Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

הלך אלטרנטור/רצועה mini one 2012 המלצות לתיקון עד הבית?


nimo
 שיתוף

שימו לב! השרשור הזה בן 392 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

איציק.

אסביר לך פשוט בכדי שתבין  מהר.

הרכב נכנס למוסך עם  אלטרנטור לא תקין. לא מראה טעינה.

 

הגעתי עם  גרר.

קצת  מטומטם לשאול  להצעת מחיר אחרי שכבר הגעת.

אבל  הסתמכתי על  מחיר הגיוני לכל  הסיפור וקצת אמון.

 

 עד לפני הכניסה למוסך,הוונטה עבדה תקין  לגמרי, כלומר לסירוגין.  ברגע שהגיע  לחום מנוע הרצוי, הפסיקה פעולה

וכך חוזר חלילה. מחזוריות.

 

כשיצאתי מהמוסך, הוונטה עבדה ללא הפסקה בכל נסיעה בין  אם  קצרה או על  כביש מהיר.

 

עד לדימום  המנוע. ברגע שהנעתי שוב, אחרי שתי דקות  עבודה שוב הוונטה ממשיכה לעבוד ללא הפסקה גם  אם  אסע שעה שלמה על  אוטוסטרדה.

מקווה שעד כאן  אני מספיק ברור.

 

כשחזרתי למחרת  לאבחן  את  הבעיה, לא מצאו  לה פיתרון ואין  טעם  שאחזור על  מה שנאמר לי שם.

 

לגבי תמחור החלק -אני מבין  שאתה מתקשה ולכן  אעזור לך כאן: אתה יכול  להתקשר ולשאול כמה עולה אלטרנטור כזה משופץ.אני התקשרתי.לצרכן  פרטי 750 ש"ח 

אני לא מדבר על  מחיר למוסכים..

 

שישקרו אותך  בפנים לגבי עלות  החלק ?לא יודע מה איתך, אבל  כפול  מהמחיר ועל  זה להוסיף עבודה? 

ובאמת  די עם  הקישקוש הזה למורכבות העבודה. 

הורידו  פה אלטרנטור. לא מדברים  פה על  גיר. הרימו  על  ליפט ודי מהר ומקצועי! 

 

וזו   התגובה האחרונה שלי לגבי כל  הסיפור הזה מבחינתי.

בבעיה אני כבר אטפל  בהמשך, שרפתי מספיק זמן  וכסף לגבי הסיפור.

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

  • תגובות 87
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

תמונות שפורסמו בשרשור

התגובה האחרונה שלך נראית שכל הזעם אתה מוריד עלינו כאן מי שמנסה לעזור לך, למיטב ידיעתי הפורום הזה אינו מוקד שרות לקוחות של המוסך בו ביצעת את התיקון, אז אנא כבד את חברי הפורום כדי שיהיה הרצון להמשיך לעזור.

 

לעניין הבעיה, הייתי ממליץ לך לחזור קודם כל למוסך שבו ביצעת את התיקון שלאחריו הופיעה הבעיה חבל שתפנה למוסך אחר ותשלם עבור אבחון נוסף.

במידה ומיצית את האפשרות של אבחון וטיפול בתקלה במוסך האחרון רק אז הייתי ממליץ לך לפנות למוסך אמין ומומלץ.

רק אחרי שימצא הקוד תקלה נוכל יותר לעזור ולכוון.

בקש במוסך לבדוק בפרמטרים כאשר המנוע פועל בסרק נתון של alternator load.

ובכלל לרפרף בכל הפרמטרים הקשורים לאלטרנטור ולוודא שאין נתון שגוי או חוסר ערך המעיד על אי תאימות הווסת הממוחשב לרכב שלך.

אני מקווה מאוד שיש ברשותך את האלטרנטור הישן כדי שאם החדש לא יתאים תוכל לבדוק את המקט של הווסת שנמצא בתוך האלטרנטור ולפיו לרכוש אלטרנטור עם ווסת זהה(קיימים מספר אלטרנטורים שחיצונית זהים בעלי ווסת מתח בתקשורת שונה!)

עריכה אחרונה על ידי ba323f
  • אהבתי 1
  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 48 דקות, nimo כתב:

שישקרו אותך  בפנים לגבי עלות  החלק ?לא יודע מה איתך, אבל  כפול  מהמחיר ועל  זה להוסיף עבודה? 

ובאמת  די עם  הקישקוש הזה למורכבות העבודה. 

הורידו  פה אלטרנטור. לא מדברים  פה על  גיר. הרימו  על  ליפט ודי מהר ומקצועי! 

אתה סתם מתעצבן ומוציא פה קיטור על אנשים שבאים לעזור לך.

אף אחד לא שיקר לך, מקסימום מכרו לך משהו יותר ביוקר - ואתה לא עשית סקר שוק.

מוכן לשים כסף שאם תתקשר למוסך מיני\BMW המחיר לאטלנטור לא יהיה 750 ש"ח, (ובאותה הגישה שלך אני אומר:) ולא מעניין אותי מה סיפרו לך בדלפק מכירה אצל המשפץ.

כמו כן אתה *לא* אמרת מה אמרו לך במוסך, ואיך נסגרו העניינים בינכם - כי הדבר היחידי שאתה אמרת הוא "לא מצאו  שום  תקלה ואני פשוט לקחתי את  הרכב ונסעתי משם."

אז אני מנסה להבין, מה סוכם ? אמרו לך שהאוטו תקין סע לשלום ?
איך זה בדיוק נסגר ?

 

לפני 48 דקות, nimo כתב:

לגבי תמחור החלק -אני מבין  שאתה מתקשה ולכן  אעזור לך כאן: 

תודה על האיבחון בשקל, אבל את האבחנות המטופשות שלך תשמור לעצמך.

אתה לא מוסמך לאבחן פה אף אחד, ובטח שלא להתייחס לגופו של כותב.
ראה הוזהרת.

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בתאריך 24.8.2020 בשעה 14:49, nimo כתב:

בהתאם לחום בחוץ? הסיבה שאני חושב על  כך  היא שפתאום  אני רואה טמפרטורות על  הצג של  38/40 מעלות. וזו  לא הטמפרטורה הנכונה בוודאות.

 

 

אצלי באוטו (ברלינגו, אבל לך תדע אולי יש קשר כי מנוע כמו שלך קיים גם בברלינגו) המאוורר פועל תמיד ללא הפסקה כשהטמפרטורה החיצונית מעל 35 מעלות. 

 

ב 34 מעלות מפסיק, ב 35 נדלק. אני מדבר על הטמפרטורה שמוצגת בתצוגה. 

 

לדעתי זה הכיוון, בתקופה זו של השנה אחרי חניה או בתנועה איטית הטמפרטורה שמוצגגת היא כמעט תמיד מעל 35 מעלות והמאוורר עובד.

 רק בנסיעה מהירה הטמפרטורה מוצגת תקין אבל אתה לא יודע אם המאוורר עובד. 

 

תעשה בדיקה בבוקר/ערב.

 

 

  • רעיון טוב! 1

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

אני יותר מבטוח שהמוסך שביקרת בו לא מתעלם מהבעיה שלך.

מצד שני, כנראה שאתה בוחר להתעלם מהמוסך ואפילו מסרב לבקש לממש את האחריות שמגיעה לך על פי חוק.

 

אתה חזרת למוסך וסיפרת את שעל ליבך או שנתת להם לראות לבד מה שכתבת פה בפורום והמוסך היה צריך לחסר את הנקודות?

 

לדעתי, נושא המחיר לא אמור להדיין בכלל.

לדוגמא, השבוע גיליתי שסנני שמן שמוסך קונה עולים לו 20% מהמחיר לצרכן. ז"א שהוא יכול לגבות פי 5 ורק אז המחיר יגיע למחיר הצרכן בדלפק היבואן. מפה ועד לקרוא להם גנבים הדרך ארוכה. זה נקרא להתפרנס. 

בנושא המחיר - צריך להכניס את נושא האחריות. משפצי אלטרנטורים נותנים בדרך כלל 3 חודשי אחריות. מוסך יכול מבחירה לתת לך אחריות ארוכה יותר על החלק, אבל בדרך כלל יגבה מצרכן מחיר אחר (ולהפך, כמו השמועה שיש כמה יבואנים שקונים את הרכבים ללא אחריות מהיצרן בתמורה להנחה ונותנים את האחריות פה בארץ על חשבונם).

 

איציק צודק, אף אחד לא הצמיד לך אקדח לרכה כדי שתכנס למוסך. הגעת לנותן שירות (או התקשרת) - קודם כל השוואת מחירים. אני לעולם לא בוחר באופציה הראשונה שנקראת בדרכי. תמיד אברר איפה הכי משתלם לי מבחינת מחיר/שירות/מה יקרה במקרה של חלק תקול (שאני אביא).

 

תאר לך שהיית מביא את האלטרנטור לבד (מאותו הספק לטענתך) ומבקש להרכיב - אבל מגלה שפתאום המאוורר עובד קבוע, על מי היית מלין? הרי נורית הטעינה כבתה. למי היית חוזר באחריות? מי היה משלם את העבודה פעם חוזרת? מי צריך היה לחפור ולאבחן את הבעיה? כל זה מתומחר לך כאשר אתה קונה חלק מהמוסך. כבר שילמת דמי תיווך - תן למוסך לשבור את הראש ולהחזיר לך רכב תקין.

 

לסיפור הזה יש 2 צדדים. כל מי שקורא צריך להבין שעד עתה נשמע רק צד אחד וחבל שלא שומעים את הצד השני.

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מה גם שלפי מה שאני מבין אתה לא רכשת את האלטרנטור דרך המוסך אלא הבאת אותו בעצמך ב 750 ורק שילמת על עבודה נכון?

אל תצפה מהמוסך עכשיו לספק לך אחריות על החלק או על תאימות לרכב, פשוט עצם עיניים והרכיב מה שסיפקת במילים פשוטות- בעיה שלך. עם כל הצער שבדבר.

 

להבא כפי שאיציק ענה לך תעשה סקר שוק, וזכותו של כל עסק כולל מוסך לתמחר חלק במחיר שהוא דורש, בעינך יקר- תסרב וסע למקום אחר לקרוא לזה גניבה/ שוד לא מקובל והנושא הזה נטחן כאן המון לעניין תמחור.

לי לא ברור האם אתה סיפקת את החלק או המוסך.

 

עריכה אחרונה על ידי ba323f
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מובן שהמוסך סיפק את החלק. נראה שהוא עשה בירור מחירים רק לאחר שגילה שהמאוורר לא תקין. 

 

לא מובן למה לא הוא לא נותן למוסך לתקן את מה שנראה לו לא תקין.

מחפש פיג'ו או סיטרואן עם מנוע 1.6THP תקול לצורך שיקום

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 22 דקות, מלטבשי כתב:

איציק צודק, אף אחד לא הצמיד לך אקדח לרכה כדי שתכנס למוסך. הגעת לנותן שירות (או התקשרת) - קודם כל השוואת מחירים. אני לעולם לא בוחר באופציה הראשונה שנקראת בדרכי. תמיד אברר איפה הכי משתלם לי מבחינת מחיר/שירות/מה יקרה במקרה של חלק תקול (שאני אביא).

כנ"ל בכל מכלולי הרכב, תושבות, משולשים, צמיגים. תמיד לבדוק שלא מרמים יש אתרים לכך, זאפ, מידרג, וכו'. (מכיר סיפורים לצערי).

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

 טוב..

קודם  כל  איציק, קבל  התנצלות כנה.

יצאתי עליך  שלא בצדק  ואין  תירוצים. 

 

שנית,הפוסט האחרון  באמת  יצאו  ממני דברים  לא טובים  בכללי, ואם פגעתי במישהו  מהחברים

סליחה. 

זו  לא היתה הכוונה, לאף  אחד מהמגיבים.

 

f323 היה זעם, לא קשה להבחין  בזה. וזה בטח  לא עליכם. סך  הכל  יש כאן  מקבץ  של  אחלה אנשים טובים  שתורמים  לא מעט עזרה והמון  ידע.

לפני 8 שעות, Buki כתב:

 

 

אצלי באוטו (ברלינגו, אבל לך תדע אולי יש קשר כי מנוע כמו שלך קיים גם בברלינגו) המאוורר פועל תמיד ללא הפסקה כשהטמפרטורה החיצונית מעל 35 מעלות. 

 

ב 34 מעלות מפסיק, ב 35 נדלק. אני מדבר על הטמפרטורה שמוצגת בתצוגה. 

 

לדעתי זה הכיוון, בתקופה זו של השנה אחרי חניה או בתנועה איטית הטמפרטורה שמוצגגת היא כמעט תמיד מעל 35 מעלות והמאוורר עובד.

 רק בנסיעה מהירה הטמפרטורה מוצגת תקין אבל אתה לא יודע אם המאוורר עובד. 

 

תעשה בדיקה בבוקר/ערב.

 

 

תודה בוקי. זה מה שעשיתי בדיוק. 

בשעות  הבוקר היא עובדת לסירוגין, אבל  זה תמיד היה כך.

בשעות  הצהריים, היא עבדה בוודאות מלאה,בהפסקות.

גם  כשהיה חם  מאוד.

אצטרך לבדוק זאת  שוב עוד מספר פעמים, כרגע היא עובדת רציף מ30 מעלות.

זה לא היה כך, באחריות. 

לפני 7 שעות, מלטבשי כתב:

מובן שהמוסך סיפק את החלק. נראה שהוא עשה בירור מחירים רק לאחר שגילה שהמאוורר לא תקין. 

 

לא מובן למה לא הוא לא נותן למוסך לתקן את מה שנראה לו לא תקין.

את  הבירור עשיתי כשראיתי את  האלטרנטור ולידו  עוד שלושה כאלה. כולם  נראים  זהים חיצונית 1:1

היתה מדבקה, טלפון  ותאריך  אחריות.

 

f323 - לא קראתי לזה באף  שלב גניבה, אם  אני זוכר נכון.

נראה לי שאפילו  ציינתי ש, וואלה בסדר, כל  אחד מעגל  פינות וזה מובן  מקובל וגם  שלם  עם  זה, אמיתי.

אבל תמחור כפול? איך  לקרוא לזה?

ולא, לא אני ספקתי את  החלק. ואם  הייתי מספק אותו והיתה צצה הבעיה הזו,הייתי שלם.כי זו  אחריות  שלי וחלק מהסיכון שזה לא יעבוד/תקול/בעיה כלשהי.

תאמין  או לא, אבל  זה אני.(אבל זה לא מה שבחרתי לעשות) בדיוק כמו  שלא אחזור לאותו מקום, על  אף  האחריות גם  אם  ילך  האלטרנטור בהנעה הראשונה היום  בבוקר.

לשם  לא אחזור. וזה לא בגלל הטיפול  האחרון.זה עוד לפני. משהו  שם  לא עובד לי טוב, גם  זה קורה בחיים.וממשיכים  הלאה.

 

לפני 7 שעות, מלטבשי כתב:

אני יותר מבטוח שהמוסך שביקרת בו לא מתעלם מהבעיה שלך. 

 אמת, המוסך  לא מתעלם  מהבעיה שלי, בעקבות  הפוסט.אבל..אל  תשכח  ששלחו  אותי ככה ואמרו  לי על כל  מקרה אם  תצוץ  בעיה, תגיע.  ומה אני אמור לעשות אם הולך  לי המאוורר אחרי יומיים  או  חודש עקב עבודה רציפה לא תקינה? שוב להגיע ושוב לשלם כפול  פר רכיב עוד לפני עבודה? אני בכלל  לא לוקח  בחשבון  שינסו  להתחשב כאן עם  עלויות/התחשבות  לאור הנסיבות.

לפני 9 שעות, ba323f כתב:

אני מקווה מאוד שיש ברשותך את האלטרנטור הישן כדי שאם החדש לא יתאים תוכל לבדוק את המקט של הווסת שנמצא בתוך האלטרנטור ולפיו לרכוש אלטרנטור עם ווסת זהה(קיימים מספר אלטרנטורים שחיצונית זהים בעלי ווסת מתח בתקשורת שונה!)

 

לא. 

התכוונתי לקחת  אותו  אבל שכחתי אותו.

ובטח  הוסיפו  אותו לערימת אלטרנטורים  תקולים  כך  שלא רוצה לנסות  ולדלות  אותו משם.

 

אבל  אסתדר. לא דואג. ואשתדל  להיות  סופר יסודי עם המשך  הטיפול  וההתנהלות  שלי במוסך הבא.

עריכה אחרונה על ידי nimo
עדכון
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בוקר טוב,

קיבלתי את ההודעה שלך, אני מבין שהיית כעוס ולא התכוונת לפגוע באף אחד, ההתנצלות מתקבלת.

בעניין האלטרנטור - אם כבר החלטת להמשיך הלאה למוסך אחר, אני ממליץ לעשות 2 דברים:
1. לבדוק בסורק מקורי של BMW\MINI תקלות ברכב ולראות אם בכלל יש תקלה. אל תעשה שום צעד לפני שאתה עושה את זה.
2. ממליץ לבדוק כמה עולה אלטרנטור *חדש*, ואגזים ואומר אפילו אחד מפירוק (אם הוא מתאים) מרכב ממודל יותר מתקדם - בהנחה וזה יתאים.

אישית אני מאוד לא סומך על אלטרנטורים משופצים ישראליים ותמיד מעדיף לשים מקורי מפירוק שירד מרכב יחסית חדש (עד היום זה דיי הוכיח את עצמו).

 

ועוד דבר קטן: להבא, גם אם גררת את הרכב שלך למוסך על תקלה שאתה עדיין לא יודע את מקורה והעלויות שלה - נהוג לומר למוסך שיתקשר אליך עם הצעת מחיר *לאחר אבחנה*. אין "יד חופשית" בשום מקרה, גם אם אתה מרגיש כבול, זה לא בהכרח ככה. ה"יד החופשית" שאתה יכול לתת למוסך במקרים כאלה הוא לא יותר מכמה מאות שקלים עבור בדיקה ראשונית (זה גם מה שהיה נהוג במוסך המרכזי של לובינסקי במקרים של רכב שמגיע לבדיקה של תקלה).

איציק

  • רעיון טוב! 1

Peugeot 3008 MY18 1.6HDi 120Hp Automatic
Citroen C4 MY07
2.0 143hp Automatic

 Citroen Berlingo Turbo Diesel MY06 2.0HDi 90Hp

 

eפ.מצולמים אחרונים: הח' שסתום ספיקה למדחס מזגן, טיימינג למנוע 2.0 EW10J4 ב 307, הח' COM2000 ברכבי PSA , הח' שמן AL4, הח' שסתומים AL4

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה איציק.

 

ותודה גם  לגבי שני הסעיפים  שציינת, אין  ספק שהייתי צריך  לעשות  כך לגבי הסריקה עם  תוכנה מקורית של  bmw

 

אולי גם  אם  הייתי קצת  יותר מאופק ומחפש אלטרנטור מקורי מפירוק, היה כדאי לי יותר. מאוד יתכן  שכן.

 

והסעיף  האחרון - בדיקת  הבעיה, לא חשבתי עליה. כנראה שמתוך  ויתור לחפש אופציה מאחר וכבר אני במוסך, "אז יאללה שיהיה" 

 

והרכב עצמו, אין  לי זמן  ממש לבדוק את  הדברים מאחר ואני בעבודה. 

 

לקראת  סופ"ש אדע מה קורה

 

ואם  יהיה חדש, אעדכן בוודאות. 

 

 

  • רעיון טוב! 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 14 שעות, nimo כתב:

 לא. 

התכוונתי לקחת  אותו  אבל שכחתי אותו.

ובטח  הוסיפו  אותו לערימת אלטרנטורים  תקולים  כך  שלא רוצה לנסות  ולדלות  אותו משם.

 

אבל  אסתדר. לא דואג. ואשתדל  להיות  סופר יסודי עם המשך  הטיפול  וההתנהלות  שלי במוסך הבא.

 

אני בכלל לא בטוח שהם זרקו את האלטרנטור לערימה של אלטרנטורים תקולים אלא יותר בכיוון שהם שלחו או ישלחו אותו לתיקון.

 

מכול מה שנכתב עד עכשיו מה הבעיה הטכנית או התקלה שמטרידה אותך ?

 

הצטרף עוד היום לארגון צדקה "אימוץ והצלת חמורים בישראל".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

טכנית, מה שמטריד אותי כרגע זה העניין  של  הוונטה.

 

בפעם  הקודמת שהייתי שם, החליפו  לי את  המותחן

(וזה היה אחרי שהחליפו  לי יום  לפני זה רצועת  אביזרים  ואז התחיל  רעש של  מתכות  נשחקות - חזרתי ואז החליפו את  המותחן)

המאוורר עבד פיקס. כל  טמפרטורה חמה שהיתה - הוונטה עבדה לסירוגין. 

 

עכשיו היא עובדת  ברצף  בלתי פוסק. גם  אתמול שיצא לי לנהוג חצי שעה על  כביש בין  עירוני פתוח, כלום לא השתנה. ממשיכה לעבוד עד שאני מדומם  מנוע.

 

אני מנסה לבדוק באתרים מחו"ל  האם  יש קשר בין  הדברים - ואולי בכל  זאת  חיישן  טמפרטורה חיצונית בכל  זאת  מסוכרן עם  מערכת  קירור הרכב והוזז ממיקומו

 

בעקבות  העבודה,  עניין  האלטרנטור  גם  בסבירות אבל  אניח  את  זה לאופציה שניה,כי חיישן  כבר קניתי ואנסה להחליפו, לבדוק מגעים  בקונקטור, ולקוות  שזו הבעיה.

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 3 שעות, nimo כתב:

טכנית, מה שמטריד אותי כרגע זה העניין  של  הוונטה.

 

בפעם  הקודמת שהייתי שם, החליפו  לי את  המותחן

(וזה היה אחרי שהחליפו  לי יום  לפני זה רצועת  אביזרים  ואז התחיל  רעש של  מתכות  נשחקות - חזרתי ואז החליפו את  המותחן)

המאוורר עבד פיקס. כל  טמפרטורה חמה שהיתה - הוונטה עבדה לסירוגין. 

 

עכשיו היא עובדת  ברצף  בלתי פוסק. גם  אתמול שיצא לי לנהוג חצי שעה על  כביש בין  עירוני פתוח, כלום לא השתנה. ממשיכה לעבוד עד שאני מדומם  מנוע.

 

* כאשר המזגן עובד המאוורר תמיד יעבוד וככה זה בכול רכב פרטי (בנזין).

 

לפני 3 שעות, nimo כתב:

אני מנסה לבדוק באתרים מחו"ל  האם  יש קשר בין  הדברים - ואולי בכל  זאת  חיישן  טמפרטורה חיצונית בכל  זאת  מסוכרן עם  מערכת  קירור הרכב והוזז ממיקומו

 

בעקבות  העבודה,  עניין  האלטרנטור  גם  בסבירות אבל  אניח  את  זה לאופציה שניה,כי חיישן  כבר קניתי ואנסה להחליפו, לבדוק מגעים  בקונקטור, ולקוות  שזו הבעיה.

 

 

אתה עושה שוב פעם טעות ולא מתייחס לאנשים קצת יותר מנוסים ממך. לא רוכשים רכיב לפני שאתה בטוח ב-100 אחוז שהרכיב תקול.

 

למה לא לבדוק את חיישן הטמפ' עכשיו לפני הרכישה בעזרת רב מודד ?

 

סה"כ מדובר על טרמיסטור או כפי שנהוג לכנותו חישן NTC אשר ההתנגדות שלו יורדת כאשר הטמפ' עולה. פשוט מנתקים את הקונקטור ובודקים את התנגדות החיישן בטמפ' של 25 מעלות צלזיוס ומשווים לנתוני הייצרן.

  • רעיון טוב! 1

 

הצטרף עוד היום לארגון צדקה "אימוץ והצלת חמורים בישראל".

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 392 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף


×
×
  • תוכן חדש...