Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מה גורם לסוללה של שלט להתרוקן במהירות? (פריקת חשמל)


yogev20
 שיתוף
עוקבים 9

פוסטים מומלצים

עדכון. (למען מידע למי שיתקל באותה תופעה)

 

במשך כל התקופה הזו אני מנסה לסדר את המפתח חכם בכל השיטות. פחתי שוב, ריססתי ספרי מגעים

עברי טוב טוב עם אלכוהול, יבשתי טוב, אחרי שבוע שוב הסוללה התרוקנה. פני לכמה מנעולנים ליד הבית, לא יודעים.

ניסיתי כמה סוגי סוללות מחברות שונות, אותה תופעה.

 

פניתי לאלקטרוני שאני מכיר טוב, אין לו מושג. (עכשיו יותר קשה למצוא מישהו) סדרת טלפונים לעוד כמה, אומרים רק מפתח חדש.

עלות,  850 ש"ח. מעבדה מתל אביב טוענת שהיא יכולה לנסות לסדר (להשאיר את המפתח חכם אצלם שבוע) אם משתדר, 380 ש"ח

אם לא, 780 ש"ח חדש מינוס 350 ש"ח השתתפות של AIG לטענתם. ( יש סעיף בביטוח על השתתפות  על מפתח חכם לטענתם)

 

אמרתי נעשה ניסיון אחרון אצל מוסכי היבואן, בדקו אמרו שאין כלום רק שהסוללה לא טובה (כביכול סוג לא איכותי) החליפו ללא עלות סוללה

אחרי שבוע שוב אותה תופעה. מחיר מפתח חדש אצל היבואן, 1350 ש"ח, התקשרתי למוסך אחר שהמחיר אמור להיות זהה, מסתבר שגם 

במוסכים של יבואן יש הפרשים. ( 1180 ש"ח)

 

לא הרמתי ידיים, מנסה למצות את כל האפשריות לסדר את המפתח חכם בעלות סבירה בלי החלפה, כי סביר להניח שיש שם פריקת חשמל

למרות שאין קורוזיה בפנים. שבוע הבא אמשיך לנסות בעוד מקומות. 

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש שם איזשהו צרכן על המעגל שמושך זרם. יהיה קשה לאתר אותו אבל כנראה שהרכיב שצורך את הזרם הזה מתחמם.
השאלה אם זה יספיק ע"מ לזהות עם הרגשה באצבע או שתצטרך מצלמה טרמית.
מהיכן אתה בארץ?

Sent from my PH-1 using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ברור לי שיש צרכן זרם במעגל חשמלי, איך לאתר אותו, זו הבעיה שאני מנסה לגלות (לא אישית) כדי למנוע רכישת מפתח חכם.

זה גם עניין של סקרנות לא רק עלות כללית. גר בלוד.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יכול להיות שהכפתורים נלחצים בטעות בכיס וכך הסוללה מתרוקנת?
תחליף סוללה ותשאיר אותו בבית לשבועים ובזמן הזה השתמש בשלט החלופי.

לגבי מפתחות ושלטים, יש באיביי לרוב מפתחות ושלטים חלופיים עם הצ׳יפ המתאים בהרבה פחות כסף.
עדיין תצטרך מנעולן לקידוד ושכפול מכני של המפתח.

אגב סוללות-
אני משתמש ומרוצה מ GP , דורסל, טושיבה, ואנרג׳ייזר וגם פנסוניק.
מבחינתי אלו סוללות טובות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כתבתי שהסוללה מתרוקנת בגלל בעיה בפריקת חשמל. אין קשר לכפתורים לחוצים. (שלט תלוי על הדלת שבוע)

השתמשתי בכל הסוגים כולל GP. שוב ,אין קשר לסוללה איכותית, אחרת המפתח החכם השני היה חווה את אותה תופעה.

השאלה כמה יעלה לאחר קידוד של מנעולן. אולי ההפרש לא משתלם. (לא בדקתי, ואין לי ניסיון עם מפתחות חכמים תחליפים)

 

תודה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נתקלתי בזה כמה פעמים עם שלטים של כניסה לחניון.

יש רכיב על המעגל שצורך זרם במנוחה ומרוקן את הסוללה.

אפשר לנסות לבדוק את זה עם פלוק על רגישות מקסימלית.

לדעתי אלקטרונאי טוב, שיודע מה הוא עושה יכול לתקן את זה.

אולי יש גם אפשרות (עשיתי את זה עם כרטיס חכם של רנו)

לקנות מעגל גלם, ולהעביר אליו את הצ'יפ.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

זה מה שאני מחפש אלקטרוני טוב, מעט קשה בתקופה הזו. (אבל אין לחץ כי יש שלט אחד תקין) אני אישית לא יודע  איך לבדוק.

לגבי הצ'יפ, נשמע מעניין, איך צריך למצוא אחד תואם ברשת, ולעשות את כל ההתאמות הרצויה. (במידה וצריך)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תוכל להעלות תמונה ברורה (רצוי מאוד אפילו) של המעגל כולל כל סוג כיתוב שעליו?

Sent from my PH-1 using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אני לא יכול לפתוח אותו לצד הפנימי, שם נמצא הכרטיס, כמעט נשבר לי המכסה שניסיתי לפני חודש. 

מה שגלוי רק הצד של ההלחמות.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אהה נו, אם ככה אי אפשר בכלל להתחיל.

Sent from my PH-1 using Tapatalk

Putting a rear-spoiler on a front-wheel drive car. Yeah, that's gonna help

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הייתי אצל מתקין רכבים שמבין באלקטרוניקה, פירק את המפתח, אראה לי את הכרטיס שנראה ללא קורוזיה

אך לטענתו יש בצדדים שאריות ממש מזעריות של קורוזיה -כלומר אין מה לעשות כי זה נמצא בתוך הנגדים

ושם בדיקה לא תאפשר לו לדעת היכן הבעיה של פריקת מתח. 

 

בתוך שניות נזכרתי שאני יכול לצלם את זה, כבר הרכיב בחזרה. שאלתי איך פותחים, אמר מסומך כפי ששיערתי. (כי הרי ניסיתי)

 

סתם מעניין אותי אם אפשר לקנות רק את המעגל הפנימי חדש, לביא למשהו שירכיב ויעשה קידוד. (250 ש"ח)

השאלה איך מתחילים לחפש את המעגל הנ"ל, אולי לפי דגם רכב או סוג שלט. (חבל שלא ביקשתי שישאיר פתוח)

 

אני רק מעלה מחשבות שיכולות לחסוך הרבה כסף לי ובעתיד למישהו אחר. להזכירכם, 1280 ש"ח

  מפתח חכם אצל היבואן, מעט פחות בשוק החופשי.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...