Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

סטייג 1 פיגו 208


 שיתוף
עוקבים 6
שימו לב! השרשור הזה בן 223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

ערב טוב חברים, דבר ראשון רוצה להגיד שאני די בור בנושא השיפורים, אז ככה מעוניין להוסיף פלפל לרכב שלי שהוא הכי סטנדרטי בעולם בעזרת סטייג 1.

הרכב הוא פיגו 208 מודל 2016 1.2 טורבו 110כ״ס.

אשמח לדעת אם מישהו בפורום עשה וניסה ויכול לתת לי המלצות אצל מי לעשות במרכז ואיזה תוכנה מומלצת, ומה הנתונים שהוא קיבל לבסוף, וגם אם היה שינוי קריטי בבלאי וצריכת דלק או שזה זניח מאד.
וגם אם מישהו לא ניסה על הרכב הזה ספציפית אשמח לדעת מה דעתכם.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

עד כה לא שמעתי על כאלו ששיפרו את המנוע המדובר בארץ, מבדיקה בחברות שיפור שונות הטווח שאפשר להגיע אליו הוא בסביבות 145 כ"ס במנוע.

יש כל מיני טיונרים בארץ שמתקינים תוכנות, החל מתוכנות מדף ועד תוכנות CUSTOM שמתבצעות על דיינו בלייב.

מה המטרה שלך מהשיפור? מה הציפיה שלך מהרכב?

אם סתם בא לך ללחוץ על הגז ולקבל יותר תאוצה אז כן, שיפור התוכנה ל"סטייג' 1" יהיה אחלה של דרך להרים את ההספק, אך קח בחשבון שאף אחד לא יקח אחריות על הרס במנוע עקב תוכנה כזו, בהרבה רכבים לא הייתי מתרגש או חושש אך למנוע פיורטק יש עבר מפוקפק עם בוכנות שהחליטו להגיד שלום ולהתראות אז לפני כן הייתי מבצע במקומך מחקר בפורומים בחו"ל לגבי שרידות המנוע המדובר לאחר שיפורים.

באם מטרת השיפור היא נהיגה מהירה יותר במסלול או נהיגה ספורטיבית וטכנית, לא הייתי נוגע בתוכנה אלא מתחיל בצמיגים איכותיים ומחליף מתלים (אפילו סט קפיצים איכותי של אייבך פרו קיט יכול לשנות משמעותית).

  • רעיון טוב! 1

עברתי לסקייטבורד

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בעקרון המנוע הזה מגיע עד 130 כס מהמפעל(בדגמים שלא בארץ או למשל ב308 שדווקא כן) 

למרות זאת הייתי נמנע מלעשות שיפורי הספק למנוע כלכך צנום- הupside קטן מדי, והסיכון לדעתי ממש לא שווה את זה

אם אתה רוצה רכב עם קצת יותר פלפל, כדאי לשקול אולי לעבור לאחות הGTI שלו, אצלה גם בלי לשפר יש מספיק סוסים במנוע

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

השאלה אם יש שינויים נוספים חוץ מתוכנה בהספק הזה?

ואם הגיר 8 הילוכים עמיד יותר מהגרסה עם ה6?

HONDA JAZZ 2016

2017 סיטרואן קקטוס אדומה-נמכרה

2020 308 גיטי 😎

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אפשר להניח אז שמבמקרה הזה של 155 כס עשו גם שינויים פנימיים במנוע ולא רק בתוכנה

מה גם שזה דיי הרבה סוסים ביחס לנפח- אפילו המון הייתי אומר

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

https://www.br-performance.be/nl-be/chiptuning/1-wagens/43-peugeot/4083-208/6988-06-2015-2019/10523-1-2-puretech-gpf/

הנה לינק לרכב 2016 ש150 סוסים בתכנה בלבד, אני מניח שעם צנרת דאון פייפ ועוד כמה דברים אפשרי לקצת יותר, אן לי אינפורמציה על הגיר שלהם 

אם מחזיק ולא ידוע לי על מישהו שעשה בארץ.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
בתאריך 26.8.2020 בשעה 21:57, ik3 כתב:

בעקרון המנוע הזה מגיע עד 130 כס מהמפעל(בדגמים שלא בארץ או למשל ב308 שדווקא כן) 

למרות זאת הייתי נמנע מלעשות שיפורי הספק למנוע כלכך צנום- הupside קטן מדי, והסיכון לדעתי ממש לא שווה את זה

אם אתה רוצה רכב עם קצת יותר פלפל, כדאי לשקול אולי לעבור לאחות הGTI שלו, אצלה גם בלי לשפר יש מספיק סוסים במנוע

 

חולק עליך בעניין הזה, 30-35 כ"ס ברכב כזה יהיו מאוד מורגשים.

צריכים גם לזכור שהתוספת לבלאי קורית רק כשלוחצים, בנסיעה רגילה אין הבדל.

 

ואין דבר כזה "מספיק" כ"ס, תמיד רוצים יותר 😈

They are trying to ban me...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

ועדין בהתחשב בנסיבות- אכן יהיה שיפור, אבל אני הייתי מחליף לGTI, בתוספת קטנה אם בכלל במקום להכנס להרפתקאות של אמינות (כנראה שתהיה מקפוקפת ביחס לסטוק) אתה מקבל רכב שהרבה יותר "רכב"

אבל שוב כל אחד והשיקולים שלו.

אגב אם הכיוון הוא לשדרג הספקים הייתי בכלל הולך לכיוון של פולו, המנוע שם בנפח גדול יותר והפוטנציאל לשדרוג הספק מן הסתם גבוהה יותר.

עם זאת אם 200 סוסים על רכב ששוקל קצת יותר מטון זה מספיק הייתי הולך על ה208 על פני הפולו בכל יום:)

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אל תשכח שהחלפה לGTI גוררת עליה באחזקה (בעיקר ביטוח).

אם הוא מרוצה מהרכב בסך הכל ורק רוצה עוד קצת כוח תוכנה זה בדיוק מה שהוא צריך.

They are trying to ban me...

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אם היה תקציב לGTI אז כנראה שהוא היה קונה... אבל, יש אנשים שצריכים לעבור תהליך מסוים בשביל

לקבל החלטה מאוחר יותר.  

מה, לא יצא לך לפעמים לצאת עם בחורה חודשיים או שנה ואז להבין בכלל שאתה רוצה את אחותה? 

יש תהליכים שצריך לעבור, אן מה לעשות.

  • מצחיק 3
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אז נכון הGTI אכן יקרה יותר

מבחינת עלות הרכב האוטומטיות נמכרות בסדר גודל של 50-70K וGTI נמכרות בסדר גדול של 70-80K

וגם מבחינת הביטוח אפשר להניח שזה היה תוספת של 3-4K לשנה

ומצד שני אתה חוסך החלפת מנוע בפוטנציאל דבר שגם יגרור עלויות לא קטנות

המנוע 1200 הוא מצויין מבחינה טכנולוגית, אבל מצד שני הוא קטן למדי ולדחוף אותו ל150כס זה מעלה באופן משמעותי את הסיכוי לבלאי מואץ ואפילו נזק למנוע.

בסופו של דבר זה כמובן החלטה כלכלית אבל בעיקר החלטה של הלב ופחות הראש😉

peugeot 208

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שימו לב! השרשור הזה בן 223 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף
×
×
  • תוכן חדש...