Jump to content
  • הצטרפו למשפחה

    היי, היי אתה (או את) שם!

    אנחנו יודעים, נחמד להיות אנונימי, ולמי בכלל יש כוח להירשם, הרי אפשר להגיב גם בלי, וממש לא בא לנו להיות עכשיו "החדשים האלה".

    אבל בתור חברי פורום רשומים תוכלו להנות ממערכת הודעות פרטיות, לנהל מעקב אחרי כל הנושאים בהם הייתם פעילים, ובכלל, להיות חלק מקהילת הרכב הכי גדולה, הכי מגניבה, וכן - גם הכי שרוטה, באינטרנט הישראלי. 

    אז קדימה, למה אתם מחכים? בואו והצטרפו ותהיו חלק מהמשפחה הקצת דפוקה שלנו.
     

208 מודל 2013 - סיכומון קצר


discoTD5
 שיתוף
עוקבים 25

Recommended Posts

לפני 2 דקות, AlephExNull כתב:

האם הרכב הרגיש שהוא לא סוחב במצבים מסוימים?

עם 20 קילומטר לליטר אני מאוד אתפלא אם הוא כן סוחב במצבים מסויימים.

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
  • תגובות 94
  • פורסם
  • תגובה אחרונה

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

המגיבים הפעילים ביותר בשרשור

ההודעות עם הניקוד הגבוה ביותר

בדצמבר 2019 סיימתי תפקיד והחזרתי רכב צמוד. החלטתי שלא לעשות עסקת ליסינג, ולהשתמש לסרוגין בלנדקרוזר וב 309 שהיו לי.  אחרי כחודש, הבנתי שזה לא מעשי, מהמון סיבות, והתחלתי לחפש רכב בסיסי, לעבודה

בגדול התשובה לא. לא ממליץ לאף אחד על מכוניות צרפתיות בגלל שבטויוטה החלפת ממיר קטליטי אחרי 200.000 ק"מ זה בלאי טבעי אבל בפיז'ו - זה זבל צרפתי ומי שהמליץ אשם.    היחס שונה לגמרי. בעל טויוטה נוסע עם

לי טוב הסיפור הזה. זה יוצר קטגוריה שלמה של רכבים שההדיוט המצוי לא רוצה לגעת בהם כי הם זבל שבפועל יש בהם פגם כזה או אחר שניתן לפתרון במחיר סביר או בצורה די פשוטה ובפועל השד לא כזה נורא. אז אני יכול ללכ

תמונות שפורסמו בשרשור

לפני 3 שעות, AlephExNull כתב:

האם הרכב הרגיש שהוא לא סוחב במצבים מסוימים?

הרכב עם 120 כ"ס ומרכב לא כבד, הוא יכול להיות זריז למדי.

ההבדל הוא בעוצמת הלחיצה על הדוושה. תלחץ - הרכב ירוץ בלי בעיה.

לא נתקלתי בקשי בסחיבה. 

 

כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

האם ה-AL4 הוא הדבר היחידי שלא אהבת ברכב הזה?

איך המזגן מתפקד שם? 

במקרה ויצא לך לנהוג על דור חדש יותר של ה208 עם יחידת הנעה אחרת, האם אתה מרגיש הבדל בהתנהגות הרכב (מלבד הגיר) ? 

קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

אענה בנוסף לדיסקו מניסיוני.

אני לא אהבתי את הגיר בכלל, בכלל בכלל. המנוע אולי בסדר אבל הוא מסורס. 

מזגן עובד טוב. 

בדור החדש יותר (זה עם הטורבו, לא החדש שיגיע בהמשך השנה) הקומבינציית מנוע גיר יותר טוב לטעמי, אם כי אני עדיין חושב שפיג'ו לא יודעים לכייל גירים (אחרת אין לי הסבר להתנהגות שלו). 

מלבד זה הייתי אומר שהרכבים זהים.

עם השאלה הזו אתה צריך לפנות לפורום מתאבדים, הבעיה ששם לא תקבל עצות מאנשים עם ניסיון.

זה כל כך תמים שאני על סף לעניין אותך באופציות למסחר בפורקס.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים
לפני כשעה, Benor כתב:

האם ה-AL4 הוא הדבר היחידי שלא אהבת ברכב הזה?

איך המזגן מתפקד שם? 

במקרה ויצא לך לנהוג על דור חדש יותר של ה208 עם יחידת הנעה אחרת, האם אתה מרגיש הבדל בהתנהגות הרכב (מלבד הגיר) ? 

ה AL4 הוא הדבר העיקרי שלא אהבתי ברכב. כל היתר סבבה לחלוטין. 

המזגן טוב. בימים חמים מאוד, כמעט כמו בכל רכב, לוקח לו זמן לקרר את כל חלל הרכב עד שאתה מוריד את המהירות של המפוח.

יצא לי לנהוג הרבה על ה 208 עם הפיורטק והגיר 6 הילוכים של אייסין. 

זה רכב שונה לחלוטין. הרבה יותר טוב, ומרגיש על גבול הספורטיבי. המנוע 'רץ' יותר מהר ומגיב הרבה יותר מהר. 

אי אפשר להשוות בין המכוניות, אבל גם המחיר שונה, בהפרש של 10.0 - 15.0 אלף שקל ולמעלה מכך. 

 

  • אהבתי 1
כמו שאומרים ברוסית, כל אדם הוא הפיזדץ של המזל שלו.
קישור ישיר להודעה
שיתוף באתרים אחרים

הצטרף לדיון

ניתן לפרסם הודעה כעת ולהירשם לאתר מאוחר יותר. במידה וכבר יש לך חשבון בפורום, התחבר כעת בכדי לפרסם באמצעות החשבון שלך.

Guest
הגב לנושא זה...

×   התוכן שהדבקת מסוגנן.   הסר סיגנון

  Only 75 emoji are allowed.

×   הקישור שלך הוטמע אוטומטית בגוף ההודעה.   הצג כקישור רגיל

×   התוכן הקודם שלך שוחזר.   ניקוי העורך

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 שיתוף

×
×
  • Create New...