Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

מאזדה 3 האצבק 2018


various
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 410 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

שלום חברים ,

יש לי 2 שאלות אליכם היום:

1. האם המאזדה 3 האצבק אוכלת דלק כמו הדגמים הישנים ( כל מה שצורה ישנה 2013 ומטה) או שהיא יותר חסכונית מבעבר?

2. האם המחיר הוגן לרכב: - הוא מוכן לרדת ל96.. מה חושבים על ה'מפרט'

image.thumb.png.c7177d4c29fff86176f634edf9b02963.png

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

1. חסכוניות מבעבר.

2. בדוק בעלים קודמים. המון רכבים כאלה נמכרו ב-0 ק"מ ובעת הרכישה יש לבצע הפחתה לפי מחירון לוי יצחק. בחיפוש קצר ביד 2 ראיתי שיש זולים יותר, יד ראשונה וברמת אבזור גבוהה יותר, עם קצת יותר קילומטראז'.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

היא יותר חסכונית בגלל שהמנוע לא אותו דבר וגם יש תיבה של 6 הילוכים שלא היו בדור הראשון והשני.

 

כאן מדובר על דור 3.5 שנת 2018 האצ'בק רמת גימור ספורט, זאת אומרת שיש לך פנסי LED ו-GVC.

מה הדרישות מהרכב?

 

לדעתי האישית כדאי לקחת רמת גימור ספורט שנותנת כמעט הכל, או לקחת את הפרימיום שנותנת גם מושבי עור, סאנרוף ועוד פינוקים.

קומפורט יושבת באמצע בין לבין, יקרה יותר מהספורט ונותנת שטויות לא מעניינות (HUD ועוד איזה שטות או שתיים).

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לולוסטר מיכל דלק קטן יותר.

 

אני עשיתי את המעבר מולוסטר 2013 ידנית למאזדה 3 ספורט (אבל סדאן) 2017.

 

נניח 20 ק"מ לכיוון, 40 ק"מ יומי, בשבוע זה פחות מ-250 ק"מ, אפילו אני עם דלקן ורגל כבדה הגעתי ל-9 ק"מ לליטר מה שמביא אותנו לפחות מ-30 ליטר דלק לשבוע, כשהמיכל הוא סביבות 55 ליטר מריק כמעט לגמרי (מנורה דלוקה) עד שהמשאבה נחנקת (קופץ שוב ושוב ושוב כולל לחיצה על הכפתור שיחרור אוויר).

 

עכשיו שאני חושב על זה איך בולוסטר אכלת כל כך הרבה דלק?

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מה להגיד לך, אני נהגתי על הולוסטר סדר גודל של 120-130 קילומטר ליום ותידלקתי בדרך כלל אחת ל-3 ימים.

אבל נסעתי פי 3 ממך.

 

סה"כ הולוסטר חזרה לאלדן עם כ-130 אלף קילומטר אחרי קצת פחות מ-4 שנים.

סה"כ תידלקתי אותה בכ-14000 ליטרים של בנזין

 

במאמר מוסגר הגיר הרובוטי של הולוסטר פח אשפה שהורס כל רצון להנות מהרכב הזה. פעם אחת "פינקו" אותי מהסניף עם ולוסטר אוטומטית כרכב חלופי ל-3 ימים, התחננתי שיחזירו לי את הידנית שלי כבר

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 16 שעות, various כתב:

1. האם המאזדה 3 האצבק אוכלת דלק כמו הדגמים הישנים ( כל מה שצורה ישנה 2013 ומטה) או שהיא יותר חסכונית מבעבר?

 

הייתה לנו מאזדה 3 2017 עם מנוע 2.0, מחוץ לעיר הרכב צרך בין 1:16 ל-1:17.

משולב בסביבות 1:14-1:15, מה שמעיד על צריכת דלק בעיר שנעה בין 1:11 ל-1:12 בערך.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בעלותי מזדה 3 ספיריט 2008 בעל המנוע ה"חזק" יותר

בפועל הרכב עגלה ואוכל דלק 1-8, אמינות גרוע בהחלט, אני מקוה בשבילך שתיפול במזל על מזדה שלא תעשה לך צרות, מבחינת צריכת דלק יש לכמה חברים שלי את הרכב והוא אלכוהוליסט כמו הקודמים, בשיוט אולי יותר חסכוני בגלל הגיר אבל בכללי לא חסכוני בכלל

 

PEUGEOT 206XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

למעט השם אין כמעט שום קשר בין מאזדה 3 שנת 2008 ובין מאזדה 3 2018.

 

בטח ובטח ובטח באיזורים הרלוונטיים לצריכת דלק כמו מנוע ותיבת הילוכים

עריכה אחרונה על ידי m3x7r3m3

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רק תוסיף 1 וזה אותו הרכב..או שלא.

גיר 4 הילוכים ומנוע 2 ליטר צריכה= 1-8, 

גיר 6 הילוכים ומנוע 2 ליטר צריכה = 1-9-10, מניסיון

רוצים מנוע טורבו מזדה

PEUGEOT 206XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 דקות, admtaynov13? כתב:

רק תוסיף 1 וזה אותו הרכב..או שלא.

 

ברור, וגם תוסיף כוחות סוס, תוריד זיהום אוויר, תחליף שלדה, תחליף מנוע, תיבת הילוכים, וכו' וכו'.

זה סוג של בדיחה?

 

לפני 3 דקות, admtaynov13? כתב:

גיר 4 הילוכים ומנוע 2 ליטר צריכה= 1-8, 

גיר 6 הילוכים ומנוע 2 ליטר צריכה = 1-9-10, מניסיון

 

אם יש לך ניסיון עם המאזדה 3 דור 3 או דור 3.5 מילא, אבל אם יש לך ניסיון עם רכב אחר, עם מנוע 2 ליטר וגיר עם 6 הילוכים תחסוך מאיתנו, זה לא רלוונטי

יש כאן אנשים אשכרה עם ניסיון על המודל הספציפי המדובר.

 

לפני 4 דקות, admtaynov13? כתב:

רוצים מנוע טורבו מזדה

 

בשם מי אתה מדבר? יש מספיק מתחרים (כמעט כולם) עם טורבו, מה מונע ממך לקנות רכב אחר אם הטורבו כל כך חשוב לך?

  • אהבתי 1

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני שעה, יבגניפ כתב:

באמת. אני אוהב אותך כמו שאתה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא זה לא בדיחה, באמת התכוונתי שזה אותו הרכב רק הספרה שונה(קצת ציניות?)

יש לי ניסיון עם כל המזדות וכל המנועים 1.6 15, 2.0 - 150, 2.0 165, והמזדה החדשה, כולל האצבק וסדאן (לכולם היו בעיות כולם לא נוחות וכולם לא חסכוניות)

כל הרכבים הראו צריכה שקרובה ל10 לליטר(בושה)

והלוואי שהיה לי כסף לקנות PSA אמינה או S60 T5 שאני חולם עליה בלילות, אבל כרגע נסתפק במזדה ולבקר במוסכים.

 

  • מעניין 1

PEUGEOT 206XS

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 410 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...