Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סיכום 2000 ק"מ עם הונדה s2000 שנת 2000


Stevenkler
שימו לב! השרשור הזה בן 1241 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 32 דקות, פבל כתב:

אבל זה רכב סופ"ש, וברכבי סופ"ש הפרמטרים האלה תופסים מקום שני.

אישית ברכב סופש הייתי נותן אקסטרא משמעות לבטיחות פאסיבית...

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 190
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

לפני 5 שעות, GR8Day כתב:

 

 

סליחה על הבורות. אבל... אפשר טיפה הרחבה והסבר?

מבין שההונדה חזקה יותר, אבל נשמע שאתם מתכוונים שהיא ממש בליגה אחרת.

באיזה היבט?

ההונדה נועדה לעשות דבר אחד וזה להעיף אותך עם כמה שיוצר כיף על המסלול, היגוי סופר קצר, תנוחת נהיגה קיצונית על הרצפה, אםס בזבוז מקום ואפס גינונים. לא עשו שום דבר מיותר. הכול נבנה סביב הנהג וממורכז אליו. בלי בקרת אקלים, בלי אלקטרוניקה ובלי הגנות...

מערכת מתלים עם אםס זויות גלגול, הגה הידראולי מתקשר מהסוג שהיום חולמים עליו, דוושות קרובות כלכך שמאפשרות לך לרפרף על הברקס עם רגל ימין כשהעקב עדיין לוחץ על הגז,

אם תפתח את מכסה המנוע הארוך מאוד תראה חצי מטר של אויר בין הרדיאטור למנוע כיוון שלמעשה מדובר במנוע מרכזי שנמצא הרחק מאחורי הגלגלין הקדמיים ותורם לחלוקת משקל כמעט אידאלית (אולי אפילו 50-50)

וכמובן המנוע- אוי המנוע הפנומינלי הזה שחי בטווחים ששיכים לאופועים כבדים וגם נשמע ככה.

יש גם מינוסים- מערכת מתלים שעל כביש לא מושלם בועטת לך בתחת וגם עלולה לזרוק אותך בסיבוב, רצועת כוח צרה מאוד וגבוהה מאוד בסל״ד שמחייבת אותך למשחק קבוע עם ההילוכים, ואני מניח שגם אי שם בתחילת שנות ה2000 המינימום מרכב שעלה פלוס מינוס 300000 שקל זה מראת איפור בסוכך שמש...

קיצר מכונית קיצונית נטו לנהג, רכב שלא עושים כזה היום בעולם המולטימדיה האלקטרוניקה והפוליטקלי קורקט...

יציירה נדירה.

  • אהבתי 1
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הS2000 רכב נהדר, המנוע והגיר פנומנליים, אגב בדור הראשון AP1 אכן ללא בקרות ועזרים מלבד ABS, אך מתיחת הפנים AP2 הוסיפה בקרות לרכב.

השלדה מאוד קשיחה בפער גדול מהמתחרות הישירות דאז (בוקסטר, Z4, SLK..).

הבלמים וההיגוי לא מדהימים, במיאטה זה מוצלח יותר.

היא לא ממש מחבבת את אומנות הדריפט, לרוב מתיישרת או נושכת אם לא יודעים מה לעשות איתה.

בהחלט אייקון מוטורי, בטוח שהקונה המאושר (קנית מגבריאל?) כבר התקבל למשפחת S2000 (נדמה לי שנותרו סביב ה40 שנוסעות כיום)

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Stevenkler

 

תתחדש ותהנה! הגשמת חלום של רבים, כולל אותי. כיף לקרוא שרשורים כאלה!

 

@98civic

 

ה-S2K היא בפירוש חלום. אייקון מוטורי, רכב ממוקד שלא היו רבים כמותו. מוכוון נהיגה נטו, לא סלחן ולא רוצה להיות סלחן (לפחות לא ה-AP1, ב-AP2 כבר הכניסו בקרות ועידנו את ההגה). לא כל רכב בן 20 הוא פח, ואגדות מהסוג לרוב מתוחזקים באופן הולם. מוזר שאתה לא מבין את זה, אם-כי הפסקנות אופיינית. גם חלק ניכר מהלייקים אופיניים. נו, שוין. לא באמת נורא.

 

@Morningstar 

 

אובייקטיבית כנראה שהברז והמיאטה באמת לא נופלות מההונדה, ומניח שגם זמני ההקפה יהיו לכל הפחות קרובים, אם לא טובים יותר. אבל ההונדה ייחודית, אגדית וכורכת בחובה גם חוויית בעלות, לצד חוויית הנהיגה. זה לדעת שהייתה לך פיסת היסטוריה. כמו מיאטות ישנות, כמו 106 ראלי או 205GTI, כמו אלפא 156 או להבדיל GTV ישנה, כמו שברז ומיאטות חדשות יהיו - אבל עוד כמה שנים.

  • אהבתי 5
  • מעניין 1
  • רעיון טוב! 1

ZC6 | JB43 | 932

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום
לפני 3 שעות, Morningstar כתב:

אישית ברכב סופש הייתי נותן אקסטרא משמעות לבטיחות פאסיבית...

 

בהכי אקדמי שיש לי: למי אכפת מזה?

מדובר ברכב שנקנה מתוך רגש, כי רוצים ולא כי צריכים, כי חלמו עליו מגיל צעיר, כי לראות אותו בחניה עושה נעים גם אחרי חודשים ושנים.

מבחינתי היא כבר במעמד של קניית רכב אספנות. היא כבר לא צריכה להוכיח את עצמה - לא להיות הכי מושחזת, הכי ספורטיבית, הכי מהירה או הכי בטוחה. היא צריכה קודם כל לשרת את הילד שחולם עליה שנים.

לקרוא לרכב כזה "פח" או לנסות למצוא אצלו צידוק רציונלי (מבחינת עלויות או ענייני בטיחות למשל), זה לפספס במיליון ק"מ את הקטע. 

 

  • אהבתי 5
  • מעניין 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

ממש לא אמרתי שהרכב פח (להפך, אמרתי שזה היה חלום ילדות הרבה שנים)...

אבל גם לא הייתי שם את נפשי בכפי ברכב כל כך ישן כשיש אלטרנטיבות בטוחות בהרבה שיתנו כמות דומה של פאן.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • אחראי פורום

סליחה, זה לא משוייך אליך אלא ל-civic98.

ושלא יובן אחרת, לא כולם חייבים להעריך רכבים מפעם בצורה רגשית, רק שגם אנשים כאלה יכולים להבין את המשיכה לרכבים האלה. הם בעצמם (כמוך למשל) קונים רכבים גם מתוך רגש. אתה פשוט לא מתפשר על תכונות מסויימות וזה הכי לגיטימי. 

  • אהבתי 1

עברנו את פתח תקווה, נעבור גם את זה.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

רכב אייקוני. 

תתחדש המון!

כמי שמחזיק רכב בן 15 כרכב סופ"שים אני אומר לך ללמוד את הרכב היטב, את שוק החלפים, את החולשות ולטפל בהן מראש וזהו. פשוט תהנה!

 

  • נוכחים מושלמים: אלפא 156 +סוזוקי 1990 rgv250 + ימאהה yzf-R1 2001 + הונדה SP-2 2002
    נוכחים לא מושלמים: אלפאסוד TI, קטאנה 1100, 1987 GSXR750, טייפון.
    נוכחים בניכר: בימר F-850-GS, בימר 330i ידנית.
    בקרוב: 997 S, אלפאSZ, בימר E36 M3, דוקאטי 851,916,1098, בימוטה YB6.
     
     
  •  

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תתחדש ותהנה מהרכב!

כיף לקרוא פוסטים כאלה. גם אני פוזל לכיוון של רכב סופשים, כנראה מיאטה. 

הפוסט הזכיר לי את הסקירה הנחמדה של דאג דמורו על הרכב:

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי Holland
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 2 שעות, Roycohen1979 כתב:

ההונדה נועדה לעשות דבר אחד וזה להעיף אותך עם כמה שיוצר כיף על המסלול, היגוי סופר קצר, תנוחת נהיגה קיצונית על הרצפה, אםס בזבוז מקום ואפס גינונים. לא עשו שום דבר מיותר. הכול נבנה סביב הנהג וממורכז אליו. בלי בקרת אקלים, בלי אלקטרוניקה ובלי הגנות...

מערכת מתלים עם אםס זויות גלגול, הגה הידראולי מתקשר מהסוג שהיום חולמים עליו, דוושות קרובות כלכך שמאפשרות לך לרפרף על הברקס עם רגל ימין כשהעקב עדיין לוחץ על הגז,

אם תפתח את מכסה המנוע הארוך מאוד תראה חצי מטר של אויר בין הרדיאטור למנוע כיוון שלמעשה מדובר במנוע מרכזי שנמצא הרחק מאחורי הגלגלין הקדמיים ותורם לחלוקת משקל כמעט אידאלית (אולי אפילו 50-50)

וכמובן המנוע- אוי המנוע הפנומינלי הזה שחי בטווחים ששיכים לאופועים כבדים וגם נשמע ככה.

יש גם מינוסים- מערכת מתלים שעל כביש לא מושלם בועטת לך בתחת וגם עלולה לזרוק אותך בסיבוב, רצועת כוח צרה מאוד וגבוהה מאוד בסל״ד שמחייבת אותך למשחק קבוע עם ההילוכים, ואני מניח שגם אי שם בתחילת שנות ה2000 המינימום מרכב שעלה פלוס מינוס 300000 שקל זה מראת איפור בסוכך שמש...

קיצר מכונית קיצונית נטו לנהג, רכב שלא עושים כזה היום בעולם המולטימדיה האלקטרוניקה והפוליטקלי קורקט...

יציירה נדירה.

בהסתמך על הבחור בסרטון:
ההגה של הs2000 לא כל כך מתקשר, לbrz היגוי קצר יותר
גם לbrz מנוע מאחורי הגלגלים עם חלוקת משקל מצויינת 


אגב, את הבקרות ב brz אפשר לכבות. גם לה דוושות ממוקמות מצויין וגיר טוב.
היתרון הכי גדול של הs2000 הוא כנראה המנוע. 

  • רעיון טוב! 1

גם אני גר במדינה עם 100% מס על מכוניות, איזה כיף לי :mm_sad:

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

במבחן של ערוץ אחר ברז עם סופר עם בדיוק אותה כמות של סוסים בגלגל הוציאה 2 שניות פחות מ S2000 במסלול סטייל ערד (מבחינת גודל, פניות וכד')

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

@Morningstar

קצת לא הוגן להשוות רכב מוגדש לרכב אטמוספרי עם מנוע שדורש לעלות כל כך הרבה סלד.

גם אם ההספק המקסימלי זהה, ברור לשנינו שלברז יש הרבה יותר זמינות ברצועת הסלד.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

כבר יומיים שאני קורא פה והתגובות רק עושות לי חשק לקחת הונדה כזו לסיבוב ולהבין על מה מדובר. בקטע מדהים לא פחות - ראיתי אחת היום בדרך לקניות, צבע כחול כהה

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 20 שעות, פבל כתב:

לא אותו דבר. בכלל. ה-S2000 היא רמה אחת מעליהן.

 

מאיזו בחינה רמה מעל אם אפשר לשאול?

 

לג׳ייסון מ EE ביוטיוב היתה S2000 והוא עשה ווידאו השוואה עם המיאטה והברז ולא נשמע לפי התיאורים שלו שמדובר פה במשהו שרמה מעל, הוא עבר על כל הרכבים וכולם היו מעולים מבחינתו עם יתרונות וחסרונות לכל רכב ובאף שלב לא זכור לי שאמר שיש פה רכב עם חווית נהיגה ברמה מעל האחרות. בסוף אגב הוא החליף את ההונדה -שזה בעיקר רכב פאן אצלו, במיאטה (טרום מתיחת פנים) אז אולי זה לא כזה חד משמעי.

 

בלי קשר מזל טוב גדול לפות״ש על רכב מדהים.

 

עריכה: כרגיל אני ממהר להגיב כשכולם כבר עברו על הנושאים שאני מדבר עליהם כולל אותו הסרטון של ג׳ייסון...

עריכה אחרונה על ידי Doron_Z
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לצערי, לא יצא לי לנהוג במכונית המיוחדת הזאת - למיטב זכרוני, יש לה הגה חשמלי אשר מיומה הראשון חטף ביקורת על היעדר פידבק (למרות היותו מהיר מאד). אני לפחות, מסתכל בערגה בכל מיני מכוניות "עתיקות" כמו 306 או 106 בעיקר בגלל ההגה המעולה שלהן שנתן מידע מפורט לאוחז בו. זה הדבר העיקרי שחסר לי הספורטיביות מודרניות.

  • אהבתי 1

Subaru BRZ 2.4 | Toyota Avensis 2.0 | Citroen C4 SX Automatic 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1241 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • תוכן חדש...