Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך רכב היברידי נשאר חסכוני גם בנסיעה בינעירונית?


outnex
 שיתוף
עוקבים 17

פוסטים מומלצים

לפני 5 שעות, shellcase כתב:

בטוח?

 

בטוח. בדור הראשון של הוולט GM הציגו אותה כאילו היא היברידית סדרתית אבל זה לא לגמרי נכון. גם בדור הראשון היתה לוולט תיבת הילוכים רציפה שמשלבת שני מנועים חשמליים כמו בהיברדיות של טויוטה ופורד. בפעולה היברידית היא עובדת כהיברידית סדרתית במהירות נמוכה אבל במהירות גבוהה המנוע מחובר מכנית לגלגלים.

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 47
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני נהג מונית עם טויוטה פריוס, נוסע בערך 8-9 שעות ביום. אני מצליח להשיג צריכת דלק טובה יותר דווקא בבינעירוני ובפער לא קטן. וזה בגלל שהסוללה יחסית קטנה ומספיקה ל 2-3 קילומטר ללא עזרה ממנוע בנזין.

SchnitzelLova תמיד שאני כותב נהיגה רגועה ישר משייכים את זה למהירות שלא עוברת את 100 קמ"ש ואני בכלל לא מתכוון לזה. שיש אפשרות והכביש בטוח, אני נוהג גם על 110 או 130 קמ"ש. (בלי בעיה)  

מה שמונע מהרכב להשתמש באנרגיה של הסוללה זו העובדה שהאנרגיה הזו נגמרת מהר מאוד. לא אמרתי שהאיוניק לא חסכונית בנסיעה בין עירונית. אמרתי שהפער בין רכב היברידי ללא היברידי דומה מבחינת גודל וביצועים יהיה מ

תמונות שפורסמו בשרשור

בפורד, עד כמה שידוע לי, פשוט קנו את המערכת ההיברידית מטויוטה.

X 94 > קסנטיה 97 > לנסר 2007 > מונדאו 2007 > קורולה 2013 > קורולה 2015 > איוניק 2018

 

Wherever you go, there you are

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לפי הויקפדיה פורד פיתחה את המערכת שלה באופן עצמאי ואח"כ חתמה עם טויוטה על הסכם חכירה הדדית של הפטנטים.

 

ראוי לציין שתיבה רציפה עם שני מנועים חשמליים זו לא הדרך היחידה ליצר מערכת היברידית שיכולה לעבוד גם באופן סדרתי וגם באופן מקביל.

 

בדגמי T8 של וולו, אקורה RLX, אקורה/הונדה NSX ופורשה 918 יש מערכת היברידית מקבילה שמחוברת לזוג גלגלים אחד ומנוע חשמלי (או מנועים במקרה של הונדה/אקורה) שמחובר לזוג הגלגלים השני בלי שיש קשר מכני כלשהוא בין שני זוגות הגלגלים.

 

בהונדה אקורד ההיברידית ובקלריטי שהחליפה אותה יש מערכת שהיא היברדית סדרתית, אבל עם מצמד שמאפשר לחבר את המנוע לגלגלים ביחס העברה קבוע במהירויות שיוט.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...