Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם או להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

(מצולם) אוברול מלא VW TWINCHARGER ועוד תיקונים


teyal
 שיתוף
עוקבים 35

פוסטים מומלצים

פשוט תענוג! את הציוד שאתה משתמש בו אספת לאורך זמן? לא ציוד שיש לחובב סטנדרטי.

ושאלה נוספת, יש לך חניה פרטית סגורה? בחלק מהתמונות זה נראה שאתה עובד על הרכב בחניון משותף, אצלי זה גרר הרבה פעמים אי הבנה מצד שכנים למרות ששמרתי על ניקיון ולא השארתי זכר לעבודות שבוצעו על האוטו (בחניה הפרטית שלי בבניין משותף).

עריכה אחרונה על ידי deltaHF
התחלתי מאוד להילחץ, יש לי גם וילונות שחורים באוטו והראייה עוד יותר נמוכה, גם אורות דמוי קסנון של פיליפס שלא מאירים שום דבר בגשם כמעט) והיה די מפחיד. סעו בזהירות !
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 89
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

רקע: אני מאוד אוהב את השילוב מנוע גיר twincharger. מבחינתי גם לאחר יותר מעשור מאז שהוצג אין לשילוב הזה מתחרים. בוודאי בגזרת המחירים בה הרכבים האלו נסחרים כיום. ברשותי מזה כמספר שנים 2 ר

כן, 3 גולפים בצי. כן, עשיתי הונינג כדוריות, מאוד נוח ובטוח והתוצאה מצוינת.   ממשיכים: (תודה למפרגנים עושה חשק להמשיך ולשתף). הבוכנות טרום התקנה. ברקע פתוחה תוכנת אלזה (וורקשופ מנ

ממשיכים. במנועים מודרניים צמת החוטים מתפרקת יחד עם המנוע. קל ופשוט. למעשה יש חיישנים חבויים שלא ניתן להגיע לקונקטור שלהם ללא פרוק מאסיבי. טעות שנתקלתי בה ברשת, היא של אנשים שמפרקים מנוע ומנס

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 41 דקות, shakedi כתב:

איזה שדרוג!

הלוואי והיה לי הידע והכלים לבצע שידרוג כזה לרכיבים אלקטרוניים ברכב.
הלוח שעונים החדש ממש משדרג את הרכב ואת האווירה בפנים, סחטיין!
ברמה העקרונית, האם אתה יודע אם שדרוג כזה אפשרי גם ברכבי אאודי, ספציפית A1 2012.


Sent from my iPhone using Tapatalk

תודה, נראה לי שאפשרי, אולי מעט יותר מורכב, כל עוד הרכב לא בפלטפורמת MQB.

שם הם כבר שינו הכל, אפילו רדיו סיפור להחליף...

לפני 7 דקות, deltaHF כתב:

פשוט תענוג! את הציוד שאתה משתמש בו אספת לאורך זמן? לא ציוד שיש לחובב סטנדרטי.

ושאלה נוספת, יש לך חניה פרטית סגורה? בחלק מהתמונות זה נראה שאתה עובד על הרכב בחניון משותף, אצלי זה גרר הרבה פעמים אי הבנה מצד שכנים למרות ששמרתי על ניקיון ולא השארתי זכר לעבודות שבוצעו על האוטו (בחניה הפרטית שלי בבניין משותף).

תודה, אספתי לאורך המון זמן... יש לי ארגז מלא צורבים, מהרבה סוגים, גם למחשבי מנוע.

לגבי החניה, יש לי בפינת החניון 2 חניות צמודות+ מחסן צמוד כך שאני לא מפריע לאף

אחד, גם למי שממש מחפש שיפריעו לו.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

יש פה עוד איזה משתמש פורום וותיק שפתח Count Kustoms ולא סיפר לנו על זה? פשוט רק שאני אהיה מוכן.

מדהים.

HU-Panasonic CQC5401W, Comp- Hertz enenrgy, Sub- IDQ, AMP- Kicker ZX700.5

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

שאפו על העבודה הקשה.
מדוע אם כבר לא תעסוק במנועים אשר הוכיחו אמינותם לאורך שנים ומשם תתקדם ותתפתח, חושב שלפחות כך אני הייתי פועל.
מנועים כדוגמת EA888 ו20VT.
כך או כך עבודה יפה

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 8 שעות, teyal כתב:

שם הם כבר שינו הכל, אפילו רדיו סיפור להחליף...

זו מגמה בתעשיה ולא רק בתעשיית הרכב, להקשות על מכונאים/טכנאים/אנשים פרטיים ולקשור לקחות לנותני שרות מורשים של היצרנים.

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
שאפו על העבודה הקשה.
מדוע אם כבר לא תעסוק במנועים אשר הוכיחו אמינותם לאורך שנים ומשם תתקדם ותתפתח, חושב שלפחות כך אני הייתי פועל.
מנועים כדוגמת EA888 ו20VT.
כך או כך עבודה יפה
תודה, המנועים הגדולים בדורות הראשונים גם מלאים בבעיות... בשבילי לטווינצארג' אין תחליף. עם הבוכנות החדשות הוא מציג אמינות סבירה, חלקים יש בשפע, המנוע בבסיסו זה EA111 פשוט, מאוד מהנה לנהיגה, חזק מאוד בכל טווח הסל"ד, צריכת דלק סבירה.
אם כי לאדם מן היישוב, לא הייתי ואינני ממליץ על הרכבים האלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
תודה, המנועים הגדולים בדורות הראשונים גם מלאים בבעיות... בשבילי לטווינצארג' אין תחליף. עם הבוכנות החדשות הוא מציג אמינות סבירה, חלקים יש בשפע, המנוע בבסיסו זה EA111 פשוט, מאוד מהנה לנהיגה, חזק מאוד בכל טווח הסל"ד, צריכת דלק סבירה.
אם כי לאדם מן היישוב, לא הייתי ואינני ממליץ על הרכבים האלו.
לאור בקיאותך בתחום, מהו לדעתך המנוע הטוב ביותר של הקונצרן לאורך 15-20 שנים האחרונים? ובפרט מנוע שהיית עוסק בו? האם שקלת הכנסת מכלול פשוט יותר בדמות גיר ידני לרכב?
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
זו מגמה בתעשיה ולא רק בתעשיית הרכב, להקשות על מכונאים/טכנאים/אנשים פרטיים ולקשור לקחות לנותני שרות מורשים של היצרנים.
בעיקרון זה משחק של חתול ועכבר. לוקח מספר שנים עד שיצרני צד ג מוציאים כלים לפלטפורמות החדשות, במחיר של אלפי דולרים לכלי ועוד מספר שנים עד שהסינים מעתיקים אותם ומוכרים בגרושים. (בעיקרון אלו הכלים שלי). גם ל MQB יש כבר כלים של יצרני צד ג. צריך לחכות כעת לסינים.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בהחלט.

 

והם (היצרנים) די משיגים את המטרה - למוסך לא מורשה יש את היכולת לטפל (הכוונה לתת שרות מלא ולא רק החלפת שמן ופילטרים) במכוניות חדשות רק אחרי (נגיד) 5 שנים ולחובב רכב רק אחרי 10. 

 

 

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני 15 דקות, Pecan כתב:
לאור בקיאותך בתחום, מהו לדעתך המנוע הטוב ביותר של הקונצרן לאורך 15-20 שנים האחרונים? ובפרט מנוע שהיית עוסק בו? האם שקלת הכנסת מכלול פשוט יותר בדמות גיר ידני לרכב?

אין לי תשובה מוחלטת כי אני מכיר מקרוב רק את מה שעבר תחת ידיי, 1.6 2.0 רגיל 2.0fsi ו 2 דורות של טווין. לגבי הגיר רגיל לא שקלתי את זה אפילו בצחוק, כי אני מאוד אוהב את ה dsg (גם את היבש) האמינות זה לא כ"כ פקטור בשבילי ולא רק אני נוהג ברכבים.

לפני 8 דקות, Buki כתב:
בהחלט.
 
והם (היצרנים) די משיגים את המטרה - למוסך לא מורשה יש את היכולת לטפל (הכוונה לתת שרות מלא ולא רק החלפת שמן ופילטרים) במכוניות חדשות רק אחרי (נגיד) 5 שנים ולחובב רכב רק אחרי 10. 
 

בדיוק כך, מה שאני עושה היום עם כלי סיני ב 90 דולר. לפני 10 שנים היה חלום רחוק לעשות מחוץ למוסך מורשה.

  • אהבתי 1
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • שבועיים מאוחר יותר ...

ממשיכים:

היות ואני מחכה לחלקים רבים לשם שדרוג האינטריור.

החלטתי לטפל בסרן האחורי, על הפרק: שיפוץ קאליפרים החלפת בלמים, החלפת בולמ"ז.

 

בתמונה, המצרכים:

בולמי זעזועים מונרו בחרתי בהם מאותה סיבה שבחרתי בקדמיים, ניסיון מוצלח.

כריות בולם.

מגיני אבק לבולמים.

צלחות בלם TRW

רפידות בלם ATE

קיט שיפוץ קאליפר.

 

20201006_134258.thumb.jpg.2631989044fcc850e0c8fb86726a257b.jpg

 

בתמונה הקאליפרים לפני השיפוץ.

ניתן לראות שמצבם עגום ביותר, באחד מהם גומי האבק קרוע לחלוטין, וכמעט ואיננו קיים.

זה ממש מקומם אותי, היות וניכר שהוחלפו ברכב בלמים אחוריים לפני מעט מאוד זמן

אני פשוט לא מבין את המכונאי שמסוגל להחליף בלמים, ולהשאיר את הקאליפרים במצב כזה.

 

20201007_160752.thumb.jpg.7bfa44b1fe324bd133cdba89b43a4c00.jpg

 

בתמונה הקאליפרים לאחר השיפוץ.

 

20201007_165948.thumb.jpg.553a479e9cb7ee2ab22885f059327388.jpg

 

בתמונה, המתלה מושלם.

חדי העין יבחינו כי הצלחות והרפידות לא חדשות.

הסיבה: רכשתי מראש סט צלחות ורפידות חדש (בתמונה הראשונה), אבל כאשר פרקתי את הבלמים ראיתי שהצלחות 

מקוריות וניתנות לחריטה, והרפידות עבות ומתוצרת מעולה (PAGID), לכן החלטתי רק לחרוט את הצלחות

ולפנק את אחת הגולפים האחרות שבצי בסט החדש.

 

20201009_141812.thumb.jpg.fc8032efe72da0ce4ec9b8e825f1e911.jpg

  • אהבתי 2
  • מעניין 3
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • danniel שינה את הכותרת ל"(מצולם) אוברול מלא VW TWINCHARGER ועוד תיקונים"

תענוג של פרוייקט, נהניתי מכל רגע ! 

מאוד אוהב את ה MK5 .

מסכים 100% עם הגישה של החריטה, כעת כשחציתי את הקווים ליצרן אחר אני נתקל במוסכים שלא מוכנים לחרוט צלחת.  אני לא מבין למה זה הגיוני להחליף סט רפידות (לא זולות) בלי לבצע חריטה. 

ככל הנראה האינטרס הוא שבהחלפה הבאה תצרוך גם דיסקים (יקרים להחריד)

המשך לעדכן :-) 

 

עריכה אחרונה על ידי אייל
  • אהבתי 1

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

תודה, אין שום הגיון טכני להחליף רפידות ללא חריטה, או לזרוק לפח צלחות מקוריות שעדיין ניתנות לחריטה.

חוץ מהגיון כלכלי למוסך. 

החרט (וגם אני) תמיד בודק אם הצלחת ניתנת לחריטה, (מידת המינימום מצוינת בד"כ על הדופן ויש גם קטלוג).

ד.א זכור לי שראיתי שאתה מטפל אצל חנן שפיק, אז החרט נמצא כמה  מטרים לידו ...

 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

בגולף MK6 GTI שהיתה לי עד לפני שנה במשך 5 שנות בעלות בוצעה פעמיים חריטה קדימה ופעמיים אחורה על הצלחות המקוריות ללא שום בעיה.

מכרתי את הרכב עם כ115K ק"מ על צלחות מקוריות במצב מעולה.

 

ברכב הנוכחי נאלצתי להכנע לתכתיבי המוסך המורשה אבל במחשבה לאחור מצטער על זה.

האם יש הגיון בחריטה של צלחות אחרי שהרפידה החדשה עברה כבר כ1500 ק"מ ?

 

Volvo V40 T5 R-Design

GTI MK6 Premium - SOLD

GTI MK5 - SOLD

GTI MK4 - SOLD

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...