Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיאט לאון סטיישן


orel40401
 שיתוף
עוקבים 8

פוסטים מומלצים

היי. אחרי 5 שנים עם טידה והוצאות על צירייה, סליל הגה, וביטול רדיאטור חימום. סה"כ מרוצה מהתקלות שלא גרמו לחודש קשה.

אחרי רכב "משעמם" חיפשתי רכב יותר מאובזר מעניין בעיקר סטיישן. בשורה התחתונה לאון הכי משכה אותי. מה שהכי מוזר לי שאני כמעט ולא נתקל בה בכביש.

בחיפוש ביד 2 כולן ליסינג או בעיקר השכרה לשעבר, וזה מדליק לי נורה אדומה. בהתייעצות עם הסביבה יש סלידה אוטומטית מרכבי צמפיון אם באמינות ואם במחירי חלפים. 

אם יש למישהו נסיון אשמח לשמוע על חסרונות/תקלה/מחלה (על DSG 7 קראתי מספיק). וגם אם האמינות לא בשמיים אם עדיין מרוצה מהבחירה ומהרכב

תודה אוראל

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

רוב הלאון סטיישן אכן נמכרו בעיקר לשוק המוסדי.

המפרט שלה היה ליסינג קלאסי בעוד לפרטיים הוצעה בעיקר ההאצ'בק.

 

אבל בשנה האחרונה חודש הייבוא של הלאון סטיישן והיא נמכרה באופן שקט עם מנוע 1.4 ומערכות בטיחות.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם אתה חובב סטיישנים "מעניינים", תנסה לחפש סובארו לבורג.

 

כחדשה היא היתה לא משתלמת בעליל (מחיר מופקע). כיד 2 היא מציאה.

לפני מס' שבועות כמעט קניתי לבורג יד 2 עם ק"מ נמוך ב-65K ש"ח (בסוף ירדתי מזה כי החלטתי שאני רוצה משהו "אחר"). היא נמכרה די מהר, אגב.

 

הנעה כפולה, 170 כ"ס, 25 קג"מ ומאובזרת בצורה טובה (יחסית לסובארו :D ).

ייקח לך זמן למצוא, אבל זה שווה.

  • אהבתי 1

Mazda 6 2.5L Premium Plus

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האמת שאם לא היית מספר לי על הלבורג אין מצב שהייתי שומע על הרכב. בחיפוש דרך יד 2 / פייסבוק לא מוצעת אפילו אחת למכירה. 

לצערי אין לי כלכך זמן לחכות שתעלה מודעה, אני עם רכב חלופי לעוד שבוע.. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, orel40401 כתב:

האמת שאם לא היית מספר לי על הלבורג אין מצב שהייתי שומע על הרכב. בחיפוש דרך יד 2 / פייסבוק לא מוצעת אפילו אחת למכירה. 

לצערי אין לי כלכך זמן לחכות שתעלה מודעה, אני עם רכב חלופי לעוד שבוע.. 

 

אכן, הן די נדירות.

כרגע אין אף אחת בלוחות, לפני מס' שבועות היתה אחת שמצאתי ביד2 (שבאופן משעשע מהתמונות ביד2 הבבנתי שהמוכ עובד בחברה שאני עובד בה).

 

בכל מקרה, תיאלץ לחכות עכשיו 3 שבועות לפחות...

Mazda 6 2.5L Premium Plus

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע לאמר לך לגבי הסטיישן ספציפית, אבל אני עם לאון 2017 (מנוע 1.8) ועד היום ללא שום תקלה (טפו טפו). רכב מאובזר, כיפי, חתיך ונוח לנסיעות יומיומיות. גם לגבי הגיר אני לא חושש כי בקרוב מאוד יאושר הסכם הפשרה הנוסף עם צ'מפיון שיעניק לי שנת אחריות נוספת על הרכיבים הבעייתיים בגיר.

בקיצור, ממליץ. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

דווקא לאון סטיישן לא נמכרה במפרט ליסינג קלאסי, יש לה גג פנורמי, בקרת אקלים מפוצלת, חישוקים קלים ומולטימדיה שלא היו סטנדרט בחלק מהמתחרות בזמנו.

היא פחות פרקטית מאוקטביה אבל זולה ונפוצה ממנה.

רוב הרכבים כבר עברו יד מחברות הליסינג לבעלים פרטיים. חפש רכב עם היסטוריית טיפולים מסודרת לפחות בשנתיים-שלוש האחרונות, לא הייתי מוותר על זה.

בנוגע לאמינות, אני מבין שאתה כבר מודע לבעיות הפוטנציאליות אז אתה יכול לחפש רכב שכבר עבר אותן וטופל, אבל בתנאי שטופל כראוי במוסך של צ'מפיון או במוסך מתמחה וואג. לחלופין אתה יכול לחפש רכב במחיר נמוך יותר ולקחת בחשבון יישור קו וטיפול בבעיות.

יש לא מעט מוסכים פרטיים שמתמחים בתוצרת פולקסווגן לסוגיה ועושים את זה במקצועיות ובמחירים נוחים יותר ממוסכי צ'מפיון כך שעלות האחזקה הופכת לסבירה.

 

אופציה נוספת לסטיישן מעניינת - פוקוס 1.5 טורבו טורר. האבזור בסדר, לדעתי היא נראית לא רע אחרי מתיחת הפנים, במיוחד בדגם המאובזר עם הג'אנט הגדול. היא פחות מרווחת ופרקטית מהלאון אבל חזקה יותר, התנהגות הכביש שלה מהנה יותר ויש לה גיר אוטומטי סטנדרטי.

  • רעיון טוב! 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 2 שעתיים, Mike808 כתב:

ויש לה גיר אוטומטי סטנדרטי

החל מאיזה שנים מדובר על גיר אוטומטי? האם זה הגיע אחרי הרובוטי הבעייתי?

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ב-2015 עברה הפוקוס מתיחת פנים והגיעה עם מנוע טורבו בנזין 1.5 ליטר וגיר אוטומטי פלנטרי 6 הילוכים. היא זריזה והגיר לא רע אבל היא לא חסכונית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ממליץ על מאזדה 6 סטיישן משנת 2014 ומעלה. רכב מהנה לנהיגה ונוח מאוד.
תא מטען אמנם לא ענק אבל מאוד נוח להטענה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שנה טובה 😀

בפיג'ו אין ספק שזה הכי VFM .הסתכלתי עליה בהתחלה לא יודע להסביר למה לא מביא אותה. לפי הבנתי תפעול המזגן מתבצע דרך מערכת המולטימדיה, משהו שאני לא מעוניין בו.

לא זכרתי את הפוקוס למרות שגיסי החזיק אחת עד לא מזמן (עם הגיר הבעייתי), אופציה מעניינת תודה.

עקבתי הרבה זמן אחרי מאזדה 6 ביד 2. כשבדקתי לא היו מודעות מעניינות. כרגע היא גם על הפרק אבל הלאון יותר קורצת לי .

אמשיך לבדוק בלי לחץ (כמה שאפשר) ,לפי איך שנראה מהחג הסגר לא יעצור את הכל ובתקווה אביא רכב. תודה על התגובות.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • Create New...