Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(סוף סוף) ה-208 החדשה בדרך...


PriceDevil
 שיתוף
עוקבים 53

פוסטים מומלצים

לפני 23 דקות, Ron.P כתב:

זה מה שאמרו גם על ה3008 הקודמת ועובדה ,המחליפה שלה מוכיחה בדיוק ההפך,אתה לא יכול לחזות את העתיד,ובמה שקשור לשוק הרכב,במיוחד בישראל,שום דבר לא צפוי חוץ ממה שלא צפוי.

 נכון ולכן ציינתי אותה כדוגמא ליוצא מן הכלל בנושא הסחירות אצל פיגו והוספתי את המשפט האחרון שמתייחס לכך שהסחירות של הרכב טרם נקבעה.

 

בסופו של יום מי שיקבע את שווי הרכב זה הלקוח וכמה הוא מוכן לשלם על הרכב הנ"ל, אם ירצה יהיה סחיר אם לא נראה אותו מככב כמו גדול ב0 ק"מ במחיר קצת יותר קל לבליעה.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 282
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

אני מופתע מאוד ממה שאתה רשמת...

כששואלים כמה עלו הדגמים הקודמים כדאי גם לזכור מה הם הציעו.  בדור הקודם התלהבנו ממערכת מולטימדיה מקורית עם שליטה מההגה וכיוון מראות חשמלי.  בינתיים המנועים התחזקו, נוספו מערכות בטיחות מתקדמות

מחיר המחירון הוא החלטה של מר לוי יצחק שלא ידוע מה עומד מאחוריה. לא חסר רכבים עם בעיות אקוטיות שהחזיקו מחירון או רכבים מצויינים שלא החזיקו מחירון.   אין קשר חד משמעי בין מחיר המחירון לאמ

תמונות שפורסמו בשרשור

רק לידיעה באירופה נמכרים דגמי 208 (לפחות על הדור היוצא) בגרסאות יותר מאובזרות ממה שקיימות בארץ, גרסת active היא הגרסה הנמוכה שם, ראיתי כמה מודעות למכירה של 208GTI בסביבות ה-30K בהמרה, מחירים מטורפים בהשוואה לכאן, והרכבים נראים פצצה מתוקתקים אחד אחד, רק נשאר להזיז ריר, גומרים עלינו כאן, מדינה חרא, זו השוואה לאירופה, לא לארה"ב, המיסוי שם דומה לארץ ועדיין כאן זו שחיטה לאור יום. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

 

לפני 6 שעות, discoTD5 כתב:

טרם נולד הרכב שבעת ההשקה שלו גולשי קארספורום יכתבו "וואו!!! מחיר בנזונה! אפילו היו מוסיפים כמה אלפים ועדיין היו מעיפים אלפי יחידות". לא נולד הרכב. 

אני לא מסכים, גם כי זה כבר קרה כמה וכמה פעמים (מהזמן האחרון אני זוכר את ה-V60 ואת הפוקוס) וגם כי המחירים של ה-208 (לדעתי, כן?) באמת חצו איזה רף WTF בדומה למה שקרה עם הסיוויק וה-145K כשהיא הושקה. נכון שה-208 מאובזרת מאוד, אבל מעבר לעובדה שיש כאן אביזרים שכבר קיימים במחסן החלפים של היצרן (כן, אני מבין שצריך לבצע התאמות), וחומרים באיכות בינונית-גבוהה, אני לא רואה פה משהו שמצדיק את המחירים האלה. כאן, או בכל אחת מהסופר-מיני'ז הסטנדרטיות שהושקו כאן בחודשים האחרונים. וזה כולל את הקורסה (גם הגרסה הזולה), את המאזדה2, המיקרה ועוד. במכוניות היברידיות כמו ג'אז או יאריס אני עוד יכול איכשהו לקבל את זה, אבל באחרות? לא ממש. 

 

אני לא איזה חיב"ס שלא משנה מה המחיר בו מכונית מושקת התגובה האינסטינקטיבית שלי תהיה "אם זה היה זול ב-10K היא תעוף" כי זה ברור לכולם שזה משפט מטומטם. אבל אני באמת לא חושב שסופר מיני צריכה לעלות כל כך קרוב למשפחתית (ולא, זה לא תירוץ להעלות את המחירים של המשפחתיות). לדעתי צריך להיות פער של 25-30% בין גרסת כניסה של סופר מיני לגרסת כניסה של משפחתית, וזה לא משנה כמה מאובזרות גרסאות הכניסה האלה. אנחנו כחובבים אולי יכולים להיכנס לקונפיגורטור האנגלי ולראות שוואלה הגרסאות שנמכרות כאן הן ממש מאובזרות אז המחיר הגיוני, אבל "גברת כהן מחדרה" כנראה לא תעשה את זה, והיא רואה פער מחירים קטן, ומחירים מאוד גבוהים בפלח הסופר מיני וזהו. 

 

למען הסר ספק, אני מדבר לא רק (גם אם בעיקר) על ה-208, אלא על כל הסופרמיניז שהושקו בתקופה האחרונה. חוץ מאשר האיביזה והקליאו הבסיסית, כמעט כל סופרמיני שהושקה בשנה-שנתיים האחרונות, קיבלה מחיר גבוה מדי ברמה הולכת וגוברת, כשהראשונות (פולו) היו קצת יקרות מדי, והאחרונה (208) כבר ממש יקרה מדי. 

 

לפני שעתיים, Murzilka כתב:

בדור הקודם התלהבנו ממערכת מולטימדיה מקורית עם שליטה מההגה וכיוון מראות חשמלי. 

בינתיים המנועים התחזקו, נוספו מערכות בטיחות מתקדמות, תאורת לד הפכה כבר לסטנדרט, קוקפיט דיגיטלי ועוד המון אבזור שלא היה מובן מאליו אפילו לפני 3 שנים. 

הסטנדרטים עולים ואיתם גם המחירים. 

 

הסטנדרטים עולים מכורח המציאות והתקדמות הטכנולוגיה, אבל גם המחירים של האביזרים האלה יורדים, אז אני מאוד מתקשה לקבל את זה כהסבר הגיוני. הסטנדרטים עולים לא רק במכוניות, הם עולים גם בנדל"ן, במחשבים, טלוויזיות ומקררים, ועדיין - חוץ מאשר בתחום הסמארטפונים (שם זה מובל ע"י יצרנית אחת והאחרות פשוט הולכות אחריה), אני לא רואה את המחירים מטפסים בכזה קצב, אם בכלל. זה שהיצרנים מנצלים את העובדה שיש לוח שעונים דיגיטלי (שיותר זול ברוב המקרים מאחד אנלוגי) להעלות את המחיר זה לא בסדר וזה תפקידם של היבואנים להחזיר את היצרן לקרקע. הפרקטיקה הישראלית הזו של גלגול העלויות לצרכן הקצה (שוב, לא רק ב-208, לא רק בפיג'ו, ובכלל לא בתחום הרכב) היא לדעתי התנהלות גרועה. אבל היי, אנשים ממשיכים לקנות בארגזים, אז תכלס כל מה שאני אומר לא רלוונטי.

 

לפני שעה, SchnitzelLova כתב:

די ברור שמדובר בניסיון מיתוג מחדש. למה לא בעצם? העיצוב פצצה, האבזור פצצה, המנוע פצצה, הגיר פצצה. הקפיצו מחיר ומציגים את הרכב כאלטרנטיבה לאאודי A1. 

אתה כנראה לא ממש מבין איך עובד מיתוג, על אחת כמה וכמה מיתוג מחדש. 
יש שתי דרכים לעשות מיתוג מחדש מעממי לפרימיום. הראשונה היא לשפר את המוצר עוד ועוד מבלי להעלות את המחיר, וכשאתה מגיע למצב שאתה עדיין מוכר אותן כמויות אבל נגמר לך המלאי, אתה יכול להתחיל להעלות את המחיר. כאן אתה מייצר מצב של ביקוש שגדול מההיצע - ואתה ממותג כמשהו אקסקלוסיבי, רוצה לקנות את האוטו? תבוא יותר מוקדם. 

הדרך השניה היא להעלות את המחיר מבלי לשנות את האיכות ומבלי לחכות למצב שהשוק רואה אותך כמשהו אקסקלוסיבי. זה בסדר כשאתה היצרן, אבל כשאתה היבואן ואתה עובד על מלאי קיים, אתה מוצא את עצמך פולט את שאריות המלאי שלא קנית ל-0 ק"מ בהנחות מפליגות ואתה מייצר מיתוג של "תחכו להנחות". 

מוצר יקר, אפילו אם הוא פצצה לא אוטומטית הופך אותו לפרימיום.

  • אהבתי 2
  • רעיון טוב! 1

הצטרפו לקהילת הרכב של ישראל בפייסבוק ובאינסטגרם

אוהבים את מה שאנחנו עושים? רוצים לתמוך בנו ולקבל הטבות בו זמנית? עשו מנוי לאתר.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 דקות, farkash7 כתב:

אני לא צריך להשוות לארץ. אני צריך להשוות בין רכבים שם, דור קודם ודור חדש באותה רמת גימור.

 

אם היצרן ייקר את הדגם נראה הבדלים.

 

זאת השוואה לא מדויק בעליל, אבל אם אתה מתעקש. 

הלכתי על האתרים של הבריטים (בכל זאת, אנגלית יותר נוחה) 

ב 2016 דגם GT LINE עם מנוע 1.2 ו110 כ"ס מצאתי כתבה (CAR) שמדברת על £17,365

היום, באתר הרשמי, GT LINE עם מנוע 100 כ"ס גיר ידני : £21,455. 

גיר אוטומטי: £22,895  עם מנוע 130 כ"ס: £24,085  (1200 פאונד הפרש עבור מנוע בלבד)

Mini Cooper S R56 - לכיף

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

קראתי גם כתבה עכשיו על הרכב מבריטניה. התלוננו שם על מחיר גבוה ביחס למתחרות.

כנראה שמישהו בפג׳ו קפץ מעל הפופיק...

https://www.google.com/amp/s/www.autoexpress.co.uk/peugeot/208%3Famp

 

לא בדקתי לגבי רכבים אחרים בסגמנט הזה, אבל ללא ספק חלה התייקרות משמעותית.

עניין האבזור והחידושים הוא לא סיבה. תמיד היה אבזור חדש ותמיד היו חידושים, ועדיין, מכוניות סופר מיני נמכרו בטווח של 90-110k

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לחכות שלוש שנים כדי לקנות 208 ב80?

מעדיף לחכות שלוש שנים ולקנות 508 ב100-110

  • אהבתי 1

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 14 דקות, KOOKE כתב:

מה שנשאר זה לחכות שנתיים שלוש ולקנות אותה בכ- 70,0000 עד 80,000 ש"ח בלי הריח של חדש...

 

אחרי 3 שנים היא תימכר ב-50-60 אלף שקל. מצב כלכלי פח + שוק מוצף + רכב צרפתי = קריסת מחירון. בנוסף, לובינסקי אוהבים לדחוף את המכוניות שלהם ל-0 ק"מ יד 1 אז המחירון יורד עוד יותר. 

 

מי שקונה רכב צרפתי, כמוני, צריך לקחת בחשבון שיש להחזיק ברכב לפחות 5-6 שנים בשביל לרכך את המכה. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

נושא המחיר כנראה קשור יותר ליצרן ולאיזה סדר שהוא רוצה ליצור במותגים. סיטרואן אמורה להיות המשהו המיוחד אבל במחיר נגיש, אופל באמצע עם גישה "גרמנית יותר" ומעל יש את פיג'ו. 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
הם הורידו את כל ההספקים
הגרסה חסרת הטורבו עם 75 כ"ס במקום 82 כ"ס.
באנגליה מוכרים שתי גרסאות בנזין 75 כ"ס, 100 כ"ס.
בפולין יש גרסת בסיס חסרת כל.
למה שמישהו ירצה לקנות איביזה ולהחליף שני מצמדים כמה פעמים בשנה במקום 208 עם 8 הילוכים נורמלי?
תגובה נהדרת, בהחלט העלת חיוך גם על פניי :)
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 4 שעות, SchnitzelLova כתב:

 

זה היה נכון אולי בשנות ה-90 וה-2000. בימינו פולקסווגן הוא שם נרדף לבעיות גיר, ירידת ערך גבוהה ורכב שכל כניסה למוסך מצריכה לקיחת משכנתא. אני לא אומר שזו המציאות אני רק אומר שזו התפיסה בקרב ההמונים. סיאט הצליחו להשיג לעצמם נישה של צעירים בשנות ה-20 שלוקחים הלוואה, קונים רכב חדש וקורעים ת'אוטו בדרך למשרת 6,000 - 7,000 שקל ברוטו בחודש שלהם. סקודה, לפי מה שאני רואה בכבישים, מוכרים יותר לליסינג מאשר ללקוחות פרטיים. בחיי אם הייתי מקבל שקל על כל פעם שאני רואה סקודה אוקטביה מזגזגת בין הנתיבים היה לי כסף לפתוח שניצליה. 

תעשה סקר בקרב המקורבים לך (שאינם חובבי רכב) ותראה שרוב הסיכויים שהרוב יעדיפו פולקסווגן על פניי פג'ו.

סיאט "תפסו נישה" גם בזכות המחירים, האיביזה AM5 נמכרה באיזור ה-80 אלף ש"ח עם מנוע חזק יחסית למחיר, לא הייתה לה תחרות במחיר הזה. עד עכשיו האיביזה זמינה במחירים נמוכים יחסית לשאר הסופר מיני. הסטייל (רמת גימור ביניים) נמכרה לפני חודשיים או שלושה חודשים תמורת 96 אלף ש"ח.

Hyundai Getz Fun GLX 1.4 Automatic | Renault Clio MK3 1.2 Manual | Fiat 500 Pop 1.2 Manual | Mazda 3 Sport 2.0 Automatic | Seat Arona FR 1.0TSI DSG7

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 9 שעות, farkash7 כתב:

מחיר פסיכי.
בכלל עושה רושם שכל היבואנים בלי יוצא מן הכלל הקפיצו את המחירים בקטגוריית הסופר מיני.
אופל/יאריס/ג'אז/קליאו/פג'ו.
בכולם הגרסאות המאובזרות נמכרות ב115K+, בחצי מהם הן עוברות את ה120K. אני באמת לא יודע מה עבר שם בראש של היבואנים, אבל זו כבר מגמה.
כמה עלתה הג'אז הקודמת בגרסה המאובזרת? ממה שזכור לי סביב ה106K
 כמה היאריס? ממה שזכור לי סביב ה110K להיברידית
כמה ה208? ...

כמה הקליאו? ...

משהו השתבש בשוק או שנהפכנו ליותר עשירים.

 

המשפחתיות קפצו למחיר התחלתי של 135 אלף, הג'יפונים הקומפקטיים מתחילים ב-150 אלף, המיני האוטומטיות כבר חצו את ה-80 אלף, אז ברור לך שגם הסופר מיני קופצות במחיר.

קאליפרים צהובים בגודל של הטוסטר שיש לאמא שלי במטבח

ודיסקים בגודל של מגש פיצה .

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

לא יודע. הגיע לכאן איזה פורד פוקוס בכמה גרסאות מעניינות עם אבזור לא רע והיא נמכרת ב...125-130+-
קורולה ביבוא מקביל נמכרת בכמה? יפה. אם יבואן מקביל מצליח להרוויח מהמחיר הזה אני מנחש שגם יבואן טויוטה יכול.
בכמה נמכרה עכשיו גולף אלוהים ישמור רגע לפני החלפת הדגם? 125K יכול להיות?
מספיק דוגמאות למשפחתיות במחיר אטרקטיבי של סופר מיני?

אז כן המחירים קפצו. בחלק מהמקרים יש תמחור של היצרן אין מה לעשות (קל לאמת את זה כמו שאמרתי קודם, אמרו שההשוואה שלי לא נכונה, אבל היא כן. כדי לדעת אם אייפון התייקר בגלל היצרן אני לא צריך להשוות את מחירו בחול ובארץ. מספיק לי לראות מה היה מחיר הדגם הקודם בארה"ב והחדש). בחלק אחר גרידיות. יש כאלה שאומרים עסק פרטי בלה בלה בלה רוצה להרוויח בלה בלה בלה. סבבה היינו בדיון הזה.
נחכה שסופר מיני יעלו 150K ואולי אז יהיה שווה לנהל אותו שוב. אה אופס זה כבר קורה בגזרת הסופר מיני החשמליות. היכונו היכונו חברים.

 

עריכה אחרונה על ידי farkash7

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

סתם בשביל הקטע, תפוחים ובולג'וינטים והכל, גראנדלנד בנזין (מאותו יבואן ממש!), קטגוריה וחצי לפחות מעל ה-208, נמכרת מאפס ק"מ ב... 120. נכון, היא פחות מאובזרת, ואפס ק"מ, ובכל זאת. והיבואן עדיין מרוויח! גראנדלנד דיזל כבר נמכרת ב-123 באותו אתר אפס ק"מ.

 

זה פשוט לא מחיר הגיוני לסופר מיני ממותג עממי למי שלא שוחה בכסף.

  • אהבתי 1

For I am a bear of very little brain, and long words bother me

 

לפני 25 דקות, m3x7r3m3 כתב:

אני מסכים איתך

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 13 שעות, Murzilka כתב:

בשום שלב לא דיברתי על עלויות ייצור. 

יצרן רכב זו חברה מסחרית שמטרתה להרוויח, היא לא צריכה סיבה מיוחדת כדי להעלות את המחיר ללקוחות שלה (הדילרים\יבואנים).

אבל גם אם נניח שהיום יותר זול לייצר בקרת שיוט אדפטיבית או מערכת לסטייה מנתיב מאשר לפני 5 שנים, לפני 5 שנים זה לא אבזור שהיה קיים בכלל בקטגוריה הזאת והיום כן. 

אבזור עולה כסף, גם אם לייצר לוח מחוונים אנלוגי עולה בדיוק כמו את הקוקפיט הדיגיטלי, היצרן יגבה ממך תוספת כי זה נחשב לשדרוג. 

יוצא דור חדש? יופי, גם סיבה להעלות את המחיר, כי חדש. 

מנוע זהה, אבל ההספק שונה  - עולה כסף. 

שיפרו את פלטות המזהמים - תוספת 

אז אם נניח בעדינות שהרכב עלה רק ב 1000 יורו, אחרי מסים אתה כבר ב2000 יורו. 

בינתיים הוקשחה נוסחת ציון ירוק ואיבדת עוד 1000-2000 ש"ח 

אין לי קשר לפג'ו ספציפית, אבל אני מבססת את דברי על הכרות טובה מאוד עם עבודה מול יצרן רכב. 

 

 

 

כאן לדעתי אתה לא מדייק, עלות יצור של נניח צג דיגיטלי זולה מאוד (יותר זול מליצר כפתורים פיזיים ומערכת מכנית) כך שפעמים רבות יותר זול ליצרן לייצר היום מאז,

עוד דוגמא במערכת השמע היום לא תמצא דיסק במרבית המכוניות חלק מכני שעולה הרבה יותר לייצר מאשר מסך שעלותו היום שקל וחצי (באמת גרושים לייצרן).

 

לפני 7 שעות, itsik170 כתב:

 

המשפחתיות קפצו למחיר התחלתי של 135 אלף, הג'יפונים הקומפקטיים מתחילים ב-150 אלף, המיני האוטומטיות כבר חצו את ה-80 אלף, אז ברור לך שגם הסופר מיני קופצות במחיר.

זה באדיבות הממשלה ושווי המס,
לפני אי אלו שנים שהיו מדרגות בשווי לפי "עד 120K" ראה פלא כל המכוניות המשפחתיות ירדו למחיר של 120K,
כיום שהמחיר מחושב לפי שווי ביחס של אחוזים מהמחירון המחיר יכול לעלות ואין פוצה, אתה רוצה משפחתית במחיר האמיתי שלה לך לאתרי ה0 קלומטר ושם תגלה שמרבית המשפחתיות הם באיזור ה120K והג'יפונים ב135K.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • תוכן חדש...