Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

דטונציה רצינית במנוע (קורולה 08)


CRuzer669
 שיתוף

מעבר לפיתרון נפתר ע"י CRuzer669,
שימו לב! השרשור הזה בן 298 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

50783915_2321512947893094_4041439168973242368_n.thumb.jpg.abca298a38f94b8fc6509c679582a046.jpg?fbclid=IwAR2kgYXSlCRR4RDtysxdo2RmXFKnlEEdJ0uEe1WNFHYQxVnshYh_7dIUauM51096608_311996069503347_7987480671851380736_n.jpg

 

תמונה של הפלאגים שעברו 20 אלף ק''מ מלפני שנתיים- שימו לב לפלאג שהתלבש בפיח.

שמתי לב לצריכת דלק שהיא לא להיט ..300 ק''מ מספיקים ל200 שקל תדלוק (רוב הנסיעות בעיר)

 

לא מסתדר לי איך בדיקת מחשב וקומפרסיה יועילו כשאני יודע שמשהו לא תקין במערכת הדלק, חבר מהמוסך אמר שקודם צריך לעשות איפיוזיה לרכב ואז לבדוק.

 

 

 

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תמונות של המצתים מאוד מטושטשות אבל ממה שאני רואה אין משהו חריג. קצת פיח מתאים למה שאמרת שהמנוע צורך קצת שמן. 

 

מה שהציעו לך יכול היות נכון ויכול לעזור, בטח לא מזיק, אבל היתי מתחיל בבדיקה שהיצעת לך קודם. 

אפשר גם לבדוק מצב פיח על ראש הבוכנה עם בורסקופ לפני שחושבים לעשות אינפוזיה. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה דניאל, אני מבין שיש כלשהו ''סיכון'' שעושים אינפיוזיה, אפילו כשעושים את התהליך נכון?

האוטו לעולם לא עשה את הטיפול הזה ונוסע נסיעות קצרות בעיר 10-15 דקות בבוקר ובערב לעבודה ולבית, אני מאמין שטיפול הזה הוא בלתי נמנע לאור המציאות הזו.

 

 

 

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לרכב שנוסע לרוב בעיר בהחלט כדאי לבצע ניקוי קצת יותר אגרסיבי מאשר תוסף דלק. 

יש כל מיני סוגים של טיפולי "אינפוזיה" חלקם עלולים להיות מסוכנים.

אתה יודע להגיד איזה סוג טיפול אינפוזיה המוסך הציע לך? 

 

אני בכל אופן, היה לי המון נסיון עם טיפול EMISSION של JB שפתר בכמה מקרים בעיות של טדונציה בעומס. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה עם בדיקת מחשב, בוצע?

יתכן ומד כמות האוויר לא תקין או מלוכלך וגרום לתערובת דלק עניה, נסה לבצע לו ניקוי.

בנוסף יש לבדוק את חיישן הנקישות ואת מומנט ההידוק שלו לבלוק.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 15 דקות, danniel כתב:

לרכב שנוסע לרוב בעיר בהחלט כדאי לבצע ניקוי קצת יותר אגרסיבי מאשר תוסף דלק. 

יש כל מיני סוגים של טיפולי "אינפוזיה" חלקם עלולים להיות מסוכנים.

אתה יודע להגיד איזה סוג טיפול אינפוזיה המוסך הציע לך? 

 

אני בכל אופן, היה לי המון נסיון עם טיפול EMISSION של JB שפתר בכמה מקרים בעיות של טדונציה בעומס. 

עדיין לא הייתי במוסך לגבי זה, חרשתי את יוטיוב כדי לראות ולדעת איך עושים את התהליך באופן בטוח, אשמח לשמוע איך אתה עשית את התהליך הזה.

אגב, אני אמור להחליף שמן ופילטר השבוע, כדאי לחכות עם זה?

 

אני מתכנן לקנות את התכשיר ניקוי מצערת וסעפת יניקה של ליקוי מולי או של BG 

https://www.autostore.co.il/product/ספריי-לניקוי-סעפת-יניקה-bg/

https://www.justmotor.co.il/product/תכשיר-לניקוי-מצערת-וסעפת-יניקה-liqui-moly

 

 

לפני 14 דקות, ba323f כתב:

מה עם בדיקת מחשב, בוצע?

יתכן ומד כמות האוויר לא תקין או מלוכלך וגרום לתערובת דלק עניה, נסה לבצע לו ניקוי.

בנוסף יש לבדוק את חיישן הנקישות ואת מומנט ההידוק שלו לבלוק.

עדיין לא בוצע, אבל אבצע לפני התהליך וגם אחרי

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אהלן , 

היה לי בעיה דומה אך של פיצוצים קטנים בסרק, שהיו נשמעים מהאגזוז.

לטובת העניין קניתי פלאגים חדשים מקוריים ואמיתיים, בנוסף החלפתי תחנת דלק קבועה שהייתה לי.

הבעיה נפתרה.

 

 

נ.ב.

לא יודע להגיד לך מה הייתה הבעיה בוודאות, הפלאגים או הדלק, אבל הלכתי על כל הקופה והחלפתי את שניהם. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון:

נעשתה בדיקת מחשב וחיישנים

הכל פיקס!

 

הקיצור הלכתי על האפשרות של האינפיוזיה עם התוסף הוורוד

 

 

חובר לצינור היניקה תוך כדי שאני לוחץ גז קבוע על 2500 טורים

לאחר התהליך חיכיתי 20 דקות, הנעתי ונסעתי בהתגרזנות באיזה 3500 טורים 15 דקות

לא יצא עשן לא יצא כלום

מרגיש שזה לא עשה כלום

בית הפילטר עדיין רוקד סלסה מהרעידות

 

הקיצור עלתה לי אפשרות שנייה והיא לעשות את אותו התהליך עם 44K של BG לתוך צינור היניקה עם שפריצר, השאלה שלי זה שהאם החומר הזה מסוכן ליניקה?

מקומו להיות בטנק הדלק..

 

עוד אפשרות שעלתה לי היא לשים את הBG44K על רבע טנק 98 ולהתגרזן איתו 3500 (פעם הקודמת עשיתי את זה על פול טנק)

עריכה אחרונה על ידי CRuzer669

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אחרי אינפוזיה חייב להחליף שמן רק לידיעה...

בלי קשר, לדעתי ראשי הבוכנות מלאים פיח וזה מה שגורם לצלצולים.

(היות והפיח מקטין את חלל הבעירה ומעלה את הדחיסה)

תבדיק קומפרסיה כמו שהציעו לך, קומפרסיה גבוהה מדי תאשש את המסקנה הזו.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פיח ברמה כזאת שתגרום לדטונציה זאת תופעה שלא נתקלים בה כמעט היום.

זה היה פעם, שנות השמונים ודרומה, שהדלקים ושמני המנוע היו לא איכותיים. 

תערובת ענייה תגרום לזה והייתי בודק חיישנים שאחראים על כמות דלק ותפקוד של החיישן נקישות. 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע מאיפה זה בא (מנוע של אופנוע?) אבל  זה שום דבר, לפחות לא לפי הזווית צילום בתמונות, לא אמור להשפיע על דחיסה באופן ישיר.

כנראה לא ראית מה זה גושי פחם שמצטברים על הבוכנה וממש תופסים נפח בגלל דלק לא תקין ויותר מזה, הגושי פיח גם ממש מתחממים וגורמים להצתה מוקדמת. בעיות של פעם פעם... 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, danniel כתב:

לא יודע מאיפה זה בא (מנוע של אופנוע?) אבל  זה שום דבר, לפחות לא לפי הזווית צילום בתמונות, לא אמור להשפיע על דחיסה באופן ישיר.

כנראה לא ראית מה זה גושי פחם שמצטברים על הבוכנה וממש תופסים נפח בגלל דלק לא תקין ויותר מזה, הגושי פיח גם ממש מתחממים וגורמים להצתה מוקדמת. בעיות של פעם פעם... 

זה מנוע של קטנוע כן.

זה בא מהרינגים ומהאטמים של השסתומים.

התמונה מתארת טוב את המציאות זה לא היה גבוהה.

מה שנקרא באתי לחזק ויצאתי מחוזק.

לא יצא לי לראות באוטו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

עדכון: המצב מחמיר

שהרכב מונע בעמידה יש רעש של דליפות לחץ, מהאגזוז יש עדיין את הפעימות האלה, אין קוד של תקלות והמנוע סוחב כרגיל

לקחתי את הרכב לבדיקת קומפרסיה במכון בדיקה ובדקו עם מכשיר חשמלי כזה קטן שחובר לאזור הבית פילטר אויר (לא יודע בידיוק לאן חיברו)

ויצא 40 16 16 30 ואמרו לי שהמנוע גוסס ו 2 הצלינדרים שרופים וצריך להחליף מנוע, יש לי הרגשה שלא להאמין להם ואני הולך לבדוק בעוד כמה מקומות את זה.. זה מבאס לאללה לשמוע את זה... מה דעתכם?

 

 HYUNDAI ELANTRA '17 
TOYOTA Corolla '08

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 298 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...