Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

אאוטלנדר ידני שהוסיפו לו מושבים - חוקי?


איתן_כ
 שיתוף
עוקבים 34
שימו לב! השרשור הזה בן 219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

לפני 8 שעות, CHACHAM כתב:

גם סנינג רודיוס הוא להיט בערים החרדיות, וטויוטה ורסו לגמרי "אוטו חרדי".

 

וגם טויוטה סיינה מככב אצלם, בעיקר אצל מי שמעוניין בייבוא אישי או מקביל.

בארה"ב אפשר למצוא המון חרדים אמריקאים עם סיינה או אודיסיי - וגם האודיסיי מיובא בייבוא מקביל אצל סוכנות שנמצאת באיזור חרדי בירושלים.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 77
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אף אחד פה לא דיבר על אילתור. נשוא הדיון היה על שימוש בכיסאות מקורים וחגורות מקוריות שפורקו מדגם 7 מושבים אנשים מתלהמים כאילו ביקשו להדביק כיסאות של כתר פלסטיק עם סלוטייפ לשלדה.   א

מי שרוצה אאוטלנדר לא יתקרב לדאצי'ה   ובעברית- אאוטלנדר= גי'פ. (לפחות נראה כמו) לודג'י= דוסמוביל עם אבזור של קורקינט.   *מקרה נדיר של דעה שנכתבה ברצינות ובצחוק ביחד והכל נ

אאוטלנדר גם כן דוסמוביל, רק של דוסים עם קצת יותר כסף. היום לפי מה שראיתי אגב קודיאק הפך להיות הדוסמוביל המועדף

תמונות שפורסמו בשרשור

כפי שהזכירו, אלו בעיקר אמריקנים בעלי אמצעים, ולא הקלאסי.

בבני ברק עוד ניתן לראות רבים נוסעים בקרניבל, ספייס ואגן, גרנדיס למיניהן. 🙂

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, איתן_כ כתב:

תודה על התשובות.
נראה לי שארים ידיים.

המוכר מתעקש שהמושבים מקוריים ושהאוטו עבר טסט ובכלל חסר סבלנות כשאני שואל אותו על המושבים.

לא נראה לי שיסכים ללכת ליבואן ולעבור פרוצדורה.

אצטרך להתפשר על אווטומטית (גם ככה ביומיום האוטו מיועד לאשתי), או שאמצא אאוטלנדר ידני מקורי (את הCLA הידנית שלי חיפשתי שנתיים).

פעם אחת מצאתי כזה, וכמו ישראלי מצוי לא הסכמתי לשלם מעל מחירון.

זו הייתה טעות.

יש שוק של משוגעים לדבר כמוני.

כמו שאמרו,

צריך לבדוק לפי מספר שלדה האם היצרן מאשר להתקין שורת מושבים שלישית למרות שיש הכנות.(עי המחלקה הטכנית של היבואן.

לקחת לבדיקת מכון תקנים עי מקום שיש לו אישור התקנת מושבים ברשניון מוסך.

לעבור עמדה 1 שירשמו כמות נוסעים. כיום ברוב הרכבים לא מופיע כמות נוסעים למעט הנהג ברשיון הרכב. צריך לבדוק במשרד התחבורה.

אם הוסיפ כדת את המושבים שיוכיח את כל מה שאמרתי- אישורים וחשבוניות.

אחררת בסה"כ עשה טסט עם המושבים וזהו(אף אחד לא בודק)

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
באירופה יש בממוצע 2 ילדים.
לחצי מהאנשים אין.
לחצי השני יש 4 ילדים.
סטטיסטיקה זה דבר מטעה.
 
לגבי הוולוו ידעתי בxc70 בוודאות שביטלו, בנימוק בטיחותי. לגבי הxc90 מישהו כאן בשירשור הטעה אותי.
סטטיסטיקה זה אכן דבר מטעה.
עם או בלי קשר הנתונים שכתבת ממש ממש לא נכונים.
אני מניח שלא התכוונת ברצינות. הממוצע אינו 2 ובטח שזה לא נכון שלחצי אין ילדים ולחצי יש ארבעה.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk

  • מעניין 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 שעות, איתן_כ כתב:

תודה על התשובות.
נראה לי שארים ידיים.

המוכר מתעקש שהמושבים מקוריים ושהאוטו עבר טסט ובכלל חסר סבלנות כשאני שואל אותו על המושבים.

לא נראה לי שיסכים ללכת ליבואן ולעבור פרוצדורה.

 

הנה השנקל שלי, ושאלה בצידו :)

 

היה לי העונג להוסיף שלושה מושבים לרכב (טויוטה הייאס) לפני כשנה וחצי,

קניתי אותו עם תשעה מושבים בפועל, כשברישיון מופיעים 6 בלבד.

 

בעקבות המלצה הגעתי לחברת "המרכיב" בירושלים, סה"כ בדקו את תקינות החגורות וביצעו שקילה,

שילמתי על השירות וכעבור שעה סיימתי גם עם רשות הרישוי.

 

מה מונע ממר איתן לעשות תהליך דומה?

האם לרכב שמוגדר "מרכב אחוד" יש יתרון בענין הזה?

הדרך עצמה היא היעד.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם כבר מדברים על דוסמובילים למיניהם, נא לא לשכוח את התפרנים שמשייטים בנחת בקרייזלר ווייג'ר מונעת בגז 🙂

Today is a great day!

Just like every day...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, ETStudio כתב:

 

הנה השנקל שלי, ושאלה בצידו :)

 

במקרה הזה הרכבים הגיעו לארץ כרכב מסחרי ורק בארץ הרכיבו להם מושבים.

בתקופה האחרונה גרסאות הנוסעים של המסחריות הקלות של חלק מהייבואנים מגיעות עם המושבים המקוריים.

  • אהבתי 1
קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 7 שעות, ETStudio כתב:

 

הנה השנקל שלי, ושאלה בצידו :)

התשובה בגוף השאלה.

רכב מסחרי הינו פלטפורמה שניתן להרכיב עליו מגוון של תצורות (מספר מושבים, קירור, מידוף וכו').

יש הוראות בונה מרכב מפורטות לכל רכב שמסבירות מה מותר ומה אסור, ולכן ביצוע שינויים הוא קל לאישור אם מבוצע לפי הנחיות של בונה מרכב.

ברכב פרטי לרוב לא אמורים לבצע שינויים לאחר שהרכב ירד מפס הייצור ולכן אין הנחיות מסודרות כיצד לבצע שינויים.

 

היה לי רכב כזה ואכן חגורה אחת בתא מטען מגיעה מורכבת. אין זה אומר שניתן להתקין מושב אחורי. גם אם תיפול על מחלקה טכנית שתסכים לשתף אתך פעולה, אני משער שהם ידרשו רכישת חלקים מקוריים חדשים (בצדק לדעתי) וזה יוריד את הכדאיות של ההסבה. אף אחד לא ייקח אחריות על הסבה כזו, גם אם היא בוצעה לפני הנחיות של היצרן, שהשתמשו בה בחלקים משומשים שאין לך אפשרות לבדוק את תקינותם.

כי כאשר יקרה משהו יבואו בטענות למי שהכשיר את השרץ.

  • אהבתי 1

אלעד רוזנקר, טלפון 0524626633.

ניתן להתקשר להתייעץ בכל הקשור ברכבי אספנות ואופל בפרט (בעיקר ישנים).

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 11 שעות, ארי62 כתב:

בחזרה לדיון המקורי... שמתי לב שברכבי 7 מקומות ההגבלה היא ל 6+ נהג (להבנתי, זה לא היתר, זה הגבלה). ברכבי 5 מקומות כלל אין הגבלה.

אם התאוריה שלי נכונה אז לא אמור להיות בעיה בטסט או בביטוח,או שלפחות זה משהו שניתן לפרשנות בבית משפט.

מה אומרים?

 

ואם יאמרו שזה שינוי מבנה?

לך תתווכח עם זה בבית משפט

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שינוי מבנה תיאורטית יכול להיות כל דבר ששונה במבנה הרכב מאז שהוא עבר בשערי הנמל ואיתו הרכב עבר את התהליך של התקינה.

 

לא כתוב שזה 5 מקומות ולא כתוב שיש 4 צמיגים, אבל ככה הרכב עבר את תהליך התקינה

ליאור

מאזדה 3 2.0 "ספיריט" 2020

לפני 4 שעות, יבגניפ כתב:

אפילו חברי הטוב מ3מ3מ3

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

למיטב זכרוני, הסורנטו בעברו רישומו היה 'מסחרי'(N), ועם שינוי המיסוי בארץ הוא שינה סיווגו לפרטי(M1).

לעומתו, הטוסון כל חייו היה פרטי.

כך שרישום הנוסעים בסורנטו הוא זכר לימים עברו ולא מדד לרישום שאר רכב ה-7 מקומות.

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 5 שעות, kompy כתב:

כך שרישום הנוסעים בסורנטו הוא זכר לימים עברו ולא מדד לרישום שאר רכב ה-7 מקומות.

בכולם זה כך, זה סתם היה דוגמא רנדומלית.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

כשאתה אומר בכולם?

כולם = רכב פרטי 7 נוסעים

כולם = סורנטו

קהילת אוהדי ווסטהאם יונייטד בישראל - https://www.facebook.com/groups/whuil/

'פטישי ישראל' - https://www.facebook.com/WHUIL/

טוויטר - https://twitter.com/AmitDim

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
אופציה נוספת לרכב 7 מקומות ידני הינה טויוטה ורסו, שהגיעה בגירסה ידנית עם מנוע 1.6.
https://www.yad2.co.il/vehicles/private-cars?manufacturer=16&model=1654&gearBox=0
 
 
 
הרכב הזה לא נמכר אף פעם בסוכנויות היבואן.
כל ורסו ידנית שאתה רואה בלוח יד 2 יצאה מצה"ל.
יש לה מנוע של קורולה ואבזור מינימלי ( אין אפילו חלונות חשמליים מאחורה ).

toyota verso 2016 - יש מקום לכולם!

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 219 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...