, מעניין מה יהיה בחורף כשלא רואים את הנתיבים כלל בגשם.

 

ואני תוהה (ברצינות) איך המערכת יודעת להבדיל בין אופנוע להולך רגל, מבחינה טכנית. הסתקרנתי לגבי זה.

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא מצליח להבין דבר.

אם המערכת כל כך מפריעה למה אי אפשר להסיר אותה?

 

מסירים את המערכת ונוסעים לעמדה 1 לאשר שהיא לא קיימת וחוזרים לרמת ביטוח 1 או מה שהיה קיים לפני המערכת.

זה אפשרי ?

 

נגיד אני קונה רכב ורואה שהמערכת מותקנת ונוסע לחברה להסיר אותה, האם זה אפשרי?

 

טל.

עריכה אחרונה על ידי BRAVO_SX
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 42 דקות, ברווז כתב:

נתחיל מנקודה ברורה כשמש וכואבת להפליא: המערכת מצפצפת כשהיא רואה רכב במרחק של פחות מ-2 מטרים, ונותנת התראה ויזואלית על כך.

 

המערכת לוקחת בחשבון גם את מהירות הנסיעה שלך ומחשבת לפי זה את זמן התגובה המינימלי שתצטרך במידה והרכב לפניך יבלום. 

 

ציטוט

או, בקיצור, כשיש מלפני 5-6 מטרים ריקים, היא עדיין מצפצפת התראה של פחות מ-2 מטר.

 

או שהמערכת אצלך חייבת כיול מחדש או שאתה נוסע מהר. 

 

ציטוט

"הולכי רגל רפאים" קופצים לי לכביש תדיר גם כן. אני לא רואה אותם. הנהג בנתיב לידי לא רואה אותם. החתול מתחת למכונית החונה לא רואה אותם. האנשים בתחנת האוטובוס לא רואים אותם. כשאני עובר דרכם, אני עדיין לא רואה אותם. רק המובילאיי רואה אותם, וצועקת יחד עם חיווי ויזואלי ענק בדמות רמזור אדום להולכי רגל עם הצורה של הירוק להולכי רגל (הולך ולא עומד).

 

אף פעם לא קרה לי. המקרים היחידים שהמערכת צפצפה על הולכי רגל הייתה כאשר נסעתי בתוך מעגל תנועה והמערכת חשבה שאני עומד לעלות על הולך רגל. מניסיון רב שנים של נסיעה באוטובוסים אצלם המערכת מצפצפת כאשר הם מתקרבים במהירות לתחנה. 

 

ציטוט

המערכת גם לא מיטיבה להתמודד עם זיהוי נתיבי נסיעה דהויים, מעניין מה יהיה בחורף כשלא רואים את הנתיבים כלל בגשם.

 

לא יודע. 

 

ציטוט

 

ואני תוהה (ברצינות) איך המערכת יודעת להבדיל בין אופנוע להולך רגל, מבחינה טכנית. הסתקרנתי לגבי זה.

 

לא יודעת. אבל מה זה משנה? אין לך רישיון לדרוס אף אחד מהם. 

עריכה אחרונה על ידי SchnitzelLova
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, BRAVO_SX כתב:

אני לא מצליח להבין דבר.

אם המערכת כל כך מפריעה למה אי אפשר להסיר אותה?

 

מסירים את המערכת ונוסעים לעמדה 1 לאשר שהיא לא קיימת וחוזרים לרמת ביטוח 1 או מה שהיה קיים לפני המערכת.

זה אפשרי ?

 

נגיד אני קונה רכב ורואה שהמערכת מותקנת ונוסע לחברה להסיר אותה, האם זה אפשרי?

 

טל.

אי אפשר, היבואן קיעקע את המערכת כחלק מהרישוי ייבוא - משמע הוא רשם הרכב מיובא ככה ברמת הקוד במשרד התחבורה.

Mazda 3 touring 5 doors 2.0 6MT 2014 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 1 שעה, SchnitzelLova כתב:

 

המערכת לוקחת בחשבון גם את מהירות הנסיעה שלך ומחשבת לפי זה את זמן התגובה המינימלי שתצטרך במידה והרכב לפניך יבלום. 

 

לא חשבתי על זה.

לפני 1 שעה, SchnitzelLova כתב:

או שהמערכת אצלך חייבת כיול מחדש או שאתה נוסע מהר. 

 

היא חייבת כיול מחדש... בלי קשר לזה שאני נוסע מהר. היא מתריאה ויזואלית 2 מטר גם כשיש הרבה, הרבה יותר מזה. היא כנראה משתמשת להמרת הנתונים בחוק 34 במקום בחוק ביר-לאמבירט או  או משהו...

לפני 1 שעה, SchnitzelLova כתב:

אף פעם לא קרה לי.

קורה יותר מדיי.

 

לפני 1 שעה, SchnitzelLova כתב:

לא יודעת. אבל מה זה משנה? אין לך רישיון לדרוס אף אחד מהם. 

החתימה הישנה שלי הייתה, "ברווז הוא לא עוף דורס". הזכרת לי את זה :lol:

ערוץ היוטיוב שלי: BuildiT - DIY Israel.

מעוניינים לעזור לחתולי הרחוב? מחפשים מתנה מיוחדת?

סבונים 100% טבעי ובעבודת יד- כל ההכנסות קודש לטיפול בחתולים. דברו איתי.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצפצפת והתלונות מקורן (כמה לא מפתיע) בהתקנה חאפרית כמקובל במקומותינו.

חבר שהיה מודע לעניין ישב בזמן ההתקנה על הוורידים של המתקין ווידא שהוא עובד לפי הספר ולא מחפף.

התוצאה: מערכת כמעט ללא התראות שווא שמציגה נתונים אמיתיים: שתי שניות הן שתי שניות ולא "בערך".

  • מעניין 2

יש צורך רק בחמש אצבעות כדי לנהל את הגלקסיה, ורק בשלוש־עשרה אצבעות על מנת לשלוט ביקום. -- דוד אבידן

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש לפעמים קטעים מעצבנים שלה בעיקר שנוהגים בכביש עם הרבה רכבים חונים אבל בסה"כ כלי עזר טוב. פעם אחת גם הציל אותי מתאונה ועגמת נפש רבה.

מה שכן אם הסימנים על הכביש דהויים ובעיקר בחורף אין תגובה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 17.9.2020 בשעה 08:04, bobi כתב:

המובילאי זאת קומבינה שיש ברכבים של יבואנים שמנסים לחסוך כמה שקלים על המערכת המקורית של היצרן של הרכב. אין כיום יצרן רכב שלא נותן חבילת בטיחות מלאה בכל הדגמים שעברו תקינה אירופאית או אמריקאית שכוללת התראות וגם תיקון אקטיבי.

בוודאי שיש.

סיאט ארונה למשל, לא זמינה באירופה עם מערכת מקורית. יש בקרת שיוט אדפטיבית, בלימה אוטונומית, זיהוי רכב בשטח מת ותנועה צולבת (ברמות הגימור הגבוהות ובארץ ב-FR), אבל אין מערכת לזיהוי או לתיקון סטייה מנתיב. נכנסתי לאתר של סיאט באנגליה (כי זה הכי קל מבחינת שפה) ואין ברמת הגימור הגבוהות את האופציה הזו בכלל.

האיביזה גם ככה.

כמדומני גם הפאביה - אותו סיפור.

 

מה שאני לא מבין זה למה לא משתיקים לי את ההתראות ברכב שלי (ארונה) על התקרבות לרכב. יש לי מערכת מקורית מהיצרן שיודעת גם להתערב במידת הצורך (בלימה אוטונומית), מבחינתי הדבר היחיד שהמובילאיי היה צריך להתריע עליו ברכב שלי זה על סטייה מנתיב.

 

מה שכן, בארונה יש מובילאיי 630. אני לא יודע מה מותקן אצל אחותי ברכב, אבל המובילאיי שלה הרבה יותר מעיק.

עריכה אחרונה על ידי dorsht

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני קניתי סיטרואן C1 2017 עם מובילאיי - גם יצאתי מנקודת הנחה שזה מיותר וחבל שעשו נזקים כדי להתקין את זה.

נתתי לזה סיכוי, אז דווקא זה לא מצפצף על הולכי רגל פאנטום ושום תופעה אחרת זה באמת עובד בדיוק מתי שנראה שתכננו. אבל זה שיגע אותי בארץ הרי כולם זוחלים בכבישים מהירים ולא בנתיב הכי ימני, אז יוצא שתמיד כל עקיפה בכביש מהיר יוצא שבסוף העקיפה אני דיי קרוב למישהו מאחורה ואז רק פותח מרווח. וכללללל עקיפה כזאת זה מצפצף, 1000 פעם בנסיעה, חלאס, אני יודע שעקפתי קרוב דייי.

גם לפעמים לפני עצירה ברמזור כשאני כבר מאוד איטי, אני לא מאלה שעוצרים ברגע האחרון דווקא ממש ההפך, זה מצפצף לי כי אני זוחל להתקרב למי שלפני. מה זה לא רואה שהאטתי מאוד?

בקיצור בימים האחרונים תמיד מכבה את זה בהתחלת הנסיעה, וכשירגעו לי העבודות על הפונטו אני אחפש איך לנתק את זה לתמיד ובהמשך נוריד כמה מאות גרמים מהאוטו.

 

(במודל 2017 מותר להעיף את זה מבחינת משרד התחבורה או שצריך להפעיל את זה לטסט?)

עריכה אחרונה על ידי liorwohl

Citroen C1 2017 ידנית (ליום יום) | Fiat Punto Cabrio 60s 1995 (לא ברור למה 😅)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אם זה מופיע כחלק מהאבזור הבטיחותי של הרכב (מה שסביר להניח שקורה), לא, אי אפשר לפרק. (אפשר, אבל לא כדאי מטעמי ביטוח ואולי גם מבחינת המבחן השנתי)

בעבר: Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7 | Toyota Corolla Hybrid Limited

בהווה:  Tesla Model 3 Highland SR | Mitsubishi Space Star Supreme

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1315 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...