Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

איך להמנע מקפיצות רכב בגלל קלאץ בהילוך ראשון?


Bicycle
 שיתוף
עוקבים 5

פוסטים מומלצים

אהלן, כשאני בפקקים עם רכב ידני אני נוטה לשמור על הרגל ב2/3 כדי להשלים את מעט המרחק שאני צריך להשלים במהירות איטית מקלאץ מלא משוחרר.

עם עידוד מהגז אין קפיצות לזמן מה. אם אני צריך להתקדם מעבר למצופה, השארת הקלאץ על 2/3 מקפיצה לי את הרכב. 

מה עליי לתקן, כדי למנוע קפיצות? תודה!

עריכה אחרונה על ידי Bicycle
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

מתכון מעולה לבלאי מוקדם של הקלאץ ורכיבים מסביב.

דוושת קלאץ צריכה להיות תמיד באחד משלושה מצבים:

לחוצה לחלוטין / בדרך לשחרור מלא שלה / חופשיה לחלוטין.

כל טריק אחר יגרום לבלאי מקודם.

  • אהבתי 3
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא ברור כל כך מה הכוונה ל"לחוץ מעט", אם הכוונה היא לנהיגה בתנועה צפופה שהרגל נמצאת את הקלאץ בכוננות ללחיצה או טיפה מעל הנקודת חיכוך הידוע בכינויה העממי חצי קלאץ', מה שרצוי מאד להימנע.

 

בכל מקרה יש רכבים שההילוך הראשון קצר מאד כך שמנסים למשוך אותו מעט במקום להעביר לשני גורם לסל"ד לעלות מהר וגם  בלימת מנוע חזקה קורת  (שזה למעשה הקפיצה שאולי אתה מתכוון אליה) כאשר מרפים את הגז לפני שהמצמד נלחץ.

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...