Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(מצולם) אוברול מלא VW TWINCHARGER ועוד תיקונים


teyal
שימו לב! השרשור הזה בן 1226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

פוסטים מומלצים

  • תגובות 114
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

עבודה מדהימה!

 

מחכה לשמוע רשמים מהנסיעה הראשונה, איזה כיף זה לנסוע ברכב ״ישן״ במצב חדש לחלוטין. 

סתם תהיה שעלתה לי, אתה משפץ את הרכב גם קוסמטית או שהוא במצב יחסית טוב?

 

 

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, הרכב במצב חיצוני מעולה, (מראש חיפשתי אחת גמורה שנראית טוב)

אעלה תמונות בהמשך. מה שכן אני משדרג לו את האינטריור (פירוט ותמונות בהמשך).

לוח שעונים מסך מלא של GTI E30. בקרת שיוט, הגה לחצנים של GTI עם משוטים

(בשבילי DSG בלי משוטים זה חצי עבודה 😀).

מערכת מקורית עם מצלמה ועוד... כאמור פירוט ותמונות בהמשך.

 

עריכה אחרונה על ידי teyal
  • מעניין 2
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשמחה. דיסקליימר: המובא מטה איננו מדריך ואינני ממליץ לאף אחד שאיננו מכונאי לגעת במערכת הבלימה. 

 



 

עריכה אחרונה על ידי teyal
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 10 שעות, teyal כתב:

לוח שעונים מסך מלא של GTI E30

מעניין אותי מאוד לדעתי איך מתבצע סנכרון לוח שעונים כזה עם יתר המחשבים באוטו.

 

שאפו על עבודת המכונאות, ממש מרשים!

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בשמחה. דיסקליימר: המובא מטה איננו מדריך ואינני ממליץ לאף אחד שאיננו מכונאי לגעת במערכת הבלימה. 
 


 
לעבוד עם מכסה נוזל בלם סגור?

Sent from my SM-N980F using Tapatalk

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

מעניין אותי מאוד לדעתי איך מתבצע סנכרון לוח שעונים כזה עם יתר המחשבים באוטו.
 
שאפו על עבודת המכונאות, ממש מרשים!
יש לי fvdi מכשיר עושה קסמים.(למודלים המוקדמים יותר) מחבר כל לוח שעונים משכפל צ'יפים מסנכרן מחשב מנוע מתקן קילומטרז'. (כמובן שאני שומר על הק"מ המקורי...) ב MK5 השניה התקנתי לוח של MK6... גם עזרתי פעם לחבר פורום שנתקע עם החלפה. אעלה תמונות מהתהליך.
לעבוד עם מכסה נוזל בלם סגור?

Sent from my SM-N980F using Tapatalk

פתוח, וחובה להשגיח שכל הזמן יהיה נוזל בכוסית.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שאפו, לא יודע איך רק עכשיו הגעתי לשרשור.
קורא לא מעט פרוייקטים בחו"ל ורואה פרוייקטים בארץ שלא מתקרבים בכלל לרמה של שם, פה התעלת על כל פרוייקט שקראתי בחו"ל.
שיטת הניקוז אוויר ממערכת הבלימה לא טובה, אבל לא מורגשת מבחינתך כי במשפחתיות זה פחות מורגש, הבדלים כשיש בועיות אוויר קטנות שנתקעות במערכת מרגישים תחת עומס בלימה וברכבים ספורטיביים בדרך כלל.


Sent from my HD1900 using Tapatalk



  • מעניין 1

Miata NC

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

לפני 6 שעות, teyal כתב:

מרבית הלוחות שנמכרים כמשומשים באיביי או בארץ, מגיעים בלי הטרנספונדר של המפתח

הלוח שקנית הגיע עם הטרנספודר?

 

זאת אומרת כל מי שמוכר לוח שענים משומש אמור לפרק את הטרנספודר מהמפתח ולשלוח יחד עם הלוח על מנת שלא יהיה צורך לצרוב EPROM, אבל מכיוון שלא יודעים שזה מה שצריך לעשות, לא שולחים?

ואם הלוח כן מגיע עם הטרנספודר של המפתח של הרכב המקורי בו הוא היה מותקן, לא נדרש פירוק הלוח וצריבה  של ה EPROM אלא רק לימוד? 

 

 

הבנתי נכון? 

 

תודה רבה על ההסברים.

 

 

שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

בכיף, אני אוהב להסביר...אף לוח בודד (לא כסט) שרכשתי לא הגיע עם הטרנספונדר.
לדעתי המוכרים לא כל כך מודעים לעניין. רק אם אתה רוכש "סט התנעה" אז אתה מקבל לוח טרנספונדר ומחשב מנוע (ואז לא צריך כלום, רק לחבר). אם יש לך טרנספונדר אז לא צריך לפרק את הלוח. אפשר להכניס אותו למצב שירות ע"י התוכנה (הפעולה נקראית service mode by obd) אלא רק ללמד אותו. אם אין טרנספונדר אז צריך לפרק, למצוא את ה eprom לקרוא אותו עם צורב חיצוני. לטעון את הקובץ שקראת לתוכנה. התוכנה כותבת לקובץ מצב שירות ( נקרא service mode by eprom) ואז צורבים אותו בחזרה. ברגע שהלוח במצב שירות אפשר לעשות הכל.

ברכבים החדשים יותר המצב עוד יותר מסובך כי האימובילייזר מנטרל גם את המחשב גיר.

  • אהבתי 2
  • מעניין 1
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

פשוט מרשים הידע שלך בתחום המכונאות והאוטוטרוניקה.
שאפו ענק על השרשור שפתחת ותודה על השיתוף המאוד מעניין.


Sent from my iPhone using Tapatalk

  • אהבתי 1
קיבלת התראת משתמש בקארספורום - סיבה: שפה לא נאותה אנא חסוך מאיתנו את חוש ההומור הלא מצחיק שלך.
כל מה שעומד בין אדם, לאושר שלו, הוא היכולת להשלים עם כמה עובדות ולהבין שלא שווה להילחם עליהן.
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

איזה שדרוג!

הלוואי והיה לי הידע והכלים לבצע שידרוג כזה לרכיבים אלקטרוניים ברכב.
הלוח שעונים החדש ממש משדרג את הרכב ואת האווירה בפנים, סחטיין!
ברמה העקרונית, האם אתה יודע אם שדרוג כזה אפשרי גם ברכבי אאודי, ספציפית A1 2012.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Audi A1 1.4 TFSI Manual | Citroen C4 eHDI | Land Rover Discovery TD5
VW Golf MK4 1.6 Manual
 
 
 
 
שיתוף קישור לתגובה
שיתוף באתרים אחרים

שימו לב! השרשור הזה בן 1226 ימים, שזה ממש ממש הרבה. נא המנעו מהקפצה שלו והקפיצו אותו אך ורק אם אתם פותחי השרשור ו/או יש לכם עדכון רלוונטי לנושא. אם יש לכם שאלה, נא פתחו שרשור חדש.

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • תוכן חדש...