Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

לוייתן כחול או רכישה של סיטרואן סי4 גרנד פיקאסו 2016.


system_x
 שיתוף

פוסטים מומלצים

  • תגובות 250
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

אני חייב לציין שמקריאת השרשור (ושוב מקווה בשביל system שיהנה מהרכב באמינות מופלגת שנים רבות)

יש מחיר לא קטן לאחזקת סיטרואן כזו ביחס לחלופה היפנית\קוראנית (להלן אוטלנדר\ורסו\ניסן\קארנס)

חלק בלתי נפרד מאחזקת רכב זה השקט הנפשי שלא יהיו הפתעות וכניסות למוסך לא מתוכננות וכאן (כנראה) אין את זה, 

וזה מוביל אותי לתחושה שכאשר ישראל ישראלי מחפש כאן המלצה על רכב 7 מקומות אמין ואחזקה סטנדרטית וכותבים לו כאן שהסיטרואן כבר מזמן לא מה שהיה והם אמינות כנראה זה ממש לא מדוייק,

תקנו אותי אם אני טועה.

  • אהבתי 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לא טועה בגדול אבל לישראלי המצוי לא תמיד יש כסף מזומן לקנות טיוטה ורסו /פריוס+ משומשת מאותו השנתון. אז יש פה שיווי משקל עדין.
בסופו של תהליך רב שנתי, לדעתי התשלום הכולל זהה, הפריסה שלו שונה.
נשים בצד נושאי עיצוב וכאלה.
עדיין , כמות התקלות המשביתות ירדה משמעותית בעשור האחרון.
היצרן פשוט מאד אופטימי לגבי שרידות הרכיבים שלו.
שרשרת התזמון שהוחלפה פה רשומה אצלו כרכיב לכל החיים. בפועל זה הרבה פחות .












שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 19 דקות, save כתב:

לא טועה בגדול אבל לישראלי המצוי לא תמיד יש כסף מזומן לקנות טיוטה ורסו /פריוס+ משומשת מאותו השנתון. אז יש פה שיווי משקל עדין.
בסופו של תהליך רב שנתי, לדעתי התשלום הכולל זהה, הפריסה שלו שונה.
נשים בצד נושאי עיצוב , תכנון פנים וכו.
עדיין , כמות התקלות המשביתות ירדה משמעותית בעשור האחרון.







 

ניתוח מדוייק

 

עדיין בשיקול כולל הסיטרואן לדעתי זולה משמעותית למרות התקלות אך אני לדוגמא החלפתי כי פשוט נמאס לי מהעניין של החוסר שקט.

הקש ששבר את הגמל היה נורת מנוע שלא הצליחו לאבחן אלא בהחלפת חלקים בתקווה שיסתדר העניין

הרכב נמכר כמו שהוא עם נורת התקלה לקונה המאוד מאושר.

 

דבר נוסף שיש לסיטרואן שאין לוורסו וזה שיקול גדול מאוד, הרכב פשוט מרווח ומתוכנן מאוד נכון למשפחה עם מנוע פנינה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שוב אולי יש איזון בשקלול הסכום (למרות שלא נראה לי רובם המכריע של האנשים נכנס למוסך ולא מזמין צינור טורבו לבד, ושם האלמנט נכנס עמוק),

אבל ה"חוסר שקט" יכול להוציא אדם מדעתו, יוצאים לנופש משפחתי באוגוסט תמיד אתה נושא תפילה שהכל יעבור בשלום...
ואז כנראה ההמלצה לישראל ישראלי על סיטרואן כנראה עדיין לא בשלה (שוב שאלה?).

אני תוהה מכיוון שאחיינית שלי מחפשת רכב משפחתי עכשיו בסכום מבחינת משמעותי (30K), השליפה הראשונה שלי היא C4 או 308 שם התמורה לכסף היא הגדולה אבל האמינות השוטפת?

מבחינתה פעם ב10K ק"מ למוסך לטיפול (ושם מבחינתה דרך אגב גם מחליפים צמיגים מצבר וכו').

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני חייב לציין שמקריאת השרשור (ושוב מקווה בשביל system שיהנה מהרכב באמינות מופלגת שנים רבות)
יש מחיר לא קטן לאחזקת סיטרואן כזו ביחס לחלופה היפנית\קוראנית (להלן אוטלנדר\ורסו\ניסן\קארנס)
חלק בלתי נפרד מאחזקת רכב זה השקט הנפשי שלא יהיו הפתעות וכניסות למוסך לא מתוכננות וכאן (כנראה) אין את זה, 
וזה מוביל אותי לתחושה שכאשר ישראל ישראלי מחפש כאן המלצה על רכב 7 מקומות אמין ואחזקה סטנדרטית וכותבים לו כאן שהסיטרואן כבר מזמן לא מה שהיה והם אמינות כנראה זה ממש לא מדוייק,
תקנו אותי אם אני טועה.
אתה טועה כי באלטרנטיבות שראיתי בסכום של גם 10 אלף יותר ממה שקניתי את הרכב היישור קו היה הרבה יותר מאסיבי. זה היה נראה כמו זוועה.

מעבר לכך אמרתי לא מעט מהדברים נעשים כי זה אני, גם ברכבים יפניים הייתי מוצא בלאי שדורש טיפול ותיקון. זה שריטה.
  • אהבתי 1

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 5 שעות, save כתב:

לא טועה בגדול אבל לישראלי המצוי לא תמיד יש כסף מזומן לקנות טיוטה ורסו /פריוס+ משומשת מאותו השנתון. אז יש פה שיווי משקל עדין.
בסופו של תהליך רב שנתי, לדעתי התשלום הכולל זהה, הפריסה שלו שונה.
נשים בצד נושאי עיצוב וכאלה.
עדיין , כמות התקלות המשביתות ירדה משמעותית בעשור האחרון.
היצרן פשוט מאד אופטימי לגבי שרידות הרכיבים שלו.
שרשרת התזמון שהוחלפה פה רשומה אצלו כרכיב לכל החיים. בפועל זה הרבה פחות .











 

לא כלכך מסכים עם מה שכתבת...הרכבים האסייתים אכן אמינים יותר, אבל בזכות סכום רכישה נמוך משמעותית(ברוב המקרים..) זה מתקזז, אבל אני אישית חושב שבמידהו ואנשים מחפשים קצת אקסטרא(מנוע, נוחות, אבזור) הרכבים האירופאים הרבה יותר מפנקים מהאסייתים, בסופו של דבר רוב האנשים שנמצאים פה בפורום מחפשים את האקסטרא לפי דעתי ולא משפחתומטית משעממת ואת זה בדיוק מקבלים מרכבים אירופאים.

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני כשעה, Jeka88 כתב:

לא כלכך מסכים עם מה שכתבת...הרכבים האסייתים אכן אמינים יותר, אבל בזכות סכום רכישה נמוך משמעותית(ברוב המקרים..) זה מתקזז.

מאחר וכבר הבעתי בעבר את עמדתי בסוגיה האם THP דור שני אמין או לא, אני לא אציין אותה שוב.

 

יחד עם זאת, מאוד לא נכון לומר כי לקנות אוטו צרפתי ב- 20 אלף פחות ממקבילה יפנית ולהוציא שיעור ניכר מזה במוסך הוא דבר נכון כלכלית.

ההסתכלות הכלכלית הנכונה הינה על מחיר רכישה, בתוספת החזקה, פחות מחיר מכירה. סביר להניח שהצרפתייה שנקנתה ב- 20 אלף פחות גם תימכר 3 שנים מאוחר יותר ב(לפחות) 20 אלף פחות. לכן את עלויות התיקונים יש למדוד למול עלויות המימון לחלופה אמינה יותר.

 

היום כאשר לקוח סביר יכול לקבל בבנק הלוואות 'בלון' על 20-30 אלף ש"ח בריבית שנתית של 2-3 אחוז, כלומר סדר גודל ריבית של 500-1000 ש"ח בשנה. מהשרשור הזה נראה כי עלויות התיקונים לא ממש נמוכות מהסכום הזה...

 

שי

פיספסת אה הו, אה הו, פיספסת, אה הו. פיספסת, נפלת על פז'ו.

אתה רוצה להתאבד נסה ליפול על שברולט.

פיספסת, פיספסת אה הו.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

חבר אל תחליף שמן גיר, תעשה טיפול כל 20 אלף ק''מ, תחליף צמיגים פעם ב 4 שנים, תחליף טיימינג עוד שנה או שנתיים ויהיו לך עלויות יותר זולות.
את ההחזקה שלי אי אפשר להשליך על שאר בעלי הרכב כי היא דיי שונה.

Citroen C4 Grand Picasso 2016 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 רק הערה ברשות החבר שלא נוח לו עם האמינות מחזקת האמונה של הצרפתיות, התפילה הזו שצריך לשאת כל מי שיש לו פיקאסו לפני שהוא נוסע לסופר או לאילת להבדיל, היא תפילה שכדאי שכל בעל רכב יחזיק בכיס החולצה את נוסחה המדויק, גם אם למפתחות שלו מחובר סמל של מיצובישי או טויוטה. ההבדל הוא לא בכמות התקלות העודפת פר קילומטר של הצרפתיה על היפנית, אין הוכחה אמינה לכזו, ההבדל הוא בחשיפה ומקורו מונח לו אי שם במעמקי הפסיכולוגיה החברתית. ואנסה לפרט קצת, מי שקונה נניח אאוטלאנדר עושה זאת בין השאר ואולי בעיקר בשל מוניטין האמינות הגבוה שלה ובעקבותיו כמובן ערכה וקלות המכירה שלה בבוא היום. מוניטין כזה לא "הורסים" בסיפורים על תקלות, יותר מכך אנשים גם נוטים לשכנע את עצמם שהחלטתם להוציא יותר כסף היא מושכלת ונבונה ומכאן שהמשקל שמייחס בעל צרפתיה לתקלה באוטו שלו פשוט שונה מזה שייחס בעל אאוטלאנדר לכזו אצלו באוטו, אצל הראשון זה בגלל שהוא מלכתחילה משלים עם רפיסותו של האוטו שקנה, אצל השני זה בלאי טבעי, אולי סתם מזל מחורבן, בקיצור קורה וזה לגמרי הגיוני. זו אגב גם הסיבה בשלה סיקרי שביעות רצון הם מעט רעועים.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה כאלה שהתבלבלו בפורום, לכן על מנת להקל עליהם אני מצרף עבורם את הקישור הנכון:
https://www.suzuki-forums.com/forums/suzuki-ignis-forum.155/

(אזהרה: בקישור הנ"ל קיימת חשיפה אקראית לתקלות חשמל ומכאניקה ברכב יפאני, הישמרו לנפשותיכם :mm_tongue ).

  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...